Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Entrenament de Ravenclaw HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 4 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 4 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Entrenament de Ravenclaw HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Entrenament de Ravenclaw EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Entrenament de Ravenclaw EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Entrenament de Ravenclaw EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Entrenament de Ravenclaw EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Entrenament de Ravenclaw EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Entrenament de Ravenclaw

Ir abajo 
+4
Claire Anderson
Dean Forester
Derek Green
Eileen Tyler
8 participantes
AutorMissatge
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler


Nombre de missatges : 565
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 28
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Entrenament de Ravenclaw Empty
MissatgeAssumpte: Entrenament de Ravenclaw   Entrenament de Ravenclaw EmptyDg Set 25, 2011 5:21 am

Havia arribat massa d'hora, però es que estava tan emocionada i tan nerviosa que no m'hauria pogut quedar al llit ni un moment més. M'havia vestit d'una revolada, agafat un parell de torrades per esmorzar i havia baixat al Camp de Quidditch.

Vaig fer baixar la capsa de les pilotes amb un cop de vareta i em vaig posar a caminar pel Camp. No hi havia ningú, i era normal, perquè havia arribat massa d'hora. Nerviosa, vaig agafar l'escombra i em vaig enlairar. Vaig donar un parell de voltes al Camp, esperant que arribessin els altres.
Tornar a dalt Ir abajo
Derek Green
Sisè curs
Derek Green


Nombre de missatges : 28
Fecha de inscripción : 24/09/2011

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Entrenament de Ravenclaw Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Ravenclaw   Entrenament de Ravenclaw EmptyDg Set 25, 2011 5:33 am

Vaig arribar el Camp, encara bastant dormit, amb l'uniforme a mig posar i l'escombra a la mà. Era el primer any que estava a l'equip, i tenia una barreja de sensacions al cos, estava nerviós i emocionat, però també em feia vergonya, segur que els altres, que portaven més temps a l'equip, ho feien millor que jo.

Al arribar, em vaig trobar amb la caixa de pilotes al mig del Camp i una noia, que vaig suposar que era l'Eileen, la Capitana, volant com boja d'una punta a l'altre del Camp.

Vaig aixecar el braç i vaig saludar-la, esperant que em veiés- Ei! Hola!
Tornar a dalt Ir abajo
Dean Forester
Adult
Dean Forester


Nombre de missatges : 48
Fecha de inscripción : 24/09/2011

Entrenament de Ravenclaw Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Ravenclaw   Entrenament de Ravenclaw EmptyDg Set 25, 2011 5:35 am

Vaig arribar al camp puntual com un rellotge, escombra i bat en mà. Per fi! primer dia de quidditch!

En arribar-hi, vaig veure que ja hi eren l'Eileen, la capitana, i un noi que no coneixia. Vaig saludar-los amb un somriure.

- Bon dia! Arribo tard? - vaig fer alegrement.
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler


Nombre de missatges : 565
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 28
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Entrenament de Ravenclaw Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Ravenclaw   Entrenament de Ravenclaw EmptyDg Set 25, 2011 5:38 am

Vaig sentir que algú em cridava i vaig fer girar l'escombra i vaig aterrar just al costat de la Caixa de les pilotes. Era el Derek, el nou caçador, un noi de quart súper adorable que era com el meu germanet no reconegut. Vaig despentinar-lo, mentre somreia

- Ei, Derek. Preparat pel teu primer entrenament?- Vaig preguntar-li- Bé, encara hem d'esperar que arribin els altres, però no crec que triguin massa...- Vaig comentar, deixant l'escombra al terra, i asseient-me sobre la caixa de les pilotes.

Va ser llavors quan va arribar el Dean, el nou batedor. Era... enorme. Seria un batedor esplèndid. Vaig somriure-li- No, no arribes tard, no et preocupis- Encara queda gent per arribar ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Claire Anderson
Sisè curs
Claire Anderson


Nombre de missatges : 245
Fecha de inscripción : 19/01/2011

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Entrenament de Ravenclaw Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Ravenclaw   Entrenament de Ravenclaw EmptyDg Set 25, 2011 5:51 am

Vaig sortir per les portes del castell i em vaig enfilar dalt de l'escombra perquè no tenia ganes de caminar fins al camp.

Tant ràpid com em permetien els ulls tancats per la son, vaig arribar al camp, i vaig veure que ja hi havien tres persones, una d'elles Eileen.

Em vaig agafar fort amb les cames al pal de l'escombra i vaig anar fins que l'Eileen em va quedar a sota, em vaig deixar caure, de tal manera que em vaig quedar penjant de l'escombra, cap per avall.

- Hola Capitana! ^^ - Vaig saludar-la.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Entrenament de Ravenclaw Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Ravenclaw   Entrenament de Ravenclaw EmptyDg Set 25, 2011 6:18 am

Vaig despertar-me el despertador a l'hora que havia posat la nit anterior per així anar a l'entrenament d'hora. El primer entrenament del curs!

Vaig carregar-me a l'esquena una maleta amb tot el que podia necessitar i vaig baixar cap al camp, esperant no haver fet tard.

Allà vaig ja hi havia bastanta gent, però encara estaven tots parats petant la xerrada, per tant no havia de patir per l'hora. Tot i que tampoc hagués passat res per arribar 10 minuts tard, però bé.

-Holaa-vaig dir al apropar-m'hi. Com cada curs, hi havia un parell de cares noves a l'equip.

-Sóc en Tom, i també el porter de l'equip. Aquest any ja veureu com deixarem a les altres cases enrere!
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Entrenament de Ravenclaw Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Ravenclaw   Entrenament de Ravenclaw EmptyDg Set 25, 2011 8:18 pm

Vaig arribar al camp donant botets amb el bat en una mà i l'escombra a l'altra. Vaig vore que el Thomas havia arribat abans que jo, li vaig desfer el cabell al passar per el seu costat.

- Booooooooooon dia futurs guanyadors de la copa!- vaig dir somrient.

Vaig vore que el Derek i el Dean, els quals coneixia de vista, per fi havien entrat a l'equip.

- Benvinguts.- vaig dir, em vaig girar cap al Dean.- Aixi que tu seras el meu company de bales, a destrosar caps s'ha dit!


Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr


Nombre de missatges : 898
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 30
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

Entrenament de Ravenclaw Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Ravenclaw   Entrenament de Ravenclaw EmptyDl Set 26, 2011 5:43 am

Havia vist l'Eileen agafar dues torrades d'una revolada i sortir en direcció als hivernacles, possiblement anant cap al camp de quidditch. Volia veure com jugaven els nous, i al cap i a la fi era el cap de residència, o sigui que quan vaig acabar vaig acostar-me fins al camp i vaig asseure'm al meu flamant seient de tribuna.

Vaig saludar l'Eileen, la Sam i la resta amb la mà, mentre m'acabava de menjar una poma que m'havia endut. També em vaig mirar els dos nous. Un era corpulent i fort, deuria jugar de batedor. L'altre, més escanyolit, d'encistellador. O de caçador, si l'Allie ocupava el meu lloc com a encistellador.
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Entrenament de Ravenclaw Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Ravenclaw   Entrenament de Ravenclaw EmptyDl Set 26, 2011 5:47 am

Vaig arribar al camp sobre l'escombra, ja, volant a tota llet.

- Holaaaaaaa equiiiiiiip!

Vaig aterrar al costat de la Claire, i vaig dir:

- Ei, Derek! Benvingut! I tu, Dean!

Vaig mirar-los a tots, i vaig preguntar:

- Falta algú? O he tornat a ser la última?
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler


Nombre de missatges : 565
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 28
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Entrenament de Ravenclaw Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Ravenclaw   Entrenament de Ravenclaw EmptyDt Set 27, 2011 6:37 am

La Calire quasi em mata d'un atac de cor, saludant-me penjada de l'escombra. -Claire, com et caiguis de l'escombra i et lesionis, et trenco les cames, em sents? ^^- Vaig dir-li, com a capitana preocupada que havia de ser. Ja m'imaginava corrents darrere seu el dia abans del partit perquè no se'm caiguessin per les escales...

Vaig saludar a la Sam i el Thomas, que van arribar gairebé junts, al darrere hi va venir el James. Vaig aixecar els dos dits polzes cap a ell, en senyal de que tot anava perfecte. Per últim, va arribar l'Allie.

-Val, ja hi som tots, veritat?- Vaig començar, somrient- Donca, això, com ja sabreu tots, sóc la nova Capitana de l'equip, així que més us val guanyar la Copa, eh? També tenim el James per allà- Vaig senyalar la tribuna, on el James s'havia assegut al seu seient- Que en troba molt a faltar i ens ha vingut a veure.

-La majoria ja ens coneixem, però tenim dos jugadors nous. El Dean- Vaig assenyalar el noi- jugarà com a batedor, i el Derek com a caçador. I ara que ja ens coneixem, podem començar a entrenar. Agafeu les escombres i doneu dues voltes al Camp. No gaire ràpid, val? Primer amb calma, i desprès ja farem entrenament de velocitat. ^^

Vaig agafar l'escombra que encara tenia al terra i me'ls vaig mirar a tots- Apa, a volar ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Entrenament de Ravenclaw Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Ravenclaw   Entrenament de Ravenclaw EmptyDt Set 27, 2011 6:50 am

Vaig deixar el bat a terra i vaig pujar a l'escombra, m'encanta volar. Em vaig enlairar uns metres.

- Dues voltes?- vaig preguntar, l'Ei va assentir.- Val.

Vaig començar a donar la primera, tot i que havia dit que no anarem molt ràpid, jo no ho podia evitar, a més m'encantava la velocitat, quant ja vaig fer la primera i vaig passar per el principi hi havia gent que encara no s'havia enlairat.

- Booooooon dia!- vaig dir rient.
Tornar a dalt Ir abajo
Dean Forester
Adult
Dean Forester


Nombre de missatges : 48
Fecha de inscripción : 24/09/2011

Entrenament de Ravenclaw Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Ravenclaw   Entrenament de Ravenclaw EmptyDt Set 27, 2011 6:52 am

Vaig saludar tímidament quan l'Eileen va mencionar el meu nom, i em vaig apropar a la Samanta, que pel que creia anava a la meva classe, quan la capitana va acabar el discurs.

- Tu també ets batedora, doncs - vaig fer amb un somriure - Encantat. Em dic Dean Forester, espero que ho fem bé - vaig fer mentre donàvem les voltes que ens havia manat l'Eileen.
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler


Nombre de missatges : 565
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 28
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Entrenament de Ravenclaw Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Ravenclaw   Entrenament de Ravenclaw EmptyDt Set 27, 2011 7:04 am

-Sam!- Vaig cridar-la, quan gairebé ja havia acabat la primera volta. M'havia enlairat i estava començant a donar la primera volta quan ella va a saludar als components de l'equip - Què he dit?- Vaig preguntar-i- Amb calma! Amb calma!- Vaig cridar-li, esperant que em sentís, mentre començava a donar les voltes.

-Se m'acabarà lesionant, ho veig, entre això i les bales...- Vaig comentar, a mitja veu, per mi mateixa, mentre tothom s'enlairava i començava a volar al voltant del Camp.
Tornar a dalt Ir abajo
Derek Green
Sisè curs
Derek Green


Nombre de missatges : 28
Fecha de inscripción : 24/09/2011

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Entrenament de Ravenclaw Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Ravenclaw   Entrenament de Ravenclaw EmptyDc Set 28, 2011 5:20 am

Vaig veure com la Sam, la batejadora des de feia uns anys ja, s'enlairava i donava una volta en menys d'un segon, i com l'Eileen li cridava que anés amb més calma.

Vaig enlairar-me, somrient i nerviós, per si, no ho sé, ho feia malament o perdia el control de l'escombra davant de tothom. Vaig aconseguir arribar a una altura considerable sense perdre el nervis i sense caure al terra.

"Bé, Derek, anem bé"
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Entrenament de Ravenclaw Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Ravenclaw   Entrenament de Ravenclaw EmptyDg Oct 09, 2011 6:17 am

Vaig acabar de donar les voltes i em vaig parar al seu costat.

- Ei, no te me estreses, vale?- vaig dir somrient.- Soc jo, no em va a passar res, no puc impedir anar ràpid.

Li vaig donar un copet al muscle.

- No t'enfadeeeeees...
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Entrenament de Ravenclaw Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Ravenclaw   Entrenament de Ravenclaw EmptyDj Oct 13, 2011 7:04 am

Vaig acabar de fer el qeu ens havia dit l'Eileen, amb un somriure als llavis. Vaig anar cap a ella, i vaig dir, somrient d'orella a orella:

- Què? Comencem a tirar ja? Fem un entrenament fort! Guay! Mogut! Emocionaaaant! Tots tenim mono de Quidditch, ajudan's capitana!

I, dient això, em vaig posar de cap per avall, mirant-la i rient:

- Comenceeeeeeem?
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler


Nombre de missatges : 565
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 28
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Entrenament de Ravenclaw Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Ravenclaw   Entrenament de Ravenclaw EmptyDj Oct 13, 2011 7:12 am

Vaig riure, al veure l'Allie i vaig esperar que tots acabessin de donar les voltes. Quan ja hi van ser tots, mirant-me, sobre les escombres, vaig començar a parlar, una mica avergonyida, al principi.

-Val, ara que ja hem acabat tots, ens repartirem en grups per entrenar.- Els hi vaig dir, amb un somriure- L'Allie, la Claire, el Thomas i jo ens posarem a unes cistelles per practicar llançaments i formacions. -Vaig mirar-me al Derek, que semblava un mica nerviós- Derek, deixaré anar a la papallona i et poses a buscar-la, val? I mentrestant, la Sam i el Dean ens molestaran una mica a tots amb les bales.

-Però sense trencar caps, Sam, que et vigilo!- Vaig fer, rient- I, siusplau, aneu amb compte i no us forçeu massa al principi que, no sé que passa aquest any, però no tenim ni un substitut- Vaig fer, arrufant el nas. Com era possible? Normalment la gent es barallava per entrar a l'equip! A tothom li agrada el Quidditch!
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Entrenament de Ravenclaw Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Ravenclaw   Entrenament de Ravenclaw EmptyDj Oct 13, 2011 8:07 am

- Guay! - vaig exclamar, i vaig enlairar-me de seguida.

Vaig volar ràpidament cap als cèrcols, més contenta que unes pasqües, i vaig arribar-hi la primera. Mirant cap als altres vaig cridar:

- Va, collons! Que no em crec que sóc la única amb ganes de jugar! Feu el fotut favor de pujar ara mateix o us juro pel Gnom que guarda el meu germà en una caixa de sabates que li agafo el bat a la Sam i començo a rebentar caps!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Entrenament de Ravenclaw Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Ravenclaw   Entrenament de Ravenclaw EmptyDj Oct 13, 2011 8:12 am

Vaig enlairar-me amb l'escombra, seguint les ordres de l'Eileen. Es clar que això devia haver sigut una mica massa tard per el gust de l'Allie, que ja ens estava cridat de mala manera.

-No sabia que t'hi juguéssis la vida, en aquest minutet que ha passat des de que ens ho ha manat fins ara...-vaig dir-li rient.

Vaig anar a col·locar-me prop de la porteria.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Entrenament de Ravenclaw Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Ravenclaw   Entrenament de Ravenclaw EmptyDl Nov 07, 2011 12:22 am

- Eh...eh Al, que el bat sols el puc agafar jo, si vols robar un bat li ho robes a ell.- vaig dir.- Eileen, quan vuigues pots traure les bales i tranquil·la anire amb compte

Em vaig mirar el Dean.

- Ja que no podem destrossar caps encara...juguem a passar-nos les bales? ^^


[Off: si, ha passat que...un mes? xD Però hi ha que donar-li vida al entrenament!]
Tornar a dalt Ir abajo
Dean Forester
Adult
Dean Forester


Nombre de missatges : 48
Fecha de inscripción : 24/09/2011

Entrenament de Ravenclaw Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Ravenclaw   Entrenament de Ravenclaw EmptyDl Nov 14, 2011 12:16 am

- Perfecte - vaig dir - Val, doncs vaig a buscar-les.

Vaig buscar la pilota, i la vaig pujar a dalt. la vaig deixar anar, i li vaig donar un cop de bat en direcció a la Sam.

- Què, com et va anar l'examen de transfiguració? - vaig preguntar-li amb un somriure mentre batejava.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Entrenament de Ravenclaw Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Ravenclaw   Entrenament de Ravenclaw EmptyDl Nov 14, 2011 12:24 am

Vaig vore que la bala anava cap a mi i li vaig pegar amb el bat.

- Bastant bé, era prou f`acil, jo pensava que el complicaria més.- la bala va anar cap a la meua direcció per`o en l'últim moment va girar i vaig tindre que fer una pirueta per pegar-li.- I a tu com et va anar?
Tornar a dalt Ir abajo
 
Entrenament de Ravenclaw
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Entrenament de Hufflepuff.
» Entrenament de Gryffindor
» Entrenament de Ravenclaw
» Entrenament d'Slytherin
» Entrenament de Gryffindor

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Camp de quidditch-
Canviar a: