Qui està Connectat | En total hi ha 15 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 15 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| lalalala, vaig passejant pel jardi, lalala..anda una formiga! | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
Maggie Prewet Adult
Nombre de missatges : 812 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 29
| Assumpte: Re: lalalala, vaig passejant pel jardi, lalala..anda una formiga! Dg Ago 14, 2011 7:26 am | |
| -Oh, pero aìxò pots estar tranquil, ja els tindré a tots avisats que no em diguin res, almenys davant teu-vaig dir, rient. Em feia pessigolles, però no em molestava. Què va, ho trobava agradable.-Doncs que sàpigues que a mi em produeixes un efecte semblant... només que multiplicat per dos. I.. no cal que et preocupis tant per la meva autoestima, total, pujarà igualment, si no pares de dir-me tot això...-vaig dir, fent-li un petó a la galta.-Però estaria bé que et quedéssis aquí... Tan de bo es pogués! | |
| | | Charlie Weasley Adult
Nombre de missatges : 228 Fecha de inscripción : 24/11/2010
Estatus Estudis: MAG Residència: -
| Assumpte: Re: lalalala, vaig passejant pel jardi, lalala..anda una formiga! Dg Ago 14, 2011 10:45 pm | |
| - Em quedaria sense dubtar-ho.- vaig dir.- Almenys en estiu al ser monitor puc estar per aci. Però durant el curs... bé, no et penses que no conec maneres d’entrar.- vaig dir rient.- Però supose que ens vorem menys.. això si, ens podem vore els caps de setmana que vages a Hogsmeade. No et preocupes, no et desfaras de mi tant facilment.- vaig dir sense deixar de fer-li pesigolles a la mà. | |
| | | Maggie Prewet Adult
| Assumpte: Re: lalalala, vaig passejant pel jardi, lalala..anda una formiga! Dl Ago 15, 2011 1:48 am | |
| Vaig tornar a arrepenjar el cap a la seva espatlla, tancant els ulls.
-Doncs ja ho saps, els dies que tingui permís per venir, guarde-te'l per mi, eh..-vaig dir, rient, acostant-me a ell per fer-li un petó suau al coll.-I tranquil, per això no em preocupo... ja ho se prou que no vull desfer-me de tu.
| |
| Assumpte: Re: lalalala, vaig passejant pel jardi, lalala..anda una formiga! Dl Ago 15, 2011 2:22 am | |
| - Tots els dies són per tu.- vaig dir donant-li un bes.- I fare que els dies que vingues a Hogsmeade siguen els millors, anirem a menjar en algun lloc o el que vuigues.- vaig dir.- Ah, però hauras d'avisar-me els dies que vens, per si estic a Zonko's.- vaig dir jugant amb el seu cabell.
| |
| Assumpte: Re: lalalala, vaig passejant pel jardi, lalala..anda una formiga! Dl Ago 15, 2011 3:25 am | |
| -Si, si, estigues tranquil per això... ho sabràs amb uns quants dies d'antelació.-vaig mirar-lo fixament, somrient.
-Ja ho se, anem a nedar. Què et sembla? -vaig proposar. I ara et deixaré guanyar...-vaig continuar, dient a mitja veu. | |
| Assumpte: Re: lalalala, vaig passejant pel jardi, lalala..anda una formiga! Dl Ago 15, 2011 3:28 am | |
| - Aleshores perfecte- vaig dir somrient.
Em va dir de nadar, em vaig quedar mirant el llac, feia temps que no nadava i no feia fresca, per tant no es podia refredar.
- Val, doncs anem a nadar.- vaig sentir que deia algo baixet.- No se el que has dit, però siga el que siga és no.- vaig dir rient.
[Off: obrim nou tema al llac?] | |
| Assumpte: Re: lalalala, vaig passejant pel jardi, lalala..anda una formiga! Dt Ago 16, 2011 4:27 am | |
| -Oh, doncs jo que deia que si ens podiem agafar les mans tot baixant...-vaig riure.-Val, és broma, ja sé que saps que no era això..
Vaig agafar-li la mà i el vaig mirar, somrient, començant a tirar cap al llac.
[tema tancat] | |
| | | | lalalala, vaig passejant pel jardi, lalala..anda una formiga! | |
|