| Lluitant contra la por [erin] | |
|
|
|
Autor | Missatge |
---|
Erin River Cinquè curs
Nombre de missatges : 1440 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 27 Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Lluitant contra la por [erin] Dv Feb 11, 2011 5:28 am | |
| jo també vaig firmar. Vaig somriure en veure que l'Ed no pensava treure les estrelles. La veritat és que era un record de la bona estona que havíem passat aquella tarda, i a mi també em sabia greu perdre'l.
- Està bé- vaig dir- però no te la posis per anar a classe, doncs- vaig dir rient- ja te'n compraré una de nova. Com li direm, al quadre, per cert?- vaig preguntar. | |
|
| |
Edgar Williams Cinquè curs
Nombre de missatges : 733 Fecha de inscripción : 03/10/2010
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Hufflepuff
| Assumpte: Re: Lluitant contra la por [erin] Ds Feb 12, 2011 3:12 am | |
| - Doncs...- vaig dir pensant un nom.- No me havia parat a pensar en que haviem de posar-li un nom, a vore que pense.....- vaig buscar algun nom per al quadre però no em venia cap.- Estic en blanc. | |
|
| |
Erin River Cinquè curs
Nombre de missatges : 1440 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 27 Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^
| Assumpte: Re: Lluitant contra la por [erin] Ds Feb 12, 2011 3:57 am | |
| Vaig restar uns segons en silenci, pensant.
- Our craziness in a canvas- vaig dir al final, somrient- què et sembla? a mi m'agrada- vaig fer. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Lluitant contra la por [erin] Ds Feb 12, 2011 3:59 am | |
| - Our craziness in a canvas... m'agrada.- vaig dir rient.- Doncs ja tenim titol, l'hem de escriure o quant tinguem el marc ja ho posem?- vaig dir encara rient. | |
|
| |
Erin River Cinquè curs
| Assumpte: Re: Lluitant contra la por [erin] Ds Feb 12, 2011 4:01 am | |
| - Com vulguis- vaig dir- si vols el posem ara, en el llenç. Podem posar-lo com a part del quadre o al darrere. o també podem fer com als museus i posar-li una etiqueteta- vaig dir rient. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Lluitant contra la por [erin] Ds Feb 12, 2011 4:03 am | |
| - Doncs...- vaig vore que hi havia un espai en blanc, més o menys gran.- El podem posar ahi dalt.- vaig apuntar amb la vareta i vaig escriure el titol, li vaig posar una lletra gòtica.- Aixi? O prefereixes una etiqueta?- vaig dir mirant l'hora. | |
|
| |
Erin River Cinquè curs
| Assumpte: Re: Lluitant contra la por [erin] Ds Feb 12, 2011 4:14 am | |
| - Un segon- vaig dir, i vaig posar la lletra de color taronja i li vaig canviar una mica la forma, fent-la més divertida- Qui hagués dit que canviaria el meu estimat Book Antiqua per això- vaig dir divertida- Fet, doncs. És molt tard?- vaig preguntar. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Lluitant contra la por [erin] Ds Feb 12, 2011 4:23 am | |
| - Doncs ja són casi les nou.- vaig dir ensenyant-li el rellotge.- Que vols que fem ara?- vaig dir apartant-me el cabell dels ulls.- Si vols podem anar a sopar, encara que abans jo deuria d'anar a llevar-me la pintura de la cara, si se que ho podria fer amb la vareta, però també em vuic dutxar.- vaig dir somrient. | |
|
| |
Erin River Cinquè curs
| Assumpte: Re: Lluitant contra la por [erin] Ds Feb 12, 2011 4:30 am | |
| - Anem a sopar- vaig dir- espera, que t'ho trec. No crec que t'agradi anar pel castell tot ple de pintura- vaig riure, i el vaig netejar- ara espera un segon...- vaig dir concentrant-me- ja!- vaig dir, i li vaig fer un encanteri a la camisa. Immediatament va quedar com nova- només cal que hi passis la vareta per sobre quan siguis a la teva habitació, i les estrelletes apareixeran. Mentre no te la posis per anar a classe, les estrelletes es queden alllà- vaig dir rient.
Em vaig mirar en un mirallet que hi havia, i vaig fer un sospir.
- Quin desastre... - vaig dir, teatralment. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Lluitant contra la por [erin] Ds Feb 12, 2011 4:33 am | |
| Vaig vore que la pintura havia desaparegut.
- Vols que et lleve les plomes?- vaig dir.- Pot ser també es pot llevar amb algo....no?- vaig dir intentant recordar.- Ho intentem? | |
|
| |
Erin River Cinquè curs
| Assumpte: Re: Lluitant contra la por [erin] Ds Feb 12, 2011 4:38 am | |
| vaig fer un somriure maliciós.
- I aquí està. El teu càstig per haver-me deixat d'aquesta manera és la culpabilitat- vaig dir rient, i vaig murmurar un conjur. Immediatament, un cercle daurat va envoltar el meu cabell. Quan va marxar, totes les plomes havien desaparegut- De debò et pensaves que, amb el cabell tan llarg que tinc, no sabria cap mena de conjur per netejar-lo?- vaig dir burleta mentre em netejava la pintura del cos i em posava els mitjons i les sabates- És una tradició de família, totes les noies portem el cabell llarg- vaig dir amb un somriure. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Lluitant contra la por [erin] Ds Feb 12, 2011 4:42 am | |
| Em vaig mirar l'Erin bocabadat.
- Ets....- vaig dir acabant de posar-me les sabates.- Ets....- vaig agafar la capa.- Ja et val, despres no em demanes que te ajude.- vaig dir, encara que en el fons ja me imaginava que faria alguna cosa aixi.- Despres dius que jo soc mala influencia.- vaig dir intentant amagar el somriure.- Ja et val.- em vaig dirigir cap a la porta. | |
|
| |
Erin River Cinquè curs
| Assumpte: Re: Lluitant contra la por [erin] Ds Feb 12, 2011 4:52 am | |
| - Eh!- vaig dir- jo no sóc una mala influència, només t'he fet sentir culpable per fer una cosa mal feta! No t'enfadis, va- vaig dir aguantant-me el riure- Saps que ho he fet de broma. Em perdones? vaig posar cara de bona nena. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Lluitant contra la por [erin] Ds Feb 12, 2011 4:54 am | |
| - Si, et perdone.- vaig dir desfent-li el cabell.- Però no ho torne a fer.. o aleshores voras....- vaig dir rient.- Anem a sopar?- vaig dir obrint-li la porta. | |
|
| |
Erin River Cinquè curs
| Assumpte: Re: Lluitant contra la por [erin] Ds Feb 12, 2011 5:11 am | |
| - Ha- vaig dir posant-me bé el cabell- el que veurà seràs tu, com em tornis a tocar un pèl el cabell. I mai millor dit- vaig dir rient, i vaig fer un conjur per a que tot quedés net abans de passar per la porta que m'aguantava.
Esperava que aviat poguéssim continuar amb tot això. L'ed semblava estar força millor...
[Tema Tancat] | |
|
| |
| Lluitant contra la por [erin] | |
|