Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Als carrers de Londres... HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 10 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 10 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Als carrers de Londres... HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Als carrers de Londres... EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Als carrers de Londres... EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Als carrers de Londres... EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Als carrers de Londres... EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Als carrers de Londres... EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Als carrers de Londres...

AutorMissatge
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Nombre de missatges : 1481

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Als carrers de Londres... Empty
MissatgeAssumpte: Als carrers de Londres...   Als carrers de Londres... EmptyDs Jul 07, 2012 6:52 am

Semblava que tot anava bé. La setmana que havia demanat a l'Erion ja s'estava terminant, i no havia passat res. Havia possat encanteris a la casa de la Sam, i m'havia assegurat de que els encanteris que m'havia dit el James que hi havien a Sant Mungo i a Hogwarts existíssin de veritat. Tothom semblava protegit, i el Fortin no havia fet res. Tot semblava que anava com una seda.

L'Erion havia anat a comprar alguna cosa pel viatge, i jo li havia dit que aniria a fer una volta. M'agradava molt, la ciutat de Londres. I hi tenia bons records. Em feia gràcia pensar que ara viuria per aquí sempre. Els muggles anaven d'un lloc a l'altre, alguns amb bosses de roba, altres mirant l'hora del rellotge. Jo me'ls mirava asseguda al banc, quan de cop la vaig veure. Em mirava, em somreia. El pànic es va apoderar de mi, i vaig reaccionar ràpidament. Vaig aixecar-me d'un salt del banc i vaig començar a córrer.

Obviament, no esperava fugir d'ella. Si m'havia trobat, per molt que corregués em tornaria a trobar. L'únic que feia, en aquell moment, era intentar trobar algún carrer on no hi hagués ningú en aquell moment, perquè a la Darkwood li donaven igual els muggles, i no es plan de sembrar el pànic per una oferta que no vaig acceptar.

Curiosament, el carrer on em freno es el meu carrer, el carrer de l'Erion. Just davant del portal de la casa de l'Erion, de la meva casa. Em giro, intentant veure la Darkwood, o intentar saber per on sortirà, agafant la vareta.
Tornar a dalt Ir abajo

Als carrers de Londres...
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1