Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Corrent per el prat. [Erin] HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 5 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 5 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Corrent per el prat. [Erin] HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Corrent per el prat. [Erin] EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Corrent per el prat. [Erin] EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Corrent per el prat. [Erin] EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Corrent per el prat. [Erin] EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Corrent per el prat. [Erin] EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Corrent per el prat. [Erin]

Ir abajo 
2 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3  Següent
AutorMissatge
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Corrent per el prat. [Erin] Empty
MissatgeAssumpte: Corrent per el prat. [Erin]   Corrent per el prat. [Erin] EmptyDl Nov 22, 2010 12:22 am

Varem arribar a l'eixida de Hogsmeade, varem anar a un lloc que me havia dit la meua germana on es podia correr sense ser vist i en tranquilitat. El paisatge era bastant bonic, ja que estava tot nevat.

- Estas segura de que vols correr?- vaig dir mentres deixava la cap penjada d'un arbre- Me ha sorpres que me ho digueres.- vaig dir fent un somriure.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Corrent per el prat. [Erin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Corrent per el prat. [Erin]   Corrent per el prat. [Erin] EmptyDl Nov 22, 2010 12:27 am

Vaig riure.

- No, no vull, però què puc fer sinó? No és questió de perdre la salut per menjar xocolata. A més, tu no ho entens, però jo sóc una noia. A les noies ens agrada estar mínimament guapes, saps?- vaig dir amb sorna mentre em lligava els cabells amb una cua alta que, de fet, tampoc servia de molt, ja que tot i la cua els cabells encara m'arribaven gairebé fins als malucs.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Corrent per el prat. [Erin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Corrent per el prat. [Erin]   Corrent per el prat. [Erin] EmptyDl Nov 22, 2010 12:32 am

- Ah, aixi que a les noies vos agrada estar guapes?- vaig dir somriguent.- Vaja, ho tindre en compte.- em vaig mirar com es feia la cua.- Saps que? Et queda millor el cabell solt, encara que entenc que per a correr es millor dur-lo amb una cua.- vaig dir- Quant vuigues comencem.- em vaig guardar la vareta a la butxaca dels pantalons, me els havia posat curts per a estar més comode.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Corrent per el prat. [Erin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Corrent per el prat. [Erin]   Corrent per el prat. [Erin] EmptyDl Nov 22, 2010 12:36 am

- De fet la cua ni tan sols em serveix de gaire, porto el cabell massa llarg...però bé, sempre és millor dur-lo lligat- vaig dir mentre em lligava les sabates. Llavors em vaig adonar que anava amb pantalons curts sent novembre.- De debò no et geles? jo ja m'estic congelant i mira com vaig...- vaig dir assenyalant els pantalons llargs, la samarreta de màniga llarga i la jaqueta.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Corrent per el prat. [Erin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Corrent per el prat. [Erin]   Corrent per el prat. [Erin] EmptyDl Nov 22, 2010 12:39 am

- Si, tinc un poc de fred.- vaig dir.- Val, tinc fred. Però ara anem a correr, i entrarem en calor.- vaig dir.- A més, duc manega llarga.- vaig dir senyalant la meua samarreta groga.- Ja voras com d'aci una estona et lleves la jaqueta.- vaig dir mentres em posava be les sabates.- Mira, si vols podem correr d'aci fins...- vaig dir buscant- fins aquell petit bassal, que em dius?
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Corrent per el prat. [Erin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Corrent per el prat. [Erin]   Corrent per el prat. [Erin] EmptyDl Nov 22, 2010 12:41 am

- Fet- vaig dir- Però tranquil·lament, eh? Res de curses, que et conec- vaig dir.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Corrent per el prat. [Erin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Corrent per el prat. [Erin]   Corrent per el prat. [Erin] EmptyDl Nov 22, 2010 12:43 am

- Anire al teu ritme.- vaig dir.- A més jo no soc molt ràpid.

Varem començar a correr, aleshores vaig vore que anava un poc adelantat aixi que vaig baixar el ritme i em vaig posar al seu costat.

- Veus.- vaig dir mentres corria al seu costat- Puc parlar i correr al mateix temps! I tu com vas?
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Corrent per el prat. [Erin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Corrent per el prat. [Erin]   Corrent per el prat. [Erin] EmptyDl Nov 22, 2010 12:46 am

- Ooooh molt bé! El primer tio en tota la història capaç de fer dues coses alhora! et felicito!

Em va preguntar si anava bé. Vaig somriure mentre apretava l'inhalador contra la meva butxaca.

- De moment vaig bé... Ara veurem quant aguanto fins a arrossegar-me pel terra.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Corrent per el prat. [Erin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Corrent per el prat. [Erin]   Corrent per el prat. [Erin] EmptyDl Nov 22, 2010 12:50 am

- Aixo mereix que em feu un aplaudiment!.- vaig dir.- No deixare que te arrosegues per terra, no ets una serp, ets una lleona.- vaig dir somriguent.- I si necesites parar, me ho dius i parem.

Vaig vore que ja estavem a punt d'arribar al bassalet.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Corrent per el prat. [Erin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Corrent per el prat. [Erin]   Corrent per el prat. [Erin] EmptyDl Nov 22, 2010 12:52 am

- Dius que sóc una lleona? jo no m'he considerat mai com a tal.. Encara no sé perquè em van posar a Gryffindor.

Vam arribar al bassalet.

- Donem la volta?
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Corrent per el prat. [Erin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Corrent per el prat. [Erin]   Corrent per el prat. [Erin] EmptyDl Nov 22, 2010 12:55 am

- Val.- vaig dir.- Mai te has considerat gryffi!?- vaig dir sorpres.- Perque? Jo si que pense que sigues una gryffidor.- vaig dir.- Ets una lleona, i si estas a gryffindor, es per que tens les qualitats que tenen tots el gryffi.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Corrent per el prat. [Erin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Corrent per el prat. [Erin]   Corrent per el prat. [Erin] EmptyDl Nov 22, 2010 1:05 am

- De debò?- vaig dir amb sorna- Quan has vist que hagi fet alguna acció de valentia, tossuderia o noblesa?

Era una cosa en la que sempre pensava i per la que sempre em maleïa. Vaig notar com se m'enfosquia una mica la mairada, i vaig fer un esforç per somriure. No era el moment de lamentar-me, les meves penes me les podia guardar per mi sola; No feia cap falta amargar a ningú més.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Corrent per el prat. [Erin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Corrent per el prat. [Erin]   Corrent per el prat. [Erin] EmptyDl Nov 22, 2010 1:10 am

Em vaig donar compte del seu to de veu. Vaig parar de correr.

- Erin, ets un gryffindor, val?- vaig dir- I alegra eixa cara o tindre que fer-te riure i crec que no soc molt bo en això.- vaig somriure, aleshores vaig veure que ella també somreia. Em va agradar haver-la fet somriure.

Mentres, vaig intentar buscar algun tema per a canviar la conversa.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Corrent per el prat. [Erin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Corrent per el prat. [Erin]   Corrent per el prat. [Erin] EmptyDl Nov 22, 2010 1:17 am

Genial, l'Edgar se n'havia adonat. últimament estava obrint massa el cor a la gent; S'estaven adonant de tot el que sentia, i allò no podia ser bo. Tot i així, vaig somriure quan vaig veure que l'Edgar em volia alegrar la cara. És maco sentir que la gent que estimes també vol que estiguis bé.

- En fi, és igual. Què tal t'ha anat últimament? Fa temps que no ens veiem.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Corrent per el prat. [Erin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Corrent per el prat. [Erin]   Corrent per el prat. [Erin] EmptyDl Nov 22, 2010 1:20 am

- Doncs... supose que be.- vaig dir- No he tingut cap bronca, ni he fet merder, ni res per l'estil.- vaig dir.- I vaig prou be amb els estudis.- aleshores em vaig donar compte de que tenia rao, feia temps que no es veiem.- Es veritat, la ultima vegada que es varem vore fou en la festa aquella.- vaig dir recordant.- I a tu, com te ha anat tot ultimament?
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Corrent per el prat. [Erin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Corrent per el prat. [Erin]   Corrent per el prat. [Erin] EmptyDl Nov 22, 2010 1:28 am

- Doncs no gaire- vaig dir mentre notava que em començava a cansar- bé, vaig parlar amb ta germana sobre el Tom, en plan interrogatori. va ser divertit- vaig dir obviant la primera part de la conversa d'aquell dia- Com ho portes, això de que la teva germaneta adorada tingui nòvio i ja no tingui temps per tu?- vaig dir rient.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Corrent per el prat. [Erin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Corrent per el prat. [Erin]   Corrent per el prat. [Erin] EmptyDl Nov 22, 2010 1:33 am

Vaig riure.

- Si, si, ja vaig parlar amb ella.- vaig dir mentres baixava un poc el ritme.- Ja li he dit que el matare si li fa alguna cosa, encara que es va posar a riure. Em podria pendre en serio alguna vegada, però veig que no canviara mai.- vaig dir.- I qui diu que no tindra temps per a mi? Soc el seu germa, clar que tindra temps.- vaig dir fent-me l'ofes- I si no té fare que tinga.- vaig dir riguent.- Però, jo me alegre per ella.- vaig dir.- Veig que començes a cansar-te.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Corrent per el prat. [Erin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Corrent per el prat. [Erin]   Corrent per el prat. [Erin] EmptyDl Nov 22, 2010 1:40 am

- Sï, ja em va dir que havíeu parlat- vaig dir divertida- Ho sento, però li vaig prometre que controlaria els teus instints de germà sobreprotector. I per cert, et prohibeixo que li treguis temps d'estar amb el tom per estar amb tu. Pobra noia, deixa-la tranquil·la amb ek nòvio, que han d'estar sols algun dia... - vaig dir pícarament.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Corrent per el prat. [Erin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Corrent per el prat. [Erin]   Corrent per el prat. [Erin] EmptyDl Nov 22, 2010 1:44 am

Em vaig fer el sopres.

- Ostres!- vaig dir riguent.- Em vols controlar!? Sera complicat, deuries de estar tot el dia a mi, aixi que res, no podras controlar-me. Quant menys te ho esperes....- vaig dir riguent.- I, si tranquil·la li deixare temps per a ella. A saber que fan en la SC.- aleshores em vaig soprendre del que acabava de dir- Veus ja me ho has apegat!- vaig dir mentres no podia parar de riure.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Corrent per el prat. [Erin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Corrent per el prat. [Erin]   Corrent per el prat. [Erin] EmptyDl Nov 22, 2010 1:48 am

- Et recordo que anem a la meteixa classe- vaig dir rient- I també tinc amics Huffle responsables que et poden vigilar a la SC. I eh, jo no t'he enganxat res, has sigut tu solet que t'han agradat les indirectes- vaig dir sense parar de riure.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Corrent per el prat. [Erin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Corrent per el prat. [Erin]   Corrent per el prat. [Erin] EmptyDl Nov 22, 2010 1:50 am

- Ah, doncs sort!- vaig dir.- Si, me ho has apegat tu!- vaig dir mentres reia sense parar.- Ostres es que..hahhahahah- vaig dir riguent, vaig parar de correr i em vaig quedar quet, no podia parar de riure , estava inclus plorant de la risa.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Corrent per el prat. [Erin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Corrent per el prat. [Erin]   Corrent per el prat. [Erin] EmptyDl Nov 22, 2010 2:19 am

Em vaig quedar mirant com l'Edgar reia sense parar mentre jo també reia. Li havia agafat un atac de riure tab gran que plorava i tot.

- Ei, estàs bé?- vaig dir rient jo també- A veure si t'ennuegaràs o algo, acabem de córrer...
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Corrent per el prat. [Erin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Corrent per el prat. [Erin]   Corrent per el prat. [Erin] EmptyDl Nov 22, 2010 2:27 am

Vaig respirar unes quantes vegades per a tranquilitzar-me.

- Val, crec que ja esta.- vaig dir- Ho sent, es que hi ha vegades que si començe no pare.- vaig dir mentres continuavem corrent. Al final varem arribar al punt de partida. - Crec que ja se me ha passat.- vaig dir somriguent.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Corrent per el prat. [Erin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Corrent per el prat. [Erin]   Corrent per el prat. [Erin] EmptyDl Nov 22, 2010 2:31 am

- Sï, ja se t'ha passat?- vaig dir rient encara- Segur? crec que això que se t'està escapant de la boca és un somriure- vaig dir, arribant al punt de partida, i em vaig anar a asseure en un banc, bastant cansada però contenta.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Corrent per el prat. [Erin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Corrent per el prat. [Erin]   Corrent per el prat. [Erin] EmptyDl Nov 22, 2010 2:35 am

Em vaig sentar al seu costat, en el banc de pedra.

- Si, això és un somriure.- vaig dir somrient.- A diferencia teua jo crec que ja he parat, veig que tu encara rius.- vaig dir. - Que, molt cansada?- vaig dir.- Jo si que estic un poc.- vaig agafar la motxilla que havia deixat al costat de la capa i i vaig traure la botella d'aigua.- Vols?
Tornar a dalt Ir abajo
 
Corrent per el prat. [Erin]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 3Anar a pàgina : 1, 2, 3  Següent
 Temas similares
-
» Corrent per Hyde Park... [Fortin]
» Erin River
» Què vol dir això? (Erin)
» Erin River
» Per les altures [Erin]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Localitats Màgiques :: Hogsmeade-
Canviar a: