Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Visita a Hyde Park...  HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 14 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 14 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Visita a Hyde Park...  HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Visita a Hyde Park...  EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Visita a Hyde Park...  EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Visita a Hyde Park...  EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Visita a Hyde Park...  EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Visita a Hyde Park...  EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Visita a Hyde Park...

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Elle H. Darkwood
Al més enllà
Al més enllà
Elle H. Darkwood


Nombre de missatges : 524
Fecha de inscripción : 29/08/2011
Edad : 30

Visita a Hyde Park...  Empty
MissatgeAssumpte: Visita a Hyde Park...    Visita a Hyde Park...  EmptyDt Set 11, 2012 10:21 pm

Només entrar a la casa, obrint la porta amb un simple encanteri (quin fàstic tocar aquell pom!) ja sento olor de muggle. Ecs. No hi ha ningú a la casa, encara, així que entro amb llibertat. Em passejo pels passadissos amb un gest de menyspreu a la cara, i arribo al que sembla ser la sala d'estar -o una miniatura de sala d'estar comparada amb les de la gent de casa bona- on puc veure un sofà.

- Ecs... - dic, arrufant el nas.

Trec la vareta i apunto al sofà. Li faig un encanteri per treure tota la merda que pugui haver-hi allà i m'assec, com una senyoreta, a esperar que vingui la Bell.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Visita a Hyde Park...  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Visita a Hyde Park...    Visita a Hyde Park...  EmptyDt Set 11, 2012 10:30 pm

M'aturo davant la porta i cerco les claus per la meva bossa. Quan les aconsegueixo trobar obro la porta tranquil·lament. Sé que l'Erion no hi és, perquè ell més tard del treball, més o menys. Per això, quan obro la porta i veig que només he hagut de girar la clau un pic, i no dos, sé que hi ha algú a casa.

Agafo la meva vareta i tanco la porta. Després la veig, allà, asseguda al sofà, com va fer el Fortin en el seu moment. Esbufego.

-Si us plau, digues-me que no vens per allò del favor, que ja s'està fent pesat.- li demano, cansada.


Editat per darrera vegada per Lilian Bell el Dc Set 12, 2012 1:29 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Elle H. Darkwood
Al més enllà
Al més enllà
Elle H. Darkwood


Nombre de missatges : 524
Fecha de inscripción : 29/08/2011
Edad : 30

Visita a Hyde Park...  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Visita a Hyde Park...    Visita a Hyde Park...  EmptyDt Set 11, 2012 10:34 pm

No m'aixeco quan ella arriba, però li faig un gest perquè segui al sofà. Al seu propi sofà, em recordo, rient interiorment. Me la miro amb un somriure cordial i amb la vareta conjuro una safata amb te i pastes que he preparat a casa, deixant-la ara a la nostra disposició.

- Favor?

Faig que no amb el cap, servint-me una tassa de te i fent-ne un glop, no sigui que es pensi que està enverinat (com si jo anés a matar algú així...).

- He vingut a parlar amb tu d'interessos comuns.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Visita a Hyde Park...  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Visita a Hyde Park...    Visita a Hyde Park...  EmptyDt Set 11, 2012 10:40 pm

Deixo la meva bossa a un costat, i em quedo en peu, creuant els braços, amb la vareta encara a la mà. Interessos comuns, ja, sí, segur.

-No em vull seure i no m'agrada el te.- li dic, amb el ceny arrufat.

Me la miro, abans de deixar anar un sospir.

-Parla ja, si us plau. No tinc tot el dia.


Editat per darrera vegada per Lilian Bell el Dc Set 12, 2012 3:21 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Elle H. Darkwood
Al més enllà
Al més enllà
Elle H. Darkwood


Nombre de missatges : 524
Fecha de inscripción : 29/08/2011
Edad : 30

Visita a Hyde Park...  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Visita a Hyde Park...    Visita a Hyde Park...  EmptyDt Set 11, 2012 10:48 pm

Somric una mica en veure la seva reacció a les meves paraules. Amb un moviment ràpid, la desarmo. Entomo la seva vareta i li somric, aixecant-me jo.

- No seguis, si no vols. Però la vareta no la necessitaràs, com ja t'he dit, he vingut a parlar.

Em creuo de braços, mirant-la amb un somriure angelical.

- Parem un moment a pensar. Tenim interessos comuns, i ho saps. Totes dues volem protegir el que ens importa, Lilian. Què és el que t'importa, a tu? El teu noi. A mi també m'importa el meu. És clar, totes dues coneixem l'amor, però... Creus que series capaç de superar la pèrdua de l'Erion Wood si es donés el cas? Creus que en un futur molt pròxim, quan les coses canviin, tot serà pau per a vosaltres, que us heu estat negant a fer un tracte amb nosaltres? Només et demano que recapacitis sobre les decisions que has pres anteriorment, Lilian Bell...

M'encongeixo d'espatlles, deixant la tassa sobre la taula, i la miro.

- De no ser així, segur que el Kikus aconseguirà convèncer al teu noi quan ell surti de treballar...
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Visita a Hyde Park...  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Visita a Hyde Park...    Visita a Hyde Park...  EmptyDt Set 11, 2012 10:57 pm

-Per a tú, Bell.- li dic, emprenyada de que em digui Lilian.

A cada paraula que diu, jo sento una rabia més forta cap a ella. S'atreveix a parlar de l'Erion, de fer mal a l'Erion. La miro, realment enfadada.

-L'Erion està fora de tot això.- li dic, realment emprenyada.

De cop recordo el que he estat llegint al treball. Alço una cella, mirant-la.

-Què el Kikus no s'apropi a l'Erion.- li dic, mirant-la amb el ceny arrufat.
Tornar a dalt Ir abajo
Elle H. Darkwood
Al més enllà
Al més enllà
Elle H. Darkwood


Nombre de missatges : 524
Fecha de inscripción : 29/08/2011
Edad : 30

Visita a Hyde Park...  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Visita a Hyde Park...    Visita a Hyde Park...  EmptyDt Set 11, 2012 11:07 pm

Faig un somriure sarcàstic escoltant les seves paraules, i camino una mica per la sala.

- No crec que estiguis en condicions de dir coses així, Lilian. Jo estic intentant arribar a un acord amb tu de bones. Si no ho aconsegueixo, el Kikus pot ser més... Persuasiu, amb el teu novio. Si t'hi fixes, està tot a les teves mans...

Alço una cella, mirant-la, sabent que he ignorat completament el fet que m'hagi dit que li digués Bell. Però bé... Qui és ella per donar-me ordres a mi?
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Visita a Hyde Park...  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Visita a Hyde Park...    Visita a Hyde Park...  EmptyDt Set 11, 2012 11:16 pm

-Bell.- li repeteixo, enfadada.

La segueixo amb la mirada mentre parla i camina per la sala. L'amenaça contra l'Erion em fa mal, però la miro sense dir res fins que acaba. Llavors me la quedo mirant uns segons, pensativa. Amb els braços creuats. Totalment desarmada... Mentre el cas Kevin Glasgow passa per la meva ment.

-El Fortin. Ja, sí. Vas demanar-li tú al Fortin que fos així de persuasiu amb el Kevin Glasgow la nit del 5 de març?

La miro directament als ulls.

-Vas ser capaç de demanar-li que matés al teu millor amic?
Tornar a dalt Ir abajo
Elle H. Darkwood
Al més enllà
Al més enllà
Elle H. Darkwood


Nombre de missatges : 524
Fecha de inscripción : 29/08/2011
Edad : 30

Visita a Hyde Park...  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Visita a Hyde Park...    Visita a Hyde Park...  EmptyDt Set 11, 2012 11:26 pm

Segueixo caminant per la sala fins que diu el seu nom. El del Kevin. El del meu millor amic, que va intentar violar-me i que va acabar mort a mans del Kikus. Em paro en sec i em giro cap a ella, fulminant-la amb la mirada. Noto com l'odi es va acumulant dins meu, pero llavors tanco els ulls. tanco els ulls, relaxo els braços, respiro fons, i quan els torno a obrir el mateix somriure d'abans es reflexa a la meva cara. Camino cap a ella, i li clavo una empenta, fent-la caure al sofà que hi ha darrere seu.

- Primer de tot, No tornis a dir el seu nom amb aquesta boca de sang de fang que tens, Bell, o et juro que te'n penediràs...

Esborro el somriure de la meva cara, encara davant seu, i li dono un cop de puny al nas, que li comença a sagnar. Un cop de puny alliberant toa la meva ràbia, la que m'ha omplert quan ha recordat el que va passar amb el Kevin. L'odi que sento cap a ella per haver-ho fet. El rencor que m'omple pel que va passar aquell dia. M'aparto d'ella, mirant-me la mà per comprovar que no té restes de la seva sang bruta, i li somric de nou.

- I segon... El Kikus no tindrà cap problema en ser tan persuasiu amb l'Erion como ho va ser amb el Kevin. Quedes avisada, Bell.

Dit això trec la meva vareta i l'apunto, fent que un tall fondo aparegui a la seva galta, omplint-la de la seva pròpia sang, fulminant-la amb la mirada de nou.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Visita a Hyde Park...  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Visita a Hyde Park...    Visita a Hyde Park...  EmptyDt Set 11, 2012 11:41 pm

Coi, fa mal! Cerco la meva vareta, i recordo de cop que me l'ha llevada. Mala puta... Me la miro, i miro l'hora dissimuladament que hi ha darrere d'ella. Dubto del que digui sigui veritat, almenys no de moment, perquè pel que se, la marmita està a uns vint minuts d'aqui, i ell ja ha sortit. De fet... arribaria d'aqui uns cinc minuts. Em passo el braç per fer un intent de netejar-me la sang de la cara. Merda, l'Erion vindria d'aqui res, i quan l'Elle el veiés... Merda...

-Així que el va matar ell!- li dic, amb l'absurda idea de que es desfogui amb mi, i que deixi a l'Erion en pau.- Com pots estar amb algú que ha matat el teu millor amic? Què va passar per que arribessiu a això?

Em miro el braç. Arg, ara està tacat de sang...
Tornar a dalt Ir abajo
Elle H. Darkwood
Al més enllà
Al més enllà
Elle H. Darkwood


Nombre de missatges : 524
Fecha de inscripción : 29/08/2011
Edad : 30

Visita a Hyde Park...  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Visita a Hyde Park...    Visita a Hyde Park...  EmptyDt Set 11, 2012 11:50 pm

- Sí, el va matar ell. I segurament el teu novio trigarà una miqueta més a tornar del que seria normal... Si és que arriba a tornar mai.

Li dedico un somriure terrible, mentre alço la vareta cap a ella.

- Només venia a oferir-te la pau, Lilian, però sembla que tu has preferit tirar pel mal camí i rebutjar l'oferta de nou... L'únic que puc fer ara es fer-te un favor i deixar que sentis el que ja estarà sentint el teu novio...

I fent un encanteri no verbal, li aplico un Crucio, desfermant la meva ràbia. En una petita pausa per deixar que respiri alço una cella, dient:

- Què creus que estarà pensant, ell? Hmmm... Jo ho imagino... "Quina merda de novia que tinc, que m'estàn torturant i no és capaç de fer res de res per ajudar-me..." - ric.

La meva vareta es mou de nou, fent-li talls als braços, profunds, tacant de vermell el terra i el sofà, abans de fer-li un altre crucio.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Visita a Hyde Park...  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Visita a Hyde Park...    Visita a Hyde Park...  EmptyDc Set 12, 2012 12:22 am

Va ser el Fortin... Va ser el Fortin. M'ho guardo a la memòria. Llavors miro la vareta, i sé que passarà després, perquè ja ho he viscut. Em fa mal el que diu de l'Erion, i em convenço de que no és veritat, no és veritat, ell està venint... ell ha d'estar venint...

Llavors mou la vareta, i el dolor del Crucio m'invaeix. Crido, sense poder-ho evitar, mentre sento com un foc em crema per dins tots els òrgans. Em doblego de dolor, i de sobte para. La miro, agafant aire, mentre em parla. I em sento malament, molt malament. I si es veritat? I si estan fent mal a l'Erion ara mateix? Sento nàusees. No, l'Erion no... Llavors torna a moure la vareta i sento de nou aquell dolor que em crema. Crido de nou, sentint el dolor dels talls, del crucio... Veig que el sofà es taca de vermell, i procuro no pensar que es la meva sang.

-PUTA!- crido, arquejant l'esquena de dolor, mentre al meu cap només hi ha la por de que l'Erion estigui passant el mateix o estigui venint, perquè d'una manera o altra, li faran mal...
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Visita a Hyde Park...  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Visita a Hyde Park...    Visita a Hyde Park...  EmptyDc Set 12, 2012 10:26 am

Estic pujant els últims esglaons quan un crit de dolor i pànic m'arriba a les orelles i em poso alerta. El crit es repeteix, de manera més intel·ligible: "PUTA!", exclama la Lily.

La porta és entreoberta; entro amb cautela, a poc a poc, sense fer soroll. La Lily es recargola de dolor i no em veu, mentre que l'agressora està d'esquena a mi i tampoc em descobreix fins que ja és tard i m'hi acosto amb un gerro que agafo pel camí. L'objecte descriu una trajectòria perfecta i impacta contra el seu crani, amb força, i aleshores la noia cau a terra, respirant amb dificultat i sagnant, però encara conscient.
Tornar a dalt Ir abajo
Elle H. Darkwood
Al més enllà
Al més enllà
Elle H. Darkwood


Nombre de missatges : 524
Fecha de inscripción : 29/08/2011
Edad : 30

Visita a Hyde Park...  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Visita a Hyde Park...    Visita a Hyde Park...  EmptyDj Set 13, 2012 5:44 am

No el sento venir. Tampoc sento venir el que sigui que m'impacta al cap. Caic a terra, amb un fort dolor envaïnt-me tot el crani, tot el cos, tota jo sento una forta punxada. Encara amb la vareta a la mà miro al Wood, amb un somriure una mica macabre, i apunto a la Lily. En aquests moments tot està clar a la meva ment. Ni sopar a Roma ni postres a París. Ni matrimoni, ni cim del món. Tot s'està a punt d'acabar, al menys per a mi.

Espero que pateixin. Que pateixin molt. Però no vull marxar així, no vull. encara noto la sang del meu cap, i abans d'anar-me'n vull recordar a aquest parell que ningú deixa a l'Elle Darkwood en aquest estat així com així. Aixeco la vareta apuntant cap a la Bell, i amb un encanteri no verbal obviament afeblit pel meu estat, li faig un tall al coll que, en cas d'estar jo en plena capacitat, podria matar-la.

I després la ment se'm queda confusa. Noto com les forces s'escolen d'entre els meus dits i tanco els ulls amb força, tan sols desitjant que s'acabi aquest dolor, aquest patiment. I desitjant que, si jo marxo, el Kikus pugui arribar a fer tot el que haviem planejat. Que mati al Wood i a la Bell, que mati al Bohr, que mati a tots els que s'han interposat al nostre camí. Que arribi al poder total, que arribi al cim i que, un cop allà, em recordi, i recordi tot el que he arribat a fer per ell. El meu últim pensament, abans de deixar anar un sospir etern, no és d'odi cap a la Bell o el seu novio. És molt més pacífic, senzill, profund. Les últimes paraules que ressonen al meu cap, potents, són un poderós "T'estimo" cap a l'home de la meva vida.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Visita a Hyde Park...  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Visita a Hyde Park...    Visita a Hyde Park...  EmptyDj Set 13, 2012 6:20 am

L'últim acte de la perversa dona és un vague intent de fer mal a la Lily; deixo caure el gerro al terra i corro fins a ella, angoixat.

- Estàs bé? Lily, estàs bé? - dic, nerviosament, mentre comprovo les ferides; no són perilloses, i respiro tranquil, deixant-me caure al sofà.

Em quedo mirant la noia del terra durant els últims segons. Respira amb dificultat, amb els ulls mig closos i pràcticament inconscient... i aleshores se li talla la respiració i deixa de moure's. I ja sé que és morta, no em cal comprovar-ho. Durant una dècima de segon tinc la sensació que em desmaiaré, però després recordo la Lily i em torno a girar cap a ella.

- Lily... centra't, hem de sortir d'aquí ara mateix... sisplau...
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Visita a Hyde Park...  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Visita a Hyde Park...    Visita a Hyde Park...  EmptyDj Set 13, 2012 7:35 am

Tot passa molt ràpid. Estic jo feta una petita bola al sofà, tancant els ulls amb força, cridant de dolor, i de cop para. Obro els ulls, hiperventilant. Necessito aire, necessito aire. Els braços em couen... L'Erion. L'Erion està davant d'una Elle que intenta respirar amb més ganes que jo. Una Elle que es mor... Però és capaç d'alçar de nou la vareta cap a mi, i fer-me un tall al coll. Gemego i em tapo la ferida del coll, amb por. Em fa mal, em fa mal tot... Estic plena de sang, el sofà també...

-E-estic b-bé...- li aconsegueixo dir a l'Erion, quan ve cap a mi. L'Erion està bé, està bé... no era vertitat... no li feien mal... no li han fet mal...

L'Elle deixa de respirar, i jo me la miro, uns segons, agafant aire encara... i llavors sento a l'Erion. Té raó, hem de sortir d'aqui, el Fortin... El Fortin vindrà... i llavors... M'incorporo, poc a poc, mossegant-me el llavi. Joder, fa mal... i l'abraço, amb tota la força que puc...

-Agafam fort...- li xiuxiuejo, perquè em fa por que el perdi per l'aparetgratge... i respirant fort dues vegades, desaparetem de casa.

[Sortim del tema]
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Visita a Hyde Park...  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Visita a Hyde Park...    Visita a Hyde Park...  EmptyDj Set 13, 2012 7:52 am

Sé que alguna cosa va malament. Sento l'agonia de l'Elle, com es trenca un lligam màgic que ens ha tingut units des del primer moment. Se'm posen els pèls de punta i sé que alguna cosa no rutlla, que alguna cosa no quadra. I quan aparec a casa de la Lilian Bell i el seu nòvio ja ho veig.

El cos de la meva estimada jeu a terra, inert. Abans d'acostar-m'hi ja sé que és morta, però tanmateix m'hi acosto a poc a poc, murmurant el seu nom amb un to de pànic i de desesperació.

- Elle... Elle...! Elle, Elle, Elle! - exclamo, caient de genolls al costat del seu cos, amb els ulls plens de llàgrimes -. No... no, no... no pots fer-m'ho, això... no em deixis, sisplau...

No sé quanta estona passo abraçat al cos exànime de la noia, besant els llavis freds i acariciant els cabells tacats de sang entre llàgrimes i gemecs de ràbia. La ràbia, ah, la ràbia, que va creixent mica en mica, amenaçadorament, contra la parella d'assassins que han eliminat la dona de la meva vida. I ja sé on han anat, i no ho dubto ni una mica, quan m'incorporo, en anar cap allà. Deixo el cos de la noia al terra, incapaç de mirar-lo sense rompre a plorar, i desaparec cap a Hogsmeade.

[Tema tancat]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Visita a Hyde Park...
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Corrent per Hyde Park... [Fortin]
» Dr. Jekyll & Mr. Hyde
» Visita nocturna.
» Visita als animals del bosc!
» Visita guiada (2a part XD)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Localitats Màgiques :: Cases-
Canviar a: