| Entrenament de Gryffindor | |
|
+5Wendy G. Moore Erik Lestrange Gabriel Hepburn Matthew Sheen Agatha Black 9 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Lex Lupin Conseller d'Afers Màgics
Nombre de missatges : 451 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 64 Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Gryffindor
| Assumpte: Re: Entrenament de Gryffindor Ds Oct 01, 2011 5:00 am | |
| El miembro ' Agatha Black' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Bianca Serantoni Pres d'Azkaban
Nombre de missatges : 295 Fecha de inscripción : 28/09/2011 Edad : 29
Estatus Estudis: MAG Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Entrenament de Gryffindor Ds Oct 01, 2011 9:08 am | |
| Vaig mirar-me la bossa que duia, plena de pastes diverses cuinades per mi mateixa per quan acabessin l'entrenament. Vaig saludar amb la mà a l'Agatha, amb un somriure, i em vaig quedar allà, observant. Vaig treure la vareta i, apuntant al cel, vaig fer que apareguessin en gran les lletres vermelles: GO GRYFFINDOR!!! | |
|
| |
Agatha Black Al més enllà
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: Entrenament de Gryffindor Ds Oct 01, 2011 12:04 pm | |
| Cagun la... Me l'havia tornat a parar? Ah, no. A mi no em treien la bomba fins que no marqués. Ara ja era una qüestió personal.
- Perdona, Wen - vaig dir quan vaig interceptar la pilota que el Gabi li acabava de passara a ella-. Però és la bomba o jo... ¬¬
Vaig veure les lletres de GO GRYFFINDOR de la que hagués posat la mà al foc que es deia Bianca.
"Go Gryffindor... go!"
I vaig llançar, amb més força. | |
|
| |
Nombre de missatges : 451 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 64 Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria
| Assumpte: Re: Entrenament de Gryffindor Ds Oct 01, 2011 12:04 pm | |
| El miembro ' Agatha Black' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Wendy G. Moore Tercer curs
Nombre de missatges : 1175 Fecha de inscripción : 27/09/2010
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Entrenament de Gryffindor Dg Oct 02, 2011 8:03 am | |
| -Eh! Em tocava a mi!- vaig fer ofesa.
L'Agatha la va llançar i va ficar. Vaig mirar a les grades enfadada, i vaig veure un Go Gryffindor que em va fer somriure i llevar-me l'enfat de cop.
-Ja està? Puc tirar, ja?- vaig dir-li a l'Agatha, agafant la bomba. Sense que em digués més vaig recollir-la i la vaig llançar. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Entrenament de Gryffindor Dg Oct 02, 2011 8:03 am | |
| El miembro ' Wendy G. Moore' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Gabriel Hepburn Setè curs
Nombre de missatges : 23 Fecha de inscripción : 26/07/2011
Estatus Estudis: GNOM Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Entrenament de Gryffindor Dj Oct 06, 2011 3:59 am | |
| OFF: Ho sé, sóc l'hòstia i ni tan sols he estat pel fòrum...què us sembla? xD
ON:
Els dos últims llançaments que van fer l'Agatha i la Wen van entrar. Vaig agafar la bomba i li vaig passar a la Lils perquè llançés.
-Va, Lils, que en siguin tres de seguits! - Vaig cridar, per animar-la. | |
|
| |
Erik Lestrange Adult
Nombre de missatges : 198 Fecha de inscripción : 10/10/2010
| Assumpte: Re: Entrenament de Gryffindor Dj Oct 06, 2011 4:06 am | |
| Vaig veure com en Matt li llançava la bala a la Mags.
-Bona! - Vaig fer, animat. Aquell noi semblava que seria un bon company de bat.
Vaig veure com la bala tornava cap a nosaltres, així que vaig alçar el bat amb la mà esquerra i vaig cridar.
- MEVA!
I li vaig fotre a la bala amb el bat, en direcció a la Mags, però sense intentar derribar-la de l'escombra. | |
|
| |
Maggie Prewet Adult
Nombre de missatges : 812 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 29
| Assumpte: Re: Entrenament de Gryffindor Dj Oct 06, 2011 10:42 pm | |
| Vaig aparartar-me de la direcció de la bala que venia cap a mi, i vaig continuar a lo meu.
-Dues de seguides, eh, ara si hi ha una tercera que no em toqui!- vaig dir-los-hi rient, en broma.
Fins aleshores no havia tingut cap pista de la papallona daurada, però en algun moment havia de veure un reflex daurat, no?
(off: quan m'ho digueu la trobo, eh!) | |
|
| |
Agatha Black Al més enllà
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: Entrenament de Gryffindor Dv Oct 07, 2011 9:06 am | |
| Vaig mirar el rellotge quan ja portàvem una bona estona. Eren gairebé dos quarts de vuit.
- Deuminuts més i marxem a les dutxes, que a les vuit puguem anar a esmorzar! Vinga, Maggs, fot-li canya!
Vaig atrapar la bomba i vaig provar una altra cistella. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Entrenament de Gryffindor Dv Oct 07, 2011 9:06 am | |
|
| |
Maggie Prewet Adult
Nombre de missatges : 812 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 29
| Assumpte: Re: Entrenament de Gryffindor Dj Oct 13, 2011 6:55 am | |
| Vaig fer una volta ràpida al camp, mirant a veure si almenys en trobava algun rastre. Vaig volar cap a les portaries, dels dos costats, i vaig passar per la vora de les graderies a bastanta velocitat. Si l'havia de veure la veuria tant si anava ràpid com més a poc a poc, no?
Vaig anar apropant-me cap a on hi havia l'acció. Si no estava voleiant per els voltants hauria de ser per allà. Bé, que tampoc hi era, però. Almenys no en veia ni un indici.
Vaig baixar cap a la gespa, esperant veure alguna cosa. I... Bingo! Un reguitzell daurat m'havia passat per davant, a no pas més de 3 metres. Vaig agafar tanta enbranzida com vaig poder, per què no se m'escapés i no haver de tornar a començar de zero.
Ràpid, ràpid, ràpid... amunt... obre la mà... Ja la tinc!
-Agatha, ja la tinc!
Els deu minuts que havia dit ella s'havien allargat una miqueeta més, però el cas és que ja estava. | |
|
| |
| Entrenament de Gryffindor | |
|