Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Entrenament d'Slytherin HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 4 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 4 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Entrenament d'Slytherin HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Entrenament d'Slytherin EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Entrenament d'Slytherin EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Entrenament d'Slytherin EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Entrenament d'Slytherin EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Entrenament d'Slytherin EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Entrenament d'Slytherin

Ir abajo 
+2
Jack Fox
Gisèlle Possesseur
6 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur


Nombre de missatges : 844
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29

Entrenament d'Slytherin Empty
MissatgeAssumpte: Entrenament d'Slytherin   Entrenament d'Slytherin EmptyDg Nov 07, 2010 3:52 am

Vaig arribar d'hora al camp, encara no hi havia ningú. Vaig deixar la caixa amb les pilotes a terra, i vaig mirar la meva escombra d'últim model, esperant que vingues la gent.
Respirant l'aire fresc del matí, vaig sentir com una alegria immensa m'envaia. Al camp, a casa.
Tornar a dalt Ir abajo
Jack Fox
Setè curs
Jack Fox


Nombre de missatges : 350
Fecha de inscripción : 18/10/2010

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

Entrenament d'Slytherin Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament d'Slytherin   Entrenament d'Slytherin EmptyDg Nov 07, 2010 5:53 am

-Ei, Possesseur!- Vaig cridar, mentre m'apropava al camp, amb la túnica posada i l'escombra a la mà. - Què tal?- Vaig preguntar, més per educació que per altre cosa, ja que no em portava gaire amb ella.
Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies


Nombre de missatges : 1021
Fecha de inscripción : 06/10/2010
Edad : 31

Estatus
Estudis: MAG en Alquímia
Residència: -

Entrenament d'Slytherin Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament d'Slytherin   Entrenament d'Slytherin EmptyDg Nov 07, 2010 5:56 am

Vaig arribar corrent al camp, em moria de ganes d'entrenar, de que em toques l'aire i de tornar a ser lliure, vaig veure que ja hi eren la Giselle i el Jack. Els vaig somriure.
-Hola-vaig dir- com anem aquest mati?
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur


Nombre de missatges : 844
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29

Entrenament d'Slytherin Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament d'Slytherin   Entrenament d'Slytherin EmptyDg Nov 07, 2010 6:08 am

Van arribar el Jack i la Rapunzel.

- Aquest matí hem d'apretar molt. Hauré de fer el típicdiscurset quan arribi tohom, em temo... Aquest any vull la copa. Volem la copa. Tindrem la copa!

Vaig aspirar la brisa fresca.

- I si feu unes quantes voltes a la pista mentre no arriben els altres? - vaig proposar-los.
Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies


Nombre de missatges : 1021
Fecha de inscripción : 06/10/2010
Edad : 31

Estatus
Estudis: MAG en Alquímia
Residència: -

Entrenament d'Slytherin Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament d'Slytherin   Entrenament d'Slytherin EmptyDg Nov 07, 2010 6:12 am

Dit i fet, estava ansiosa per volar, vaig pujar a la meva escombra, un capritx d'estiu i tenia la millor escombra del mercat. Vaig donar una patada a terra i up ja volava, ja era lliure, vaig accelerar, vaig girar i vaig fer tombarelles a tort i a dret.
-Yuuujuuuuuuuuu- vaig cridar, sabia que semblava boja però no m'importava.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 30

Entrenament d'Slytherin Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament d'Slytherin   Entrenament d'Slytherin EmptyDg Nov 07, 2010 7:19 am

Vaig sortir del vestidor, canviat i amb l'escombra a la mà. Abans que em veiessin, però, vaig enfilar-me a l'escombra i em vaig elevar, a tota velocitat.

- Yeee-haaw!!! - vaig cridar, com si fos un típic texà nord-americà -. Ei, Gisèlle! Que encara no heu començat??

Vaig donar unes quantes voltes al camp, a tota velocitat, fent piruetes i moviments de tot tipus, passant per el cèrcol... De tot. I després vaig dirigir-me cap a ella i el Jack, que estaven a terra. També vaig fixar-me en la Rapunzel, que volava tranquil·lament pel camp.
Tornar a dalt Ir abajo
Jake Bynson
Adult
Jake Bynson


Nombre de missatges : 290
Fecha de inscripción : 06/11/2010

Entrenament d'Slytherin Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament d'Slytherin   Entrenament d'Slytherin EmptyDl Nov 08, 2010 12:22 am

Vaig arribar al camp, ja canviat, l'escombra a una mà, el bat a l'altra. Vaig acostar-me a la Gisèlle i al Jack, que encara eren a terra, a diferència del Kikus i la Rapunzelq ue semblaven posseïts, per la manera com cridaven. Mirant el panorama, vaig dir, incapaç d'esperar:
- Què? Comencem ja?
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur


Nombre de missatges : 844
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29

Entrenament d'Slytherin Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament d'Slytherin   Entrenament d'Slytherin EmptyDl Nov 08, 2010 3:34 am

Va arribar el Jake. Perfecte, ja estaven allà els dos batedors.

- Hola Jake! Bé, tu i el Kikus podeu començar, si voleu. - vaig mirar cap a dalt, on el Kikus feia l'imbècil amb l'escombra -. KIKUS! BAIXA! TU I EL JAKE COMENCEU!

Vaig obrir el bagul, i vaig posar la mà a la cadena que envoltava una de les bales.

- Quan estigueu llestos, la deixo anar! Vosaltres direu! L'exercici que heu de fer és fàcil, un a cada banda del cèrcol del mig, heu d'anar batejant la bala intentant dirigir-la cap a l'altre jugador i que passi pel cèrcol. Allez! Quan vulgueu!
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black


Nombre de missatges : 755
Fecha de inscripción : 05/11/2010
Edad : 34

Entrenament d'Slytherin Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament d'Slytherin   Entrenament d'Slytherin EmptyDl Nov 08, 2010 3:42 am

Vaig sortir del castell encara acabant-me de posar l'equip. M'havia adormit. No m'havia agradat mai matinar. U.U'

Vaig arribar al camp que ja hi havia quasi tothom. Duia la meva escombra a la mà dreta i una torrada amb mermelada a l'altra.

- Gis, siusplau- Vaig dir en arribar- La següent vegada que posis un entrenament, podries esperar-te a que acabéssin de posar els carrers? És massa aviat!

Vaig donar-li una abraçada amistosa.

-Què, ens posem en marxa? Aquest any la copa ha de ser nostra eh!^^
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 30

Entrenament d'Slytherin Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament d'Slytherin   Entrenament d'Slytherin EmptyDl Nov 08, 2010 3:45 am

Vaig treure la vareta i vaig fer venir el bat.

- Doncs comencem! - vaig anar cap al meu cèrcol i vaig preparar-me -. Deixa anar la bala, Gisèlle!

Vaig carregar el bat. La punteria i la força que tenia estaven en el seu punt àlgid; tot m'anava prou bé, tot i el desastre de la tornada d'aquell...

- Au, va! Què esperes?
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur


Nombre de missatges : 844
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29

Entrenament d'Slytherin Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament d'Slytherin   Entrenament d'Slytherin EmptyDl Nov 08, 2010 3:49 am

- Hola Ur! - vaig fer, tornant-li l'abraçada -. Els carrers els poso jo, pel matí... Cool És broma, però si volem guanyar, hem de matinar i suar!

Vaig mirar els jugadors. Faltava només el Kurt.

- MOLT BÉ - vaig fer, elevant la veu - KIKUS I JAKE, ALS CÈRCOLS DE LA BANDA DRETA DEL CAMP! URSULA, RAPUNZEL I JACK, ALS DE LA BANDA ESQUERRA! QUAN ARRIBI EL KURT ENS AJUNTAREM! RAPUNZEL I JACK A FER TIRS, URSULA, A PARAR-LOS! JAKE I KIKUS, JA US HO HE DIT TOT!

Dit això, vaig deixar anar la bala cap al Kikus i el Jake, que ja s'enlairaven cap als cèrcols, i vaig donar la bomba a la Ur.
Tornar a dalt Ir abajo
Jack Fox
Setè curs
Jack Fox


Nombre de missatges : 350
Fecha de inscripción : 18/10/2010

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

Entrenament d'Slytherin Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament d'Slytherin   Entrenament d'Slytherin EmptyDl Nov 08, 2010 3:55 am

-Bé, doncs ens veiem desprès- Vaig dir-li a la Giselle, mentre pujava sobre l'escombra i amb un cop de peu al terra m'enlairava i donava una pirueta abans d'arribar als cèrcols de l'esquerra, on la Rapunzel i la Ursula ja hi eren.
-Comencem, Ursula?- Vaig preguntar-li, mentre estava quiet sobre l'escombra.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black


Nombre de missatges : 755
Fecha de inscripción : 05/11/2010
Edad : 34

Entrenament d'Slytherin Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament d'Slytherin   Entrenament d'Slytherin EmptyDl Nov 08, 2010 4:12 am

-I tant que començem! No me'n posareu ni una! Que us heu pensat?

Vaig mirar-me en Jack i la Rapunzel i els hi vaig llançar la bomba. Vaig aclucar els ulls.

-Atreviu-vos si podeu. Vinga!

I vaig posar-me en posició de defensa davant els cèrcols.
Tornar a dalt Ir abajo
Jake Bynson
Adult
Jake Bynson


Nombre de missatges : 290
Fecha de inscripción : 06/11/2010

Entrenament d'Slytherin Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament d'Slytherin   Entrenament d'Slytherin EmptyDl Nov 08, 2010 6:43 am

Quan la Gisèlle va deixar anar la bala, aquesta va venir volant cap a mi, que ja estava esperant-la amb el bat en alt a una banda del cèrcol.
- Entoma-la, Kikus! - vaig fer, fument-li un bon cop de bat.
La bala va passar pel mig del cèrcol amb força. Satisfet, vaig mirar-la anar cap al Kikus.
Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies


Nombre de missatges : 1021
Fecha de inscripción : 06/10/2010
Edad : 31

Estatus
Estudis: MAG en Alquímia
Residència: -

Entrenament d'Slytherin Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament d'Slytherin   Entrenament d'Slytherin EmptyDl Nov 08, 2010 7:00 am

Vaig apuntar i vaig llençar la bomba, amb força però sense pasar-me, la bola anava directament cap al cercle de l'esquerra que estava desprotegit.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black


Nombre de missatges : 755
Fecha de inscripción : 05/11/2010
Edad : 34

Entrenament d'Slytherin Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament d'Slytherin   Entrenament d'Slytherin EmptyDl Nov 08, 2010 9:48 am

Vaig veure com la Rapunzel llançava la bala cap al cèrcol de l'esquerra...Il·lusa...tenia masses bons reflexos, jo. Vaig veure venir la bala, i en l'últim moment em vaig abalançar cap a la pilota. La vaig parar en l'últim moment.

- Què no ho sabeu fer millor?

I vaig tornar a deixar la bala lliure, perquè poguéssin tornar a jugar...
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Entrenament d'Slytherin Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament d'Slytherin   Entrenament d'Slytherin EmptyDt Nov 09, 2010 9:32 pm

Amb un ràpid moviment, vaig agafar la bomba que l'Ursula acabava de deixar anar, i em vaig allunyar una mica. Fent dues voltes a tota velocitat vaig passar la bomba cap a l'altre costat, el Jack i la Rapunzel estaven aprop així que algun dels dos l'agafaria.

- BOMBA VA! - vaig cridar.
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur


Nombre de missatges : 844
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29

Entrenament d'Slytherin Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament d'Slytherin   Entrenament d'Slytherin EmptyDc Nov 10, 2010 6:38 am

[OFF: Si us controlo una mica, com del plan de "Tots van baixar, perdoneu-me, però s'ha de fer per fer-ho tot més dinàmic. I si us plau, contesteu coses bones que m'he estat una bona estona per escriure tot això!]

ON:


Vaig veure que el Kurt havia arribat i s'havia incorporat als encistelladors. Hora del discurs. Vaig aixecar el cap i cridant, vaig dir:

- NOIS!!! BAIXEU AQUI BAIX!!!

Quan van haver baixat tots, vaig començar.

- Invencibles. Aquesta és la paraula. Així definiria jo a cadascun dels membres d'aquest equip.

Vaig fer una pausa, amb parsimonia, i vaig continuar:

- Tots els anys, per culpa de fites meravelloses i increïbles de les altres residències ens hem
quedat sense la copa. Aquest any, serà diferent. Us miro a la cara i se que aquest any l'equip està més ben preparat, més unit. Us miro als ulls i veig les ganes de fotre fora les altres residències del premi. Us miro, ens miro, i se que som un equip guanyador.
Mentre deia això, anava mirant-los, un a un.

- Tenim una portera excepcional. Poques bombes traspassaran un cèrcol que ella defensi. Té uns reflexos perfectes, i una estabilitat impressionant.

Vaig somriure a l'Ursula.

- Tenim tres encistelladors increïbles, i que poden aconseguir una coordinació impressionant si treballen en equip. Ràpids, amb els reflexos sempre a punt i amb visió de joc.

Vaig mirar a la Rapunzel, al Kurt i al Jack.

- Modèsties a part, com a caçadora soc molt bona. Poques papallones s'han escapat de les meves mans... Poquíssimes.

Vaig aspirar, i vaig continuar:

- I per últim, però no menys important, tenim dos batejadors forts, increïblement bons. Cap bala que jo hagi vist sel's ha escapat.

Vaig mirar al Kikus i al Jake, somrient.

- I a vosaltres dos us volia parlar seriosament. Heu sentit a parlar dels Falmouth Falcons? Eren un equip de quidditch famós gràcies als seus dos batejadors, Kevin i Karl Broadmoor. I m'agradaria que adaptessiu el seu lema, Kikus, i Jake. Els altres equips han de veure que anem seriosament. Sabeu què deia, el lema? Això: "Guanyarem, però si no ho fem, almenys uns quants caps trencarem!". Capteu, oi? - vaig fer, picant-los l'ullet.

Després vaig tornar a parlar al col·lectiu:

- Tenim un avantatge: Som un equip unit. Molt unit. I si a Gryffindor tenen a la Black i al Lestrange, dos bons jugadors. I si a Hufflepuff tenen a la Blake. I si a Ravenclaw tenen un bon equip, encara que amb dues baixes - vag afegir, cruelment -. Importa? Ens ha d'importar, a nosaltres? No. NO! Perque som millors que ells, més ben preparats, amb més experiència! A altres equips hi ha sangs de fang que no havien vist una escombra voladora fins als onze anys, i que no havien conegut el quidditch fins a més endavant! Que tenim gent de sang no pura, a Slytherin? NO! Això, precisament això ens facilita la feina! I vosaltres ho sabeu!

Vaig mirar-los amb un somriure a la cara. Primer un, després l'altre. De cap a cap, anava canviant de persona.

- Però no ens hem de confiar. Gens ni mica. Hem d'aprendre a millorar la nostra tàctica en equip, això ens donarà força, companys! Les sessions d'entrenament seran dures, però valdran la pena! Organitzarem sessions de defensa contra les bales, sessions de tàctica, de pràctica, de tècnica... De tot! I jo us dic, comrades, que la copa serà nostra!
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Entrenament d'Slytherin Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament d'Slytherin   Entrenament d'Slytherin EmptyDc Nov 10, 2010 7:32 am

[OFF: gran discurs!! jajaja t'ha sortit del cor i tot ^^]

Aleshores, la Gisèlle ens va cridar a tots. Vam baixar de les escombres i ens vam aplegar al seu voltant, formant un semicercle. I va començar el seu discurs. Ens va afalagar a tots i cadascun de nosaltres, però va dir que ser els millors no seria suficient. Havíem de convertir-nos en autèntiques màquines del Quidditch. Quan va acabar el discurs, va mirar-nos un a un als ulls, com si esperés la nostra resposta.

- Ostres Gisèlle, magnífic discurs! Gairebé se m'escapa la llagrimeta... - vaig afegir sarcàsticament. Aleshores vaig veure que s'inflava com un gripau i vaig riure - Que no, dona, que no veus que vull fer-te enfadar? Ets una capitana fantàstica, la millor de totes en diferència, i confio plenament en la teva capacitat per liderar aquest equipàs que tenim! - i vaig donar-li un copet afectuós a l'esquena, somrient-li.
Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies


Nombre de missatges : 1021
Fecha de inscripción : 06/10/2010
Edad : 31

Estatus
Estudis: MAG en Alquímia
Residència: -

Entrenament d'Slytherin Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament d'Slytherin   Entrenament d'Slytherin EmptyDc Nov 10, 2010 8:48 am

Em vaig quedar mirant a la Gisélle, el discurs m'havia deixat atònita, em vaig posat a aplaudir.
-Gran discurs Capitana- vaig cridar, no perque fos una de les meves millors amigues, sinó perque realment havia estat genial- no sé que en penseu vosaltres- vaig dir mirant a la resta de l'equip- però jo estic amb ella, aquest any, si cal, guanyarem la cop a mossegades.- vaig somriure i li vaig ginyar l'ull.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black


Nombre de missatges : 755
Fecha de inscripción : 05/11/2010
Edad : 34

Entrenament d'Slytherin Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament d'Slytherin   Entrenament d'Slytherin EmptyDc Nov 10, 2010 9:08 am

Em vaig escoltar el discurs de la Gissèlle amb un somriure sincer als llavis.

-I tant que la guanyarem, la copa. Com molt bé has dit, Gis, aquest any tenim un equip vencedor, i no pel simple fet de ser de Sang Pura, sinó perquè com ens has recordat, estem units. I hem de seguir així.

Vaig aixecar el braç enlaire, amb el puny clos, i vaig cridar, mirant el cel:

FOR SLYTHERIN! FOR US!

I vaig mirar a la Gissèlle als ulls, amb un somriure triunfador a la cara.
Tornar a dalt Ir abajo
Jake Bynson
Adult
Jake Bynson


Nombre de missatges : 290
Fecha de inscripción : 06/11/2010

Entrenament d'Slytherin Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament d'Slytherin   Entrenament d'Slytherin EmptyDc Nov 10, 2010 9:32 am

Havia estat un discurs força currat, i molt encertat.
Somrient, vaig repetir les paraules de l'Ursula:

- For Slytherin! For Us!!! Ben fet, Gisèlle, ha estat realment bé!
Tornar a dalt Ir abajo
Jack Fox
Setè curs
Jack Fox


Nombre de missatges : 350
Fecha de inscripción : 18/10/2010

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

Entrenament d'Slytherin Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament d'Slytherin   Entrenament d'Slytherin EmptyDg Nov 14, 2010 6:39 am

-Perfecte, Giselle- Vaig dir-li somrient, després d'escoltar-la- Gran discurs! Aquest any la copa és nostre! - Vaig cridar, afegint-me als crits de l'Ursula i el Jake- For Slytherin! For us! - Vaig agafar l'escombra amb força, somrient. Aquell any teniem un bon equip, estava segur de que guanyariem.
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur


Nombre de missatges : 844
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29

Entrenament d'Slytherin Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament d'Slytherin   Entrenament d'Slytherin EmptyDl Gen 17, 2011 7:35 am

Vaig somriure davant les felicitacions.
"For Slytherin, for us..." vaig pensar, orgullosa.
Vaig mirar-me l'equip, i vaig dir:

- I bé, nois. Vosaltres sou els titulars, però tenim dos suplents per si mai passés res. El Karl Foster i la Rosalie Lestrange, que no crec que triguin molt en venir.

Vaig passejar la mirada pels diferents membres de l'equip.

- Bé, vaig a explicar una mica com organitzarem els entrenaments. Hi haurà sessions on entrenarem separats, és a dir, encistelladors i portera per una banda, batedors i caçadora per l'altra. Hi haurà vegades que farem l'entrenament tots junts, a modo partits, per exemple. I hi haurà vegades que ens intercanviarem. Com avui.

Vaig aclarir-me la gola, i vaig dir:

- Jack, Kurt, a defensar els cèrcols. Jack, banda dreta, Kurt, banda esquerra. Kikus, Jake, encistelladors, fent equip amb el Kurt. Rapunzel, Ursula, encistelladores fent equip amb el Jack. La Rosalie i el Karl seran els batejadors. El Karl anirà amb l'Ursula, la Rapunzel i el Jack, i la Rosalie amb el Kikus, el Jake i el Kurt. Jo em limitaré a supervisar. Mentre no arriben, anem jugant sense batedors. Va, a moure's!

Vaig pujar a la meva escompra, duent la bomba sota la mà, disposada a lliurar-la quan tothom estigues en posició. Des de dalt vaig cridar:

- Ra! despres et canviaras amb el Karl, que a tu també et toca batejar!
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 30

Entrenament d'Slytherin Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament d'Slytherin   Entrenament d'Slytherin EmptyDl Gen 17, 2011 7:53 am

- QUE QUÈ?! - vaig dir, agafant amb recel el meu bat mentre em mirava els meus companys -. Ni de conya li deixo el MEU bat a algú que no sigui el Jake!

Vaig fulminar la Gisèlle amb la mirada, que no es va immutar.

- I a sobre he de fer d'encistellador... Doncs quin avorriment! - vaig dir, mig enfadat -. Fa un moment ens diu que hem de posar sentiment a la nostra feina, i ara ens la treu!

Vaig donar una puntada de peu a la gespa abans de deixar el meu bat al costat de la caixa i envolar-me.

- AU, VINGA! ES POT SABER A QUÈ ESPEREU?!
Tornar a dalt Ir abajo
 
Entrenament d'Slytherin
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» Entrenament de Gryffindor
» Entrenament de Hufflepuff.
» Entrenament de Ravenclaw
» Entrenament amb notícies [Sam]
» Entrenament de Gryffindor

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Camp de quidditch-
Canviar a: