| Entrenament de Ravenclaw | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
James Bohr Director de Hogwarts
Nombre de missatges : 898 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 31 Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!
Estatus Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Entrenament de Ravenclaw Dc Oct 27, 2010 4:54 am | |
| Vaig arribar al camp de quidditch, amb l'equipació, l'escombra i la caixa de les pilotes. Tocava un primer entrenament amb l'equip. Vaig asseure'm a la gespa, esperant que arribessin tots.
En vista de l'estona que faltava, vaig deixar anar la papallona, jugant amb ella, que anava donant voltes al meu voltant. I aleshores va arribar algú. | |
|
| |
Samanta Williams Auror
Nombre de missatges : 2493 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Entrenament de Ravenclaw Dc Oct 27, 2010 4:58 am | |
| Em vaig dirigir al camp amb la granera en una mà i el bat en l'altra. Al arribar sols estava el James jugant amb la papallona.
- Hola James!- vaig dir mentres em sentava al seu costat.- Encara no ha vingut ningú?- vaig dir mirant el camp.- Oh! Soc la primera! Veus, puc ser puntual!- vaig dir somriguent. | |
|
| |
Nombre de missatges : 898 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 31 Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!
| Assumpte: Re: Entrenament de Ravenclaw Dc Oct 27, 2010 5:00 am | |
| Vaig riure.
- Bé, no sé si "puntual" és la paraula adequada. Tantes ganes tens d'entrenar que deu minuts abans ja ets aquí?
Vaig enfilar-me a l'escombra i vaig fer un parell de voltes en l'aire, sobre mi mateix. Després em vaig mirar la Sam.
- Què esperes? Si has vingut tan aviat és que vols entrenar, no? | |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: Entrenament de Ravenclaw Dc Oct 27, 2010 5:03 am | |
| Vaig mirar el rellotge, si, deu minuts abans.
- Ah! Doncs no se, duc tota la nit sense dormir i com no tenia res que fer he anat al camp. - vaig dir mentres m'enfilava a la granera- I el més curios és que no tinc són.- em vaig posar a un costat del Fortin- Que puc traure les bales?- vaig dir emocionada. | |
|
| |
Thomas Poynter Setè curs
Nombre de missatges : 684 Fecha de inscripción : 17/10/2010 Edad : 28
Estatus Estudis: MAG Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: Entrenament de Ravenclaw Dc Oct 27, 2010 5:09 am | |
| Vaig arribar al camp de quidditch puntual. M'havia llevat, vestit i esmorzat tan rapid com mai abans, i estava fresc, suposava que era per les ganes de començar amb el quidditch. Això si, feia molt fred, i per sort no havia oblidat posar-me un jersei gruixut i una jaqueta sobre l'uniforme.
-Bon dia- vaig dir a la Samanta i al James, quan vaig haver arribat al camp.
| |
|
| |
| Assumpte: Re: Entrenament de Ravenclaw Dc Oct 27, 2010 5:41 am | |
| En aquell moment va arribar el nou porter.
- Ah, Thomas! Perfecte, arribes just a temps. - vaig fer un senyal perquè s'enlairés i vaig fer venir la Sam -. Sam, tu bateja la bala, intentant-la colar pel cèrcol central de l'altra banda; tu, Thomas, posa't de porter aquí i intenta parar les meves jugades i els meus penals.
Vaig agafar la bomba i em vaig posar davant els cèrcols, mentre els altres encara no havien arribat. | |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: Entrenament de Ravenclaw Dc Oct 27, 2010 6:07 am | |
| - Beee!- vaig dir contenta. Vaig obrir la caixa i vaig traure una bala, agafant-la amb força per que es menejava molt. Quant em vaig posar a l'altra punta del camp, la vaig soltar. - Vinga bala, ja ets meua!- vaig dir abans que aquesta tornara.
Vaig pegar a la bala amb totes les meues forçes i aquesta va entrar per el cercol, quant va tornar, vaig continuar pegant-li.
- M'encanta!- vaig dir pegant-li amb força a la bala, era una bona manera de llevar-se el estres. | |
|
| |
Eileen Tyler Setè curs
Nombre de missatges : 565 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 29 Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: Entrenament de Ravenclaw Dc Oct 27, 2010 6:10 am | |
| -Hola!- Vaig cridar, mentre m'apropava al camp amb l'uniforme mig posat i encara una torrada a la mà- Que ja heu començat?- Vaig preguntar. Vaug acabar-me de menjar la torrada que havia portat del Gran Menjador i vaig pujar-me a l'escombra.
Editat per darrera vegada per Eileen Tyler el Dc Oct 27, 2010 6:14 am, editat 1 cop en total | |
|
| |
Thomas Poynter Setè curs
| Assumpte: Re: Entrenament de Ravenclaw Dc Oct 27, 2010 6:11 am | |
| Vaig enlairar-me a poc a poc cap als aros, posant-me còmode sobre l'escombra. La Samanta ja havia començat a jugar amb les bales.
-Bé, doncs quan volgueu!
Llavors va ser quan va aparèixer l'Eileen. Vaig saludar-la des de dalt, amb un moviment amb el cap. | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
Nombre de missatges : 1043 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 27
| Assumpte: Re: Entrenament de Ravenclaw Dj Oct 28, 2010 4:03 am | |
| Vaig arribar corrents al camp de quidditch... Pel que es veia no era la ultima.
- Booooon dia! - vaig fer, estirant els braços a la fresca brisa del matí
Estava impacient. Portava temps esperant l'entrenament...
- Què? Comencem? Ja? Falta molt? Va... Vull estrenar oficialment l'escombra nova! | |
|
| |
| Assumpte: Re: Entrenament de Ravenclaw Dj Oct 28, 2010 5:49 am | |
| En aquell moment van arribar l'Allie i l'Eileen. Perfecte; els tres encistelladors ja hi érem. Només faltava un batedor, i podríem entrenar.
- Eileen, Allie! Vinga, veniu! - vaig fer aparèixer uns ninots que es movien, que farien de defenses passius, i vaig fer un gest a en Thomas perquè es quedés als cèrcols -. Vinga, nosaltres tres contra en Thomas i els ninots. Intenteu no perdre pilotes ni caure, i eviteu xocar contra els ninots.
Vaig girar-me cap al porter.
- I tu intenta parar totes les que puguis! - vaig cridar. | |
|
| |
Thomas Poynter Setè curs
| Assumpte: Re: Entrenament de Ravenclaw Dv Oct 29, 2010 4:31 am | |
| Després encara va arribar l'Allie, i el James ens va explicar com practicariem.
-Això està fet, entrenador!
Ja estava preparat, preparat per parar les bales que em tiressin i no deixar-ne passar ni una. | |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: Entrenament de Ravenclaw Dv Oct 29, 2010 5:08 am | |
| Em vaig començar a emocionar i cada vegada li pegava amb més força a la bala, fins que li vaig pegar i va desapareixer. Val, Sam, tranqulitzat i busca la bala. Vaig començar a passar la vista per el camp i la vaig vore a l'altra punta prop del Thomas.
- THOMAS!!! No et menejes que tens la bala raere!!- vaig anar rapidament a l'altra punta del camp. | |
|
| |
Thomas Poynter Setè curs
| Assumpte: Re: Entrenament de Ravenclaw Dv Oct 29, 2010 5:14 am | |
| Vaig sentir l'advertiment de la Samanta, i rapidament vaig baixar avall intentant que no em toques. La vaig poder localitzar bé i la vaig anar a buscar.
-mm... ja veig l'objectiu de l'entrenament... es tracta d'aixafar caps, no? - vaig dir-li mig rient, mentre em preparava per fer punteria i intentar que li passes a prop del cap. Havia de vigilar de no tocar-la, però.
| |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: Entrenament de Ravenclaw Dv Oct 29, 2010 5:17 am | |
| - Ho sent.- vaig dir al passar per le seu costat.
Vaig anar rapidament cap on estava i amb compte em vaig situar i vaig pegar amb totes les meues forçes a la bala. Que se'n va anar a l'altra punta del camp.
- Ho sent Thomas.- vaig dir- Es que li havia pegat massa fort. Estas be, no?
Aleshores vaig vore que tornava, vaig tornar a pegar-li i vaig anar raere seua, per a que no molestara als altres. | |
|
| |
Thomas Poynter Setè curs
| Assumpte: Re: Entrenament de Ravenclaw Dv Oct 29, 2010 5:21 am | |
| -Ah, no no, tranquila, si no m'has pas fet res!- vaig veure que travessava rapidament el camp i s'anava allunyant de la gent. -Però tampoc cal que te'n vagis tan lluny, dona! | |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: Entrenament de Ravenclaw Dv Oct 29, 2010 5:29 am | |
| Em vaig girar i li vaig cridar:
- Ho faig per a que no vos moleste la bala!- vaig dir somriguent.- Se suposa que aixo es el que fan els batedors, encara que mola més en els partits. - vaig dir tornant al seu costat.- Doncs vigilare la bala desde aci. Et pareix millor?- vaig dir somriguent.
| |
|
| |
Thomas Poynter Setè curs
| Assumpte: Re: Entrenament de Ravenclaw Dv Oct 29, 2010 5:35 am | |
| -Em sembla molt millor - vaig dir-li amb un somriure.
-I aviam quan algú intenta fer passar una bomba per aqui! - vaig dir als atacants, per xinxar-los una mica.
De mentre m'entretenia a anar d'un cèrcol a l'altre, amunt i avall. | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
Nombre de missatges : 1043 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 27
| Assumpte: Re: Entrenament de Ravenclaw Dj Nov 04, 2010 3:31 am | |
| Una bomba?
- Jo et donaré bombes, Tommy, per donar i per vendre!
Vaig mirar els altres encistalladors, enlairant-me amb la bomba a la mà.
- Anem? | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Entrenament de Ravenclaw Dj Nov 04, 2010 10:03 am | |
| Vaig arribar al camp súper tard, tots els altres ja hi eren. Em cauria la bronca del segle! Maleït treball de Pocions... havia anat a la biblioteca per ampliar una mica la informació i ni m'havia adonat de l'hora que era... Mare meva, quin desastre...
- HO SENTO, HO SENTOOO! - vaig cridar, em vaig enfilar a l'escombra i vaig fer un parell de voltes pel camp a tota velocitat. Aleshores, vaig veure que una bala es dirigia directament al clatell de l'Allie, i li vaig fotre un bon cop de bat. |
|
| |
| Entrenament de Ravenclaw | |
|