Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
lalalala, vaig passejant pel jardi, lalala..anda una formiga! - Página 3 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 6 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 6 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
lalalala, vaig passejant pel jardi, lalala..anda una formiga! - Página 3 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
lalalala, vaig passejant pel jardi, lalala..anda una formiga! - Página 3 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
lalalala, vaig passejant pel jardi, lalala..anda una formiga! - Página 3 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
lalalala, vaig passejant pel jardi, lalala..anda una formiga! - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
lalalala, vaig passejant pel jardi, lalala..anda una formiga! - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
lalalala, vaig passejant pel jardi, lalala..anda una formiga! - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 lalalala, vaig passejant pel jardi, lalala..anda una formiga!

Ir abajo 
2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3
AutorMissatge
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet


Nombre de missatges : 812
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 29

lalalala, vaig passejant pel jardi, lalala..anda una formiga! - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: lalalala, vaig passejant pel jardi, lalala..anda una formiga!   lalalala, vaig passejant pel jardi, lalala..anda una formiga! - Página 3 EmptyDg Ago 14, 2011 7:26 am

-Oh, pero aìxò pots estar tranquil, ja els tindré a tots avisats que no em diguin res, almenys davant teu-vaig dir, rient. Em feia pessigolles, però no em molestava. Què va, ho trobava agradable.-Doncs que sàpigues que a mi em produeixes un efecte semblant... només que multiplicat per dos. I.. no cal que et preocupis tant per la meva autoestima, total, pujarà igualment, si no pares de dir-me tot això...-vaig dir, fent-li un petó a la galta.-Però estaria bé que et quedéssis aquí... Tan de bo es pogués!
Tornar a dalt Ir abajo
Charlie Weasley
Adult
Charlie Weasley


Nombre de missatges : 228
Fecha de inscripción : 24/11/2010

Estatus
Estudis: MAG
Residència: -

lalalala, vaig passejant pel jardi, lalala..anda una formiga! - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: lalalala, vaig passejant pel jardi, lalala..anda una formiga!   lalalala, vaig passejant pel jardi, lalala..anda una formiga! - Página 3 EmptyDg Ago 14, 2011 10:45 pm

- Em quedaria sense dubtar-ho.- vaig dir.- Almenys en estiu al ser monitor puc estar per aci. Però durant el curs... bé, no et penses que no conec maneres d’entrar.- vaig dir rient.- Però supose que ens vorem menys.. això si, ens podem vore els caps de setmana que vages a Hogsmeade. No et preocupes, no et desfaras de mi tant facilment.- vaig dir sense deixar de fer-li pesigolles a la mà.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet


Nombre de missatges : 812
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 29

lalalala, vaig passejant pel jardi, lalala..anda una formiga! - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: lalalala, vaig passejant pel jardi, lalala..anda una formiga!   lalalala, vaig passejant pel jardi, lalala..anda una formiga! - Página 3 EmptyDl Ago 15, 2011 1:48 am

Vaig tornar a arrepenjar el cap a la seva espatlla, tancant els ulls.

-Doncs ja ho saps, els dies que tingui permís per venir, guarde-te'l per mi, eh..-vaig dir, rient, acostant-me a ell per fer-li un petó suau al coll.-I tranquil, per això no em preocupo... ja ho se prou que no vull desfer-me de tu.


Tornar a dalt Ir abajo
Charlie Weasley
Adult
Charlie Weasley


Nombre de missatges : 228
Fecha de inscripción : 24/11/2010

Estatus
Estudis: MAG
Residència: -

lalalala, vaig passejant pel jardi, lalala..anda una formiga! - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: lalalala, vaig passejant pel jardi, lalala..anda una formiga!   lalalala, vaig passejant pel jardi, lalala..anda una formiga! - Página 3 EmptyDl Ago 15, 2011 2:22 am

- Tots els dies són per tu.- vaig dir donant-li un bes.- I fare que els dies que vingues a Hogsmeade siguen els millors, anirem a menjar en algun lloc o el que vuigues.- vaig dir.- Ah, però hauras d'avisar-me els dies que vens, per si estic a Zonko's.- vaig dir jugant amb el seu cabell.

Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet


Nombre de missatges : 812
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 29

lalalala, vaig passejant pel jardi, lalala..anda una formiga! - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: lalalala, vaig passejant pel jardi, lalala..anda una formiga!   lalalala, vaig passejant pel jardi, lalala..anda una formiga! - Página 3 EmptyDl Ago 15, 2011 3:25 am

-Si, si, estigues tranquil per això... ho sabràs amb uns quants dies d'antelació.-vaig mirar-lo fixament, somrient.

-Ja ho se, anem a nedar. Què et sembla? -vaig proposar. I ara et deixaré guanyar...-vaig continuar, dient a mitja veu.
Tornar a dalt Ir abajo
Charlie Weasley
Adult
Charlie Weasley


Nombre de missatges : 228
Fecha de inscripción : 24/11/2010

Estatus
Estudis: MAG
Residència: -

lalalala, vaig passejant pel jardi, lalala..anda una formiga! - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: lalalala, vaig passejant pel jardi, lalala..anda una formiga!   lalalala, vaig passejant pel jardi, lalala..anda una formiga! - Página 3 EmptyDl Ago 15, 2011 3:28 am

- Aleshores perfecte- vaig dir somrient.


Em va dir de nadar, em vaig quedar mirant el llac, feia temps que no nadava i no feia fresca, per tant no es podia refredar.

- Val, doncs anem a nadar.- vaig sentir que deia algo baixet.- No se el que has dit, però siga el que siga és no.- vaig dir rient.


[Off: obrim nou tema al llac?]
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet


Nombre de missatges : 812
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 29

lalalala, vaig passejant pel jardi, lalala..anda una formiga! - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: lalalala, vaig passejant pel jardi, lalala..anda una formiga!   lalalala, vaig passejant pel jardi, lalala..anda una formiga! - Página 3 EmptyDt Ago 16, 2011 4:27 am

-Oh, doncs jo que deia que si ens podiem agafar les mans tot baixant...-vaig riure.-Val, és broma, ja sé que saps que no era això..

Vaig agafar-li la mà i el vaig mirar, somrient, començant a tirar cap al llac.

[tema tancat]
Tornar a dalt Ir abajo
 
lalalala, vaig passejant pel jardi, lalala..anda una formiga!
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 3Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3
 Temas similares
-
» Fotografies al jardí
» Buscant animalons a la gespa del jardi ^^
» Passejant per els jardins
» Passejant sense rumb [Karl]
» un esquirol platejat passejant per un sofà (Edgar)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Jardins-
Canviar a: