Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 8 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 8 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed]

2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams

Nombre de missatges : 733

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed]   Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] - Página 2 EmptyDl Feb 13, 2012 3:13 am

- Molt millor.

Vaig mirar el fantasma.

- Ara no et pots queixar, tens el bany més precios de tot Hogwarts. Els fantasmes tindran enveja i voldran venir aqui. Seras el fantasma més famos de tot Hogwarts.

La Gemma va mirar-nos.

- Vos...vos ha quedat bonic...gra...gracies.- i va entrar en un bany.

- Una persona a qui li agrada.- vaig dir rient.
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood

Nombre de missatges : 1043

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

MissatgeAssumpte: Re: Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed]   Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] - Página 2 EmptyDl Feb 13, 2012 3:23 am

Vaig riure amb el que li va dir l'Ed a la Gemma, i en veure la seva reacció vaig somriure àmpliament.

- Una persona a qui li agrada... I això tan sols és el principi, Ed... La part bona de veritat encara no ha començat.

Vaig apropar-me més a ell i vaig dir, en veu baixa:

- Tu només imagina't a la professora Black quan vegi això. Només intenta imaginar-te la cara que se li quedarà, i ja haurà valgut la pena fer tot això!
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed]   Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] - Página 2 EmptyDl Feb 13, 2012 3:31 am

Vaig començar a riure al imaginar-ho.

- Serà genial! Això també seria per a fotografiar! Llastima que no estiguem per vore-ho, eh, però li ho podem dir a Gemma.- vaig dir rient encara.- La gent imaginarà que em sigut nosaltres, i l'Erin ho endevinarà segur, i et puc dir que la gent s'alegrarà, saps? Pense que el bany sols és el començament, nosaltres tenim el deure?, bé, com es diga, de decorar Hogwarts.

Vaig agafar la camara.

- Una ultima foto? Amb la pared decorada de fons?

Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed]   Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] - Página 2 EmptyDl Feb 13, 2012 3:43 am

Vaig riure, mentre posava la càmara sobre un videt.

- Està bé, però els dos junts, posa el disparador automàtic, val? Així tenim un record bonic de l'inici de la... Eh... La... Ja ho tinc! La Revolució del Colors! - vaig exclamar, tota contenta, abans d'anar-me a col·locar a la paret on hi havia la meva artística flor i els dibuixos de l'Ed, juntament amb les nostres mans -. M'agrada, perquè som artistes que formem part del quadre...
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed]   Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] - Página 2 EmptyDl Feb 13, 2012 3:56 am

Vaig posar el temporitzador i vaig correr al seu costat, però vaig derrapar i vaig deixar una taca de pintura al terra...molava.

*Flash*

- La Revolució dels colors, m'agrada. Ja tenim el nostre nom artistic.- vaig dir rient.

Vaig mirar les fotos.

- Són genials. Som genials, el bany és genial...crec que aci i ara hi ha poques coses no genials.- vaig riure.
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed]   Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] - Página 2 EmptyDl Feb 13, 2012 4:04 am

- Doncs un altre dia pintem una altra part del castell, però una part que es vegi més! En plan... Deixar el vestíbul tot groc i una façana exterior tota blava, o alguna cosa així!

Vaig posar-me a riure, mirant al nostre voltant.

- Ens estem superant, ho veus, oi? - vaig dir, amb un somriure enorme. Allò era simplement genial.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed]   Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] - Página 2 EmptyDl Feb 13, 2012 4:09 am

- O la classe d'astronomia!- vaig dir rient.- O els passadissos, Hogwarts és moolt gran!

Me guardaria la roba, estava plena de pintura, però bah, era un record, és més s'havia convertit en la roba per pintar.
Vaig fer-li una foto a les marques de les nostres mans en l'espill.

- Les nostres marques, tu l'estrela i jo el sol. La nostra firma.- vaig dir somrient.

No tenia son i eren les 3? Ostres, que ràpid passava el temps!
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed]   Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] - Página 2 EmptyDl Feb 13, 2012 8:25 am

- Oh, això de pintar la classe d'astronomia és una idea temptadora... Molt temptadora...

Vaig mirar el rellotge, i vaig agafar la vareta, apuntant a les parets. Era hora de fer que aquella pintura no marxés per molt que ho netegéssin.

- Picture non patet! - vaig exclamar -. Au, ajuda'm, Ed, amb això no s'esborrarà! Picture non patet!

Vaig seguir fent-ho per una banda del bany, i se'm va escapar un badall. Era molt tard, ja... El temps havia passat molt ràpid.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed]   Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] - Página 2 EmptyDt Feb 14, 2012 9:31 pm

- Doncs ja tenim proxim lloc que pintar.

Vaig agafar la vareta i vaig fer el que feia l'Al

- Picture non patet!- apuntat a les pareds i el sostre del bany, també als espills.- Podem dir que é el bany més precios de tot Hogwarts. I el més visitat, sense dubte, llastima que siga sols de noies...- vaig dir somrient.- Però bah, segur que algun que altre xic també entra.

Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed]   Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed] - Página 2 EmptyDv Feb 17, 2012 7:42 am

- Bé que has entrat tu, no? - vaig dir, somrient.

Vaig abaixar la vareta en veure que haviem acabat d'assegurar-nos que aquella pintura no marxava, en un gest d'orgull i d'alegria.

- Només puc dir una cosa, Ed... Olé nosaltres. Ni un pintor professional hauria pogut deixar-ho millor.

Vaig tornar a badallar, i vaig mirar el rellotge de nou.

- I hauriem d'anar a dormir, també.
Tornar a dalt Ir abajo

Donant una mica de color al Bany de la Gemma! [Ed]
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2