Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 16 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 16 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween]

Ir abajo 
2 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3  Següent
AutorMissatge
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] Empty
MissatgeAssumpte: En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween]   En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] EmptyDl Gen 09, 2012 1:09 am

Varem entrar al bany, estava buit i tenia aigua a terra.

- Ecs...- vaig dir intentant no xafar-la.

Vaig mirar alrededor en busca de la fantasma, però no la veia.

- Gemma!? Gemmaaa! Que podria parlar amb vosté?

Segur que esta?
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] Empty
MissatgeAssumpte: Re: En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween]   En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] EmptyDl Gen 09, 2012 1:14 am

Vaig fer que si lentament amb el cap, responent al missatge telepàtic de la Cass. Si que havia se ser allà.

Es molt tímida

-Gemma?

llavors va sortir d'un dels lavabos, amb les seves coletetes de sempre.

-Ja em veniu a molestar?- va dir, i va començar a plorar.

T'ho he dit... - vaig dir-li a la Cass.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] Empty
MissatgeAssumpte: Re: En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween]   En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] EmptyDl Gen 09, 2012 3:30 am

Ostres! Doncs si que plora per res!

Tinc una idea...però hauria de mentir, i jo no mentisc mai, però ho fare...puc? Tot i que siga una mentira li ho puc dir? Pot ser cola i ens respon.

Pot ser podia fer-ho, mentir tampoc era tan complicat, no?
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] Empty
MissatgeAssumpte: Re: En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween]   En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] EmptyDl Gen 09, 2012 3:33 am

Per provar-ho no perdem res...

Mentir. Vaig alçar una cella. Jo només mentia en ocasions moooolt extremes...

-Què feu?- va dir la Gemma.- Esteu pensant com em podeu fer plorar més? T.T
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] Empty
MissatgeAssumpte: Re: En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween]   En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] EmptyDl Gen 09, 2012 3:43 am

Doncs vale, vaig alla.

Vaig posar la meua millor cara de nena que no ha trencant un plat mai, que segons el papa era adorable.

- Disculpa per haver-la molestat. Es que tenim que fer un treball sobre els fantasmes de Hogwarts i fets important que aquests hagen viscut al castell, es dir com una guerra o algo, nose. I nosaltres, la Wen i jo, em decidit fer el treball sobre voste, i el fet que em elegit és l'obertura de la Camara Secreta, és a dir des del principi, saps? I com vosté és important perquè va ajudar al Harry Potter i sap mooolta informació, voliem preguntar-li si ens podia ajudar amb el treball. Ja que necesitem molta informació sobre la Cambra.

Es va quedar en silenci, no deia res...pot ser s'havia enfadat.

- Sobre mi? Voleu fer un treball sobre mi?- i va començar a plorar.- Ningú m'havia dit mai res tan bonic.

- Això vol dir que ens ajudarà?

Vaig mirar la Wen.

És un si? O és que no?
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] Empty
MissatgeAssumpte: Re: En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween]   En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] EmptyDl Gen 09, 2012 3:49 am

Vaig alçar les espatlles.

No ho sé.

-Vosté li va dir al Harry com entrar a la cambra secreta, oi?- vaig demanar-li. Ella seguia plorant

-Si... era un noi taaaan simpàtic i agradable... Quan va entrar, tenia més o menys la vostra edat.

Vaig obrir molt els ulls, per què això significava que el Harry s'havia enfrontat a la serpota amb la nostra edat...

Demana-li ara tu com hi va entrar
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] Empty
MissatgeAssumpte: Re: En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween]   En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] EmptyDl Gen 09, 2012 3:54 am

- I sap vosté com va entrar? Es a dir sap vosté on està l'entrada?

- És...és a aquella aixeta, la que esta baix de l'espill trencat, va dir alguna cosa extranya i va entrar.- ens va mirar.- De veritat que aneu a fer el treball sobre la Cambra? És molt perillosa i el basilics..el basilisc...- va tancar-se en un dels banys.

Vale, doncs ja sabem quina és l'entrada! I tenia la nostra edat, anava a segon! Si ell va poder també haguerem pogut nosaltres!

Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] Empty
MissatgeAssumpte: Re: En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween]   En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] EmptyDl Gen 09, 2012 3:58 am

Es curiós.- vaig dir, al·lucinada.-A mi em faria molta por, perquè segurament aquella serp em voldria veure morta...

Vaig mirar les aixetes i vaig somriure.

-Mira, mira, t'ho vaig dir. Aqui hi han les serps...- vaig obrir les eixetes, pero no va passar res. Vaig alçar una cella.-Com es deu fer?
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] Empty
MissatgeAssumpte: Re: En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween]   En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] EmptyDl Gen 09, 2012 4:04 am

Jo no deixaria que et mates, perquè mata amb la vista, no? Doncs li arranquem els ulls i adeu vista!


Vaig mirar les serps..l'aixeta no s'obria, ala, aleshores vol dir que no feia res? Algo tenia que fer.

- Doncs amb parsel, no? Pot ser si busquem al llibre aquell com es diu obre't o serp o algo per l'estil en parsel podem entrar...

Vaig mirar les serps, eren horribles, com totes les serps.

Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] Empty
MissatgeAssumpte: Re: En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween]   En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] EmptyDl Gen 09, 2012 4:10 am

-Parsel...

Vaig alçar una cella.

-Sí, potser si... Però el Harry sabia parlar parsel?

Això no ho sabia jo.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] Empty
MissatgeAssumpte: Re: En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween]   En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] EmptyDl Gen 09, 2012 4:15 am

- Nose...pot ser va apendre com farem nosaltres.

Vaig mirar les serps, i si ahi baix estava la cambra, al nostres peus? Ooooooh! *-*

- Provem-ho.

Vaig deixar el llibre de parsel sobre la pica i el vaig obrir.

- A vore...Que és el Parsel...Que has de saber...nah...hmmm...- no ho trobava, si jo ho havia vist!
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] Empty
MissatgeAssumpte: Re: En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween]   En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] EmptyDl Gen 09, 2012 4:24 am

-Espera! crec que t'has passat l'apartat de paraules bàsiques.

Vaig girar una de les pàgines i vaig veure-ho. Hi havien dues columnes, primer la paraula, i la traducció al parsel a la columna del costat.

- Hola no, Adéu tampoc, Avui no... Obre't!!! Ho posaa!

Vaig alçar una cella en llegir la traducció.

-I com caragols es pronuncia això?
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] Empty
MissatgeAssumpte: Re: En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween]   En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] EmptyDl Gen 09, 2012 4:33 am

Vaig llegir la paraula.

- Ni idea.- i vaig començar a riure.- Asfdh? No, no te pinta...hhmm, això és una A, no una S... i el següent una H una A, una H de nou...ooooh...vale, crec que ho tinc. Ho dic? Diu algo com shahaseeed?

Vaig mirar, no pasava res.

- Doncs no pasa res.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] Empty
MissatgeAssumpte: Re: En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween]   En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] EmptyDl Gen 09, 2012 4:50 am

-No ho estàs dient bé.- va dir la veu de la Gemma, encara dins del lavabo. Vaig alçar una cella, mirant el lavabo.

-Doncs... Doncs.... a veure, deixa-m'ho veure... Potser les esses s'han de dir com les de les serps, amb aquell tintineig fastigós?

Vaig arrufar el nas, però vaig dir.

-Shahassed.

No va passar res.

-Ho tornaré a intentar... Shahassssed

I llavors les piques es van moure, i em vaig quedar allà, mirant, impressionada.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] Empty
MissatgeAssumpte: Re: En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween]   En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] EmptyDl Gen 09, 2012 4:55 am

I aleshores es va obrir, varem botar a un costat per no caure.

- Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh!

Vaig mirar, era l'entrada! Era l'entradaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

- Ooooooooooooooooooh! Weeeeen! Ho hem aconseguit! L'hem trobada! Ooooooooooh!

Vaig començar a donar botets de l'emoció, existia i l'haviem trobada, exisitia! Existia!

- Ostres que guaaaaay! Que guaaaaaaay!

Anem a entrar, dis-me que anem a entrar.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] Empty
MissatgeAssumpte: Re: En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween]   En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] EmptyDl Gen 09, 2012 5:04 am

Ni ho demanis, Cass... Segueix-me!

I vaig saltar al forat. No vaig pensar en després com pujariem, no vaig pensar en res, en aquell moment. La Cambra d'Slytherin... Per coneixer l'enemic, un s'ha d'informar sobre ell...

-AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh!- vaig cridar, mentre el tub girava i queia i pareixia que no s'acabava mai... fins que vaig caure sobre un munté d'ossos d'animals. Vaig alçar una cella, mirant el meu voltant, mentre esperava que la Cass baixés.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] Empty
MissatgeAssumpte: Re: En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween]   En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] EmptyDl Gen 09, 2012 5:16 am

- Eeeeeh! Però com pujem després?

I es va llançar, bé, dona igual, buscariem una manera per pujar, estavem a la camara, que més donava el pujar!

- Yupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

I vaig llançar-me, era com un tobogan gegaaaaant, i feia moltes voltes.

- Oooooooooooh! Yujuuuuu! Açò és geniaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal!

Finalment el tobogan gegant es va acabar i vaig caure a terra, sobre uns ossos.

- Ecs...Ha molat molt, era com un tobogan gegaaant, jo vui tirar-me un altre dia de nou! Ara que ja sabem on esta!

I vaig vore alrededor, estava tot molt brut i era tot molt gris.

- Estem a molts metres baix de l'escola, aço mola molt, no sabia que Hogwarts tenia coses taaaan guaaays!
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] Empty
MissatgeAssumpte: Re: En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween]   En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] EmptyDl Gen 09, 2012 5:22 am

Vaig mirar a la Cass.

-Son ossos de roedors i ocells. Crec que s'alimentava d'això la serpota.

Vaig mirar el meu voltant.

-Saps? Algú hauria de venir a netejar això una mica.

Vaig somriure i vaig començar a caminar, sentit com els ossos del terra anaven fent crec-crec.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] Empty
MissatgeAssumpte: Re: En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween]   En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] EmptyDl Gen 09, 2012 5:26 am

- És veritat, hi ha un conjur que ma mare utilitza per netejar coses, pot ser li ho puc preguntar i aixi ho netejem.- li ho preguntaria, aixi el proxim cop que tornarem ho netejariem, perquè anavem a tornar, si o si, i haviem de dur la Rue.

Vaig seguir a la Wen, estavem esclafant ossets, el lloc era guay, podria ser més guay? Varem arribar a un lloc on ja no hi havien ossets i hi havia una cosa llarga i gran.

- Que és això? Pareix un basilisc!
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] Empty
MissatgeAssumpte: Re: En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween]   En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] EmptyDl Gen 09, 2012 5:33 am

Vaig mirar aquella estranya pell i vaig fer dos passos enrere. I no, no em digueu cobard, tu també ho hauries fet si fossis filla de muggles i haguessis sentit com era un basilisc, en veure que no es movia vaig alçar la cella.

-No es mou...

Vaig apropar-m'hi i vaig veure que només era pell. Vaig arrufar el nas.

-Arg, es la muda de la pell. T'imagines que el Percy també fes això? que hi hagués una pell del Percy per allà?

Vaig començar a riure.

-I de la Possesseure, i del Fortin...- Em va venir un atac de riure
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] Empty
MissatgeAssumpte: Re: En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween]   En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] EmptyDl Gen 09, 2012 5:38 am

Una pell? Que gran.

- Haahhahahhahahahha- vaig començar a riure sense poder parar.- T'ho imagines? Seria bonissim! hahahahahahhaha

Encara rient vaig agafar la vareta i vaig fer que s'ilumines i vaig anar cap la pell gegant.

- Doncs tampoc són tan diferents...hahahahha.

Vaig tocar la pell...era aspra i rara.

- És aspra- vaig il·luminar-la amb la vareta.- I és verda, com no, hahahahhah.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] Empty
MissatgeAssumpte: Re: En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween]   En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] EmptyDl Gen 09, 2012 5:43 am

Encara tenia l'atac de riure quan em va parlar la Cass i va fer que acabés tossint del riure.

Vaig agafar la vareta i vaig iluminar la pell.

-No, si es pareix molt a ells.- Vaig riure.- Tindran la pell aspra ells?- vaig demanar, encuriosida de cop. Vaig mirar el passadís.- Apa, seguim...

Varem caminar una mica més fins on lloc on havien moltes perdres, com si algú hagués fet una Bombarda d'aquelles i moltes pedres s'haguessin després... però hi havien retirat per deixar encara un caminet.

-Què estrany, no?- vaig demanar-li a la Cass, mentre passavem.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] Empty
MissatgeAssumpte: Re: En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween]   En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] EmptyDl Gen 09, 2012 5:48 am

- Nose...- ho preguntaría també quan vegera una serp si tenien la pell aspra.- Ho preguntare a alguna serp.

Vaig mirar les pedres i el caminet, estava molt ben fet.

- Ala, doncs esta ben fet, perquè no ha caigut, pot ser algú se li varen caure d’ahí dalt.- vaig mirar el sostre, hi havia un forat, caurien d’ahí, segur.- I per passar feren un caminet.

Varem continuar caminant i arribarem a una porta, on hi havien serps

- Esta tancada...com l’obrim, amb parsel?
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] Empty
MissatgeAssumpte: Re: En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween]   En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] EmptyDl Gen 09, 2012 5:52 am

Vaig alçar les espatlles.

-La Nyx no te la pell aspra...

Vaig mirar la porta quan hi vam arribar. Serps serps i més serps. Vaig arrufar el nas. Quin fàstic em feien.

-Em... Suposso... prova a dir-ho tu, s'ha de fer com el tintineig a la segona essa.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] Empty
MissatgeAssumpte: Re: En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween]   En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween] EmptyDl Gen 09, 2012 5:59 am

- Doncs ho preguntare a un altre sly, al Percy o la de la biblioteca...

Vaig mirar-les serps.

- Shahassssed!

I aleshores les serps es varen moure i la porta es va obrir amb un nyeec.

- Que guaaaay! Tot és parsel. Menys mal que vaig trobar aquest llibre.- vaig dir senyalant-lo.- Tenim coses guays per vore. Jo pense tornar aqui més sovint. Ningú el coneix, és com nostre!

Varem entrar i varem arribar a un passadis, com una pasarela i tenia aigua i serps als costats.

- Alaaa! Està tot ple d’aiguaaaa! I de serps! És molt te...te..tetric, eso! I molt gris. Deuriem de decorar-ho perquè quede més guay,
Tornar a dalt Ir abajo
 
En el bany guay buscant el fantasma que no para de plorar [Ween]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 3Anar a pàgina : 1, 2, 3  Següent
 Temas similares
-
» Berenar guay :D
» Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed]
» A per el primer bany de l'any
» Un bany amb pintura.
» El primer bany de l'estiu

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Lavabos :: Lavabo de la Gemma Gemec-
Canviar a: