Kaylee Fox Cinquè curs
Nombre de missatges : 75 Fecha de inscripción : 18/12/2012
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Slytherin
| Assumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació... Dv Gen 04, 2013 12:31 am | |
| Ric una mica. Doncs a mi mai m'ha semblat soso, per molt que diguin la Rose i el Dan. Segueixo amb la mirada clavada al cel, i somric una mica quan em diu de fer alguna cosa.
- És clar! Què et ve de gust fer?
M'incorporo sobre els colzes, mirant-me l'Ollie amb un somriure que ja sembla inesborrable ocupant-me els llavis. | |
|
Oliver Wood Sisè curs
Nombre de missatges : 127 Fecha de inscripción : 24/12/2012
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació... Dv Gen 04, 2013 1:16 am | |
| Somric quan diu que sí i m'aixeco, oferint-li la mà per ajudar-la a aixecar-se.
-Podem... Anar a la cuina a prendre alguna cosa, per exemple. O anar a la torre d'astronomia, o... Bé, també pots dir tu alguna cosa que et sembli bé...
Li somric. Per què negar-ho, em sembla que m'agrada. | |
|
Kaylee Fox Cinquè curs
Nombre de missatges : 75 Fecha de inscripción : 18/12/2012
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Slytherin
| Assumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació... Dv Gen 04, 2013 7:21 am | |
| Li agafo les mans, aixecant-me de terra amb la seva ajuda i, un cop dempeus, encara trigo uns segons en deixar-lo anar.
- Anem a fer un passeig i acabem a la Torre, em sembla genial!
Li somric, i em poso a caminar cap al castell, amb ell al costat. No ha acabat tan malament el partir, en realitat. TEMA TANCAT | |
|