Qui està Connectat | En total hi ha 13 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 13 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Espantada però decidida (Fortin) | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
Agatha Black Al més enllà
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Espantada però decidida (Fortin) Dl Nov 22, 2010 10:28 am | |
| - Nox - vaig murmurar quan vaig arribar al vestíbul, a la porta del Gran Saló, i la llum de la meva vareta es va apagar, i em vaig quedar a les fosques en una ombra.
Esperava que el Fortin hagués llegit la meva nota. Com que feia dies que no ens castigaven no ens havíem vist des del dia després de l'explosió de ca L'Alfred, quan m'haviadit que havia deixat l'Ursula. Vaig somriure, tot i que m'anava resseguint els embenatges del braç, una costum que havia agafat cada vegada que estava dels nervis. Però havia pres una decisió i no em podia fer enrere. Savia per què havia preferit a l'Ursula abans que a mi, i no estava disposada a deixar-lo escapar, encara que no ho hauria recongut ni amb una daga al coll.
És clar que estava preocupada per si no estava a l'altura... sempre m'havia considerat per sobre de tothom , però en aquell tema... Vaig fer un sospir. Tenia clar que l'Ursula era molt més... sensual que jo. Més bonica, possiblement, i més com ell en tots els sentits. No tenia clar com manegar-m'ho per fer que ell s'interessés més per mi que per ella... Però jo tenia coses que l'úrsula no tenia. Més osadia, més... imaginació. Potser no seria la primera... però seria inoblidable. | |
| | | Kikus Fortin Al més enllà
Nombre de missatges : 1959 Fecha de inscripción : 18/10/2010 Edad : 30
| Assumpte: Re: Espantada però decidida (Fortin) Dl Nov 22, 2010 10:40 am | |
| Havia rebut la nota de la Black. Deia que m'esperava a la porta del Gran Saló a mitjanit, però no acabava d'especificar per quina raó. És clar que no m'ho vaig pensar dues vegades, perquè feia dies que no ens vèiem. Bé, en realitat sí que ens vèiem, però a plena llum del dia i fent veure que ens odiàvem. Suposo que el fet de no veure'ns era una bona senyal, perquè això volia dir que no ens havien castigat, però ja en tenia ganes...
Quan per fi vaig arribar, vaig abraçar-la amb força i vaig murmurar un "Hola" quasi inaudible, i li vaig fer un petó apassionat, demostrant les ganes que tenia d'estar amb ella. | |
| | | Agatha Black Al més enllà
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: Espantada però decidida (Fortin) Dl Nov 22, 2010 10:52 am | |
| Em vaig endur un ensurtquan vaig notar unes mans que m'agafaven, perquè estava tot fosc, però llavors vaig saber que era ell i se'm va passar tot. Se'm va fer un nus a l'estómac, com sempre que el tenia a prop, però ara estàvem sols i podíem fer el que ens vingués en gana... i el que em venia de gust aquell moment era ell... Vaig corrrespondre-li el petó, amb més ímpetu que habitualment, i se'm van passar les pors. Què coi! Si ni tan sols havia de pensar, semblava que cada cèl·lula del meu cos sabia perfectament el que havia de fer, i més ara que la meva ment li deixava via lliure. Em vaig apretar a ell, gaudint d'aquell petó. Després me'n vaig separar però sense deixar-lo d'abraçar.
- Espera un segon... alohomora - la porta de darrere nostre es va obrir i el vaig fer entrar, vaig tornar a tancar-la i el vaig empènyer per deixar-lo recolzat per dins. Me li vaig tornar a llançar al coll, besant-lo amb urgència, amb necessitat.
M'agradava anar al Gran Saló de nit. No em sentia entre quatre parets perquè "no tenia sostre", però a la vegada no hi passava fred com a fora. A més, quan estava a les fosques el cel es veia que era una meravella. | |
| Assumpte: Re: Espantada però decidida (Fortin) Dl Nov 22, 2010 11:01 am | |
| Va obrir el Gran Saló i em va arrossegar cap a dins, animosament. Va donar un cop d'ull al cel, estrellat, i va besar-me al coll amb ímpetu.
- Eh, eh... Què significa tant èmfasi? - vaig besar-la als llavis, més calmat.
Jo també la desitjava, però ella semblava... forçada. No pas com si algú la hi obligués, però com si s'hi sentís obligada... I jo no volia forçar-la; m'importava suficient com per no voler-ne cap mal. | |
| Assumpte: Re: Espantada però decidida (Fortin) Dl Nov 22, 2010 11:12 am | |
| Em va sobtar que em digués allò.
- Què? - vaig dir atabalada. Havia perdut el fil de pensaments-. Es pot saber amb què em surts, ara?
Em vaig apretar a ell, fent uqe cada centçimetre del meu cos estigués en contacte amb el seu. Vaig deixar els meus llavis a un mil·límetre dels seus, de manera que només es fregaven quan vaig murmurar:
- No em vinguis amb miraments, ara, Fortin. No n'has tingut mai i m'agrada que no en tinguis. Amb mi, no.
I mentre li deia això vaig passar-li les mans per sota el jersei i la camisa, pujant lentament pels seus costats. | |
| Assumpte: Re: Espantada però decidida (Fortin) Dl Nov 22, 2010 11:21 am | |
| Vaig somriure; semblava més convençuda del que havia cregut en un principi. I jo també ho estava. Vaig acariciar-li el cos, amb una mà, mentre amb l'altra l'aguantava amb firmesa contra mi, agafant-la pels malucs. Vaig besar-la apassionadament, mentre les meves mans recorrien frenèticament cada centímetre de la seva pell.
- N'estàs segura, d'això? - vaig dir-li a cau d'orella mentre la petonejava al coll.
Vaig empènyer-la, subtilment, cap a la taula, sense separar-me'n gens. El desig creixia, i una part de mi creia que allò seria inoblidable. L'altra part ho sabia del cert. | |
| Assumpte: Re: Espantada però decidida (Fortin) Dl Nov 22, 2010 11:38 am | |
| - Tan segura com que Gryffindor s'emporta la copa de quidditch - li vaig dir amb un somriure trapella.
Un calfred em va recórrar l'espinada quan vaig notar les seves mans a la meva pell. Em notava que estava cremant, em bullien les galtes, però no pas de vergonya sinó de la calor que tot d'una s'havia apoderat de mi.
- Espera, en aquesta taula, no -li vaig dir, veien que érem a la taula d'Slytherin, la més propera a la porta.
El vaig agafar i portant-lo cap a mi, el vaig dur fins a una altra taula. No era la de Gryffindor. Era la taula dels professors.
- Aquí -vaig murmurar amb una mirada maliciosa-. Em temo que estar amb mi no és tan romàntic com amb l'Ursula. Però t'asseguro que és més interessant.
El vaig estirar cap a mi, que estava recolzada d'esquena a la taula, i li vaig treure el jersei. El vaig tornar a besar, amb passió, i .li vaig començar a desabotonar la camisa, però vaig perdre la paciència ràpidament i la vaig acabar descordant d'una estirada; alguns des botons van saltar. Em vaig apartar d'ell un moment per admirar el seu cos perfecte... ara, tot meu.
Vaig mirar d'apartar aquell pensament del meu cap. Perspectiva, Agatha, no et pengis d'ell. Però era difícil. Ell m'ho posava difícil i estava enfada per allò.
- No saps com t'odio -li vaig dir, i tornar-lo a besar amb una intensitat com no ho havia fet mai abans. Em vaig preguntar si se li podien posar odi als petons. | |
| Assumpte: Re: Espantada però decidida (Fortin) Dl Nov 22, 2010 11:46 am | |
| - Gryffindor, guanyar la copa? - vaig riure per sota el nas, i vaig besar-la apassionadament.
Em va arrossegar cap a la taula dels professors. Vaig somriure, maliciós; gran idea. Va comentar-me allò del romanticisme mentre m'arrancava la camisa, literalment.
- Qui t'ha dit que vulgui romanticisme...? - vaig besar-la al coll mentre li treia la túnica i la samarreta -. Només et vull a tu...
Es va estirar a la taula, i em va arrossegar cap a ella, amb passió, amb desig. Vaig prémer-la contra mi, excitat, i vaig fer-li un petó que ens va deixar amb la respiració entretallada. Vaig acariciar-li un pit, amb delicadesa, mentre li feia un petó rere l'altre, ara als llavis, ara al coll... Els tenia ferms i rodons, i dubtava que fos només l'efecte del sostenidor; no tenia res que envejar-li a la seva cosina. Al contrari, hi havia quatre coses que la Gryffindor li podria ensenyar a l'Ursula. Vaig descalçar-me, amb un gest ràpid, i vaig besar-la a la panxa mentre em disposava a descordar-li el botó dels pantalons.
- No t'imagines quant temps porto somiant en això... i tot i així, em temo que els somnis es quedaven curts...! | |
| Assumpte: Re: Espantada però decidida (Fortin) Dl Nov 22, 2010 12:20 pm | |
| Estava a cent, la sang em bullia i ni tan sols estàvem despullats del tot. Tot i la calor notaca que estava tremolant de l'esxcitació i em vaig preguntar com era que feia una estona havia estat espantada. Ara només volia que no s'acabés mai. Em va fer un petó que em va deixar sense resiració, acariciant-me el pits, em va posar els pèls de punta i llavors els seus petons van baixar pel meu estómac... i ja vaig perdre l'oremus.
Vaig passar-li les mans pels cabells, i vaig baixar, resseguint la seva esquena suaument amb les meves ungles, provocant-li un pessigolleig. Em va dir que feia temps que hi somiava, amb allò. Per alguna curiosa raó, aquell comentari em va encantar.
- Fortin...- vaig sospirar, amb els ulls tancats gaudint del seu tacte. | |
| Assumpte: Re: Espantada però decidida (Fortin) Dl Nov 22, 2010 7:23 pm | |
| Vaig acabar de descordar-li els pantalons, mentre tornava cap amunt i li feia un petó, apassionat. Va passar les seves mans per la meva esquena; un calfred d'emoció em va recórrer l'espinada.
Vaig començar a petonejar-li el coll, amb ímpetu. La necessitava amb mi... Les meves mans, trapelles, van baixar fins als seus pantalons ja alliberats del botó. Vaig dedicar tots els meus esforços el treure-ls-hi, abans de tornar fins a ella i fer-li un altre petó, apassionat. Vaig separar-me'n uns centímetres, per mirar-la. De dalt a baix. Ja duia tan sols els sostenidors i unes calcetes. Era preciosa, tenia un cos... escultural. Vaig somriure, feliç. | |
| Assumpte: Re: Espantada però decidida (Fortin) Dt Nov 23, 2010 8:57 am | |
| Em va acabar de treure els pentalons i se'm va quedar mirant, repassant-me de dalt de baix. Va somriure, semblava que li agradava el que veia. Me'n vaig mervella; em semblava que no estava a la seva altura pel que feia al físic.
- La paraula que busques és "Uau" - li vaig dir amb somriure entremaliat, i em vaig incorporar per arribar a ell, fins que ens vam quedar els dos de genolls sobre la taula
- Res que no haguéssis vist abans, per això -li vaig murmurar a cau d'orella, mentre feia baixar les meves mans pel su pit i abdominals, tot recordant el dia que m'havia enxampat al bany de monitors completament nua-. És clar que aquell dia potser et vaig fer fàstic i tot...
Aleshores vaig portar les meves mans als seus pantalons, per descordar-los també. M'hi vaig entretenir molt més del que era estrictament necessari, fent pujar i baixar les mans per dins del pantaló mentre feia veure que barallava amb els botons.
- Vaja, sí que va dur... - vaig murmurar amb doble sentit, i li vaig mossegar lleugerament l'orella | |
| Assumpte: Re: Espantada però decidida (Fortin) Dt Nov 23, 2010 9:12 am | |
| - Fàstic...? - vaig somriure -. Va ser aleshores, que vaig fixar-me en tu per primera vegada...
Vaig besar-la, apassionadament, mentre ella ficava una mà dins els pantalons, intentant-me descordar el botó que els mantenia al seu lloc.
- És cosa teva, que vagi tan dur... - vaig besar-la al coll.
| |
| Assumpte: Re: Espantada però decidida (Fortin) Dt Nov 23, 2010 9:30 am | |
| - De debò va ser llavors? - la veritat és que em vaig sorprendre una mica. Creia que tot havia començat al Bosc Prohibit-. Joh. Jo que em pensava que t'agradava per la meva personalitat dolça i encantadora... quina desil·lusió. Ja ho diuen que tiren més dues tetes...
Li vaig fer un petó a la vegada que acabava de descordar-li el pantaló i li tirava aball. Després li vaig passar els braços pel coll, abraçant-lo, igual que ell em tenia agafada per la cintura.
Ara, per fi, notava la meva pell contra la seva, gairebé per complet. No sabia quin dels dos cossos cremava més. Aleshores el cor em va tornar a anar a cent per hora i el meu cervell va desconnectar, deixant que el me cos prengués les regnes. La respiració se'm va tornar entretallada i tremolava i m'estremia cada vegada que notava els seus llavis al meu coll, les seves mans a la meva esquena, la seva mirada a la meva...
I encara duia posada aquella roba interior que tant molestava... | |
| Assumpte: Re: Espantada però decidida (Fortin) Dt Nov 23, 2010 9:50 am | |
| Vaig somriure quan va dir allò de la personalitat. M'ho prenia en broma, però notava com allò s'allunyava cada vegada més de la simple atracció. Certament, me n'estava enamorant, però m'estimava més no pensar-hi, perquè em feia ràbia, allò.
- Si sabessis... - vaig besar-la a la boca, i després al coll, i vaig començar a baixar cap als pits.
Vaig desfer la tanca dels sostenidors, excitat. La desitjava, i volia sentir-la amb mi, però hi havia obstacles pel mig. Uns obstacles anomenats "roba interior". I el que més em molestava en aquell moment, era aquell sostenidor que m'impedia contemplar aquelles dues magnífiques tetes. Vaig acabar de treure-ls-hi, i vaig fer-li un petó, apassionat, mentre les meves mans acariciaven aquells pits ja lliures de tota presó. | |
| Assumpte: Re: Espantada però decidida (Fortin) Dt Nov 23, 2010 10:04 am | |
| Vaig fer un petit gemec quan em va començar a tocar els pits. No sabia si ell n'era conscient, però estava segura que allò em donava molt més plaer a mi que a ell.
- No vull saber res... només vull que no paris...
Em vaig tornar a estirar a la taula, mossegant-me el llavi i fent-lo venir cap a mi. Vaig passar les dues mans per dins dels seus calçotets i els hi vaig començar a abaixar, lentament, amb carícies. Tenia unes ganes boges que allò avancés, però da'ltra banda tembé volia recrear-m'hi perquè no s'acabés mai. | |
| Assumpte: Re: Espantada però decidida (Fortin) Dt Nov 23, 2010 10:24 am | |
| Va gemegar de plaer. No acabava d'entendre per què, però m'excitava molt més el fet de proporcionar-li plaer, que el propi fet de sentir-ne. És clar que arriba un moment en què l'excitació és insuficient, i necessites alguna cosa més. Aquella cosa més me la va donar ella mateixa: va dur una mà als meus calçotets, ficant-la per dins, i va baixar-me aquella última peça de roba, lentament, amb carícies, duent-me al setè cel.
Vaig somriure, disfrutant del plaer. Vaig estirar-me al seu costat, damunt la taula, i vaig dur una mà a les seves calces mentre li besava els pits. Vaig ficar una mà per dins, acariciant-li el clítoris mentre amb l'altra mà em desfeia del tros de tela. | |
| Assumpte: Re: Espantada però decidida (Fortin) Dt Nov 23, 2010 10:44 am | |
| Vaig ofegar un crit quan vaig notar la seva mà, i vaig començar a notar un plaer que ja passava a un altre nivell. Vaig clavar-li la mirada mentre els dos seguíem amb les carícies, tot i que no vaig dir res. Començava a adonar-ne de fins a quin punt m'agradava aquell noi, i em va espantar veure que anava molt més enllà del que havia volgut, molt més enllà del que m'havia imaginat. Ja m'agradava massa, i si seguíem amb allò temia que ja no hi hauria volta enrere. Se'm van encendre les galtes encara més.
- Fortin... -vaig murmurar, acostant-me a ell de nou. Volia dir-li alguna cosa, però no sabia què.
Probablement aquell no era el moment de dir res, estava tota jo feta un embolic i l'únic que sabia era que no volia que aquella nit acabés mai. De manera que només li vaig tornar a fer un petó, tremolosa i panteixant pel plar que em donaven les seves mans.
- Fortin... | |
| Assumpte: Re: Espantada però decidida (Fortin) Dt Nov 23, 2010 11:01 am | |
| Vaig besar-la, apassionat, mentre la meva mà seguia estimulant-la, fent gemegar la noia. Repetia el meu nom una vegada i una altra, com si això encara l'excités més, i també m'excitava a mi. Vaig treure-li les calcetes, que encara duia mig posades, deixant-la en la mateixa situació que jo: completament nua i estirada damunt la taula, amb les galtes rosades i les cames entreobertes, deixant marge per veure allò que tant desitjava.
Vaig besar-la a la boca, deixant-la sense respiració, i vaig començar a descendir. Primer al coll, després als pits, on m'hi vaig recrear... després vaig seguir baixant. Vaig besar-la al melic, i a la fi vaig arribar al meu objectiu. Vaig començar a moure la llengua, frenèticament, feliç de satisfer-la. | |
| Assumpte: Re: Espantada però decidida (Fortin) Dt Nov 23, 2010 11:19 am | |
| Molt bé, aquella no me l'esperava, però no per això vaig resistir-m'hi. Definitivament, ni en els meus millors somnis no m'ho hagués imaginat així. Quan va començar a moure la llengua, vaig deixar anar un gemec i em vaig agafar a la taula, amb força, i l'esquena se'm va corbar cap amunt. Per un moment em vaig imaginar l'escena des de baix, amb la llum de la lluna sobre els nostres cossos, just sobre el "lloc de poder" de la sala.
Vaig començar a gemegar, entretalladament, amb els ulls tancats, mente l'esquena se m'anava corbant amunt i avall.
- No... paris...
La sensació de plaer se'm va estendre pels nervis de tot el cos però, tot i que em semblava impossible, sabia que el millor encara estava per arribar, i volis que hi arribéssim els dos junts. | |
| Assumpte: Re: Espantada però decidida (Fortin) Dc Nov 24, 2010 2:19 am | |
| Va començar a gemegar i a arquejar l'esquena, com si tingués convulsions. Convulsions de plaer. Vaig somriure i vaig seguir, durant uns minuts, mentre ella m'estirava dels cabells i esgarrapava la taula.
- Tan malament, ha estat...? - vaig dir-li quan vaig parar.
Vaig fer-li un petó, llarg i apassionat, mentre em posava còmode sobre la fusta de la taula, a la seva alçada. Vaig començar a petonejar-li el coll, delerós de seguir endavant.
- Black... - vaig sospirar, mentre la besava una vegada i una altra i li acariciava els pits. | |
| Assumpte: Re: Espantada però decidida (Fortin) Dc Nov 24, 2010 2:32 am | |
| -Uf, ha estat fatal... - li vaig dir amb un somriure, i després em vaig perdre en el seus petons.
Em vaig arrapar a ell, abraçant-lo i recorrent-li l'esquena amb les ungles, mentre li feia petons al coll i a l'espatlla. El seus llavis i les seves mans em feien sentir meravelles. Li vaig passar les cames per les cintura, acostant-lo a mi, mostrant-li cap on volia que anés. | |
| Assumpte: Re: Espantada però decidida (Fortin) Dc Nov 24, 2010 5:19 am | |
| Vaig besar-la, content. Per fi tenia allò que havia estat desitjant des de feia setmanes: ella. Va passar-me les cames per la cintura, acostant-me a ella. Mentre ella m'esgarrapava l'esquena suaument amb les ungles, vaig posar-me a sobre seu, intentant trobar una posició còmoda pels dos, i vaig fer-li un petó llaaaarg.
- ... ja? - vaig dir-li, a cau d'orella, mentre amb una mà li acariciava la cuixa i amb l'altra aguantava l'equilibri.
Vaig somriure. Almenys aquella vegada no m'ho havia negat. "A la tercera va la vençuda", em vaig dir. | |
| Assumpte: Re: Espantada però decidida (Fortin) Dc Nov 24, 2010 7:39 am | |
| - Com ara em diguis que series capaç de parar després de tot això, et juro que em tiro de la torre d'astronomia - vaig dir, rient, i després d'un petó profund, vaig afegir-. I ni se t'acudeixi tractar-me amb delicadesa. Som tu i jo.
Estava tan excitada en aquells moments, que m'era ben bé igual el que fes amb mi, però no estava per romanços. Si em feia mal, doncs que me'n fes. Només sabia que volia mantenir aquella excitació gairebé animal, aquell desig, aquella passió. Si començàvem a anar amb compte l'un amb l'altre se n'aniria tot en orris.
El vaig agafar pels cabells i vaig estirarlo cap a mi, per besar-lo amb intensitat, amb passió. | |
| Assumpte: Re: Espantada però decidida (Fortin) Dc Nov 24, 2010 8:48 am | |
| - Whatever you want... - vaig murmurar, baixet.
Vaig besar-la apassionadament i vaig ajudar-me amb la mà, intentant trobar l'entrada. Quan me'n vaig haver sortit, vaig fer-li un petó al coll i vaig començar a empènyer, cap a dins, penetrant-la lentament. Potser perquè l'excitació prèvia havia estat millor, o potser perquè els dos portàvem un temps desitjant-ho, però no va costar tant d'entrar com amb l'Ursula. Vaig anar endinsant-me en les seves entranyes, lenta però inexorablement, amb un somriure de plaer dibuixat als llavis. Vaig proferir un gemec quan tot el meu membre va ser dins seu, mentre ella es posava vermella i m'esgarrapava l'esquena. | |
| Assumpte: Re: Espantada però decidida (Fortin) Dc Nov 24, 2010 9:14 am | |
| Em va fer una mica de mal, però no em va importar. També em feia mal jugant a quidditch, i no per això deixava de ser el millor del món... bé, la segona cosa millor. El millor del món era ser aquí amb ell.Tant de patir per una ximpleria com aquesta...
Les galtes se'm van encendre encara més, ja deviar estar com un pebrot. Ell somreia i, com que jo no sabia què dir, em vaig limitar en anar a buscar els seus llavis, que semblaven rebre'm amb la mateixa passió amb què jo els buscava. | |
| | | | Espantada però decidida (Fortin) | |
|