Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle] HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle] HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle] EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle] EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle] EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle] EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle] EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle]

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Bruno Ventigmila
Pres d'Azkaban
Bruno Ventigmila


Nombre de missatges : 209
Fecha de inscripción : 21/11/2011

Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle] Empty
MissatgeAssumpte: Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle]   Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle] EmptyDg Des 18, 2011 7:04 am

Vaig agafar la meva escombra i vaig anar cap al camp de quiddith. Aquell dia no hi havia entrenament de cap equip, i a mi m'agradava bastant jugar-hi. Vaig agafar la meva propia bomba i em vaig elevar cap als arcs. Jugar sol es una mica merda, pero fent un encanteri a la bomba la cosa es més divertida.

Vaig aconseguir agafar-la quan ella mateixa es va voler anar cap als cércles contraris. Vaig anar fent ziga-zaga cap als cercles i vaig llançar cap amunt la bomba, per encistellar amb la punta de l'escombra.

-I el Bruno torna a guanyar!
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur


Nombre de missatges : 844
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29

Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle]   Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle] EmptyDg Des 18, 2011 7:13 am

Havia estat asseguda a les grades dues hores, planejant tècniques, amb un bloc a les mans. Preparava entrenaments, feia dibuixos de possibles jugades, i pensava en el pròxim partit. Llavors vaig veure un noi que anava cap al camp, amb una escombra i una bomba, i es posava a jugar. Embruixant la bomba, pel que semblava. Vaig fixar-me en la seva roba. Devia ser el meu nou jugador. Vaig fer desaparèixer el bloc amb un moviment de vareta, duent-lo a la Sala Comuna, i vaig agafar la meva escombra. Vaig pujar-hi, dirigint-me cap a on era ell, just quan exclamava "I el Bruno torna a guanyar!".

"Val, és ell, definitivament"

Vaig aturar-me-li al costat, i vaig dir:

- Bruno? Bruno Ventigmila, oi?
Tornar a dalt Ir abajo
Bruno Ventigmila
Pres d'Azkaban
Bruno Ventigmila


Nombre de missatges : 209
Fecha de inscripción : 21/11/2011

Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle]   Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle] EmptyDg Des 18, 2011 7:18 am

Vaig sentir una veu al meu costat. Vaig somriure i vaig girar una mica el cap, amb les celles alçades.

-El mateix. I tu ets... una de les franceses que ronden per la residència, no?

Vaig mirar-la de dalt a baix.

-No t'he vist, fa temps que ets per aqui?
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur


Nombre de missatges : 844
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29

Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle]   Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle] EmptyDg Des 18, 2011 7:32 am

- Em dic Gisèlle, Gis pels amics. I sí, sóc una de les franceses que ronden per Slytherin. Fa bastant que rondo per aquí, era a les grades.

Vaig fer un cop de cap envers l'escombra.

- Fa unes hores que la professora Black m'ha enviat la sol·licitud per entrar a l'equip. Sol·licitud que, tenint en compte els teus resultats a la Scuola Da Vinci, està totalment acceptada. Així que, benvingut a l'equip de Slytherin, Bruno! Serà un plaer ser la teva capitana.
Tornar a dalt Ir abajo
Bruno Ventigmila
Pres d'Azkaban
Bruno Ventigmila


Nombre de missatges : 209
Fecha de inscripción : 21/11/2011

Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle]   Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle] EmptyDg Des 18, 2011 7:40 am

Vaig somriure.

-Capitana! Bé, gràcies per... tot, suposo. -Vaig fer girar la bomba per sobre un dels meus dits.- No conec molta gent, si et dic la veritat. Així que... bé, m'alegro de veure algú més de Slytherin.
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur


Nombre de missatges : 844
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29

Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle]   Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle] EmptyDg Des 18, 2011 7:42 am

- Oh, ja coneixeràs més gent, no et preocupis! - vaig dir-li, somrient -. Ja me n'ocuparé jo, si cal. Ara Slytherin és casa teva, et rebrem amb els braços oberts, tots, sense dubtar-ho.

Vaig observar la bomba, i vaig dir:

- Demostra'm com jugues, va! Un partit, u contra u. Tenint en compte que sóc la caçadora, hauries de tenir ventatja!
Tornar a dalt Ir abajo
Bruno Ventigmila
Pres d'Azkaban
Bruno Ventigmila


Nombre de missatges : 209
Fecha de inscripción : 21/11/2011

Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle]   Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle] EmptyDg Des 18, 2011 7:50 am

-Nah, no fa falta. prefereixo decidir jo amb qui em faig i amb qui no.

Vaig mirar la meva bomba i vaig alçar una cella, mirant la Gisèlle.

-Em... D'acord vinga, però després no em vinguis plorant.

Vaig llançar la bomba cap amunt i vaig agafar-la de seguida, anant cap als seus cércles
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur


Nombre de missatges : 844
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29

Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle]   Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle] EmptyDg Des 18, 2011 7:56 am

Vaig assentir amb allò de les companyies, reprimint un somriure. Era exactament el que volia sentir. Va llançar la bomba, i la va agafar, fugint cap als cèrcols. Vaig accelerar darrera seu, i vaig perseguir-lo, intentant prendre-li la bomba.

I disposada a defensar els cèrcols si no li robava.


[1/2/3-->No te la prenc || 4/5/6 --> Te la prenc]
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin


Nombre de missatges : 451
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 64
Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle]   Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle] EmptyDg Des 18, 2011 7:56 am

El miembro 'Gisèlle Possesseur' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

'Dau' :
Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle] Dice3
Tornar a dalt Ir abajo
Bruno Ventigmila
Pres d'Azkaban
Bruno Ventigmila


Nombre de missatges : 209
Fecha de inscripción : 21/11/2011

Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle]   Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle] EmptyDg Des 18, 2011 8:04 am

Vaig treura-li la llengua i vaig seguir volant cap als cércles.

-Corre que la fico!- li vaig dir.

Vaig llançar i vaig fallar.

-Corre, ara et toca a tu atacar!

[he llançat el dau primer xD per que em sortia una merda de post d'una linea, pero era : 1,2, 3 no fico, 4, 5,6, fico xD]


Editat per darrera vegada per Bruno Ventigmila el Dg Des 18, 2011 8:07 am, editat 2 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin


Nombre de missatges : 451
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 64
Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle]   Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle] EmptyDg Des 18, 2011 8:04 am

El miembro 'Bruno Ventigmila' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

'Dau' :
Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle] Dice1
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur


Nombre de missatges : 844
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29

Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle]   Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle] EmptyDl Des 19, 2011 2:35 am

Vaig parar-me la, i vaig protegir la bomba sota el meu braç. Vaig començar a volar cap als cèrcols contraris, dient-me interiorment que el noi seria un bon jugador per al meu equip, i el Bruno em va intentar prendre la bomba.


[1/2/3- Me la prens || 4/5/6 - No me la prens]
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin


Nombre de missatges : 451
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 64
Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle]   Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle] EmptyDl Des 19, 2011 2:35 am

El miembro 'Gisèlle Possesseur' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

'Dau' :
Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle] Dice5
Tornar a dalt Ir abajo
Bruno Ventigmila
Pres d'Azkaban
Bruno Ventigmila


Nombre de missatges : 209
Fecha de inscripción : 21/11/2011

Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle]   Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle] EmptyDl Des 19, 2011 3:12 am

Vaig intentar llevar-li la bomba, però em va esquivar. Vaig volar ràpidament cap als cércles abans que hi arribés ella i m'hi vaig colocar al davant, mirant-la amb un somriure, desafiant.

-Vinga, proba a encistellar.

Vaig preparar-me pel seu llançament.

[1, 2, 3 fiques, 4,5,6 no fiques]
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin


Nombre de missatges : 451
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 64
Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle]   Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle] EmptyDl Des 19, 2011 3:12 am

El miembro 'Bruno Ventigmila' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

'Dau' :
Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle] Dice1
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur


Nombre de missatges : 844
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29

Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle]   Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle] EmptyDc Des 28, 2011 12:23 am

Vaig fer un moviment ràpid amb l'escombra, i vaig fer gest de tirar la bomba cap a la dreta, per acabar tirant-la a l'esquerra. Va reaccionar ràpid, i per poc no se la para. Però va entrar.

- Un a zero - vaig dir, amb un somriure.

Vaig agafar la bomba, i l'hi vaig passar. Vaig dirigir-me ràpidament cap als cèrcols, per defensar.

- Va, demostra'm les teves habilitats, Bruno!
Tornar a dalt Ir abajo
 
Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Com jugar un partit de Quidditch
» Partit de Quidditch com a metode de relaxació...
» Un suc de carabassa, siusplau! [partit de Quidditch televisat, tothom és benvingut!]
» Quidditch per oblidar...
» Resolució del partit: GRY vs. SLY

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Camp de quidditch-
Canviar a: