Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Una sorpresa musical [Erin] - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 3 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 3 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am
Una sorpresa musical [Erin] - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Una sorpresa musical [Erin] - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Una sorpresa musical [Erin] - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Una sorpresa musical [Erin] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Una sorpresa musical [Erin] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Una sorpresa musical [Erin] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Una sorpresa musical [Erin]

2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4  Següent
AutorMissatge
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Nombre de missatges : 1440
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Una sorpresa musical [Erin] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una sorpresa musical [Erin]   Una sorpresa musical [Erin] - Página 2 EmptyDl Des 20, 2010 1:21 am

Me'l vaig mirar malament.

- Edgar, portes un mes fent música- vaig dir- és normal que tinguis errors. I res de que no es noten perquè jo canto bé. Ets tu que fas que la cançó quedi bé, i per mèrit propi.

Vaig guardar la cançó a la carpeta.

- A mi també m'agrada- vaig dir somrient- sona bé. Ho haurem de fer més sovint. De fet... Penses continuar practicant sol? Si vols, podria venir a ajudar-te...
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams

Nombre de missatges : 733

Estatus
Residència: Hufflepuff

MissatgeAssumpte: Re: Una sorpresa musical [Erin]   Una sorpresa musical [Erin] - Página 2 EmptyDt Des 21, 2010 4:08 am

- No soc bo cantant, admiteixo, no passa res.- vaig dir rient.- Doncs si, tenia pensat continuar practicant, però segur que amb tu és més divertit, em podries fer alguna classe, si vols.- vaig dir somrient.- La gran Erin mestra de música.- vaig dir rient.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Una sorpresa musical [Erin]   Una sorpresa musical [Erin] - Página 2 EmptyDt Des 21, 2010 6:27 am

- Sí, es clar- vaig fer- de fet no estic segura de si t'ajudaré al final. Crec que no soportaria la idea de que acabessis sent millor que jo. O potser sí que ho faré; encara em faria més mal que fossis millor que jo per merit propi- vaig dir amb la mà a la panxa i fent una ganyota, com si em fes mal només de pensar-ho, tot i que estava rient per dins.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Una sorpresa musical [Erin]   Una sorpresa musical [Erin] - Página 2 EmptyDt Des 21, 2010 6:33 am

Vaig riure.

- Be, aleshores res, fare classe jo sol.- vaig dir remarcant la paraula sol.- Però despres no et dones el merit de que tu me has fet classe.- vaig dir fent cara de enfadat, però rient per dins.- Per el fet de que siga moooolt bo.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Una sorpresa musical [Erin]   Una sorpresa musical [Erin] - Página 2 EmptyDt Des 21, 2010 7:43 am

Tot i que sabia que ho feia de broma, vaig posar cara de preocupació.

- Au, va, si saps que ho deia de broma- vaig fer abraçant-lo per l'esquena i recolzant el mentó a la seva espatlla, com feia últimament sempre que ens "enfadàvem"- Saps perfectament que en l'hipotetiquíssim cas que arribessis a ser millor que jo me n'alegraria per tu- vaig dir- Ho sento molt, molt. Em deixaràs ajudar-te? Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Una sorpresa musical [Erin]   Una sorpresa musical [Erin] - Página 2 EmptyDc Des 22, 2010 6:51 am

- Clar que sabia que ho deies de broma.- vaig dir somrient.- I per suposat que deixare que me ajudes. Seras la meua mentora, val?.- vaig dir abraçant-la.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Una sorpresa musical [Erin]   Una sorpresa musical [Erin] - Página 2 EmptyDc Des 22, 2010 7:01 am

- Fet- vaig fer rient- Quan acostumaves a venir, quan ho feies tu sol?
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Una sorpresa musical [Erin]   Una sorpresa musical [Erin] - Página 2 EmptyDc Des 22, 2010 7:07 am

- Doncs, depen del dia. De normal per les vesprades abans de sopar o quant esta lliure, nose, no tinc horari. Alguna vegada també he vingut de nit i en compte de tornar a la residencia he dormit aci.- vaig dir.- Però si tu em vols fer classe, podem vindre quant vols.- vaig dir.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Una sorpresa musical [Erin]   Una sorpresa musical [Erin] - Página 2 EmptyDc Des 22, 2010 7:17 am

- Està bé... T'importaria si ho féssim una mica més regular, per això? No sé, un cop o dos per setmana o així...

Vaig fer aparèixer els horaris dels dos.

- podríem venir... Dilluns i dimecres tinc astronomia, i dijous tampoc puc... Quan et vé millor, dimarts o divendres?
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Una sorpresa musical [Erin]   Una sorpresa musical [Erin] - Página 2 EmptyDc Des 22, 2010 7:19 am

Vaig pensar el meu horari.

- Crec que si...si, aquests dies els tinc lliures.- vaig dir.- Be doncs quedem dimarts i divendres.- vaig dir. – Posem a ja les 18:30 o 19?- vaig dir.- Abans de sopar.- vaig encaixar la mà amb Erin.- Tracte fet esquirolet?
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Una sorpresa musical [Erin]   Una sorpresa musical [Erin] - Página 2 EmptyDv Des 24, 2010 1:52 am

- Fet- vaig fer, i inconscientment (feia un temps que havia agafat aquell hàbit sense adonar-me'n) vaig posar-me la mà al collaret que m'havia regalat, acariciant l'esquirol. Aleshores vaig caure en una cosa.

- Esquirolet...- vaig fer, pensativa, encara acariciant l'animalet d'or- Com representa que t'haig de dir a tu?

Vaig fer uns passos fins arribar al piano. Allà, suaument, vaig tocar una nota, encara mig absorta.

- Saps fer un patronus, oi?- No sabia perquè, ho havia vist clar en el moment que havia pronunciat les paraules, encara que no m'ho hagués dit mai- Quina forma pren?
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Una sorpresa musical [Erin]   Una sorpresa musical [Erin] - Página 2 EmptyDv Des 24, 2010 5:37 am

Vaig agafar la vareta i vaig apuntar cap al no res.

- Expecto Patronum.- el meu patronus va apareixer. El meu caball, va cabalgar per la sala fins a parar-se al costat d'Erin.- Ja tens alguna idea per al meu nom?- vaig dir somrient.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Una sorpresa musical [Erin]   Una sorpresa musical [Erin] - Página 2 EmptyDv Des 24, 2010 8:10 am

- El saps fer...- vaig fer encara absorta.

El cavall es va posar al meu costat. Vaig allargar la mà lentament, amb cautela, i el vaig acariciar (OFF: Es pot acariciar un patronus? XDD). El cavall va fer un renill suau, mentre tancava els ulls amb expressió plàcida.

Poc a poc, mentre l'acariciava, vaig tornar una mica en mi. Vaig fer un somriure, impressionada.

- És molt maco... Saps que se t'assembbla una mica? - vaig fer rient- Se m'acudeixen bastants noms per dirte, cavallet.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Una sorpresa musical [Erin]   Una sorpresa musical [Erin] - Página 2 EmptyDv Des 24, 2010 9:49 am

OFF: ni idea xD

- Me assemble a un cavall?- vaig dir somrient.- En que? En lo monos que sóm tots dos?-vaig dir rient.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Una sorpresa musical [Erin]   Una sorpresa musical [Erin] - Página 2 EmptyDv Des 24, 2010 10:01 am

- Sí, renill, sí- vaig fer mentre seguia acariciant el cavall- Se t'assembla una mica. Teniu les mateixes dents- Vaig esclafir a riure- No, ara en sèrio. Teniu la mateixa forma d'ulls, i veus aquesta part més clara que té al cap? Porteu el mateix tallat de cabell- vaig dir amb un somriure.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Una sorpresa musical [Erin]   Una sorpresa musical [Erin] - Página 2 EmptyDv Des 24, 2010 8:36 pm

- Ara soc renill?- vaig dir somrient.- Mmm... en la forma dels ulls....bah, els meus són més bonics.- aleshores va dir lo del cabell, em va fer gracia.-Hahaha, deu ser perque anem al mateixa peluqueria.- al cap d'una estona es va esvair.

Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Una sorpresa musical [Erin]   Una sorpresa musical [Erin] - Página 2 EmptyDv Des 24, 2010 10:55 pm

- Exacte, poltre, ara et dic Renill- vaig dir somrient- Ja t'he dit que se m'acudien molts noms per dir-te.

Al cap d'una estona el cavall es va esvaïr. No sabia perquè, m'havia agradat tenir-lo allà, i em sentia una miqueta buida sense tenir aquella part de l'Ed fora d'ell. Em vaig treure aquells pensaments sacsejant el cap mentre el mirava. l'Edgar era allà amb mi, no importava si el seu record feliç estava dintre o fora seu.

La veritat és que tenia curiositat; era per això que volia que el cavall es quedés. Vaig començar a obrir la boca, però la vaig tornar a tancar mentre negava amb el cap. Allò no estava bé, el seu record havia de ser només seu.

Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Una sorpresa musical [Erin]   Una sorpresa musical [Erin] - Página 2 EmptyDs Des 25, 2010 4:03 am

Em vaig donar compte de que Erin em volia dir alguna cosa, però pareixia que no se atrevia.

- Erin, pots preguntar el que vuigues, tranquil·la, que no mossegue.- vaig dir somrient.- Pregunta.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Una sorpresa musical [Erin]   Una sorpresa musical [Erin] - Página 2 EmptyDs Des 25, 2010 4:22 am

No sabia si estava fent el correcte. Allò era una pregunta molt personal...

- No cal que responguis si no vols- vaig començar a dir lentament- Puc... podria saber el teu record feliç?- Vaig preguntar tímidament.

El vaig mirar a la cara. La vaig tornar a abaixar.

- Ho sento, ha sigut una estupidesa- vaig dir- No ho hauria d'haver preguntat, no responguis.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Una sorpresa musical [Erin]   Una sorpresa musical [Erin] - Página 2 EmptyDs Des 25, 2010 4:58 am

Ah, aixi que sols era això.

- Clar que pots preguntar-ho.- vaig dir mentres li alçava la cara.- Be, va ser el moment en que em vares dir que series la meua amiga.- vaig dir enrojolant-me.- Ets la primera persona que ho ha dit.- aleshores vaig ser jo el que va abaixar la cara.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Una sorpresa musical [Erin]   Una sorpresa musical [Erin] - Página 2 EmptyDs Des 25, 2010 5:10 am

Va ser com si em caigués un cubell d'aigua a sobre. Mai m'hagués imaginat res semblant.

Van passar uns segons abans de reaccionar. Quan vaig tornar en mi, l'únic del que vaig ser capaç va ser d'anar cap allà i abraçar-lo fort.

Aviat, però, em van assaltar les preguntes.

- Edgar, què vols dir?- vaig preguntar- La nit que va morir el Mark em vas dir el mateix, i no ho puc creure. És impossible. Per què podrien no voler-te com a amic? Ets una de les millors persones que conec. No puc entendre-ho, de debò.

Vaig tornar a abraçar-lo. Faria tot el que calgués per a que no es sentís sol mai més.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Una sorpresa musical [Erin]   Una sorpresa musical [Erin] - Página 2 EmptyDs Des 25, 2010 5:23 am

Li vaig correspondre a l'abraçada.

- Doncs no se.- vaig dir.- Sempre he estat sol, he tingut companys, algun que altre amic però no amb confiança......no res com tu.- vaig dir.- Es a dir, ets la primera persona a la qual li he contat els meus secrets i nose...-vaig tornar a baixar la mirada.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Una sorpresa musical [Erin]   Una sorpresa musical [Erin] - Página 2 EmptyDs Des 25, 2010 5:44 am

- Gràcies- vaig fer- Però segueixo sense entendre-ho, de debò- vaig dir- Hi ha gent maca pel món. estic segura que a l'Allie li cauries bé- "Si deixem de banda les seves pel·lícules" vaig pensar amb un sospir- Vols que et presenti als meus amics? Deixant de banda la teva germana i tu, l'única persona realment propera que tinc és l'Allie, però tinc més amics. Què et sembla?
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Una sorpresa musical [Erin]   Una sorpresa musical [Erin] - Página 2 EmptyDs Des 25, 2010 5:48 am

Em vaig mirar Erin.

- Si, si vols.- vaig dir.- Si no soc cap molestia.

Esperava no perdre-la mai, era molt important per a mi.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Una sorpresa musical [Erin]   Una sorpresa musical [Erin] - Página 2 EmptyDg Des 26, 2010 10:51 pm

- Com vols ser una molèstia?- vaig fer somrient- si tothom surt guanyant. Tu tens més amics, l'allie té més amics, i jo sóc feliç veient que tots dos sou feliços.

Vaig asseure'm al seu costat i li vaig posar una mà a l'espatlla.

- Veuràs com tot surt bé- vaig dir convençuda- I si no els hi agrades com ets, només cal que els hi facis una demostració de piano i la gent se t'enganxarà com lapes al veure que seràs mundialment famós en uns anys. Així podran dir "Eeh, que jo era el millor amic de l'Edgar Williams! Que quedi en constància!"- Vaig dir rient.

- Què et sembla si quedem l'allie, tu i jo demà per fer un passeig pels jardins? T'agradarà, ja ho veuràs; Segur que l'Allie et cau bé.
Tornar a dalt Ir abajo

Una sorpresa musical [Erin]
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 4Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4  Següent