Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Entrenament de Gryffindor - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 5 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 5 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Entrenament de Gryffindor - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Entrenament de Gryffindor - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Entrenament de Gryffindor - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Entrenament de Gryffindor - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Entrenament de Gryffindor - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Entrenament de Gryffindor - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Entrenament de Gryffindor

Ir abajo 
+5
Wendy G. Moore
Erik Lestrange
Gabriel Hepburn
Matthew Sheen
Agatha Black
9 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3  Següent
AutorMissatge
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Entrenament de Gryffindor - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Gryffindor   Entrenament de Gryffindor - Página 2 EmptyDg Set 25, 2011 9:33 am

L'agatha em va dir que deixés l'escombra a terra. (Esccoooombra... *__*) i vaig fer-li cas. La vaig mirar entusiadmada.

-Amunt?... emm... - vaig mirar l'escombra.-Amunt!!

l'escombra va pujar rápidament. La vaig mirar amb un somriure d'orella a orella.

-Uauuuuuu! Quina passada!
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Entrenament de Gryffindor - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Gryffindor   Entrenament de Gryffindor - Página 2 EmptyDg Set 25, 2011 9:51 am

Vaig somriure; congeniaven bé.

- Molt bé, doncs ara pujarem a les escombres, farem dos grups. El primer, la Wen, la Lily, el Gabi i jo. Practicarem passis una estona. les trens encistelladores haurem de passar-nos la bomba, i en Gabi ens l'ha de treure.

Vaig mirar-los als tres.

- Matt, Erik i Maggs, vosaltres estareu un altre equip. La Maggs haurà de buscar la papallona daurada mentre esquiva les bales que vosaltres dos li llançareu.

Vaig clavar una mirada als dos nois.

- Li tireu la bala perquè l'esquivi, no per fer-li mal - vaig dir-. La mala hòstia la deixeu pels Slytherin; que de caçadora només en tinc una i com la lesioneu us penjo pels collons amb uns grillets, estem?

Vaig encaminar-me cap al bagul de les pilotes.

- Ah, per cert, -vaig dir quan vaig deixar anar la papallona daurada, que va desaparèixer en cinc segons-. Ja que surt el tema d'Slytherin, us ho comento ara que hi sou tots. Estic sortint amb el Fortin, el batedor de l'equip d'Sly. Molt bé, doncs deixo anar les bales...

Les dues boles es van deixar anar i van sortir disparades amunt. Després vaig agafar la bomba i vaig començar a caminar. Havia deixat anar lo del Fortin de manera tan natural, com si hagués dit... "i vull que tingueu les escombres sempre en bon estat"... potser si li treia importància, ells tampoc no n'hi donarien gaire...
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Entrenament de Gryffindor - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Gryffindor   Entrenament de Gryffindor - Página 2 EmptyDg Set 25, 2011 9:57 am

Vaig mirar contenta a l'Agatha. Després vaig seguir fent saltets. Vaig prestar atenció al principi, quan va dir el meu nom. Després només desitjava poder sortir volant, jugar ja. Blablabla no feu mal a la maggs, bla bla bla equips, bla bla bla Slytherin, bla bla bla surto amb el Fortin.

Les bales van sortir disparades. Vaig pujar a l'escombra i vaig seguir a l'Agatha per fer les passes. De cop, vaig parar i vaig fer un crit.

-Espera, espera... Sortir... Com sortir? Sortir de festa? Sortir de clase junts per equivocació? Com sortir? Agatha????
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Entrenament de Gryffindor - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Gryffindor   Entrenament de Gryffindor - Página 2 EmptyDg Set 25, 2011 10:05 am

- Mmmm... nnnnooo... Rolling Eyes -vaig fer, insegura-. Sortir així com en sèrio, saps? Així com nòvios...

Em vaig enfilar l'escombra i vaig pujar de seguida quinze metres. Vaig agafar la bomba i la vaig llançar.

- Teva, Wen!

(Tiro dau. Si trec un 3 o més, la wen l'agafa. Si no, cau a terra o l'agafa el Gabi. Feu-ho totes quan tireu, plis.)
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin


Nombre de missatges : 451
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 64
Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Entrenament de Gryffindor - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Gryffindor   Entrenament de Gryffindor - Página 2 EmptyDg Set 25, 2011 10:05 am

El miembro 'Agatha Black' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

'Dau' :
Entrenament de Gryffindor - Página 2 Dice2
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Entrenament de Gryffindor - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Gryffindor   Entrenament de Gryffindor - Página 2 EmptyDg Set 25, 2011 10:12 am

-NÒVIOS?

De l'ensurt vaig deixar passar la bomba. Vaig quedar-me uns segons en shock, després vaig mirar a l'Agatha amb els ulls oberts.

-Però... però tu em vas dir... ell es una serp... tu em vas dir...

El Gabi em va tornar la pilota (OFF: l'agatha m'ho ha dit així eh? no et domino el pj xD) vaig agafar-la i vaig mirar amb una cella alçada a l'agatha, abans de llançar-se-la a la Lily.

-Tu em vas dir...
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin


Nombre de missatges : 451
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 64
Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Entrenament de Gryffindor - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Gryffindor   Entrenament de Gryffindor - Página 2 EmptyDg Set 25, 2011 10:12 am

El miembro 'Wendy G. Moore' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

'Dau' :
Entrenament de Gryffindor - Página 2 Dice6
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Entrenament de Gryffindor - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Gryffindor   Entrenament de Gryffindor - Página 2 EmptyDg Set 25, 2011 10:19 am

- Jaaaaaaa, ja sé el que et vaig dir -vaig assentir amb un sospir, veient com la Wen li feia una passada perfecta a la Lils, que ni tan sols es va haver de moure per agafar-la (yuju!)-. I no em tiro enrere. No t'acostis a les serps. En general. En Fortin és diferent, de veritat. És una bona... -vaig deixar la frase a la meitat-. No és mala persona.

No es podia considerar que el Fortin fos "bo", exactament, de la mateixa manera que jo tampoc no era del tot "bona". Però era guai. No era com els altres. I estava bé per a mi.

- De la resta d'aquella casa ja en parlarem.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet


Nombre de missatges : 812
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 29

Entrenament de Gryffindor - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Gryffindor   Entrenament de Gryffindor - Página 2 EmptyDg Set 25, 2011 9:50 pm

Vaig fer un senyal amb el cap al Matt i a l'Erik com volguent dir: Ja ho heu sentit. Però ho deia en broma, es clar, no me'ls podia imaginar tirant amb mala intenció a una companya de l'equip... i menys deprés de que l'Agatha els hagués avisat.

Vaig agafar l'escombra i vaig enfilar-m'hi, volant a mig metre del terra esperant a que tothom s'enlairés. Tot i això, l'Agatha va deixar anar com si res que estava sortint amb el Fortin.

-Espera... amb el Fortin?! El Fortin que tots coneixem? L'Slytherin?

Vaig baixar de l'escombra. No em podia creure el que sentia. O sigui, no hi tenia res en contra, però feia tan poc Agatha... No era el que sempre deia que mai no faria?

Tot i així, el partit va començar i vaig enfilar-me a buscar la papallona per ves a saber on.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Entrenament de Gryffindor - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Gryffindor   Entrenament de Gryffindor - Página 2 EmptyDg Set 25, 2011 10:03 pm

Bieno, almenys estaven distrets i sabien que no podien parar de jugar si no volien que els caigués una bona bronca.

"Tirana"

"Gràcies"

- Sí, Maggs, l'Slytherin - vaig dir amb un somriure tort-. Us he decebut molt a tots, sóc un frau, bla, bla, bla. De totes maneres, Erik i Matt, si queda lesionat al principi de partit, que sapigueu que no em queixaré. No me'l mateu, però si no pot agafar el bat... diguem que ho superaré... XD

Sí, potser era millor fer-ne broma.

"Tu treu-li serietat a l'assumpte".
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

Entrenament de Gryffindor - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Gryffindor   Entrenament de Gryffindor - Página 2 EmptyDl Set 26, 2011 1:50 am

"Deu ser el batedor de Slytherin, pel que diuen tots...", em vaig dir. Vaig fotre un cop de bat a la bala, que va sortir disparada cap a la noia. Sense massa problema, la va esquivar i va seguir sobrevolant el cel buscant la papallona.

Vaig encongir-me d'espatlles, sense donar-li la importància que li donaven la resta. Que potser les relacions entre residències diferents estaven mal vistes? El que fos que tenia amb la Claire, també?

Potser només era pel fet que fos Slytherin, el noi aquell. El primer dia m'havien dit que els Slytherin eren un món a part.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Entrenament de Gryffindor - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Gryffindor   Entrenament de Gryffindor - Página 2 EmptyDl Set 26, 2011 7:56 am

Apa, amunt.

Vaig enlairar-me, seguint la Wen i l'Agatha. Després em vaig quedar de pedra, com la Wen, encara que vaig agafar la seva passada. Mirant a l'Agatha com si fos un extraterrestre, vaig començar a intentar recordar qui era el Fortin.

"Em sona el nom, però..."

De cop em va venir una imatge al cap. Li fotia una bona bufetada a un Slytherin. Ah, era aquell. Vaig alçar una cella mirant a l'Agatha. No feia per ell, pero no vaig dir res.

-Bé, doncs... felicitats, suposo.- vaig fer, recordant com de desagradable havia estat aquell primer i ultim dia que haviem parlat. Vaig passar-li la bomba.
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin


Nombre de missatges : 451
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 64
Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Entrenament de Gryffindor - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Gryffindor   Entrenament de Gryffindor - Página 2 EmptyDl Set 26, 2011 7:56 am

El miembro 'Lilian Bell' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

'Dau' :
Entrenament de Gryffindor - Página 2 Dice2
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Entrenament de Gryffindor - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Gryffindor   Entrenament de Gryffindor - Página 2 EmptyDl Set 26, 2011 9:30 am

Ni tan sols em vaig preocupar d'agafar la bomba, de tant parada que m'havia deixat la Lils. "Felicitats, suposo?" Ho-la?

- Estàs bé, Lils? -vaig preguntar, i vaig agafar la bomba que em donava el Gabi-. Estic sortint amb un Sly. Sure you feel confortable with it? O.O

Encara no hi havia hagut dues persones que reaccionessin igual. M'esperava reaccions com la de la Sam, la Wen, la Maggie... fins i tot la de l'Erik. Però "felicitats, suposo", així del pal?

Vaig passar-li la bomba a la Wen.
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin


Nombre de missatges : 451
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 64
Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Entrenament de Gryffindor - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Gryffindor   Entrenament de Gryffindor - Página 2 EmptyDl Set 26, 2011 9:30 am

El miembro 'Agatha Black' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

'Dau' :
Entrenament de Gryffindor - Página 2 Dice1
Tornar a dalt Ir abajo
Bianca Serantoni
Pres d'Azkaban
Bianca Serantoni


Nombre de missatges : 295
Fecha de inscripción : 28/09/2011
Edad : 29

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Gryffindor

Entrenament de Gryffindor - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Gryffindor   Entrenament de Gryffindor - Página 2 EmptyDv Set 30, 2011 8:35 am

Vaig arribar al camp, vestida amb uns pantalons negres ajustats i un jersei de ratlles daurades i vermelles.
Orgull de la meva nova residència.
Em vaig dirigir a les grades, i em vaig asseure allà, a primera fila. No vaig dir res, però em vaig quedar observant l'equip, com entrenaven, la canya que els donava l'Agatha.
Somrient, vaig quedar-me allà, quieta, observant-los.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Entrenament de Gryffindor - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Gryffindor   Entrenament de Gryffindor - Página 2 EmptyDv Set 30, 2011 8:59 am

Vaig notar una presència al camp...

"Espia!" vaig pensar i vaig girar el cap de cop. Ah, no, era la Noia dels Macarrons, la nova. Vaig saludar-la amb la mà. Bella? Bianca? Bàrbara? Començava per B...

"Vale, A, has de començar a parar atenció amb els noms que et diu la gent quan es presenta... U.U"

- Molt, bé, gent, prou -vaig dir quan em vaig adonar que el Gabi ens havia tornat a treure la bomba amb total facilitat. S'ha acabat, ja parlarem de la meva vida amorosa més tard. Focalitzem-nos, d'acord? Entrenament. Ara em més important és la pilota. Vinga, Wen, centra't i llança.

Vaig tancar els ulls i vaig respirar fons. Entrenar, no pensar en res.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Entrenament de Gryffindor - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Gryffindor   Entrenament de Gryffindor - Página 2 EmptyDs Oct 01, 2011 1:57 am

Vaig mirar estrranyada a la Lily, pero no vaig dir res.

"S'ha enamorat i per això diu bestieses, quan tallin parlarem millor..., si, segur que es això"

Vaig mirar la porteria.

-D'acord.

Vaig respirar fondo i vaig concentrar-me, després, vaig llançar amb força.

[off: llanço dau, eh? com abans]
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin


Nombre de missatges : 451
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 64
Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Entrenament de Gryffindor - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Gryffindor   Entrenament de Gryffindor - Página 2 EmptyDs Oct 01, 2011 1:57 am

El miembro 'Wendy G. Moore' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

'Dau' :
Entrenament de Gryffindor - Página 2 Dice2
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Entrenament de Gryffindor - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Gryffindor   Entrenament de Gryffindor - Página 2 EmptyDs Oct 01, 2011 3:19 am

OFF. Aquests daus estan trucats o algo! Bueno, farem que tenim un porter moooolt bo XD

ON:

La Wen va fer un llançament correcte, peró el Gabi el va veure venir i va poder parar-lo. Em va passar la pilota.

-Bé Wen, practica despistar al porter i llançar en un altre cèrcol a l'últim moment, vale? Ara vaig jo...

Vaig volar ràpidament cap als cèrcols i vaig llançar.
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin


Nombre de missatges : 451
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 64
Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Entrenament de Gryffindor - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Gryffindor   Entrenament de Gryffindor - Página 2 EmptyDs Oct 01, 2011 3:19 am

El miembro 'Agatha Black' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

'Dau' :
Entrenament de Gryffindor - Página 2 Dice1
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Entrenament de Gryffindor - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Gryffindor   Entrenament de Gryffindor - Página 2 EmptyDs Oct 01, 2011 3:54 am

Vaig mirar a l'agatha quan em va mirar com si jo fos un extraterrestre. Ei, que la que sortia amb un sly era ella...

-Sincerament, a mi no m'agrada gens, però si tu l'has elegit serà per alguna cosa, i a més a més, crec que ningú pot elegir de qui s'enamora, i si tu has decidit tirar endevant amb ell, jo estaré amb tu.

La Wen va llançar i el porter la va parar, i després l'Agatha i també. Vaig fer-li l'ullet al gabi.

-Què bo! Ara em toca a mi.

vaig volar rápid cap a ell i vaig llaçar.

[Off: El Gabi es l'hòstia, no? xD]
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin


Nombre de missatges : 451
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 64
Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Entrenament de Gryffindor - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Gryffindor   Entrenament de Gryffindor - Página 2 EmptyDs Oct 01, 2011 3:54 am

El miembro 'Lilian Bell' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

'Dau' :
Entrenament de Gryffindor - Página 2 Dice3
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Entrenament de Gryffindor - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Gryffindor   Entrenament de Gryffindor - Página 2 EmptyDs Oct 01, 2011 4:23 am

Vaig veure com en Gabi també parava la meva bomba (val, havia estat un llançament de merda U.U) i després com la Lily encistellava.

-Bé, Lils! - vaig fer, i vaig recollir la bomba abans que toqués al terra i vaig fer un llançament des de baix.

OFF: pels meus collons que aquesta entra... XD
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Entrenament de Gryffindor - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Gryffindor   Entrenament de Gryffindor - Página 2 EmptyDs Oct 01, 2011 5:00 am

Vaig veure com en Gabi també parava la meva bomba (val, havia estat un llançament de merda U.U) i després com la Lily encistellava.

-Bé, Lils! - vaig fer, i vaig recollir la bomba abans que toqués al terra i vaig fer un llançament des de baix.

OFF: pels meus collons que aquesta entra... XD
Tornar a dalt Ir abajo
 
Entrenament de Gryffindor
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 3Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3  Següent
 Temas similares
-
» Entrenament de Gryffindor
» Entrenament de Hufflepuff.
» Entrenament de Ravenclaw
» Equip de Gryffindor. Curs 33-34
» Entrenament de Ravenclaw

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Camp de quidditch-
Canviar a: