Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] - Página 3 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 7 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 7 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] - Página 3 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] - Página 3 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] - Página 3 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween]

Ir abajo 
2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3
AutorMissatge
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween]   En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] - Página 3 EmptyDg Gen 15, 2012 8:13 am

- Ooooh!

Vaig mirar la sala...oooh!

- Ell sabia parsel! Però...espera, espera, pel que se el Rodlel va "morir" quan va atacar el Harry de menut, però després es va saber que no, però això fou més tard. Aleshores quan el Harry anava a segon, qui va obrir la cambra? Perquè el Rodlel-Voldemort, no estava.

Que estrany, per què era tot tan estrany? No quadrava.

- És raro.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween]   En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] - Página 3 EmptyDg Gen 15, 2012 9:09 am

-Llavors no va ser ell?

Vaig alçar una cella. No, havia de ser ell.

-Escolta, Cass, i si algú ho va fer per ell? Si ell ho hagués possat com a: coses a fer? Tenc entés de que hi havien grups de seguidors seus. Els cavallers de la mort.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween]   En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] - Página 3 EmptyDg Gen 15, 2012 9:37 pm

- Els cavallers de la Mort? Quin nom més cutre.

Perquè era cutre, cutre.

- Doncs...pot ser hi havia algun infiltrat a Hogwarts o el fill d'algun dels cavallers...nose. Però pensa, si tu fores el Rodlel-Voldemort, li contaries a algú aço? Es a dir, i si algu ve i la fastidia?- pot ser no li ho va contar a ningú, jo no ho contaria.- Jo no diria res, si va estar treballant molt de temps en aço...

Vaig sentar-me en terra al costat del bassal de tinta, no te sentit.

- A no ser, que poguera comunicar-se amb la persona a la qui ho va dir, no?
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween]   En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] - Página 3 EmptyDl Gen 16, 2012 9:47 am

-O potser qui ho va fer va ser per ell, però sense adonar-se'n...

Vaig alçar una cella.

-Saps? Hi ha un encanteri que es diu impero, crec que converteix a les persones en marionetes, es com si les poseeixi... si estava mig mort, però no mort del tot, podria haver-se ficat al cos d'una altra persona o fer un impero o alguna cosa per l'estil...
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween]   En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] - Página 3 EmptyDl Gen 16, 2012 10:42 am

- Me sona l'Impero. Pero estaria molt debil després de lo del Harry, no?

Hi havia algo que no quadrava, algo...nose, era raro, raro.

- Nose és raro.- vaig mirar-me el nom en terra.. Rodlel.- Podriem buscar en la biblioteca que posa sobre la cambra secreta i el Rodlel i sobre Hogwarts, te que posar algo.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween]   En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] - Página 3 EmptyDj Gen 19, 2012 12:30 am

-Moltes coses, han de possar. Crec que la batalla final del Harry Potter i del Voldemort va ser a Hogwarts.

Vaig intentar baixar poc a poc de la cara del Salazar, però vaig resbalar i vaig acabar caient de cul al terra. Vaig remugar.

-I unes escales i així també anirien bé...- vaig dir.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween]   En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] - Página 3 EmptyDj Gen 19, 2012 7:40 am

- Va ser aqui? Alaaaa! Pot ser hi ha alguna marca de la batalla a algun passadis, pared, armadura, quadre...quadre! Podem preguntar algun dels quadres dels passadis, segur que saben coses!

Aleshores va caure.

- Estas bé? T'has fet mal? I un tobogaaaan! Molarà molt quan l'acabem de decorar bounce
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween]   En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] - Página 3 EmptyDv Gen 20, 2012 2:44 am

-Ho hem d'investigar...

Vaig parpadejar uns minuts i vaig deixar anar un badall.

-Ups... crec que ja s'està fent tard... potser ens hem saltat el sopar. Què et sembla si passem per la cuina, agafem alguna cosa i dinem a la sala comuna?
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween]   En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] - Página 3 EmptyDv Gen 20, 2012 5:32 am

- Guay.

Vaig alçar-me guardant l'ullal al cinturo.

- Jo vuic pizza! Fa temps que no menje pizza!

Espera, i com eixiem?

- I com eixim d'aqui? Perquè no crec que puguerem pujar per on em baixat...Ala!
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween]   En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] - Página 3 EmptyDv Gen 20, 2012 5:42 am

Em vaig quedar parada. No havia pensat en com sortir en cap moment.

-Uix.

Vaig asseure'm al terra i vaig tancar els ulls.

-A... A... Ac...

Vaig sospirar frustrada, fins que se'm va encendre la bombeta.

-Accio escombra!- vaig dir, amb la vareta enlaire.

Durant uns instants no va passar res. Vaig arrufar el front.

-Potser no era així...

Però la Escombra va apareixer volant que venia cap a mi per una de les canonades. Vaig agafar-la i vaig somriure.

-Pujem?
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween]   En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] - Página 3 EmptyDv Gen 20, 2012 5:48 am

- Oooooooooooooooooooooooooooooooooooh! Que guay!

Vaig donar un bot i vaig putjar-me a la granera agafant-me a la Wen.

- Que guaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay! Volaaaaar! M’encanta volar! Però no tinc escombra u.u

Varem començar a volaaaaaaaaaar cap a la sortida.

- Guaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!



Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween]   En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] - Página 3 EmptyDv Gen 20, 2012 5:56 am

-Agafat fort!!- vaig advertir a la Cass, abans d'enlairar-nos. Després vaig agafar-me jo ben fort i vàrem començar a volar cap on haviem entrat.

En arribar a la baixada/tobogan vàrem fer moltes voltes. Jo vaig deixar anar un xiscle, m'encantava donar voltes amb l'escombra. Vaig somriure a la Cass i de cop vàrem apareixer de nou al bany.

-Uouououo!
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween]   En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] - Página 3 EmptyDv Gen 20, 2012 6:08 am

Vaig agafar-me bé a la Wen.

- M’encantaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Era molt guay això de donar voltes amb l’escombra. Però es va acabar massa prompte i varem arribar al bany.

- Anem...anem fins allí volant? *-*

Tornar a dalt Ir abajo
 
En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween]
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 3Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3
 Temas similares
-
» Berenar guay :D
» Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed]
» A per el primer bany de l'any
» Un bany amb pintura.
» El primer bany de l'estiu

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Lavabos :: Lavabo de la Gemma Gemec-
Canviar a: