Qui està Connectat | En total hi ha 15 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 15 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Donant un passeig. | |
|
+2Eileen Tyler Edgar Williams 6 participantes | |
Autor | Missatge |
---|
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Donant un passeig. Dt Oct 05, 2010 6:54 am | |
| Anava passejant pels passadissos quan vaig veure un grup de gent que estaven parla, vaig anar cap allà aveure que passava.
-Hola!!, que passa aqui de que esteu parlant?? |
| | | Edgar Williams Cinquè curs
Nombre de missatges : 733 Fecha de inscripción : 03/10/2010
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Hufflepuff
| Assumpte: Re: Donant un passeig. Dt Oct 05, 2010 6:57 am | |
| Despres va vindre un altra xica, també duia uniforme de negre. U.U.
- PER FAVOR! No em rodejeu, me esteu posant nervios amb tant de negre- vaig dir- Ho sent si soc pesat, però no puc soportar el color negre.- vaig dirun poc nervios. No volia que me consideraren molt raret. | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Donant un passeig. Dt Oct 05, 2010 7:06 am | |
| L'Edgar s'estava posant nerviós de debò.
- Va, deixau-lo respirar! - vaig dir, enretirant-me una mica - Escolta, però que té el negre que et molesta tant? - vaig demanar-li amb curiositat.
Editat per darrera vegada per Marta Lewis el Dt Oct 05, 2010 8:15 pm, editat 2 cops en total |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Donant un passeig. Dt Oct 05, 2010 7:07 am | |
| Aixó, aixó vaig dir, kin problema i tens??? |
| Assumpte: Re: Donant un passeig. Dc Oct 06, 2010 4:16 am | |
| - Ho sent si vos he molestat, es que no puc soportar el color negre- vaig dir- És a causa d'una cosa que em va passar quant era menut, i ho sent però no ho pense contar- vaig dir mirant a Lewis- No vuic semblar maleducat, però no vuic recordar-ho, si voleu saber-ho pregunteu a la meua germana.- Segur que pensarien mal de mi, segur que pensarien que era raret, però be, estava acostumat- Ho sent- vaig dir de nou. | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Donant un passeig. Dc Oct 06, 2010 5:45 am | |
| -No passare, vaig dir, -Esque tanta queixa em possava molt isterica!! -Hu sentu si te ufes. |
| Assumpte: Re: Donant un passeig. Dc Oct 06, 2010 5:50 am | |
| Em vaig girar cap a la gryffindor:
- Oh!, no, no me heu ofes. Simplement, que és un tema del qual no vuic parlar. Com ja he dit, si voleu saber-ho, pregunteu a Sam. Pot ser ella vos ho diu.- vaig dir. | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Donant un passeig. Dc Oct 06, 2010 5:52 am | |
| -Dacor!!, tranquil no passa re no em volia ficar a la teva vida, sino vols explicar-ho es decició teva. |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Donant un passeig. Dc Oct 06, 2010 7:13 am | |
| - Que va, no m'has molestat pas! Simplement sentia curiositat Com diu la Sally, no volem ficar-nos en la teva vida! - i somrient-li, vaig afegir - Bé doncs, benvingut! Esper que t'ho passis realment bé aquí a Hogwarts! - i després, mirant els altres, vaig afegir - Marxo corrents a la biblioteca que abans m'he deixat la bossa allà! See you soon ^^ [Surto del tema ^^] |
| Assumpte: Re: Donant un passeig. Dj Oct 07, 2010 5:33 am | |
| - Adeu.. Marta!- vaig despedir-me- Be... pot ser jo també deuria de marxar, hauria d'acabar els deures. Ens vejam.- vaig dir a les demes- Adeu!.
Vaig marxar per l'altra punta del passadis.
[Isc del tema] | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Donant un passeig. Ds Oct 09, 2010 10:15 pm | |
| -Adeu a tots, jo també e de marxar!!, em sap greu però si no faig els deures.... qui sap el que em passara!!!
[surtu del tema] |
| | | Emily Blake Setè curs
Nombre de missatges : 523 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 28
Estatus Estudis: GNOM Residència: Hufflepuff
| Assumpte: Re: Donant un passeig. Dj Oct 14, 2010 2:48 am | |
| De repent tothom va sortir casi en estampida d'allí, i jo vaig decidir marxar, que ja començava a ser hora de berenar, i tothom sap que el berenar és sagrat!
-Apa, doncs adéu- vaig despedir-me de tothom.
[Tema tancat, que si no no acaba mai això ^^] | |
| | | | Donant un passeig. | |
|