Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Corrent per Hyde Park... [Fortin] HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 7 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 7 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Corrent per Hyde Park... [Fortin] HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Corrent per Hyde Park... [Fortin] EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Corrent per Hyde Park... [Fortin] EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Corrent per Hyde Park... [Fortin] EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Corrent per Hyde Park... [Fortin] EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Corrent per Hyde Park... [Fortin] EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Corrent per Hyde Park... [Fortin]

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Corrent per Hyde Park... [Fortin] Empty
MissatgeAssumpte: Corrent per Hyde Park... [Fortin]   Corrent per Hyde Park... [Fortin] EmptyDg Set 02, 2012 1:52 am

Em faig una cua amb la goma que sempre porto al canell, em posso la roba d'esport i agafo el meu movil amb la música. Havia vist alguns muggles fer allò, i em semblava bastant bona idea. Vaig possar-me els auriculars i vaig donar-li un petó a l'Erion, que s'anava a treballar.

Vaig anar caminant fins aquell parc que tant m'havia cridat l'atenció. Adorava Hyde Park. En arribar vaig possar en marxa la llista de reproducció i vaig començar a córrer per Hyde Park. En les vacances no havia fet molt esport, i havia d'estar en forma si volia ser aurora...
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Corrent per Hyde Park... [Fortin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Corrent per Hyde Park... [Fortin]   Corrent per Hyde Park... [Fortin] EmptyDg Set 02, 2012 2:02 am

Aparec a Hyde Park, prop de la Speakers' Corner, tan emblemàtica com històricament estúpida i sense sentit. M'endinso en el parc, en el capvespre: el sol s'amaga i el borough de Westminster es sumeix en la foscor. Però aquesta penombra no em dificulta la vaga tasca de reconèixer la Lily Bell, corrent amb uns auriculars muggles pels camins amples que recorren la zona verda.

No s'espera, així doncs, que aparegui al seu davant amb un somriure als llavis. Intenta frenar, però perd el control i cau a terra, picant amb les mans contra la grava del camí i espellifant-se la pell dels palmells.

- No és tan bona idea com creus, això de córrer per Hyde Park a aquestes hores.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Corrent per Hyde Park... [Fortin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Corrent per Hyde Park... [Fortin]   Corrent per Hyde Park... [Fortin] EmptyDg Set 02, 2012 2:11 am

"Joder" - penso, mentre m'aixeco del terra poc a poc, fent cor fort. Em llevo els auriculars, com si no passés res d'anormal, aixeco la mirada i miro el Fortin, aguantant la compostura.

-Doncs no, sembla que no... - Em guardo els auriculars i em miro el Fortin.- Què vols, ara?

Mirada fixa, ni una senyal de debilitat. He de ser forta, i soc forta.

-Digues?- li dic, i creuo els braços.- Si es allò del favor crec que va quedar clar que no el vull.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Corrent per Hyde Park... [Fortin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Corrent per Hyde Park... [Fortin]   Corrent per Hyde Park... [Fortin] EmptyDg Set 02, 2012 2:17 am

Sospiro, en sentir la seva resposta abans que li hagi pogut repetir la oferta.

- Sisplau, Bell... Sigues raonable, vinga. Mira al teu voltant. Tot ha tornat a la normalitat, oi? Tot sembla estar bé: vius amb la persona que estimes, la teva millor amiga és viva i està sana i estàlvia, i el teu millor amic és el nou director de Hogwarts. Quantes meravelles que pengen d'un fil... Quanta felicitat que s'aguanta en un precari equilibri...

M'acosto una mica més a ella.

- Com més tens... més tens a perdre. - trec una cigarreta i l'encenc d'un gest ràpid sense ni tan sols fer servir vareta -. No tens por...?
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Corrent per Hyde Park... [Fortin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Corrent per Hyde Park... [Fortin]   Corrent per Hyde Park... [Fortin] EmptyDg Set 02, 2012 2:24 am

Me'l quedo mirant, amb el ceny arrufat, mentre em parla dels meus amics. Quin capullo dels meus amics... i els amenaça. Indirectament, però els amenaça. Segueixo mirant-lo amb el ceny arrufat.

-Que vols que en tingui, de por?- li demano mirant-lo als ulls.- Kikus Fortin, no els tocaràs. I no, segueixo sense acceptar el teu favor.

Li faig una mirada de: queda't-on-ets. No volia que s'apropés més a mi.

-De veritat creus que amb tot el que has fet puc acceptar el teu favor?
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Corrent per Hyde Park... [Fortin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Corrent per Hyde Park... [Fortin]   Corrent per Hyde Park... [Fortin] EmptyDg Set 02, 2012 2:38 am

- Precisament per tot el que he fet hauries d'entendre que negar-me aquest favor no és una opció. Sigues raonable... entén que "No" no és realista.

M'acosto una mica més a ella, ignorant la seva mirada freda.

- No pateixis, Bell. No em veuràs mai més, ja no. Has deixat de tenir gràcia... és massa avorrit fer-te la murga si ja no reacciones.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Corrent per Hyde Park... [Fortin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Corrent per Hyde Park... [Fortin]   Corrent per Hyde Park... [Fortin] EmptyDg Set 02, 2012 2:46 am

-No t'apropis a ells.- li dic, aguantant-li encara la mirada.- Ni se t'acudeixi.

Arrufo el front encara més, quan s'apropa.

-No entenc... com t'has pugut convertir en això.- li dic.- No entenc com en menys d'un any vas canviar fins al punt de torturar i matar. Com de ser un noi normal, una mica arrogant i insoportable... t'has convertit en això.

Sospiro i baixo la mirada, incapaç de seguir mirant-lo.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Corrent per Hyde Park... [Fortin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Corrent per Hyde Park... [Fortin]   Corrent per Hyde Park... [Fortin] EmptyDg Set 02, 2012 2:57 am

Sospiro, momentàniament, quan em diu allò.

- Tampoc ho sé... Senzillament, va passar així. Jo mateix no sé com ni per què, senzillament va passar.

Faig mitja volta sobre els meus talons, tranquil, i desaparec, conscient per un segon que alguna cosa passarà aviat. Sabent, per un segon, que ha arribat el moment de tornar a actuar.

[Surto del tema]
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Corrent per Hyde Park... [Fortin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Corrent per Hyde Park... [Fortin]   Corrent per Hyde Park... [Fortin] EmptyDg Set 02, 2012 3:04 am

Me'l quedo mirant quan de cop desapareix. Quan m'asseguro de que no torna, agafo aire i començo a córrer, cap a casa. Necessito la llibreta, parlar amb l'Erion i enviar un parell de cartes...

[Tema Tancat]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Corrent per Hyde Park... [Fortin]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Visita a Hyde Park...
» Fortin, Padfood; Padfoot, Fortin.
» Corrent per el prat. [Erin]
» Dr. Jekyll & Mr. Hyde
» Kikus Fortin

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Localitats Màgiques :: Cases-
Canviar a: