Qui està Connectat | En total hi ha 30 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 30 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Corrent per el prat. [Erin] | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
Edgar Williams Cinquè curs
Nombre de missatges : 733 Fecha de inscripción : 03/10/2010
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Hufflepuff
| Assumpte: Re: Corrent per el prat. [Erin] Dt Nov 23, 2010 6:01 am | |
| Vaig agafar el teixo, era molt mono. La vaig abrçacar amb força.
- Gràcies, no me importa que et copies.- vaig dir- M'agrada molt.- vaig guardar la figureta amb compte a la motxilla. Aleshores em vaig donar compte de que estavem plens de neu. No em va importar, no notava el fred. Em vaig tombar i em vaig posar a vore com queia la neu.- Continues tenin fred?- vaig preguntar. | |
| | | Erin River Cinquè curs
Nombre de missatges : 1440 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 27 Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Corrent per el prat. [Erin] Dt Nov 23, 2010 6:05 am | |
| Ai pobre; m'havia oblidat que encara anava en pantalons curts. Seria idiota...
- No, no, tranquil; ja no tinc fred, agafa la capa que tu et deus estar morint; jo estic bé- vaig dir traient-me la capa i donant-li.
- Atxim!
Me'l vaig quedar mirant amb un gran somriure i cara de circumstàncies. | |
| | | Edgar Williams Cinquè curs
| Assumpte: Re: Corrent per el prat. [Erin] Dt Nov 23, 2010 6:07 am | |
| - Quedat la capa.- vaig dir donant-li-la- No ho deia per axio, si no per si volies que anarem a la cuina a pendre algo calent.- aleshores va estornudar.- Si, sera millor que anem, no et vajes a refredar.- vaig dir alçant-me. | |
| | | Erin River Cinquè curs
Nombre de missatges : 1440 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 27 Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Corrent per el prat. [Erin] Dt Nov 23, 2010 6:11 am | |
| - Sí, està bé, anem-vaig dir mentre recollia les coses- però res de xocolata, que acabem d'anar a córrer. Prendrem un te i prou. Fet?
[OFF: tema tancat?] | |
| | | Edgar Williams Cinquè curs
| Assumpte: Re: Corrent per el prat. [Erin] Dc Nov 24, 2010 5:48 am | |
| -Si, anem-vaig dir mentres agafava la motxilla.- Podem pendre un te amb pastes, també hi ha pastes de xocolat..- aleshores vaig vore la cara de Erin- Esta be, res de xocolate.- vaig dir somriguent.
Tots dos es varem encaminar cap a Hogwarts, parlant i amb ganes de pendre el te calent.
[TEMA TANCAT] | |
| | | | Corrent per el prat. [Erin] | |
|