Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Partit de Quidditch com a metode de relaxació... HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Partit de Quidditch com a metode de relaxació... HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Partit de Quidditch com a metode de relaxació... EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Partit de Quidditch com a metode de relaxació... EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Partit de Quidditch com a metode de relaxació... EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Partit de Quidditch com a metode de relaxació... EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Partit de Quidditch com a metode de relaxació... EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Partit de Quidditch com a metode de relaxació...

Ir abajo 
3 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4  Següent
AutorMissatge
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood


Nombre de missatges : 127
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Partit de Quidditch com a metode de relaxació... Empty
MissatgeAssumpte: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... EmptyDc Des 26, 2012 9:08 am

Hi havien dos llocs on sentia que podia pensar ben tranquil sense que em molestin. Un es la biblioteca, l'altre, el camp de quidditch. Quan no hi ha ningu, es clar.

Pensava en la bronca que ens caura a tots. Penso en la manera d'arreglar els reculatemps o trobar una manera d'anar al futur. Hi ha d'haver alguna manera. Si pots anar al passat, has de poder anar al futur. Per nassos.

Sospiro. He de trobar la manera de tornar. Ho he de fer... Si no... No vull ni pensar-ho...

Miro el cel, sense cap nuvol. Per ser escòcia i Nadal... S'està bé.
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox


Nombre de missatges : 75
Fecha de inscripción : 18/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

Partit de Quidditch com a metode de relaxació... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... EmptyDc Des 26, 2012 9:23 am

I un altre cop m'he tornat a quedar sola. No sé pas on es fica tota aquesta gent, però coi, ni que sigués la sola persona que ha vingut del futur! Fugen de mi o què? La meva mirada està clavada a terra en tot moment. No em ve de gust mirar al meu voltant, perquè és tot massa igual que al nostre temps, i... I em fa pensar amb un pessimisme que m'envaeix a cada moment.

A la merda. Els peus semblen portar-me automàticament al camp de Quidditch. M'enfilo a les grades, encara amb la mirada fixa a terra, com volent-me oblidar de tot el que està al meu voltant, i em deixo caure en un dels bancs, abatuda.
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood


Nombre de missatges : 127
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Partit de Quidditch com a metode de relaxació... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... EmptyDc Des 26, 2012 10:07 am

Un soroll em fa alçar el cap. És la Kaylee, i sembla capcota. Me la miro durant uns segons i després vaig a asseure'm al seu costat. Sé en que pensa. No pot estar pensant en alguna altra cosa.

-Kay.- Li dic, i li passo un braç per les espatlles.-Tornarem.

Tipic de mi. Prometre coses que no saps si pots complir. En fi.

-Farem tot el possible.-Li asseguro.
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox


Nombre de missatges : 75
Fecha de inscripción : 18/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

Partit de Quidditch com a metode de relaxació... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... EmptyDc Des 26, 2012 10:17 am

No em sobresalto quan sento el braç de l'Ollie rodejant-me les espatlles i les seves paraules. L'he sentit venir. L'he sentit pensar. Mai he apreciat gaire aquesta habilitat que tinc per llegir la ment, és més, no n'he parlat a ningú. Ni tan sols als pares.

- Promets coses que no saps si podràs complir, Ollie... - dic, pessimista i abatuda. Com sempre.

Somric una mica, negant amb el cap. Quina merda. Recolzo el cap a l'espatlla del noi, tancant els ulls.

- Ho sento, em pot el pessimisme... - ... o la por.
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood


Nombre de missatges : 127
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Partit de Quidditch com a metode de relaxació... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... EmptyDc Des 26, 2012 10:26 am

No puc evitar baixar la mirada al terra.

-Ja ho sé, que potser no puc fer res, pero et ben juro que rebuscare per sota les pedres si fa falta, per trobar la manera de tornar.

Em miro la Kay. I li faig un somriure, no m'agrada que la gent es deprimeixi.

-Això t'ho juro.
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox


Nombre de missatges : 75
Fecha de inscripción : 18/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

Partit de Quidditch com a metode de relaxació... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... EmptyDc Des 26, 2012 10:35 am

Li somric, de manera amigable. És un bon noi. Un bon germà, que ha vingut del futur per buscar la seva germana. Una germana que ha vingut amb les seves dues amigues? I qui sóc, jo? Què hi pinto, allà? Tan sols sóc l'acoplada, la que va venir per curiositat.

- Escolta, et ve de gust una mica de Quidditch...? Necessito no pensar en el que està passant.

Li somric, una mica avergonyida, i després abaixo la mirada de nou. Odio sentir-me fluixa i impotent davant d'una situació. De la que sigui.
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood


Nombre de missatges : 127
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Partit de Quidditch com a metode de relaxació... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... EmptyDc Des 26, 2012 11:34 pm

Durant uns segons, dubto. Jo soc més d'estar amb llibres o pensant a un racó, més que el Quidditch... Però no se'm dona especialment malament. Encistellant soc bastant bo, pero no em possis de porter si t'estimes el teu equip.

-Va, fem un u contra u... Pero haurem d'utilitzar les escombres de Hogwarts i no son una gran meravella...

Sí així ella estava més contenta, a que esperavem?
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox


Nombre de missatges : 75
Fecha de inscripción : 18/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

Partit de Quidditch com a metode de relaxació... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... EmptyDj Des 27, 2012 7:41 am

M'aixeco, somrient una mica, i l'estiro del braç. Gairebé l'arrossego fins als vestidors, on hi ha guardades les escombres i les pilotes, i somric, agafant-ne una per a ell i una per a mi.

- Si a mig partit vols rendir-te, ho entendré, tranquil...

Li pico l'ullet, rient. És agradable poder-me relaxar una mica. Li passo l'escombra, i miro al meu voltant. Quan trobo el bagul amb les boles, l'obro i en trec la bomba. M'acosto a ell, i la deixo a la seva mà, abans de somriure i sortir al camp de nou, sense cap paraula.
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood


Nombre de missatges : 127
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Partit de Quidditch com a metode de relaxació... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... EmptyDj Des 27, 2012 8:09 am

Vaig ser arrossegat cap als vestidors. Me la miro mentre ella, ben feliç, agafa les escombres, em passa una i surt volant. Em pujo a la meva i m'elevo ràpidament.

-Jo no em rendeixo! I prepara't, que tinc sang d'encistellador!

Vaig volant cap als seus cercles, esquivant-la com puc.
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox


Nombre de missatges : 75
Fecha de inscripción : 18/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

Partit de Quidditch com a metode de relaxació... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... EmptyDj Des 27, 2012 8:15 am

Somric, agafada a l'escombra, elevant-me cada vegada més. Quan surt, escolto el que diu, mentre el meu somriure s'eixampla.

- Però jo també, no ho oblidis! - exclamo.

I és que els meus pares jugaven a Hogwarts com a encistelladors tots dos. O juguen. Ara. Estem al seu temps. Remeno el cap, i em llanço cap a ell intentant prendre-li la bomba, allargant el braç a mesura que m'hi apropo.
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin


Nombre de missatges : 451
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 64
Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Partit de Quidditch com a metode de relaxació... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... EmptyDj Des 27, 2012 8:15 am

El miembro 'Kaylee Fox' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

'Prendre la bomba' :
Partit de Quidditch com a metode de relaxació... Bombano_zpsa79dca37
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood


Nombre de missatges : 127
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Partit de Quidditch com a metode de relaxació... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... EmptyDj Des 27, 2012 8:22 am

Veig que s'apropa, així que faig com que vaig més lent, però de cop faig una volta sobre mi mateix i accelero, deixant la Kay enrere amb un pam de nas.

-Però la meva mare era més bona!-dic, rient.

Zigzagejo fins arribar als cercles, així que alço la bomba agafant-la bé i llanço.
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin


Nombre de missatges : 451
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 64
Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Partit de Quidditch com a metode de relaxació... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... EmptyDj Des 27, 2012 8:22 am

El miembro 'Oliver Wood' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

'Quidditch: Cistelles' :
Partit de Quidditch com a metode de relaxació... Error_zps3aa20c79
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox


Nombre de missatges : 75
Fecha de inscripción : 18/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

Partit de Quidditch com a metode de relaxació... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... EmptyDj Des 27, 2012 8:27 am

Quan m'esquiva arrugo el nas, frustrada, però de seguida m'enlairo per sobre d'ell, mentre sento com diu que la seva mare era més bona. Ric, baixant en picat i agafant la bomba just abans que entri al cèrcol, i accelero en la direcció contrària.

- Això és el que tu creus!
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood


Nombre de missatges : 127
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Partit de Quidditch com a metode de relaxació... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... EmptyDj Des 27, 2012 9:47 am

Merda, veig com agafa la bomba i ric. Es bona.

-Bé, sembla que serà interesant aquest partit!

Faig una altra volta a l'aire i vaig cap a ella. M'agrada sentir l'aire a la cara... Accelero i vaig just darrere d'ella, ben aprop, allargant el braç per intentar prendre-li la bomba.
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin


Nombre de missatges : 451
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 64
Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Partit de Quidditch com a metode de relaxació... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... EmptyDj Des 27, 2012 9:47 am

El miembro 'Oliver Wood' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

'Prendre la bomba' :
Partit de Quidditch com a metode de relaxació... Bombasi_zpse580cb91
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox


Nombre de missatges : 75
Fecha de inscripción : 18/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

Partit de Quidditch com a metode de relaxació... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... EmptyDj Des 27, 2012 12:19 pm

- Segur que sí!

M'allunyo, rient, amb la bomba sota el braç. Llavors veig com de sobte ja no és allà. Em giro, y veig com ell s'allunya, havent-me pres la bomba. No! Accelero al màxim, i gairebé em tiro sobre seu quan intento prendre-li la bomba de nou, rient sense parar.
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin


Nombre de missatges : 451
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 64
Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Partit de Quidditch com a metode de relaxació... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... EmptyDj Des 27, 2012 12:19 pm

El miembro 'Kaylee Fox' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

'Prendre la bomba' :
Partit de Quidditch com a metode de relaxació... Bombano_zpsa79dca37
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood


Nombre de missatges : 127
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Partit de Quidditch com a metode de relaxació... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... EmptyDv Des 28, 2012 12:56 am

Quan veig que ve cap a mi i alça el braç cap a la bomba la canvio de braç de cop, fent que es xoqui contra mi. La miro, amb un somriure trapella.

-Oops, t'has dquivocat de costat!

Accelero, deixant-la enrere mentre em torno a canviar la bomba cap al braç esquerre (el braç per llançar) i el llanço amb força cap als cercles.
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin


Nombre de missatges : 451
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 64
Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Partit de Quidditch com a metode de relaxació... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... EmptyDv Des 28, 2012 12:56 am

El miembro 'Oliver Wood' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

'Quidditch: Cistelles' :
Partit de Quidditch com a metode de relaxació... Error_zps3aa20c79
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox


Nombre de missatges : 75
Fecha de inscripción : 18/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

Partit de Quidditch com a metode de relaxació... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... EmptyDv Des 28, 2012 1:28 am

Xoco contra ell quan es canvia la bomba de braç, evitant que l'agafi, i em poso a riure sense poder evitar-ho, accelerant cap als cercles. Veig com tira la bomba, i giro l'escombra, picant la bomba amb la punta i impedint que la fiqui.

- Esforça't més, Ollie... - li pico l'ullet, rient encara, i accelero l'escombra, anant cap a l'altra banda del camp sense mirar enrere.
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood


Nombre de missatges : 127
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Partit de Quidditch com a metode de relaxació... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... EmptyDv Des 28, 2012 1:44 am

Arg, semblava que no era el meu dia. I això que no hi havien les bales, que si no ja estaria al terra. Somric, veient com la Kay riu. Guay, això em fa content a mi. Necessito veure la gent que em rodeja feliç, per ser feliç jo...

Vaig cap a ella, volant amb rapidesa. Espero poder arribar almenys als cecles abans que ella i intentar concentrar-me en ser porter. Encara que no sigui el que millor se'm doni...

Em quedo davant i em preparo pel llançament de la Kay.

-Vinga!
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox


Nombre de missatges : 75
Fecha de inscripción : 18/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

Partit de Quidditch com a metode de relaxació... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... EmptyDv Des 28, 2012 2:38 am

Noto com se m'acosta per darrere, el sento, o als seus pensaments, no ho sé. M'elevo una mica, deixant que passi cap als cèrcols, i començo a baixar. Em dirigeixo a tota velocitat cap a on és ell, amb la bomba a la mà. Somric, apuntant cap al cèrcol de la dreta i, quan estic a prop seu, llanço al de l'esquerra, encara que tiro pitjor cap a aquesta banda. La mama sempre diu que les distraccions van bé.
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin


Nombre de missatges : 451
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 64
Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Partit de Quidditch com a metode de relaxació... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... EmptyDv Des 28, 2012 2:38 am

El miembro 'Kaylee Fox' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

'Quidditch: Cistelles' :
Partit de Quidditch com a metode de relaxació... Error_zps3aa20c79
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood


Nombre de missatges : 127
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Partit de Quidditch com a metode de relaxació... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... EmptyDv Des 28, 2012 3:08 am

Em quedo mirant fixament la pilota mentre ve cap a mi. Vinga, tu pots Oliver... Sé que un avantpassat meu que es deia també Oliver Wood era un bon porter, però jo no ho era. Veig com va cap a un costat i ho sé, se que en realitat tirarà cap a l'altre. Reacciono rapidament, donant-li amb el peu, alçant la bomba cap amunt, i agafant-la.

-Sembla que no es el teu dia de sort, Kay!

Volo cap als cecles, rient. Ueee!
Tornar a dalt Ir abajo
 
Partit de Quidditch com a metode de relaxació...
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 4Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4  Següent
 Temas similares
-
» Com jugar un partit de Quidditch
» Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle]
» Un suc de carabassa, siusplau! [partit de Quidditch televisat, tothom és benvingut!]
» Partit amistós a mort
» Resolució del partit: GRY vs. SLY

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Camp de quidditch-
Canviar a: