Qui està Connectat | En total hi ha 12 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 12 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
Allie Lovegood Sisè curs
Nombre de missatges : 1043 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 27
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] Dg Feb 12, 2012 10:47 pm | |
| Dilluns. 11:55 PM. Faltaven cinc minuts. Vaig plantar-me davant la porta del bany de la Gemma, quedant mig amagada darrera un bust de pedra que sostenia un gerro estrany. 11:57 PM. L'Ed no havia de trigar en arribar. Ho tenia tot preparat, llest per entrar al bany. En una pila al meu costat, hi havia deu pots de pintura, la meitat era de pintura blava i l'altra meitat de pintura groga.
- Què hi fas aquí, Allie? - va somiquejar una veu darrere meu.
Vaig girar-me, sobresaltada.
- Gemma! Gemma, fem un tracte, val? Tu entres al bany i no fas soroll i jo i un amic meu et donarem una alegria... Si? - vaig murmurar, suplicant.
Em va mirar, desconfiada, des de la porta entreoberta, i se'n va tornar cap a l'interior del bany, mentre jo deixava anar un sospir d'alleujament. | |
| | | Edgar Williams Cinquè curs
Nombre de missatges : 733 Fecha de inscripción : 03/10/2010
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Hufflepuff
| Assumpte: Re: Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] Dg Feb 12, 2012 10:50 pm | |
| Haviem quedat pel mati de pintar el bany, a les 12, vaig arribar cinc minuts tard.
- Allie...sent el retras, he hagut de donar una volta perquè hi havien professors rondant pel passadis i per poc no me veuen.- vaig dir susurrant.
Vaig mirar els pots de pintura.
- Anem a decorar el bany?- vaig preguntar somrient. | |
| | | Allie Lovegood Sisè curs
| Assumpte: Re: Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] Dg Feb 12, 2012 11:06 pm | |
| - No passa res, millor això que que t'hagin pillat...
Vaig fer levitar els pots de pintura fins a dins el bany amb un Wingardium Leviosa, i un cop a dins vaig tancar la porta magicament i vaig fer un encanteri insonoritzador.
- Espero que amb això n'hi hagi prou...
Vaig mirar-me els pots de pintura.
- Què, comencem? | |
| Assumpte: Re: Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] Dg Feb 12, 2012 11:12 pm | |
| - Per suposat.
Vaig llevar-me la capa deixant-la damunt d'una de les piques, vaig obrir un dels pots i posant la mà dins vaig començar a pintar la pared.
- Molt millor que amb pinzells.- vaig dir somrient.
M'agradava...era genial això de pintar, i podiem alegar Hogwarts, la major part de gent estava molt...apagada, tristos des de la mort de la Lizzie, hi havia que alegrar l'escola.
- Algun dia podriem pintar alguna altra part del castell, donar-li vida, ultimament està tot molt gris. | |
| Assumpte: Re: Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] Dg Feb 12, 2012 11:26 pm | |
| Vaig riure amb el seu comentari mentre sucava la mà al pot de pintura, i vaig treure la vareta.
- El que passa, Ed, és que quan es barregen el groc i el blau surt verd... I per molt que estigui enamorada d'un Slytherin, no vull un bany verd - vaig dir, com qui res, mentre apuntava als pots -. A veure... Coloretur diversis coloribus! Em sembla que el meu pare va fer servir aquest encanteri quan estavem pintant la sala d'estar dels colors de l'arc de Sant Martí!
Vaig fer un gran somriure, i vaig obrir un pot de pintura blava.
- Vigila, Eddie... Això pot esquitxar!
Vaig agafar pintura amb les mans, fent la forma d'un bol per poder-ne tenir molta, i la vaig tirar contra la paret, on va quedar estampada amb un "xaf" sonor. Vaig posar-me a riure, mirant-ho. | |
| Assumpte: Re: Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] Dg Feb 12, 2012 11:34 pm | |
| - Coloretur diversis coloribus? Mai l'havia escoltat, però l'apunte.
Espera...enamorada d'un slytherin? De qui...? Ah, clar el Fox. Vaig posar la mà dins el pot i vaig plasmar-la sobre la paret, després vaig agafar més i vaig anar fent formes estranyes.
- Tranquil·la, jo tampoc vuic un bany verd...aixi que pot esquitxar...- vaig dir rient.- Seria un llastima acabar ple de pintura, oi?
Vaig agafar un poc de pintura blava amb la intenció de pintar la pared, però quan l'Allie estava d'esquena, va anar a parar a la seua capa.
- Vaja...doncs si que esquitxa, si...- vaig dir rient. | |
| Assumpte: Re: Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] Dg Feb 12, 2012 11:44 pm | |
| Vaig notar alguna cosa impactant contra la meva capa, i vaig treure-me la. Vaig esclatar a riure, mirant-lo.
- Tampoc passa res, tot és blau, així que... - vaig dir, rient, assenyalant la meva roba.
Vaig agafar el pot de pintura groga, i hi vaig sucar la mà. Quan la vaig treure me la vaig quedar mirant, detingudament. Gotejava groc.
- I què passaria si jo t'esquitxés accidentalment?
Vaig fer conca amb la mà, agafant més pintura, i la vaig llançar contra ell. Una part va impactàr la paret, però l'altra va anar directa a la seva camisa. | |
| Assumpte: Re: Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] Dg Feb 12, 2012 11:50 pm | |
| - Ooh! Doncs que es notaria un poc per ser blanca, però no pasaria res...es com si jo...
Vaig agafar un poc de pintura groga i vaig tirar-li la als pantalons i el que me va quedar la vaig repartir per la paret.
- Vindria a ser com...això, no? Queden bonics els teus pantalons...groc-blau...- vaig dir rient
Vaig agafar un poc de pintura blava i vaig pintar un altre tros de pared, deixant la meua mà impresa.
- El bany més bonic de tot Hogwarts.- vaig posar l'altra mà impresa. Les meues mans a la pared...seria bonic que duraren anys.- M'agradaria fer aço en algun passadis, plasmar les meues mans i que no es pogueren llevar mai...
| |
| Assumpte: Re: Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] Dg Feb 12, 2012 11:54 pm | |
| - Oh! Això, haurem de fer! Un encanteri perquè no es pugui esborrar de cap manera aquesta pintura de les parets!
Vaig sucar una mà en blau i una en groc, i vaig fer un dibuix estrany a la paret. Després vaig agafar pintura dels dos colors, i me la vaig posar pels braços.
- Eddie, Eddie, Eddie...
Vaig començar a anar cap a ell, amb els braços oberts.
- Deixa que la tieta Allie et faci una abraçada, Eddie...
Vaig saltar sobre seu, fregant els braços contra la seva camisa, i deixant-lo ple de pintura de color groc i de color blau, mentre reia. | |
| Assumpte: Re: Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] Dg Feb 12, 2012 11:58 pm | |
| - Doncs ho fem!
Aleshores se me va apropar i es va llançar damunt meua plena de pintura.
- Aixi que eixes tenim...eh...- vaig dir rient.- Ara voras...
Vaig agafar un dels pots, la meua intenció era untar les mans i plenar-la de pintura, però no se que vaig fer que la pintura va caure per damunt nostra, plenant-nos de pintura...
- Mira, ara ja saps el que és ser metamofomag...- vaig dir rient.
Vaig recolçar-me a la pared deixant la marca del meu cos ahi plasmada. | |
| Assumpte: Re: Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] Dl Feb 13, 2012 12:11 am | |
| Vaig tancar els ulls quan vaig notar la pintura caient-nos a sobre, i vaig posar-me a riure. Vaig mirar-me. Estava groga, tota groga.
- Ostres, doncs això de ser metamòrfag deu molar molt...
Vaig agafar un pot de pintura blava, que va caure sobre nostre "accidentalment", deixant-nos blaus de cap a peus.
- Però aposto a que mai havies estat tan blau com ara! | |
| Assumpte: Re: Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] Dl Feb 13, 2012 12:23 am | |
| - Moltissim, tot i que de vegades pot ser molest, això d'anar en metro i vore que se te esta posant el cabell roig i les mans groges...- vaig dir recordant-ho.- De blau? Doncs no, perquè no sol dur molts cops roba blava.- vaig dir rient.- I m'aposte que tu tampoc has dut mai tanta roba groga, cert?
Vaig quedar-me mirant a un dels espills...teniem una pinta excelent.
- Has vist que preciosos que estem? Per una foto.- vaig dir rient.- Llastima, no duc la camara.
Vaig posar la mà sobre l'espill deixant-la ahi marcada. | |
| Assumpte: Re: Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] Dl Feb 13, 2012 12:35 am | |
| Vaig posar-me a riure, mirant el mirall com feia ell, i vaig posar la meva mà al costat de la seva al mirall, deixant jo també la meva marca.
- I no tens una càmara a l'habitació? Podríem transportar-la i fer-nos la foto, com si res, i després la enviem allà de nou! - vaig exclamar.
Hauria transportat la meva, però l'havia deixat a l'Edward perquè fes nosequè amb el Pregunta-li, i em feia pena treure-li. | |
| Assumpte: Re: Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] Dl Feb 13, 2012 12:38 am | |
| Vaig mirar-me l'Allie rient.
- I eixe és el motiu pel qual tu ets Ravenclaw i jo no.- vaig netejar-me les mans amb l'aigua i vaig traure la vareta.- Accio camera de fotos!
Al cap d'una estona aquesta va apareixer.
- Perfecte, anem per la foto.- vaig dir somrient. | |
| Assumpte: Re: Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] Dl Feb 13, 2012 12:48 am | |
| Vaig riure, mentre ell subjectava la càmara.
- Molt bé, doncs fem la foto... Això s'ha de recordar, Eddie, s'ha de recordar passi el que passi. Perquè són moments com aquests els que donen esperança en moments de foscor.
Vaig quedar-me pensativa uns instants, i vaig deixar anar una rialla.
- Au, fes ja la foto, que m'estic posant profunda i si em despisto en res em posaré a recitar Lord Byron... | |
| Assumpte: Re: Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] Dl Feb 13, 2012 12:53 am | |
| - Aquests són sempre els milllors moments. Perquè els records són el millor que tenim....Preparada?- va assentir.
Varem posar-nos bé i vaig fer la foto.
- Fem una altra per si de cas, aquest cop en flash.
*Flash*
Val, un poc més i me quede cec...- vaig pensar
- Eh, doncs no estem tan malament!- vaig dir ensenyant-li-la. | |
| Assumpte: Re: Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] Dl Feb 13, 2012 12:57 am | |
| Va fer dues fotos, i a la segona el flaix em va enlluernar de mala manera. Vaig apartar-me d'ell, fent teatre còmicament.
- No veig res, no veig res! M'estic quedant cega! Els meus ulls s'estàn tornant bojos, només veig groc i blau...!
Vaig quedar-me quieta al mig del bany, i vaig somriure-li obertament a l'Ed.
- Ah, no, espera... No sóc jo, és que està tot blau i groc. | |
| Assumpte: Re: Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] Dl Feb 13, 2012 1:02 am | |
| Vaig començar a riure.
- Quasi tot...- vaig dir fent-li una foto.- Ens falten les piques i els banys.
Vaig deixar la camara sobre una superficie si més no neta, lluny de les piques i vaig agafar un pot de pintura blava.
- 1..2...3!
I vaig llançar el pot per damunt les piques plenant els espills i aquestes de pintura, després vaig llançar un altre pot, aquest groc.
- I coloretur diversis coloribus- i va quedar dividit, una part groga- una blava-una groga...- Ara si que mola! | |
| Assumpte: Re: Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] Dl Feb 13, 2012 1:10 am | |
| Vaig picar-li l'ullet, quan va començar a anar per feina amb els miralls, amb un gest d'aprovació.
- Eddie, això és genial! - vaig exclamar, rient.
Vaig agafar un pot de pintura blava mig ple, i el vaig tirar contra la paret, amb força. Va quedar una taca en forma de flor (si hi posaves una mica d'imaginació). Vaig agafar un pot on quedava una mica de pintura groga, i la vaig tirar cap al centre de la flor, deixant un estampat que havia quedat prou bé.
- Mira, Ed! La flor de l'esperança, la flor dels colors! | |
| Assumpte: Re: Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] Dl Feb 13, 2012 1:13 am | |
| - És genial! Espera...
Vaig agafar la camara i li vaig fer una foto.
- Un dia anem a un poble muggle i les imprimim!
Vaig deixar la camara i vaig agafar un altre pot, aquest cop el vaig tirar sobre el sotre, però perquè no gotejarà vaig apuntar-lo amb la vareta i es va secar de seguida. El sostre va quedar d'un bonic color blau-groc.
- Ara si que si! Ens ha quedat molt millor que el primer!
Vaig fer una foto al bany de nou.
| |
| Assumpte: Re: Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] Dl Feb 13, 2012 1:31 am | |
| - No cal que sigui un poble muggle, ho puc demanar al meu pare! Quan van tancar el Tafaner van guardar els estris d'editorial, saps? Encara està tot per casa, la Luna ens ho va regalar.
Vaig mirar el sostre. Havia quedat genial.
- Potser això fa que la Gemma deixi de plorar tant i tot... Perquè ha quedat genial, això anima fins i tot a un demèntor!
Vaig riure, mirant al meu voltant. Estava tot completament pintat, tot, tot, cada racó. Havia quedat impressionant. | |
| Assumpte: Re: Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] Dl Feb 13, 2012 2:12 am | |
| - Oooh! Doncs que guay...doncs val, li ho demanarem a el teu pare, a més si tinguerem que demanar a un muggle que ens imprimirà les fotos alucinaria un poc.-vaig dir rient.
Vaig mirar el bany, era genial, erem genials. Tot blau i groc.
- Supose que la gent sabra qui ha sigut, però bah, no me importa el que pensen, aixi que.
Vaig posar la mà en un pot on encara quedava algo de pintura i vaig dibuixar un sol a un tros de pared encara sense pintar. | |
| Assumpte: Re: Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] Dl Feb 13, 2012 2:33 am | |
| Vaig mirar el bany, amb un somriure, i vaig agafar la càmara per fer-li una foto a ell mentre dibuixava el sol.
- Que mono, el sol! - vaig exclamar.
- Què ha passat aquí? - va fer la veu de la Gemma Gemec, que va aparèixer sobre nostre.
- Gemma! Hola, com estàs? T'agrada el bany que t'hem deixat? Ens hem esforçat molt per fer que estiguis uns dies alegre...
Vaig mirar a l'Ed, còmplice. | |
| Assumpte: Re: Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] Dl Feb 13, 2012 2:53 am | |
| - Uns dies...o unes setmanes...- vaig dir somrient.
Vaig mirar-me l'Al somrient.
- Espera, que tens una part de la cara sense pintar...això no pot ser....- vaig agafar un poc de pintura i li vaig pintar un sol, petit.- Perquè sempre tingues felicitat en la teua vida.- vaig dir.- Que Gemma t'agrada la nova decoració del bany?
Ens va mirar.
- No...no esta mal.. | |
| Assumpte: Re: Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] Dl Feb 13, 2012 3:04 am | |
| - Que "no està mal"? Apa, Gemma, se't veu als ulls que t'encanta el que li hem fet al teu bany! No creus que si sempre estàs així és en part perquè aquest lloc, abans de la nostra intervenció, deprimia! No m'ho neguis, saps prou bé que és veritat...
Vaig agafar una mica de pintura amb el dit, i vaig dibuixar una estrella blava a la galta de l'Ed.
- Millor ara...
Vaig mirar com la Gemma observava cada racó del bany, estudiant-lo amb la mirada, i vaig somriure.
- Està... Sí, crec que m'agrada - va dir la fantasma, finalment. | |
| | | | Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] | |
|