Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Entrenament d'Slytherin - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 6 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 6 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Entrenament d'Slytherin - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Entrenament d'Slytherin - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Entrenament d'Slytherin - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Entrenament d'Slytherin - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Entrenament d'Slytherin - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Entrenament d'Slytherin - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Entrenament d'Slytherin

Ir abajo 
+2
Jack Fox
Gisèlle Possesseur
6 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Invitat
Invitat




Entrenament d'Slytherin - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament d'Slytherin   Entrenament d'Slytherin - Página 2 EmptyDl Gen 17, 2011 9:03 am

Vaig arribar a temps per sentir les posicions que ocupariem durant el partit d'entrenament, però per desgràcia també vaig veure com en Kikus feia una marranada per no deixar el seu bat.

-No pateixis, no necessito cap bat suat, jo. -vaig dir, mentre amb un conjunt de complexos moviment de vareta transfigurava una fulla del terra en un bat nou, lleuger, però potent, amb gravats platejats que posaven Slytherin.

Em vaig enfilar sobre l'escombra, i em vaig acostar a l'equip, aquell dia estava de mala llet i m'aniria bé donar quatre cops de bat per desfogar-me, a les bales, és clar.

-Se suposa que he de tirar a matar, o amb pietat per no lesionar cap titular. -vaig dir amb sorna a la Possesseur.
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur


Nombre de missatges : 844
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29

Entrenament d'Slytherin - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament d'Slytherin   Entrenament d'Slytherin - Página 2 EmptyDt Gen 18, 2011 5:40 am

- Kikus, em coneixes prou bé com per saber que no canviaré d'idea per molt que et queixis... - vaig dir-li, impassible.

Vaig mirar com la Rosalie convertia la seva vareta en un bat. Pfff... N'hi ha que no saben apreciar el que tenen...

- Rosalie, pots tirar a matar, si et ve de gust, però confio suficientment en els meus jugadors, i estic segura que no en tocaràs cap...

Llavors vaig mirar cap a terra, i vaig dir:

- QUÈ, US PENSEU QUEDAR A FER LA MIGDIADA, ALLÀ BAIX?
Tornar a dalt Ir abajo
Jake Bynson
Adult
Jake Bynson


Nombre de missatges : 290
Fecha de inscripción : 06/11/2010

Entrenament d'Slytherin - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament d'Slytherin   Entrenament d'Slytherin - Página 2 EmptyDt Gen 18, 2011 5:52 am

Vaig resignar-me i vaig deixar el bat a terra de mala gana. Per què havia de deixar el MEU bat? I a més perquè l'agafés el Karl! EL KARL!
Vaig pujar a l'escombra renegant i vaig dir:

- Espero que això sigui realment útil, Gisèlle...

Llavors vaig anar volant fins al costat del Kikus i em vaig esperar allà, callat, trobant a faltar el tacte del bat a la mà.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black


Nombre de missatges : 755
Fecha de inscripción : 05/11/2010
Edad : 34

Entrenament d'Slytherin - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament d'Slytherin   Entrenament d'Slytherin - Página 2 EmptyDt Gen 18, 2011 8:42 am

Em vaig mirar a la Gis amb els ulls oberts com dues taronjes.

- JOOOOOOOOLINES Gis! - Vaig dir, amb veu de nena petita i a la que li han tret el carmel que estava menjant - A mi se'm dóna millor parar els gols, no intentar entrar-los...

Vaig agafar la meva escombra i vaig ascendir cap on eren els meus companys.

- Si no en foto ni una no em renyis eh! No és culpa meva! Smile
Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies


Nombre de missatges : 1021
Fecha de inscripción : 06/10/2010
Edad : 31

Estatus
Estudis: MAG en Alquímia
Residència: -

Entrenament d'Slytherin - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament d'Slytherin   Entrenament d'Slytherin - Página 2 EmptyDt Gen 18, 2011 10:15 am

Bé, com a mínim a mi de moment no em tocava canviar de posició, per sort, seguia essent encistelladora fins que em toques batejar, més valia que apartessin les criatures en aquell moment.

Vaig somriure i em vaig envolar, dirigint-me cap als meus companys d'equip.
-Diposats a apallisar als de l'altra banda?.- vaig dir guerrera.
Tornar a dalt Ir abajo
 
Entrenament d'Slytherin
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» Entrenament de Gryffindor
» Entrenament de Hufflepuff.
» Entrenament de Ravenclaw
» Entrenament amb notícies [Sam]
» Entrenament de Gryffindor

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Camp de quidditch-
Canviar a: