Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
De veritat, m'agrada que la gent sigui directa, però... Però... O.O HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 40 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 40 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
De veritat, m'agrada que la gent sigui directa, però... Però... O.O HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
De veritat, m'agrada que la gent sigui directa, però... Però... O.O EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
De veritat, m'agrada que la gent sigui directa, però... Però... O.O EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
De veritat, m'agrada que la gent sigui directa, però... Però... O.O EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
De veritat, m'agrada que la gent sigui directa, però... Però... O.O EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
De veritat, m'agrada que la gent sigui directa, però... Però... O.O EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

De veritat, m'agrada que la gent sigui directa, però... Però... O.O

2 participantes
AutorMissatge
Thomas Clearwater
Adult
Thomas Clearwater

Nombre de missatges : 40

De veritat, m'agrada que la gent sigui directa, però... Però... O.O Empty
MissatgeAssumpte: De veritat, m'agrada que la gent sigui directa, però... Però... O.O   De veritat, m'agrada que la gent sigui directa, però... Però... O.O EmptyDg Jul 24, 2011 5:05 am

Vam arribar al llac tot caminant xino-xano, enmig d'un silenci una mica incòmode. Mentre caminàvem, jo m'espremia el cervell: Què coi era el que havia fet?

Ens vam asseure a la vora del llac. Em vaig arremangar els camals del pantaló (Odio ser adult, no puc portar pantalons curts i pretendre no semblar idiota! xD) i vaig remullar-hi els peus. S'estava molt bé...

Vaig decidir trencar el silenci, i vaig fer un somriure a les dues noies.

- I bé, senyoretes- vaig començar amablement- Que em poden explicar de vostès? Fa molt que no sento de la Dianne, i a tu no et conec, lily, o sigui que... Sorpreneu-me- vaig dir, animat.

Editat per darrera vegada per Thomas Clearwater el Dl Jul 25, 2011 10:41 am, editat 2 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: De veritat, m'agrada que la gent sigui directa, però... Però... O.O   De veritat, m'agrada que la gent sigui directa, però... Però... O.O EmptyDg Jul 24, 2011 5:25 am

- Deixa'm intentar-ho - vaig dir-. Pares morts fa uns anys, orfes, jo sense estudis i, oh sí, ara també sense feina i la Lily...

"s'està morint"

- ... m'ha d'aguantar -vaig acabar. Era un resum bastant bo-. Supera-ho, Clearwater.

Apa, m'havia quedat ben despatxada. Et felicito filla, així es fa! Així s'espanta a la gent maca que tens al voltant. Però què li havia de dir? "Sí, no podríem ser més felices"?
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Nombre de missatges : 1481

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

MissatgeAssumpte: Re: De veritat, m'agrada que la gent sigui directa, però... Però... O.O   De veritat, m'agrada que la gent sigui directa, però... Però... O.O EmptyDg Jul 24, 2011 5:42 am

Vaig somriure al Thom, i vaig obrir la boca per contestar, alegre, però les paraules de la meva germana em van colpetjar de cop. Vaig perdre la consciencia d'on era ni que feia. Si, ja sabia que els meus pares eren morts, recordava perfectament els anys que haviem viscut al carrer. Massa bé, però mai em refeia d'alló. Digueu-li trauma infantil. Em vaig tensar quan va fer el: I la Lily... però al final no va dir res. Vaig moure el cap bruscament, desfent-me dels problemes com podia, encara que sentia un lleu dolor al cor.

-Però ho anem superant.- vaig dir, quasi sense veu.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Clearwater
Adult
Thomas Clearwater

MissatgeAssumpte: Re: De veritat, m'agrada que la gent sigui directa, però... Però... O.O   De veritat, m'agrada que la gent sigui directa, però... Però... O.O EmptyDl Jul 25, 2011 11:00 am

O.O

Però com havia pogut ser tan idiota!?

En aquell moment em van colpejar. Tot de flashbacks, memòries i records dels meus anys a hogwars, concretament, del cinquè. La notícia havia corregut per tota l'escola: Una noia havia hagut d'abandonar Hogwarts perquè els seus pares acabaven de morir, havent de cuidar ella sola de la seva germana d'uns deu anys. Una verdadera tragèdia: Recordava perfectament que aquella notícia m'havia afectat moltíssim. Aquella va ser, en part, la raó per la qual m'havia comportat com ho havia fet amb el Liam.

Com havia pogut ser tan imbècil de no caure en que la noia era la Dianne?

No sabia què dir ni què fer: sentia que qualsevol cosa que pogués sortir de la meva boca sonaria estúpida i carent de sentiment. Però alguna cosa hauria de fer: no em podia quedar allà amb la boca oberta.

- Jo... Jo...- però en aquell moment, no hi havia res que em sortís.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: De veritat, m'agrada que la gent sigui directa, però... Però... O.O   De veritat, m'agrada que la gent sigui directa, però... Però... O.O EmptyDl Jul 25, 2011 11:09 am

Vaig veure que el Thomas s'havia quedat blanc. Oh, merda, ja ho havia tornat a fer.

- Eh -li vaig dir, intentant fer un somriure-. Tranquil, que no és culpa teva. La vida és injusta, punt. No et volia fer sentir malament.

Fins i tot la Lily s'havia quedat blanca.

- Perdona, no ho havia volgut dir així -li vaig dir a ella, acariciant-li la cama amb la mà-. Estic contenta de poder ser aquí amb tu...
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Nombre de missatges : 1481

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

MissatgeAssumpte: Re: De veritat, m'agrada que la gent sigui directa, però... Però... O.O   De veritat, m'agrada que la gent sigui directa, però... Però... O.O EmptyDt Jul 26, 2011 2:05 am

Vaig somriure a la meva germana i vaig fer cor fort. La vida era injusta, si, però bonica a vegades. Al menys per aquell pensament vaig obligar-me a no agobiar-ma tant.

-Gràcies per venir.

Vaig mirar el Thom i li vaig somriure.

-Buscaré el teu germà, tinc ganes de coneixe'l.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Clearwater
Adult
Thomas Clearwater

MissatgeAssumpte: Re: De veritat, m'agrada que la gent sigui directa, però... Però... O.O   De veritat, m'agrada que la gent sigui directa, però... Però... O.O EmptyDj Jul 28, 2011 11:33 am

Vaig fel's-hi un somriure conciliador a les dues.

- Es diu Liam- li vaig dir a la Lily, ajudant-la a canviar el tema- Ja veuràs com et cau molt bé. És molt tímid, però en quant t'agafa confiança és una persona molt agradable. Com pots veure aquí, també està molt protegit per gent que no l'ha de protegir tant, sinó que ha de procurar que faci amics sol...- vaig dir tot rient, autorenyant-me- Però bé, aquí estic fent cas omís de mi mateix i venint a veure al meu germanet estimat- vaig dir, aicecant els ulls al cel- Si és que ni tan sols puc parlar de res que no sigui ell... u.u'- vaig fer amb un sospir.

Vaig xapotejar amb els peus, posant-me alegre de nou. Era molt agradable, tornar a ser allà...
Tornar a dalt Ir abajo

De veritat, m'agrada que la gent sigui directa, però... Però... O.O
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1