Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 10 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 10 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am
Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Partit de Quidditch com a metode de relaxació...

3 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4  Següent
AutorMissatge
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox

Nombre de missatges : 75

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 2 EmptyDv Des 28, 2012 3:22 am

Aconsegueix parar el tir i arrugo una cella. Podria utilitzar el meu poder de llegir la ment per endevinar les seves intencions, però no ho vull fer. No m'agrada fer trampes.

- Serà que tinc el cap en un altre lloc! - exclamo, rient, mirant com s'allunya de mi.

Baixo amb l'escombra, accelerant tant com puc, quedant sota seu, i quan crec que no s'ho espera pujo de cop, amb el braç alçat, per prendre-li la bomba.
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin

Nombre de missatges : 451
Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 2 EmptyDv Des 28, 2012 3:22 am

El miembro 'Kaylee Fox' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

'Prendre la bomba' :
Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 2 Bombano_zpsa79dca37
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood

Nombre de missatges : 127

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 2 EmptyDv Des 28, 2012 3:45 am

"Ara vindrà i m'intentarà prendre la bomba..."

Quan va venir, jo l'esperava. No em vaig apartar fins L'ultim moment, i quan va passar de llarg vaig tornar a accelerar, girant a l'aire, rient.

-A veure si ara tinc més sort!

I llanço de nou cap als cercles.
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 2 EmptyDv Des 28, 2012 3:45 am

El miembro 'Oliver Wood' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

'Quidditch: Cistelles' :
Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 2 Encert_zps6f8da602
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 2 EmptyDs Des 29, 2012 2:33 am

No faig cap gest de frustració quan evita que li prengui la bomba. Ja m'estic acostumant a això. Al cap i a la fi, és més gran que jo, d'edat i d'estatura, té més força i més pràctica.

- Si em guanyes et castigaré! - crido a les seves esquenes, rient.

No arribo a temps per parar la cistella, i li somric, com felicitant-lo per la jugada, abans d'agafar la bomba i sortir disparada cap a l'altra punta del camp.
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 2 EmptyDs Des 29, 2012 3:07 am

-Com em pensa castigar, la senyoreta?- Demano, després de veure com la bomba atravesava els cercles.- u a zero...

Veig com se'n va volant i vaig darrere d'ella, a intentar prendre-li la bomba. Sense agressivitat, es més menuda que jo i no vull fer-li mal.

Aconsegueixo arribar davant d'ella abans, i em preparo per a tornar a fer de porter. Bha, a veure si torno a tenir sort...
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 2 EmptyDs Des 29, 2012 8:34 am

Vaig fent zigazagues per evitar que em prengui la bomba, i encara que ell arriba abans que jo als cèrcols, somric una mica.

- Ho sabràs en el seu moment, Wood...

Deixo anar una riallada, canviant-me la bomba de mà un parell de cops abans d'agafar l'escombra i salvar els pocs metres que em separen del punt de tir. Alço el braç i llanço la bomba cap al cèrcol de l'esquerra, evitant el contacte visual amb ell durant la tirada.
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 2 EmptyDs Des 29, 2012 8:34 am

Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 2 EmptyDs Des 29, 2012 8:48 am

Dos vegades sort era molt difícil. Alço el braç per aturar la bomba, però res, la bomba va passar ben neta i va encistellar. Vaig volant a agafar la bomba i torno a on era, mirant com la Kay em mira, divertida.

-D'acord, u a u... Però m'arriscaré a intentar-te guanyar, encara que diguis això de l càstig.

I surto volant amb rapidesa cap als cercles contraris.
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 2 EmptyDs Des 29, 2012 10:15 am

Somric amb satisfacció quan aconsegueixo ficar la cistella, i no puc evitar deixar anar una riallada en sentir el seu comentari.

- Qui viu sense arriscar-se no viu plenament, Ollie...

Aleshores ell s'allunya amb la bomba, i apreto a volar darrere seu, anant per l'esquerra amb la intenció de prendre-li la bomba abans que arribi als cèrcols.
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 2 EmptyDs Des 29, 2012 10:15 am

'Prendre la bomba' :
Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 2 Bombasi_zpse580cb91
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 2 EmptyDs Des 29, 2012 10:25 am

Em va agafar totalment desprevingut, quan vaig voler reaccionar ja girava cua amb la bomba a les mans. Arg! Vaig girar jo també i vaig volar cap amunt. Despres en picat cap on era ella, a veure si li podia prendre la bomba abans de que arribes als cercles...

-Ja ho sé; parles amb el germà de la Rose!

Em deixo caure, amb els braços allargats, a veure si puc agafar la bomba!
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 2 EmptyDs Des 29, 2012 10:25 am

'Prendre la bomba' :
Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 2 Bombasi_zpse580cb91
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 2 EmptyDs Des 29, 2012 10:33 am

Aconsegueixo prendre-li la bomba i m'allunyo d'ell, sense comptar, però, en que ell ve per sobre meu, tallant-me el pas i robant-me la bomba sense que m'ho esperi.

- D'acord, d'acord, tota teva!

Accelero, posant-me davant els cèrcols, esperant a que arribi, preparada però amb una mica de por. No m'agrada fer de portera.
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 2 EmptyDs Des 29, 2012 10:40 am

-Així m'agrada!-li crido mentre m'allunyo.

Volo amb rapidesa, pero d'alguna manera la Kay arriba abans als cercles. Respiro fondo, em canvio la bomba de braç i agafo aire abans d'estirar el braç per llançar. Em miro bé els cercles, i tiro al del costat dret amb força.
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 2 EmptyDs Des 29, 2012 10:40 am

Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 2 EmptyDs Des 29, 2012 10:57 am

- Ei!

La meva exclamació és tardana, igual que la meva reacció. La bomba va a petar dins el cèrcol abans que pugui moure'm per impedir-ho. M'afanyo a recuperar la bomba abans que caigui a terra, i ric. Dec tenir el cap en una altra banda. Accelero, anant cap a l'altra banda del camp, conscient de que em va guanyant, però notant que per primer cop en dies m'ho estic passant realment bé.
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 2 EmptyDs Des 29, 2012 11:06 am

La sento riure, i el seu riure em fa riure a mi. Somric, abans d'adonar-me que ara em toca anar a mi a per ella, la bomba, dic... Accelero. Pero la veritat es que per a mi el partit ha passat a sgon pla, m'estic divertint, ella s'ho passava bé... Que podia anar malament?

Em posso davant d'ella i just xoquem, desequilibrant-nos als dos i tornant una mica boges les escombres. Arg, tanco els ulls i els ovreo ub parell de pics, i miro la Kay.

- Perdona, estas bé?
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 2 EmptyDs Des 29, 2012 11:28 am

Volo cada vegada més ràpid, contenta pel partit, i perquè estic aconseguint divertir-me. Però de sobte veig com es posa davant meu i no tinc temps per frenar, de manera que xoquem. Em poso a riure encara més, mentre aferro l'escombra per estabilitzar-la.

- Jo sí, jo sí... Però crec que la bomba ha tingut un aterratge forçós, mira-la allà baix - dic, assenyalant amb el dit la bomba que, en efecte, és a terra, a la sorra del camp.
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 2 EmptyDs Des 29, 2012 11:36 am

-La bomba?

Miro cap avall i la veig al terra. Ric amb ella, sense poder evitar-ho, i no es fins que se'm passa l'atac de riure que la miro a ella i despres a la bomba.

-Vols seguir jugant? O em proclamo el vencedor final i anem a fer una altra cosa?- dic, amb un sonriure trapella.
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 2 EmptyDs Des 29, 2012 11:43 am

- Vencedor final? Ja t'agradaria. Deixem-ho en que... Estem posposant el partit sine die, val?

Li pico l'ullet, i després faig baixar l'escombra, fins a quedar a uns metres de la sorra i deixar-me caure, aterrant al terra tou i estirant-me allà, sense poder deixar de riure.

"Qualsevol diria que estàs atrapada al passat, Kay..."
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 2 EmptyDs Des 29, 2012 11:53 am

Ric quan diu allò. Sabia que no es rendiria, no era per a ella, allò.

-Com vulgui la senyoreta.- dic.

La veig baixr i estirar-se a la gespa. Dubto en seguir-la o anar a cercar al Dan que potser està ja boig, cercant-me... Bha, em trec aquest pensament del cap. El Dan sempre esta boig, no es cap novetat, així que baixo fins al seu costat i m'estiro amb ella.

-Se't veu millor.- Li dic, somrient.
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 2 EmptyDs Des 29, 2012 12:01 pm

Miro com baixa amb l'escombra, sentint com dins el seu cap abandona la idea d'anar a buscar el Dan per quedar-se amb mi i reprimint un somriure per això. Podria dir-li que sóc legerement... Encara que ningú ho sap, ni tan sols els pares.

- Estic millor.

Em quedo mirant el cel, estirada a terra, amb la respiració pausada, recuperada del petit partit. Somric, sense mirar-lo, i dic:

- Gràcies...
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 2 EmptyDs Des 29, 2012 12:06 pm

Sonric en sentir com em dona les gràcies. Faig un gest amb el cap de que nobes mereixen, però com mira al cel, ho acabo dient en veu alta.

-No es mereixen, dona. Gràcies per a que? Ara tot està com havia d'estar, només he ajudat a que sigui així.

Baixo la mirada i la miro a ella, mentre mira al cel, i després desvio la mirada al cel jo. Fa sol, i s'ha d'aprofitar.
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 2 EmptyDs Des 29, 2012 12:17 pm

- Saps que sí que es mereixen, Ollie.

La meva mirada segueix clavada al cel blau mentre responc a les seves paraules amb calma. M'intriga d'on treu les ganes per ajudar els altres quan el seu cap està fet un embolic. Ho noto, té els pensaments fets un caos. I un cop més, em sento malament per estar mirant en llocs que no em pertoquen.

- Com és que ho fas, això? Ajudar la gent a sentir-se millor en tots els sentits, dic - pregunto, mirant-lo amb curiositat.
Tornar a dalt Ir abajo

Partit de Quidditch com a metode de relaxació...
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 4Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4  Següent