Qui està Connectat | En total hi ha 8 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 8 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
Edgar Williams Cinquè curs
Nombre de missatges : 733 Fecha de inscripción : 03/10/2010
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Hufflepuff
| Assumpte: Re: Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] Dl Feb 13, 2012 3:13 am | |
| - Molt millor.
Vaig mirar el fantasma.
- Ara no et pots queixar, tens el bany més precios de tot Hogwarts. Els fantasmes tindran enveja i voldran venir aqui. Seras el fantasma més famos de tot Hogwarts.
La Gemma va mirar-nos.
- Vos...vos ha quedat bonic...gra...gracies.- i va entrar en un bany.
- Una persona a qui li agrada.- vaig dir rient. | |
| | | Allie Lovegood Sisè curs
Nombre de missatges : 1043 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 27
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] Dl Feb 13, 2012 3:23 am | |
| Vaig riure amb el que li va dir l'Ed a la Gemma, i en veure la seva reacció vaig somriure àmpliament.
- Una persona a qui li agrada... I això tan sols és el principi, Ed... La part bona de veritat encara no ha començat.
Vaig apropar-me més a ell i vaig dir, en veu baixa:
- Tu només imagina't a la professora Black quan vegi això. Només intenta imaginar-te la cara que se li quedarà, i ja haurà valgut la pena fer tot això! | |
| | | Edgar Williams Cinquè curs
| Assumpte: Re: Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] Dl Feb 13, 2012 3:31 am | |
| Vaig començar a riure al imaginar-ho.
- Serà genial! Això també seria per a fotografiar! Llastima que no estiguem per vore-ho, eh, però li ho podem dir a Gemma.- vaig dir rient encara.- La gent imaginarà que em sigut nosaltres, i l'Erin ho endevinarà segur, i et puc dir que la gent s'alegrarà, saps? Pense que el bany sols és el començament, nosaltres tenim el deure?, bé, com es diga, de decorar Hogwarts.
Vaig agafar la camara.
- Una ultima foto? Amb la pared decorada de fons?
| |
| Assumpte: Re: Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] Dl Feb 13, 2012 3:43 am | |
| Vaig riure, mentre posava la càmara sobre un videt.
- Està bé, però els dos junts, posa el disparador automàtic, val? Així tenim un record bonic de l'inici de la... Eh... La... Ja ho tinc! La Revolució del Colors! - vaig exclamar, tota contenta, abans d'anar-me a col·locar a la paret on hi havia la meva artística flor i els dibuixos de l'Ed, juntament amb les nostres mans -. M'agrada, perquè som artistes que formem part del quadre... | |
| Assumpte: Re: Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] Dl Feb 13, 2012 3:56 am | |
| Vaig posar el temporitzador i vaig correr al seu costat, però vaig derrapar i vaig deixar una taca de pintura al terra...molava.
*Flash*
- La Revolució dels colors, m'agrada. Ja tenim el nostre nom artistic.- vaig dir rient.
Vaig mirar les fotos.
- Són genials. Som genials, el bany és genial...crec que aci i ara hi ha poques coses no genials.- vaig riure. | |
| Assumpte: Re: Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] Dl Feb 13, 2012 4:04 am | |
| - Doncs un altre dia pintem una altra part del castell, però una part que es vegi més! En plan... Deixar el vestíbul tot groc i una façana exterior tota blava, o alguna cosa així!
Vaig posar-me a riure, mirant al nostre voltant.
- Ens estem superant, ho veus, oi? - vaig dir, amb un somriure enorme. Allò era simplement genial. | |
| Assumpte: Re: Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] Dl Feb 13, 2012 4:09 am | |
| - O la classe d'astronomia!- vaig dir rient.- O els passadissos, Hogwarts és moolt gran!
Me guardaria la roba, estava plena de pintura, però bah, era un record, és més s'havia convertit en la roba per pintar. Vaig fer-li una foto a les marques de les nostres mans en l'espill.
- Les nostres marques, tu l'estrela i jo el sol. La nostra firma.- vaig dir somrient.
No tenia son i eren les 3? Ostres, que ràpid passava el temps!
| |
| Assumpte: Re: Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] Dl Feb 13, 2012 8:25 am | |
| - Oh, això de pintar la classe d'astronomia és una idea temptadora... Molt temptadora...
Vaig mirar el rellotge, i vaig agafar la vareta, apuntant a les parets. Era hora de fer que aquella pintura no marxés per molt que ho netegéssin.
- Picture non patet! - vaig exclamar -. Au, ajuda'm, Ed, amb això no s'esborrarà! Picture non patet!
Vaig seguir fent-ho per una banda del bany, i se'm va escapar un badall. Era molt tard, ja... El temps havia passat molt ràpid. | |
| Assumpte: Re: Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] Dt Feb 14, 2012 9:31 pm | |
| - Doncs ja tenim proxim lloc que pintar.
Vaig agafar la vareta i vaig fer el que feia l'Al
- Picture non patet!- apuntat a les pareds i el sostre del bany, també als espills.- Podem dir que é el bany més precios de tot Hogwarts. I el més visitat, sense dubte, llastima que siga sols de noies...- vaig dir somrient.- Però bah, segur que algun que altre xic també entra.
| |
| Assumpte: Re: Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] Dv Feb 17, 2012 7:42 am | |
| - Bé que has entrat tu, no? - vaig dir, somrient.
Vaig abaixar la vareta en veure que haviem acabat d'assegurar-nos que aquella pintura no marxava, en un gest d'orgull i d'alegria.
- Només puc dir una cosa, Ed... Olé nosaltres. Ni un pintor professional hauria pogut deixar-ho millor.
Vaig tornar a badallar, i vaig mirar el rellotge de nou.
- I hauriem d'anar a dormir, també. | |
| | | | Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] | |
|