Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Plorant una mort - Página 3 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am
Plorant una mort - Página 3 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Plorant una mort - Página 3 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Plorant una mort - Página 3 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Plorant una mort - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Plorant una mort - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Plorant una mort - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Plorant una mort

+11
Rapunzel Davies
Georgia Gray
Wendy G. Moore
Samanta Williams
Lex Lupin
James Bohr
Lilian Bell
Danny Fletcher
Maggie Prewet
Agatha Black
Aberforth Dumbledore
15 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent
AutorMissatge
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Nombre de missatges : 1440
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Plorant una mort - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Plorant una mort   Plorant una mort - Página 3 EmptyDt Oct 12, 2010 5:28 am

L'Al es va posar a cridar com una boja. Realment semblava molt afectada, i de fet semblava que s'hagués enfadat amb mi. Per això al principi em vaig quedar bastant perplexa i molt trista. Però vaig veure que anava cap a la porta, i immediatament vaig córrer per a que no se n'anés.

PEr sort, abans d'arribar allà, vaig entendre que el que volia era impedir a la Wendy, la nena que havia conegut dels hiverncales, que sortís.

Les dues es van quedar per terra. Vaig anar-hi i, després d'ajudar a la Wendy a aixecar-se, vaig anar cap a l'Allie. Li vaig posar una mà a l'espatlla i li vaig xiuxiuejar:

- Ja sé que només és el principi. Però el final no arribarà si no deixem el passat enrere. Al, si tots col·laborem bé, aviat podràs tornar a jugar amb el teu garrinot. Només cal que ens hi posem de valent. No et demano que obllidis el Mark, però sí que, amb la meva ajuda si en vols, t'aixequis i continuis endavant. Ho faràs? Siusplau, fes-ho per mi... Per tothom qui ara mateix està tant destrossat com tu.

Em vaig quedar allà una estona, consolant-la. No estava segura de que accaptés, de fet.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

Nombre de missatges : 1411
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

MissatgeAssumpte: Re: Plorant una mort   Plorant una mort - Página 3 EmptyDt Oct 12, 2010 5:52 am

- Tranquil·la, Lily, tots estem molt afectats - li vaig, dir, com disculpant-la per haver-me cridat.

Aleshores l'Allie es va tornar com boja i va començar a cridar i a llançar pels aires tasses de xocolata; m'ho vaih mirar, indiferent.

"Sense pressa i sense espera,
crema foc, rebull caldera..."

- Més que cridar hauriem d'organitzar-nos... per la venjança.

"Cap de drac i orella d'ós,
mòmia de bruixot merdós..."

OFF: en mi mente se está cociendo algo... XD
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Nombre de missatges : 1175

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Plorant una mort   Plorant una mort - Página 3 EmptyDt Oct 12, 2010 6:24 am

De sobte algú se'm va tirar a sobre, vaig intentar desfer-me però en veure què era l'Allie, i que estava plorant vaig parar.

-¿Allie?- vaig demanar, estranyada.

L'Erin em va ajudar a aixecar-me i vaig mirar el que passava. No vaig entendre res, i per això vaig dir:

-El Mr. Mouse es a la meva habitació, tinc que anar a buscar-lo...
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Plorant una mort   Plorant una mort - Página 3 EmptyDt Oct 12, 2010 6:27 am

- Wendy, siusplau- li vaig pregar, encara al costat de l'Allie- Has d'entendre que ara mateix no podem sortir d'aquí. És més perillós per a nosaltres que per al Mr. Mouse. Pensa que ell és petit i es pot escapolir, però tu no podràs fer-ho en cas de què l'home aquest segueixi per aquí. Et quedaràs? Siusplau?

Vaig resar perquè digués que sí.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Plorant una mort   Plorant una mort - Página 3 EmptyDt Oct 12, 2010 6:38 am

Vaig riure.

-Es veritat! Al Mr. Mouse segur que ningú li fa mal, es molt llest i rápid.- Vaig somriure.

Vaig abraçar a l'Allie.- Estás bé?- li vaig demanar.- Jo quan no em trobo bé menjo xocolata. ¿T'agrada?- li vaig dir, agafant una de les poques tassetes que hi havia intacta amb xocolata a la taula. ¿On havien anat a parar les altres?- Va, menja... Ja ho veurás com et trobarás millor.

Vaig somriure, innocent.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet

Nombre de missatges : 812

MissatgeAssumpte: Re: Plorant una mort   Plorant una mort - Página 3 EmptyDt Oct 12, 2010 7:38 am

La Sam em va agafar per un braç i se'm va endur un tros enllà, allunyades de la resta.

-Penses en lo de l'armari volatilitzador, oi?- vaig dir-li abans de que pogués dir-me res més. Estava realment preocupada per allò, i ja feia una estona que només pensava sobre l'armari de la sala de la necessitat. - I què podem fer? N'anem a parlar em en Dumbledore o el conseller? Diria que necessiten saber-ho...
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Nombre de missatges : 2493

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

MissatgeAssumpte: Re: Plorant una mort   Plorant una mort - Página 3 EmptyDt Oct 12, 2010 8:06 am

-Exacte, l'armari.- vaig dir- No, no em de dir.ho a ningú.- vaig dir- L'armari ens vindra be i si el llevem l'hem fotut. Tinc un pla, complicat. Comprar l'armari.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams

Nombre de missatges : 733

Estatus
Residència: Hufflepuff

MissatgeAssumpte: Re: Plorant una mort   Plorant una mort - Página 3 EmptyDt Oct 12, 2010 8:50 am

Vaig vore com una xica es tirava damunt d'una altra que volia eixir. Despres em vaig girar a saludar el xic que estava al meu costat.
- Hola.

Aleshores vaig vore que en la porta, on estava la xica estava ple de tasses trencades, em vaig apropar a netejar.ho.

- Purgo- i totes les tasses es varen netejar- Uff, aço és un caos.- despres em vaig girar cap a la noia que pareixia que s'havia tirat damunt de l'altra.- Estas be?
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray

Nombre de missatges : 434
Ubicació : A la biblioteca o als jardins

Estatus
Residència: -

MissatgeAssumpte: Re: Plorant una mort   Plorant una mort - Página 3 EmptyDc Oct 13, 2010 1:27 am

Vaig anar cap a l'entrada, on l'Allie havia fet un placatge amb la Wendy.

- Gràcies per netejar, Edgar... Erin, et pots emportar la Wendy amb tu? No es trobava gaire bé. I vigila l'Allie també... U.U' Vaig a mirar si algú necessita res.

Després em vaig girar cap a la Wendy.

- Si et tornes a trobar malament, m'ho dius. Em dic Georgia, d'acord? ^^

Em vaig alçar i me'n vaig anar cap a la taula de Hufflepuff, on els petits acabaves d'entrar en pànic.
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood

Nombre de missatges : 1043

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

MissatgeAssumpte: Re: Plorant una mort   Plorant una mort - Página 3 EmptyDc Oct 13, 2010 1:57 am

- Si, estic bé... - Llavors em vaig mirar a l'Erin, estranyada. -. Garrinots Banyarrugats? Au, va, Erin, saps que mai he cregt en aquestes burrades de la meva família...

Llavors vaig recordar tot el que havia dit i, eixugant-me la cara, vaig fer:

- Ostres... Estic com una cabra, Erin. No se com he pogutt dir tot allò... Suposo que en veure la Wendy se m'ha oblidat tot.

Li vaig somriure a la petita, i llavors i vaig dir:

- Xocolata, Wendy? Ara ho provaré

I vaig agafar una de les tasses que no havia trencat en el meu atac de bogeria, i vaig xarrupar-ne una mica

- Mmmmm... Deliciós.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Plorant una mort   Plorant una mort - Página 3 EmptyDc Oct 13, 2010 2:26 am

Vaig somriure a l'Allie.

-No et preocupis, eh?

Vaig veure com la Georgia se n'anava, i somriure.

-Què feim? M'avorreixo... Jugem? Jugem?- vaig fer, mirant a l'Allie i a l'Erin.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Plorant una mort   Plorant una mort - Página 3 EmptyDc Oct 13, 2010 2:32 am

Em vaig girar cap a elles i aleshores em vaig fixar en que una d'elles era Erin.

- Erin!- vaig dir, aleshores vaig sentir que la menuda Gryffi volia jugar em vaig girar cap ellar- Vols jugar? Ara? No creus que podriem esperar una estona? Ara tots estan molt cansats, però et promet que si vols jugar, demà jo jugue amb tu. Val?- vaig dir esperant que diguera que si.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Plorant una mort   Plorant una mort - Página 3 EmptyDc Oct 13, 2010 2:45 am

Vaig mirar al noi, estranyada... em sonaba d'alguna cosa, pero com que no acabava de saber de que vaig somriure.

-Esque jo estic avorrida...- vaig fer.- Fem alguna cosa? Ja sé! Feu màgia si us plau!! Jo fins fa uns mesos no sabia res de la màgia i sé l'essencial... qué sabeu fer vosaltres?- vaig dir, intrigada.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Plorant una mort   Plorant una mort - Página 3 EmptyDc Oct 13, 2010 2:54 am

La georgia em va dir que cuidés de l'Allie i la Wendy. L'al semblava estar més calmada i la wendy fins i tot volia jugar. L'edgar va dir que no, que estavem molt cansats.

Em sentia com una mainadera.

- A veure. Wendy, estem realment molt cansats tots, però crec que ara mateix sí que ens aniria bé ditreuren's una mica. Bé, jo sé fer alguns encanteris per distreure, però tampoc és que en sigui una experta... QUè us semblaria si de mentrestant no porten els sacs de dormir féssim algun joc tranquil·lament fins que portin els sacs? Algú voldria fer una demostració o algo?

Mentre esperava la resposta, em vaig dirigir a l'Allie:

- No passa res, tranquil·la. Has tingut un xoc. La wendy té raó, quan beguis xocolata et sentiràs millor. Ara intenta descansar una mica i veuràs com tot va millor.
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood

Nombre de missatges : 1043

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Plorant una mort   Plorant una mort - Página 3 EmptyDc Oct 13, 2010 3:15 am

La Wen volia jugar, l'Edgar cridava a l'Erin... Preocupat? Bah, ja investigaria.
Mentrestant jo m'agoviava MOLT.
Vaig mirar a la Wendy, divertida, i vaig anar a seure al seu costat.

- Saps què, Wendy?
Vaig agafar la meva tassa, i amb un moviment de vareta la vaig transformar en una nina idèntica a ella
- Tens un clon Wendy!!!

Vaig riure, intentant no pensar en el Mark... Merda, hi havia tornat a pensar. ¬¬
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Plorant una mort   Plorant una mort - Página 3 EmptyDc Oct 13, 2010 3:21 am

Vaig mirar-me la Wendy 2 flipant.

-Uoooo
-Uoooo

Vam mirar-nos. Haviem parlat a la vegada. Vaig arrufar les celles.

-No em copiis.
-No em copiis.

Vam mirar-nos un altre cop, i després vam caure a terra del riure.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Plorant una mort   Plorant una mort - Página 3 EmptyDc Oct 13, 2010 3:25 am

Vaig vore com Allie li feia una nina a la menuda Gryffi i com aquesta es quedava més tranquil·la. No sabia que fer aixi que em vaig acostar a elles.

- Vaja que nina més bonica- vaig dir intentant fer un somriure. - I ja li has posat nom?
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Plorant una mort   Plorant una mort - Página 3 EmptyDc Oct 13, 2010 4:01 am

Vaig veure que ja no calia que fes de mainadera. Vaig sospirar alleujada i vaig anar amb ells.

- Eis! Al, que xula la nina!
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Plorant una mort   Plorant una mort - Página 3 EmptyDc Oct 13, 2010 4:08 am

OFF: se que no m'esperaveu, pero tinc un segon així que postejaré i tornaré a estudiar.

Vaig mirar al noi que em sonava d'alguna cosa, i vaig somriure.

-Es dirá Wendy 2.

Vaig mirar-me la nina.

-t'agrada el nom?
-No es molt original... peró mola

Vaig mirar a l'Allie i li vaig fer una abraçada.

-M'agrada molt! Fins i tot parla!
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet

MissatgeAssumpte: Re: Plorant una mort   Plorant una mort - Página 3 EmptyDc Oct 13, 2010 4:52 am

-Doncs,... fem-ho el més aviat possible Sam. Jo tinc alguns estalvis a l'habitació, tot i que no se si en farem prou. Saps quan deu valer? I per els horaris de la botiga no cal que ens preocupem, suposo que ténen els horaris de tot arreu... I doncs, per on començaries?

Necessitava fer alguna cosa, qualsevol, però que notés que havia participat en la lluita contra l'assassí. No podia permetre que el Mark hagués mort perquè si, i molt menys si al darrere hi havia d'anar una cua de fills de muggles ( jo n'era un d'ells). No podia, i el simple fet de comprar l'armari i en certa manera desactivar-lo m'era perfecte. Tan me feia si havia d'anar fins a la ronda golallop.

Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Plorant una mort   Plorant una mort - Página 3 EmptyDc Oct 13, 2010 4:59 am

- Ho hem d'organitzar- vaig dir- Però no podem anar aixi tal i com som a comprar l'armari. Per això hem de robar poció de mutació, hi ha una marmita plena en la classe de pocions. I despres em d'anar a Hogsmeade i agafar el cabell d'algu.- vaig dri.- Fem una cosa, anire perfecionant el pla, quant el tinga clar. Te ho dire i ho fem, val?
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet

MissatgeAssumpte: Re: Plorant una mort   Plorant una mort - Página 3 EmptyDc Oct 13, 2010 5:04 am

-D'acord. Però necessitem tenir-ho llest aviat, ja que sinó... no vull pensar en que passi alguna desgràcia més. I pensa que t'ajudaré en tot el que pugui, no deixaré que tot el pes recaigui sobre les teves espatlles!
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Plorant una mort   Plorant una mort - Página 3 EmptyDc Oct 13, 2010 5:06 am

- Gràcies Maggs.- vaig dir- Te avisare. Ara crec que sera millor tornar a la taula i fer com si no haguerem parlat de res raro, val?- vaig dir mentres caminava.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet

MissatgeAssumpte: Re: Plorant una mort   Plorant una mort - Página 3 EmptyDc Oct 13, 2010 5:09 am

-Si. Bé, doncs fins llavors. - vaig dir, mentre caminava cap a la taula de gryffindor, i se'm tornava a fer el nus a la gola. No podia suportar que una persona pugués arribar a fer tot allò.
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler

Nombre de missatges : 565
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Plorant una mort   Plorant una mort - Página 3 EmptyDc Oct 13, 2010 5:28 am

Vaig entrar al Gran Saló i gairebé sense pensar-m'ho vaig asseurem a la taula de Ravenclaw, per costum. No pensava en res, en aquell moment. Bé, menteixo, pensava en el Mark. No el coneixia gaire, era un curs més gran, però en aquell moment només podia pensar en ell. No em creia que hagués mort, que ja no el veuria a la Sala Comuna cap altre dia ni volar pel camp de Quidditch, davant dels cercles. Sense donar-me gairebé compte, i sense preocupar-me de la gent que tenia al voltant, vaig començar a plorar.
Tornar a dalt Ir abajo

Plorant una mort
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 6Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent