Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Xocolata, fruita... no ho se, però tinc gana. - Página 3 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 3 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 3 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am
Xocolata, fruita... no ho se, però tinc gana. - Página 3 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Xocolata, fruita... no ho se, però tinc gana. - Página 3 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Xocolata, fruita... no ho se, però tinc gana. - Página 3 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Xocolata, fruita... no ho se, però tinc gana. - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Xocolata, fruita... no ho se, però tinc gana. - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Xocolata, fruita... no ho se, però tinc gana. - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Xocolata, fruita... no ho se, però tinc gana.

3 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3
AutorMissatge
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet

Nombre de missatges : 812

Xocolata, fruita... no ho se, però tinc gana. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Xocolata, fruita... no ho se, però tinc gana.   Xocolata, fruita... no ho se, però tinc gana. - Página 3 EmptyDv Abr 06, 2012 2:17 am

-Val, d'acord.-vaig dir somrient.-Però... si et poses a riure, encara millor! A ells els hi agradarà poder riure, no? Doncs els fixaran amb alguna persona graciosa. I així m'agrada, optimisme! Ah.. i no et deixis un somriure d'orella a orella a l'habitació, eh!

Tornar a dalt Ir abajo
Cathy Smith
Quart curs
Cathy Smith

Nombre de missatges : 156
Ubicació : Qui sap?

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

MissatgeAssumpte: Re: Xocolata, fruita... no ho se, però tinc gana.   Xocolata, fruita... no ho se, però tinc gana. - Página 3 EmptyDv Abr 06, 2012 2:21 am

-Si si, jo no vaig a enlloc sense un somriure, es lo que se'm dona millor riure com una boja!, ja ho tindràs comprovat Smile -
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet

Nombre de missatges : 812

MissatgeAssumpte: Re: Xocolata, fruita... no ho se, però tinc gana.   Xocolata, fruita... no ho se, però tinc gana. - Página 3 EmptyDv Abr 06, 2012 2:35 am

Ja estava tipa, i... Oh! M'havia oblidat completament dels pergamins que havia d'entregar l'endemà.

-M'acabo d'enrecordar que he de fer tres pams i mig de redacció argumentant perquè els centaure mereixen ser considerats bèsties o... oh, si això et deu avorrir. Anyway, si no pujo ara allò no s'acabarà ni l'any que bé, a més... l'he d'entregar demà. I també he de fer altres redaccions i deures i treballs i recerques... Desitja'm sort. -vaig dir-li somrient.

Vaig anar a demanar una ampolleta de cafè per endur-me-la i no adormir-me a mig fer.

-No oblidis dir-me com van els progressos, eh! Ja ens veurem per la sala comuna.

(surto del tema)
Tornar a dalt Ir abajo
Cathy Smith
Quart curs
Cathy Smith

Nombre de missatges : 156
Ubicació : Qui sap?

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

MissatgeAssumpte: Re: Xocolata, fruita... no ho se, però tinc gana.   Xocolata, fruita... no ho se, però tinc gana. - Página 3 EmptyDv Abr 06, 2012 2:39 am

-No t’estressis dona, ves ves! i tranquil•la et mantindre informada!, Adéu!-

Vaig acabar les quatre coses que hem quedaven i em vaig acabar el cafè, vaig recollir el jersei que m'havia caigut al terra i vaig anar cap a la meva habitació.

[TEMA TANCAT]
Tornar a dalt Ir abajo

Xocolata, fruita... no ho se, però tinc gana.
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 3Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3