Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 4 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 4 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Partit de Quidditch com a metode de relaxació...

Ir abajo 
3 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4  Següent
AutorMissatge
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood


Nombre de missatges : 127
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 EmptyDs Des 29, 2012 12:26 pm

Alço una cella quan em demana allò, i durant uns instants, cerco la millor manera de dir-ho sense semblau un imbècil, i de manera que s'entengui bé. Al final acabo alçant les espatlles, ja que a vegades ni jo mateix ho se.

-És com una mena de necessitat. Si els que estan al meu voltant no estan bé jo tampoc ho estic. No puc estar-ho, veient la seva cara trista.

Baixo la mirada del cel a ella.

-Em veig obligat a ajudar en tot el que pugui.
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox


Nombre de missatges : 75
Fecha de inscripción : 18/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 EmptyDs Des 29, 2012 11:10 pm

Segueixo observant-lo, i malgrat que estic intentant de totes totes ignorar el que passa pel seu cap, el que m'arriba ara és una sensació que em fa somriure. És tan bona persona que no sap ni com explicar-ho.

- Hi hauria d'haver més gent com tu i menys gent com jo.

Ho comento amb veu distreta, encara mirant-lo, i uns segons després abaixo la mirada, somrient de manera una mica trista.

- Tothom estaria millor, crec. Amb més gent com tu, que... Mira't, joder, més bona persona impossible. I la gent com jo no encaixem, perquè som egoïstes, i... I no li fem cap bé a ningú - dic, en un xiuxiueig gairebé inaudible.
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood


Nombre de missatges : 127
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 EmptyDg Des 30, 2012 12:26 am

Alço una cella, encara mirant al cel, quan diu allò. No sé si agafar-m'ho com un compliment o...

-Kay, no ho diguis això.

Me la miro negant amb el cap

-Tu ets com ets, jo soc com soc, el Dan és com és... I ens hem d'estimar com som. Tu potser creus que no fas cap bé... Però segur que no es veritat. Fas bé sent com ets. Als teus amics, a la gent que t'envolta... Nosaltres t'estimem com ets, i tothom té coses que no li agraden d'ell mateix... El problema és quan ens impedeixen veure les coses bones de nosaltres mateixos.
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox


Nombre de missatges : 75
Fecha de inscripción : 18/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 EmptyDg Des 30, 2012 7:09 am

M'incorporo una mica, sense deixar de mirar l'Ollie als ulls mentre em parla, i em quedo asseguda, abraçant-me les cames, capcota.

- Però a molta gent no li agrada com sóc. Tu... El teu cas és diferent, sembla impossible que puguis caure-li malament a algú, sent com ets, però jo...

Empasso saliva, tancant els ulls amb força. Slytherin que no encaixa entre els Slytherin perr ser com és, Slytherin bipolar, Slyhterin rara. Aquesta sóc jo.
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood


Nombre de missatges : 127
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 EmptyDg Des 30, 2012 7:19 am

-Això és mentida. A la gent li caus bé, Kay, i si parlessis amb més gent ho veuries.

Penso en el que diu sobre que sembla impossible que jo caigui malament a algú. Alço una cella. Al Luke de Gryffindor no li caic bé, encara no sé perquè. Però no dic res, ja m'agrada que pensi això de mi.

-A mi, personalment, em caus genial.
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox


Nombre de missatges : 75
Fecha de inscripción : 18/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 EmptyDg Des 30, 2012 7:24 am

Parlar amb més gent. És clar, per ells es fàcil, parlen amb qui volen i no passa res. Però si jo ho faig, arribo després a la Sala Comuna i em trobo els bessons Abrams rient-se de mi per "relacionar-me amb impurs i sangs de fang". M'aguanto el riure, no puc evitar veure el que pensa del Luke de Gryffindor. Si ell sabés... I de sobte un altre pensament, que li agrada que pensi així d'ell. Somric una mica, notant que d'un moment a altre les meves galtes s'encendran, i dic, fluixet:

- Gràcies... - segueixo abraçant-me les cames, i clavo la meva mirada en els meus peus, notant una escalforeta a les galtes que no pot significar res de bo.
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood


Nombre de missatges : 127
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 EmptyDg Des 30, 2012 7:32 am

Fixo la meva mirada al cel quan em dona les gràcies, i sento com em posso una mica vermell i les puntes del meu cabell es van camviant de color. Em froto el cabell, sentint-me una mica incomode.

-De res...

Em giro cap a ella i me la miro mentre mira al terra. Un somriure em surt a la cara.

-I estic segura que li caus bé a la gent. De veritat.
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox


Nombre de missatges : 75
Fecha de inscripción : 18/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 EmptyDg Des 30, 2012 7:38 am

Intento no ficar-me en la seva ment, intento ignorar els corrents de pensaments seus que em venen a cada moment. Ni tan sols sap que sóc legerement, i estic notant cada sensació seva d'una manera totalment injusta.

- Ollie, jo...

Respiro fons, i em giro cap a ell, seient com els indis davant seu, mirant-me les sabates per evitar en contacte visual amb ell.

- Hi ha una cosa... Hi ha una cosa que no sap ningú, pero volia que tu ho sabéssis, puc... Puc llegir la ment - i les últimes paraules em surten amb un xiuxiueig.
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood


Nombre de missatges : 127
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 EmptyDg Des 30, 2012 8:00 am

Me la miro, mentre em parla. Alço una cella, quan diu que pot llegir la ment. Val, ara no se com reaccionar.

-Ehm... Uau?- demano. Després ric. - Ets legelement, així, com el director? Quina pasada!

Després em quedo uns segons en silenci. Això significa que llegia la meva gent tota aquesta estona. Ara em sento una mica violent. Però no es culpa seva, tenir aquest do.

-Ehm, et molestaria que tanqués la meva ment ara quan parlo amb tu?
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox


Nombre de missatges : 75
Fecha de inscripción : 18/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 EmptyDg Des 30, 2012 12:28 pm

Segueixo amb la vista clavada a terra, i noto como el llavi inferior em tremola una mica.

- Sí... Això em temo.

Em frego les mans, nerviosa. És la primera persona que ho sap, i encara no sé per què li he dit.

- No, no, tanca-la! És que... Intento no veure el que us passa per la ment, no m'agrada gens això que tinc... Em sento malament cada cop que veig alguna cosa d'una altra persona, com si estigués envaïnt el seu espai personal... A vegades no ho puc evitar, però quan puc, prefereixo fer com que no tinc aquesta... Cosa.
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood


Nombre de missatges : 127
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 EmptyDg Des 30, 2012 12:36 pm

Tanco la ment tan bon punt ella em diu que ho prefereix així. Escolto el que diu del seu estrany do i medito sobre ell en silenci. Sí, a vegades deu ser un infern. La compadeixo...

-I ho sap molta gent aquest superpoder que tens? La Rose no me n'ha parlat mai.

Me la miro i em concentro. Al cap d'uns segons tinc el cabell d'un color verd herba.

-Tranquil.la, no ets l'unica amb dons estranys- em senyalo el cabell, amb un aomriure.
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox


Nombre de missatges : 75
Fecha de inscripción : 18/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 EmptyDg Des 30, 2012 12:56 pm

- És que la Rose no ho sap. No ho sap ningú... Ets... Ets la primera persona a qui ho dic, de fet.

M'encongeixo d'espatlles, fixant la mirada a terra. I llavors, quan sento les seves altres paraules, el miro. I la boca se m'obre tres pams.

- És verd! Com mola, Ollie!

M'agenollo al seu costat, i duc una mà al seu cabell. El toco, sense pensar en el que estic fent, examinant-lo lentament. És verd, verd. Aquest noi és metamòrfag? I llavors és quan m'adono que li estic tocant el cabell, i me'n separo de sobte, dient en veu baixa:

- Ho... Ho sento.
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood


Nombre de missatges : 127
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 EmptyDg Des 30, 2012 1:10 pm

-Ah, així s'enten... Gràcies per explicar-m'ho, Kay.

Somric, divertit, en veure la seva reacció. S'apropa de cop, i això em possa una mica tens. Sento el seu perfum, la seva proximitat, mentre ella mira admirada el meu cabell verd que corre el perill de canviar de color. Llavors s'adona del que fa i es separa, i jo somric per no fer una ganyota.

-No, tranquil.la, es normal. El vols d'un altre color? Mmmm blau?- Em concentro i el canvio a blau, després la torno a mirar, amb un somriure.- Has vist? Jo tambe soc un bitxo raro.
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox


Nombre de missatges : 75
Fecha de inscripción : 18/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 EmptyDg Des 30, 2012 1:25 pm

- No, tu no ets un bitxo raro...

I és que realment penso que no ho és. Ja els agradaria als bitxos raros ser com és ell, a més, ell té un do que afecta al comportament físic del seu cos. Miro com els seus cabells es tornen blaus, amb una curiositat creixent.

- Al menys tu ho pots controlar, això - dic, somrient.
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood


Nombre de missatges : 127
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 EmptyDg Des 30, 2012 1:31 pm

-Bé, en realitat no ho controlo del tot. Puc controlar-lo si em concentro t, però... En realitat quan canvien més son segons els meua estats d'anim, i com que llavors estic dominat per aquell estat, no em puc concentrar i els meus cabells proclamen als quatre vents com em sento.

Mentre parlo, els meus cabells canvien de nou, poc a poc, fins al seu color.

-Després hi han els ulls, que aixo si que no ho controlo. A vegades els tinc marrons, a vegades blaus i a vehafes verds...
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox


Nombre de missatges : 75
Fecha de inscripción : 18/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 EmptyDl Des 31, 2012 2:52 am

Segueixo mirant el seu cabell mentre parla, amb un somriure torçat, encisada per aquest do que té. Un do que pot controlar i un do que utilitza per a coses com canviar-se el cabell de color... És simplement impressionant.

- Ara els tens molt macos - dic, referint-me als seus ulls, que estàn d'un color verdós.

M'adono del que he dit i somric, mirant el terra fixament i maldant per no posar-me vermella. Per què parlo sense pensar?
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood


Nombre de missatges : 127
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 EmptyDl Des 31, 2012 3:03 am

Em posso vermell quan diu allò, i els meus cabells comencen a canviar a un castany fosc. Arg, gracies, cabells.

-Gracies... Els teus també son molt macos...

Em miro les meves mans, vermell. No m'esperava la floreta. Perquè m'ha afectat tant?

- Veus el que et ddia de no poder controlar-ho?- dic, referint-me als cabells.
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox


Nombre de missatges : 75
Fecha de inscripción : 18/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 EmptyDl Des 31, 2012 3:54 am

Li miro els cabells, que estan canviant de color una altra vegada, i em poso una mica més vermella quan em diu que els meus també són molt macos.

- I... Què vol dir aquest color?

Ho pregunto amb curiositat, perquè és una cosa que sempre m'ha semblat curiosa. I interessant a la vegada. I més, és clar, si és en ell.
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood


Nombre de missatges : 127
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 EmptyDl Des 31, 2012 5:39 am

Em demana que significa el color. Mmm... Baixo la mirada al terra. Guay, de conya...

-Castany obscur... Vergonya.

D'acord, mare meva, podria haver mentit. Però se n'hauria acabat adonant d'una manera o una altra...Però ara, si la terra em tragués, no m'importaria...
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox


Nombre de missatges : 75
Fecha de inscripción : 18/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 EmptyDl Des 31, 2012 11:13 pm

Alço una cella, sense entendre-ho. Vergonya? Ell mira el terra, i jo no aparto la vista dels seus cabells, pensativa.

- I... Per què el tens castany fosc?

Em quedo callada uns moments, adonant-me que tal vegada no m'ho vol dir perquè li fa vergonya, precisament. Nego amb el cap, somrient.

- És igual, ignora aquesta pregunta - afegeixo de seguida, somrient-li.
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood


Nombre de missatges : 127
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 EmptyDt Gen 01, 2013 12:39 am

Faig un somriure quan diu que millor ignoro la pregunta. Sí, millor.

Alço el cap i la miro, uns segons. Em quedo uns segons així, distret, i quan me n'adono m'esforço en trobar alguna cosa que dir.

-I això de ser legiliment com funciona? Sents tota l'estona el que la gent pensa? O només quan tu vols?

Sento com els meus cabells tornen al seu color obscur, el del papa, mentre me la miro a ella, amb un somriure.
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox


Nombre de missatges : 75
Fecha de inscripción : 18/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 EmptyDt Gen 01, 2013 1:07 am

Em mossego el llavi en sentir la seva pregunta, mirant a terra, abraçant-me les cames amb un sospir.

- Doncs... Suposo que he d'aprendre a controlar-ho... Als llibres posa que amb el temps podré, jo... Ara per ara, sento tot el que pensa la gent al meu voltant. Puc intentar no sentir-ho, és bastant estressant viure amb el cap ple de veus alienes. A vegades aconsegueixo tancar la ment, però necessito molta concentració, o pensar fermament en alguna cosa que em permeti... Aïllar-me, suposo. Amb la pràctica cada cop m'és més fàcil, i puc aconseguir això, evitar veure l'interior d'algú, com... Com estic fent ara amb tu - somric una mica, mirant-me les mans, que apresen les meves cames, deixant-me feta un nus.
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood


Nombre de missatges : 127
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 EmptyDt Gen 01, 2013 1:43 am

-Oh, pots deixar de fer-ho, la meva mare ens va obligar a mi i a la Rose a aprendre oclumència. Ella va aprendre més tard i sempre se n'ha penedit... Tinc la ment ben tancada ara, així que pots estar tranquil.la.

Me la quedo mirant uns segons, i despres torno a estirar-me a la gespa, mirant al cel. Qualsevol diria que estem al passat.

-Escolta, vols fer alguna cosa per cap d'any? És a dir, a la força no podrem estar amb les nostres families, però podriem fer alguna cosa tots junts...
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox


Nombre de missatges : 75
Fecha de inscripción : 18/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 EmptyDc Gen 02, 2013 10:04 am

Somric àmpliament, deixant caure tots els esforços que estava fent per tal de bloquejar la meva capacitat de llegir la ment, i li somric, ocultant nerviosisme. És tot un consol saber que puc parar d’haver de concentrar-me tota l’estona en no llegir-li la ment a un amic... Amic?

Sí, fer alguna cosa per cap d’any estaria molt bé... A més, la majoria de nosaltres... Bé, els nostres pares són amics de tota la vida, tampoc estarà tan allunyat d’un cap d’any en família, no creus? - somric una mica, encongint-me d’espatlles i deixant-me caure a la gespa, al seu costat, una altra vegada
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood


Nombre de missatges : 127
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit de Quidditch com a metode de relaxació...   Partit de Quidditch com a metode de relaxació... - Página 3 EmptyDc Gen 02, 2013 10:14 am

Somric en veure-la somriure, i assenteixo quan diu allò de que tampoc estaria tan allunyat de passar-lo amb la familia.

-Bé, així la Rose i el Dan potser em deixen de dir soso.- rodo els ulls.

La miro, ara que està estesa al meu costat.

-I bé... vols fer alguna cosa?

Sincerament, esperava que sí que en volgués...
Tornar a dalt Ir abajo
 
Partit de Quidditch com a metode de relaxació...
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 4Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4  Següent
 Temas similares
-
» Quidditch per oblidar...
» Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle]
» Un suc de carabassa, siusplau! [partit de Quidditch televisat, tothom és benvingut!]
» Partit amistós a mort
» Resolució del partit: GRY vs. SLY

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Camp de quidditch-
Canviar a: