Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Donant un passeig. HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 3 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 3 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Donant un passeig. HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Donant un passeig. EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Donant un passeig. EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Donant un passeig. EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Donant un passeig. EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Donant un passeig. EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Donant un passeig.

Ir abajo 
+2
Eileen Tyler
Edgar Williams
6 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Donant un passeig. Empty
MissatgeAssumpte: Donant un passeig.   Donant un passeig. EmptyDg Oct 03, 2010 9:06 am

Anava per el castell, passetjant per un dels tant passadissos que hi havia a Hogwarts. Estava llegint un llibre que li havia robat a la meua germana, però com la portada era negra, l'havia tingut que canviar de color. Perque les coses eren negres!? Estava tan posat dins, que no em vaig donar compte de que hi havia algu davant meua fins que em vaig topar amb ell/a.

- Perdó.- vaig dir.
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler


Nombre de missatges : 565
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Donant un passeig. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Donant un passeig.   Donant un passeig. EmptyDg Oct 03, 2010 9:09 am

Caminava intentan mantenir en equilibri la pila de llibres que portava als braços. Anava tan enfeinada vigilant que no es caiguéssin que no em vaig donar compte de que un noi anava caminant directa cap a mi. I, com no, vam xocar i tots els llibres em van caure. Mentre m'afanyava a recollir-los tots, vaig sentir com em demanava perdó.
-Ah, no, ha sigut culpa meva. No anava mirant. Ho sento- Vaig dir, agafant el llibre de Transfiguració, mentre li somreia al noi amb qui havia xocat. Devia fer tercer o quart, potser, no ho sabia, però em recordava a algú...
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Donant un passeig. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Donant un passeig.   Donant un passeig. EmptyDg Oct 03, 2010 9:12 am

Vaig vore com li caien els llibres.

- No, també ha sigut culpa meua, estava llegint i no te vist-vaig dir mentres agafava uns quants llibres i li els donava.- Tin. - vaig mirar un dels llibres- Aquest és de Pocions, no?
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler


Nombre de missatges : 565
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Donant un passeig. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Donant un passeig.   Donant un passeig. EmptyDg Oct 03, 2010 9:15 am

Vaig agafar el llibre que em donava i, va ser llavors, quan em vaig fixar en la seva roba-Per què vas de color groc?- Vaig voler saber, mentre mirava amb atenció la seva túnica (completament groga) Fins i tot la camisa que se li entreveia també era groga- A mi també m'agrada el groc- Vaig dir, com si res. - Tot i que no sé jo si em vestiria tota de color groc- Vaig somriure.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Donant un passeig. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Donant un passeig.   Donant un passeig. EmptyDg Oct 03, 2010 9:19 am

Be, la tipica pregunta. Perque la gent feia la mateixa pregunta sempre, no era normal anar de groc?

- Odie el color negre, no puc dur qualsevol cosa que siga d'eixe color- vaig dir mirant-la als ulls- Pot ser és una cosa que no entens, tranquil·la estic acostumat. Segons la meua germana aixo vol dir que soc maniàtic. Jo veig normal que cada un duga la roba que vol, no?- vaig preguntar.
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler


Nombre de missatges : 565
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Donant un passeig. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Donant un passeig.   Donant un passeig. EmptyDg Oct 03, 2010 9:25 am

-Bé, si no t'agrada anar de negre, ves tot de groc- Vaig dir, somrient. M'havia topat amb un noi interessant- El groc és un color maco. Per cert, la teva germana no serà la Sam, per casualitat? Es que em recordes molt a ella- Vaig dir, perquè, per fi, ja havia trobat la semblança. Era igual que la Sam. La noia esbojarrada de Ravenclaw.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Donant un passeig. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Donant un passeig.   Donant un passeig. EmptyDg Oct 03, 2010 9:29 am

- Que coneixes la meua germana? Be, qui no la coneix, amb el merder que monta- vaig dir riguent- Si, som germans, es duguem 3 anys. Però que conste que jo soc millor que ella- vaig dir somriguent.- No ets la primera que diu que ens pareixem, però que conste que jo no estic taaan boig com ella. - vaig dir- Soc Edgar, i tu com et dius?
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler


Nombre de missatges : 565
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Donant un passeig. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Donant un passeig.   Donant un passeig. EmptyDg Oct 03, 2010 9:33 am

-Eileen Tyler- Vaig contestar- De Ravenclaw, com la teva germana. Sí que la coneixo, a la Sam. Les que monta per Hogwarts. Tot i que ens portem un any, moltes vegades la veig per la Sala Comuna. Ah! I tenim un pla per molestar a l'entrenador de l'equip, però no li diguis o s'enfadarà amb nosaltres- Vaig dir, rient- Ara que ho pneso... Tu també hi ets a l'equip, no?
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Donant un passeig. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Donant un passeig.   Donant un passeig. EmptyDg Oct 03, 2010 9:37 am

- Si, soc caçador, per fii!- vaig dir emocionat- Pensava que no podria entrar perque soc molt jove, però pareix que no s'ha presentat molta gent.- vaig dir.- Que estrany. A més volia entrar, perque duc tot l'estiu aguantant-la i diguent-me que el quidditch mola molt, que.... uff, be supose que ja la coneixes.
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler


Nombre de missatges : 565
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Donant un passeig. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Donant un passeig.   Donant un passeig. EmptyDg Oct 03, 2010 9:43 am

-No és que el Quidditch moli molt... Mola moltíssim!- Vaig contestar-li- Però Hufflepuff no teniu res a fer contra Ravenclaw. Aquest any tenim un equip bastant bo, i guanyarem. La Sam i jo som invencibles i, bueno, el capità tampoc ho fa malament- Vaig acabar de formar una pila amb tots els llibres- Així que caçador, eh? Te l'has hauràs de veure amb l'Allie, és molt amiga de la teva germana i, la veritat, es que de caràcter són clavades- Vaig dir, rient.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Donant un passeig. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Donant un passeig.   Donant un passeig. EmptyDg Oct 03, 2010 9:47 am

El que em faltava, un clon de la meua germana.

- Però perque!? Hufflepuf es també bo, i més si estic jo en el equip (OFF: no, no és cregut... xDD)- vaig dir somriguent- Espera dius que la tal Al és clavada a la meua germana, u.u pobre entrenador de Ravenclaw, li done tota la meua sort. Se lo que és aguantar a Sam.
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler


Nombre de missatges : 565
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Donant un passeig. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Donant un passeig.   Donant un passeig. EmptyDg Oct 03, 2010 9:50 am

-El capità de Raven... Crec que es posarà dels nervis amb la Sam i l'Allie al mateix espai sobre unes escombres. És una mica repelent, però crec que no s'ho mereix. AIxò sí, jo a l'entrenament m'ho passaré de conya. I, digues el que vulguis, però ravenclaw s'emporta la copa aquest any sí o sí- Vaig contestar, mentre li picava l'ullet.
Tornar a dalt Ir abajo
Emily Blake
Setè curs
Emily Blake


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Hufflepuff

Donant un passeig. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Donant un passeig.   Donant un passeig. EmptyDg Oct 03, 2010 9:59 am

-Mentida!- vaig cridar, mentre apareixia per una cantonada- Aquest any la copa es per Hufflepuff, tenim dues excel·lents batejadores, modéstia a part, i una nova adquisició fàntastica: el nostre canari, l'Edgar Williams!

Vaig somriure-li a l'Edgar, disculpant-me amb la mirada per lo de "Canari", però la veritat es que estava molt graciós amb el seu uniforme tot groc.

-Està clarissim que la copa serà nostra- vaig declarar, al final.
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray


Nombre de missatges : 434
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Ubicació : A la biblioteca o als jardins

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: -

Donant un passeig. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Donant un passeig.   Donant un passeig. EmptyDg Oct 03, 2010 10:01 am

- Jo també voto per nosaltres, tot i que m'hauré de conformar amb animar-los des de la graderia, em temo ^^ - vaig dir, sortint d'un passadís que feia cantonada, i els havia sentit mentre parlaven.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Donant un passeig. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Donant un passeig.   Donant un passeig. EmptyDg Oct 03, 2010 10:03 am

De repent va apareixer Emily, la capitana del equip.

- Hola Emily- vaig saludar. Despres va dir alguna cosa sobre un canari. Al principi no vaig entendre a que es referia fins que ho vaig pillar El canari era jo.- Insisto que el color groc mola molt. I que soc molt bo caçador.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Donant un passeig. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Donant un passeig.   Donant un passeig. EmptyDg Oct 03, 2010 10:05 am

Anava per el passadis quant vaig vore a molt gent, a una la vaig reconeixer enseguida per com anava vestit.

- EDIIIIIIIII!- vaig dir mentres em tirava damunt seu i li desfeia el cabell- Una altra vegada parlant de quidditch, no et duc diguent tot l'estiu que Raven mola més i és millor.- despres em vaig girar cap als altres- Hola, que ja coneixeu al meu germà?
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler


Nombre de missatges : 565
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Donant un passeig. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Donant un passeig.   Donant un passeig. EmptyDg Oct 03, 2010 10:07 am

-Però aquí està la més meravellosa de les encistelladores (A part de la més guapa, clar)- Vaig dir, defentsant-me- que farà que Ravenclaw guanyi tots els partits amb uns punts tan magnífics que aplaudireu i tot- Vaig acabar de dir- Ens veurem les cares als partits, teixonets (xDD)

Llavors la Sam va apareixer per una cantonada- A que Raven guanyarà, Sam? Amb dos jugadores tan bones i guapes com nosaltres...- Vaig dir, rient-me.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Donant un passeig. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Donant un passeig.   Donant un passeig. EmptyDg Oct 03, 2010 10:14 am

Vaig veure el que pareiixia una festa de Hufflepuff i Ravenclaws i, somrient, em vaig apropar.

-Bon dia a tothom! Com esteu? De que parleu?- vaig mirar-los a tots.- De Quidditch? Jo també soc a l'equip!- vaig dir-los somrient.
Tornar a dalt Ir abajo
Emily Blake
Setè curs
Emily Blake


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Hufflepuff

Donant un passeig. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Donant un passeig.   Donant un passeig. EmptyDg Oct 03, 2010 10:18 am

-Ravenclaw? Gryffindor?- vaig dir, amb certa burla a la meva veu- Aquí els teixons, si que guanyarem, pollastres!- Li vaig dir, especialment a l'Eileen.- Això, ja ens veurem les cares...


Vaig riure, sempre era divertit parlar de Quidditch.
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler


Nombre de missatges : 565
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Donant un passeig. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Donant un passeig.   Donant un passeig. EmptyDg Oct 03, 2010 10:25 am

-Com que pollastre, teixoneta?- Vaig preguntar, somrient i donant-li un petit cop al braç a l'Emily- La copa se'n va cap a Raven. Una mica més i ja té els nostres noms escrits, ni Gryff ni Huffs hi teniu res a fer. I menys els Slys!.


OFF: Se m'acaben les coses que dir... xDD
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Donant un passeig. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Donant un passeig.   Donant un passeig. EmptyDl Oct 04, 2010 5:54 am

Anava a saludar a la nova persona que havia arribat, quant de sobte la meua germana se me va tirar damunt.

- Hola Samus- vaig saludar. Anava a dir una cosa quant em vaig donar que totes duien uniforme negre i me estavem envoltant, duien uniforme NEGRE!- No se junteu tant, no vejau que aneu de N-E-G-R-E! – vaig dir mentres em tirava cap arrere.- No entenc perque tot és negre, perque no és de la casa de la residencia!!
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Donant un passeig. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Donant un passeig.   Donant un passeig. EmptyDt Oct 05, 2010 3:59 am

Em dirigia cap a la biblioteca, que m'havia deixat la bossa allà, i en tombar una cantonada vaig veure un munt de gent reunida. Vaig afegir-me a la rotllana.

- Eiii! Com esteu gent?

I aleshores, ben al mig, vaig veure un noi que no coneixia, vestit completament de groc. La Sam l'estava despentinant i, aleshores, vaig adonar-me'n.

- Ostreeees! Si sou clavaaats! Encantada, petit Williams! ^^ Mola molt el groc, m'agrada el teu estil!
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Donant un passeig. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Donant un passeig.   Donant un passeig. EmptyDt Oct 05, 2010 4:07 am

Despres va vindre una altra xica, que al igual que la meua germana anava a Ravenclaw. Deia que li agradava el meu estil!.

- Encantada, soc Edgar i si soc germà d'aquesta boja- vaig dir senyalant a Samus i desfent-li el cabell.- I tu com et dius?- vaig preguntar, ja que no havia dit el nom.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Donant un passeig. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Donant un passeig.   Donant un passeig. EmptyDt Oct 05, 2010 4:12 am

-Hola Marta!!- aleshores Edi, em va desfer el cabell.- Ei! Tu a mi no em pots desfer el cabell! Jo si, perque soc la major, - vaig dir somriguent. Aleshores em vaig donar compte de l'hora que era.- Be, gent, jo marxe, que he de fer una cosa.- vaig tornar a desfer-li el cabell- Adeu a tots!


[Isc del tema]
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Donant un passeig. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Donant un passeig.   Donant un passeig. EmptyDt Oct 05, 2010 4:17 am

- Ostres, sí, que no t'he dit el meu nom! Sóc la Marta Lewis! ^^

Aleshores, la Sam va despedir-se, despentinant-lo de nou. L'Edgar va posar una cara de contrarietat que em va semblar molt graciosa, així que vaig riure fluixet.

- Adéeeeeu Sam! Fins després!
Tornar a dalt Ir abajo
 
Donant un passeig.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» Passeig en barca
» Donant les gràcies [SAM]
» Donant la noticia
» Passeig per Londres
» Disfrutant del passeig [Thomas]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Passadissos-
Canviar a: