Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Partit amistós a mort HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Partit amistós a mort HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Partit amistós a mort EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Partit amistós a mort EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Partit amistós a mort EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Partit amistós a mort EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Partit amistós a mort EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Partit amistós a mort

Ir abajo 
5 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Partit amistós a mort Empty
MissatgeAssumpte: Partit amistós a mort   Partit amistós a mort EmptyDg Set 19, 2010 9:01 am

Era una senyora tempesta. Una tempesta de debò, amb llamps, i trons, i vent, i pluja, que més que pluja era una ràfega d'aigua contínua que, a més de ser condemnadament freda, picava amb força. I eren les vuit del vespre, o sigui que de llum, ni una miqueta, ni tan sols la de la lluna, que estava completament tapada per aquells núvols negres i ferotges. El camp de quidditch només quedava il·luminat ocasionalment per la claror pampalluguejant que provocaven els llamps, que eren, dit sigui de pas, cada vegada més propers i esfereïdors.

Una veu es va alçar per sobre la remor dels trons, amplificada amb màgia.

- Que comenci el partit!
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Partit amistós a mort Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit amistós a mort   Partit amistós a mort EmptyDg Set 19, 2010 9:07 am

Vaig arribar al camp amb l'uniforme de quidditch ja posat i amb la granera baix el braç. Vaig arribar al costat d'Agatha ben molla.

- Hola Agatha- vaig dir mentres em guardava la vareta a la manega.- S'esta be aci, no?
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Partit amistós a mort Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit amistós a mort   Partit amistós a mort EmptyDg Set 19, 2010 9:12 am

- De puta mare - vaig dir apartant-me els cabells xops de la cara-. Ho podríem fer sempre... si no morim d'una galipàndria...

Vaig veure que la gent arribava, equipada.

- Deixem clares les normes! - vaig mirar de cridar per sobre del rugit-: farem tots d'encistelladors, perquè no crec que ningú fos capaç de veure les bales, i perquè el vent s'enduria la papallona daurada, i com m'ha recordat amablement la Maggie, que és monitora - vaig fer una ganyota inconscientment-, si perdem una pilota ens en caurà una de bona per estar aquí, fora de les normes. Estem entesos?
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler


Nombre de missatges : 565
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 28
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Partit amistós a mort Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit amistós a mort   Partit amistós a mort EmptyDg Set 19, 2010 9:10 pm

La Sam m'havia avisat que pretenien fer un tres contra tres. Ravenclaw vs. Gryffindor i que si m'hi volia apuntar. No cal dir que no vaig dubtar ni un segon. I menys amb aquell temps! Era perfecte per entrenar per si de cas en un partit teniem que jugar en aquelles condicions.
Vaig agafar l'escombra, les ulleres, i vaig baixar corrents al camp, on ja hi eren l'Agatha i la Sam.
-Ei, Sam!- Vaig saludar-la- Preparada per guanyar?


(OFF: Com es fa això, amb els daus? ^^)
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Partit amistós a mort Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit amistós a mort   Partit amistós a mort EmptyDg Set 19, 2010 9:28 pm

OFF: hem decidit que, com que és un amistós, quedarem empatades i ho haurem de deixar xk la sam i jo prendrem mal. Per cert, la Lils es vol apuntar, que s'apunti el James o algú altre de Raven!

Edito: calla, que amb la Lily som 3, no quatre! Que no s'apunti ningú més! XD
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler


Nombre de missatges : 565
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 28
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Partit amistós a mort Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit amistós a mort   Partit amistós a mort EmptyDg Set 19, 2010 10:25 pm

No veia gaire bé res, vaig posar-me bé les ulleres, vaig agafar la bomba - Preparats? Llestos?- Vaig llançar la bomba cap adalt i, en menys d'un segon, ja l'havia perdut de vista entre tota la pluja- Ja!

Vaig pujar-me a l'ecombra, vaig donar un cop al terra amb el peu, i em vaig enlairar. Vaig treure la vareta de la túnica i vaig murmurar un "Impervius", senyalant les meves ulleres, per poder veure-hi millor. Quan vaig començar a buscar la bomba, vaig veure un taca que es movia rapidament amb la bomba a les mans. Vaig decidir seguir-la, tot i que no sabia qui era.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Partit amistós a mort Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit amistós a mort   Partit amistós a mort EmptyDg Set 19, 2010 10:34 pm

Quan l'Eileen va donar el partit per començat vaig enlairar-me en línia recta cap a munt per veure si podia veure alguna cosa quan caigués un llamp. I, sense adonar-me'n, em va caure la bomba a les mans.

- Mira que bé ^^

Vaig començar a descendir cap a baix.

"Seria un puntazo veure els cèrcols, ara..."

Un llamp va caure i es va il·luminar el camp.

- Cap allà!

Tot i que la Raigdefoc anava ràpid, el vent m'empenyia enrerei els cabells molls se m'enganxaven a la cara. Vaig veure un parell de persones que venien cap a mi, però com que no sabia de quin equip eren, em vaig limitar a agafar bé la bomba, per si de cas, i a dirigir-me cap als cèrcols.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Partit amistós a mort Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit amistós a mort   Partit amistós a mort EmptyDg Set 19, 2010 10:42 pm

Un llamp va il·luminar el campl i vaig veure com l'Agatha es dirigia ràpidament cap al cercol. Vaig anar lo més ràpidament que podia ja que tenia el vent en contra.

- EILEEN PER LA DRETA!!- vaig exclamar, encara que amb el vent que feia no es sentiria res.

Vaig xocar contra la granera de l'Agatha, i estigueren a punt de xocar contra les grades, a causa d'aixo a Agatha li va caure la bomba. Ràpidament la vaig agafar i em vaig dirigir cap a l'altra banda dle camp.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Partit amistós a mort Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit amistós a mort   Partit amistós a mort EmptyDg Set 19, 2010 10:46 pm

Quan em vaig refer del cop em vaig adonar que ja no tenia pilota.

- Eh! I la meva bombaaaa? - vaig cridar i vaig arrancar rere la Sam.
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler


Nombre de missatges : 565
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 28
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Partit amistós a mort Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit amistós a mort   Partit amistós a mort EmptyDg Set 19, 2010 10:49 pm

Vaig sentir, desde lluny, a la Sam cridar que anés cap a la dreta. Li vaig fer cas, i quan un llamp, que no havia caigut gaire lluny, va iluminar tot el camp, vaig veure que la Sam havia agafat la pilota.

-Sam!- Vaig cridar-li, dirigint-me cap als aros contraris (O això creia jo, perquè no ho tenia gaire clar) - Sam, aquí!
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Partit amistós a mort Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit amistós a mort   Partit amistós a mort EmptyDg Set 19, 2010 10:59 pm

El temps era vertaderament horrible. La pluja era tan espessa que no hi veia gens, però gens ni una mica. De sobte, un llamp va il·luminar el cel i em va semblar que veia les altres. M'hi vaig acostar a tota velocitat, i vaig poder veure com la Sam li prenia la bomba a l'Agatha i es dirigia veloçment cap als altres cèrcols. Allà, l'Eileen gesticulava i semblava que cridava, suposo que a la Sam perquè li passés la bomba. Jo em vaig aferrar a l'Agatha per evitar que es fes amb la bomba.
Quin seria el nostre pròxim moviment?
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Partit amistós a mort Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit amistós a mort   Partit amistós a mort EmptyDg Set 19, 2010 11:03 pm

Vaig veure que algú em marcava i em vaig girar per veure qui era... la Marta.

- COMPTE AMB LES DOS DE DAVANT! - vaig cridar a la Lily i la Maggie.

Una ràfega de vent ens va fer fer una pirueta a mi i a la Marta.

- Cony de temporal...
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Partit amistós a mort Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit amistós a mort   Partit amistós a mort EmptyDg Set 19, 2010 11:07 pm

-MARTA MOLTBONAA!!- vaig dir cridant-li.
De sobte vaig vore com apareixia l'Agatha, que va agafa la bomba. De seguida la vaig perseguir per el camp. Prou meu va caure un llamp.

- QUE ALGU LI ROBE A AGATHA LA BOMBA!- vaig exclamar.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Partit amistós a mort Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit amistós a mort   Partit amistós a mort EmptyDg Set 19, 2010 11:11 pm

Vaig arrencar com una exhalació altra vegada cap als cèrcols contraris, i hi havia gent perseguint-me, però no sabia qui eren T.T

- Allà vaaaaaig!

I abans que em poguéssin atrapar, vaig llançar la bomba al cèrcol de l'equerra.

- Oeeeeeeeeee!

Em vaig passar la samarreta pel cap i vaig fer una volta al camp ensenyant els sostenidors. (XD)
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Partit amistós a mort Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit amistós a mort   Partit amistós a mort EmptyDg Set 19, 2010 11:18 pm

Merda! MERDA! Com havia passat? En qüestió de dos segons l'Agatha s'havia fet amb la bomba de nou i havia marcat!!! No podia quedar així això, el nostre honor estava en joc! Mentre l'Agatha feia una volta al camp ensenyant els sostenidors, vaig anar a buscar la bomba, i amb l'aigua que queia era una tasca complicada. Per sort, la vaig trobar, així que em vaig dirigir cap als altres cèrcols tan ràpid com vaig poder. Però algú em marcava de molt a prop i no podia arriscar-me a perdre la bomba de nou. Una mica més enllà vaig veure algú de blau (no podia distingir si era l'Eileen o la Sam) i, amb totes les meves forces, vaig llançar-li la bomba.

- TÉ!!!!! TOTA TEVA!!
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler


Nombre de missatges : 565
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 28
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Partit amistós a mort Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit amistós a mort   Partit amistós a mort EmptyDg Set 19, 2010 11:25 pm

Vaig sentir una veu llunyana, però no vaig distingir qui era. Quan em vaig voler donar compte, la bomba venia cap a mi amb força. Vaig aporpar-me i vaig conseguir agafar-la. Un altre llamp, que va caure no gaire lluny d'on estava, va iluminar el camp i vaig apropar-me cap als aros contraris, on hi havia una persona. No vaig distingir qui era, així que vaig seguir avançant, i quan un altre llamp va iluminar el camp, vaig tirar cap el aro del mig i... Va entrar!

-Sam! Marta! Ha entrat!- Vaug cridar amb totes les meves forçes- He marcat!
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Partit amistós a mort Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit amistós a mort   Partit amistós a mort EmptyDl Set 20, 2010 1:16 am

Merda de temporal! Em costava molt mirar cap als altres i derrapar a temps.
En fi, l'Eileen acavaba de marcar, treiem nosaltres.
Vaig agafar la Bomba i se la vaig passar a la Maggie, mentre vaig avançar camp enllà.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet


Nombre de missatges : 812
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 29

Partit amistós a mort Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit amistós a mort   Partit amistós a mort EmptyDl Set 20, 2010 3:09 am

Vaig poder agafar la bomba perfectament, ja que la podia veure inclús des de l'altre punta del camp. Vaig començar a embalar-me amb l'escombra, i vaig anar com un tret fins a la porteria contrària. Vaig fer passar la bomba just per el mig del cercle central. Tenia la sort de que els altres no s'hi veien tant bé com jo, en la foscor.

-Lily, Àgatha, hem marcat!

Un cop dit això, vaig veure com elles començaven a fer piruetes en l'aire, ja que de moment, tornàvem a guanyar!
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Partit amistós a mort Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit amistós a mort   Partit amistós a mort EmptyDl Set 20, 2010 3:16 am

Les de Gryffi havien marcat de nou. La Maggie Prewet havia travessat el camp com si res, i això que cada cop plovia més fort. Però no ens podiem rendir, tot i el mal temps encara teníem possibilitats. Tréiem nosaltres, així que vaig agafam la bomba. Vaig veure com la Sam es desmarcava, estava sola i en una bona posició.

- SAAAM! Agafa-la!! - vaig cridar per sobre el brogit del vent.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Partit amistós a mort Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit amistós a mort   Partit amistós a mort EmptyDl Set 20, 2010 3:19 am

Vaig córrer cap allà, amb el vent de contra. Mare meva, com plovia!

ZAS!

va caure un llamp prop d'on era jo, tot i que vaig aconseguir esquivar-lo.

"Encara ens farem mal de veritat " vaig pensar. "Que guai ^^"

Vaig anar cap a la Sam, que s'havia desmarcat, tot i que em quedava lluny.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Partit amistós a mort Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit amistós a mort   Partit amistós a mort EmptyDl Set 20, 2010 3:20 am

Ràpidament vaig agafar la bomba i em vaig dirigir cap als cercols, vaig poder despitar a algu que venia per la esquerra, i quan ja estava a punt d'arribar al que podia ser un cercol vaig llançar, amb tanta xorra, que vaig marcar.

- PUNT!!!- vaig cridar uns minuts més tard va sonar un tro, teniem la tormenta casi al damunt.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet


Nombre de missatges : 812
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 29

Partit amistós a mort Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit amistós a mort   Partit amistós a mort EmptyDl Set 20, 2010 3:27 am

Oh, no! ja havien tornat a marcar! O sigui que em tocava sacar a mi...

Vaig agafar la bomba, i vaig avançar mitg camp, i anava fent esses, ja que la Samanta em seguia de bastant a prop. Tenia la Lilian quasi al costat, i vaig passar-li amb bastanta punteria.

-Lily teva! - esperava que la pogués veure a temps, i així poder avançar i marcar un altre cop. A veure si podiem guanyar.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Partit amistós a mort Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit amistós a mort   Partit amistós a mort EmptyDl Set 20, 2010 3:43 am

La Sam havia tornat a marcar?
Vaig colocarme al costat de la Maggie per que me la passés.

-Passame-la!- encara que un llamp va tronar i no se'm va sentir.

Vaig agafar la bomba i vaig començar a esquivar els llamps que queien per tots costats. Pot ser això acabaria malament, eh? No m'agradava molt.
Vaig avançar pel camp i em vaig aconseguir apropar als arcs dels Ravenclaw.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Partit amistós a mort Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit amistós a mort   Partit amistós a mort EmptyDl Set 20, 2010 3:48 am

Vaig començar a perseguir a Maggie, cada cop estava més prop quan aquesta va pasar la bomba a algu de l'esquerra, jo vaig intentar fer un gir per a perseguir a aquella persona, però al fer el gir vaig perdre l'orientacio i quan em vaig donar compte ja va ser massa tard. Em vaig estampar el cap contra el cercol, a causa d'aixo vaig perdre un moment el coneixement. I sense que jo em donara compte el vent em va dur al Pi Cabaralla.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Partit amistós a mort Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit amistós a mort   Partit amistós a mort EmptyDl Set 20, 2010 3:53 am

Vaig veure que de cop algú xocava contra un cèrcol.

- Ehhhh! - vaig cridar-. Qui era?? Algú s'ha topat amb un cèrcol? On ha anat?

Vaig intentar veure-ho però estava massa fosc. Allò era que el vent l'havia arrossegat. De manera que em vaig concentrar i vaig mirar de seguir de seguir la corrent del vent. Per desgràcia no vaig pensar que si em deixava dur, no esquivava els llamps, que queien al nostre voltant. I quan hi vaig pensar, ja va ser massa tard.

- AAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!

I tot es va tornar negre.
Tornar a dalt Ir abajo
 
Partit amistós a mort
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» Resolució del partit: GRY vs. SLY
» Com jugar un partit de Quidditch
» Resolució del partit: HUFFLE vs. RAVEN
» Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle]
» Partit de Quidditch com a metode de relaxació...

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Camp de quidditch-
Canviar a: