Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Partit amistós a mort - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 3 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 3 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Partit amistós a mort - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Partit amistós a mort - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Partit amistós a mort - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Partit amistós a mort - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Partit amistós a mort - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Partit amistós a mort - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Partit amistós a mort

Ir abajo 
5 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Partit amistós a mort - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit amistós a mort   Partit amistós a mort - Página 2 EmptyDl Set 20, 2010 4:00 am

Quant em vaig donar compte ja era massa tard, estava a les urpes del Pi. De sobte vaig notar molt de mal al braç dret. Havia d'intentar esquivar les rames, però amb el braç ferit no era facil i a més em feia mal el cap. Aleshores vaig vore com un gran llamp il·luminava el camp i com caia, esperava que no hi haguera ningu.
Encara que tot estava molt fosc i no es veia res jo podia sentir les branques del arbre, aixi que l'unic que havia de fer era esquivar-les.
Vaig sentir alguns arraps en el braç i en la ma, però finalment vaig poder eixir del perimentre del arbre.

- JA! ET PENSES QUE PODRIES AMB MI!- vaig exclamar.

Despres em vaig dirigir ràpidament al camp, les altres estarien preocupades.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Partit amistós a mort - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit amistós a mort   Partit amistós a mort - Página 2 EmptyDl Set 20, 2010 4:09 am

Després tot va ocórrer molt de pressa, MASSA. La Sam havia marcat i jo havia partir darrera la Maggie i la Lily per evitar que tornessin a marcar i moltes coses van passar alhora: vaig sentir un crit de dolor i vaig veure com la Sam es dirigia cap al Pi Cabaralla empesa pel vent. Vaig oblidar-me de la bomba i em dirigia cap a ella quan un altre crit em va glaçar la sang... Era l'Agatha! Un llamp acabava de caure-li a sobre!!!!! Havia de conservar la calma i tenir el cap fred, però el pànic m'envaïa per moments, i l'Agatha anava caient en caiguda lliure...

- ARESTO MOMENTUM! - vaig cridar.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Partit amistós a mort - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit amistós a mort   Partit amistós a mort - Página 2 EmptyDl Set 20, 2010 4:24 am

Vaig escoltar un cop darrere meu, em vaig girar encara amb la bomba i vaig veure com la Sam se n'anava cap al pi.
-SAM!- vaig cridar, vaig deixar anar la bomba per anar a ajudar-la, però un crit més proper em va fer tornar a girar. l'Agatha queia en picat des de l'escombra. Segur que havia sigut un llamp.
-AGATHA!- vaig cridar, i de cop vaig veure com la caiguda de l'agatha es frenava. Vaig baixar a tota velocitat i vaig agafar a l'agatha abans de que toqués el terra.

-Agatha! Agatha! desperta coi!- vaig dir. En veure que no es despertava vaig fer un gest a les altres de que el partit s'havia acabat, que ens en anessim tots.
Vaig baixar al terra i vaig entrar amb l'Agatha a cavallet sobre meu.
-Anem cap a la infermeria, Agatha. Desperta si us plau!- li vaig dir.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Partit amistós a mort - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit amistós a mort   Partit amistós a mort - Página 2 EmptyDl Set 20, 2010 4:29 am

Vaig arribar al mig del camp casi caiguent-me de la escombra, anava plena de sang i em feia cada vegada més mal el cap. Aleshores al arribar em vaig donar compte de que Lils carregava alguna cosa, era Agatha. Aleshores vaig entendre, el llamp si que havia tocat algu.

- Agatha!!- vaig dir mentres em dirigia cap a ella. Li vaig buscar el pols, però el tenia molt debil.- Em de dur-la ràpidament a la infermeria!!!- vaig dir anant raere de Lils.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Partit amistós a mort - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit amistós a mort   Partit amistós a mort - Página 2 EmptyDl Set 20, 2010 4:32 am

Vaig dirigir-me ràpidament al centre del camp. La Lily tenia a l'Agatha en braços, que estava inconscient, i la Sam va arribar fent tentines. "Déu meu, déu meu! Com ha pogut passar això?", pensava, les cames em feien figa.

- SAM! Estàs sagnant!!! AGATHA!! Mare meva, hem d'anar a la infermeria corrents!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet


Nombre de missatges : 812
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 29

Partit amistós a mort - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit amistós a mort   Partit amistós a mort - Página 2 EmptyDl Set 20, 2010 4:44 am

Estava enfilada encara cel amunt, quan la Sam havia xocat contra el cèrcol i havia perdut el coneixement, llavors un llamp va caure sobre l'Agatha... Aquell esclat de lluny m'havia deixat amb uns ulls que em coïen del mal, ja que una llum tan potent, estant acostumats a la foscor... Vaig sentir crits, molts crits, i vaig començar a baixar rapidament cap a la gespa del camp. Hi havia l'Agatha estirada al terra, i no tenia pols. merda, MERDA!

Vaig anar corrent cap a ella, m'hi vaig ajupir al costat, i li vaig demanar a les altres com estava. Estava molt malament, massa.

-Ràpid, l'hem de portar a l'infermeria!

La vaig fer levitar en l'aire,vigilant de que no revés encara més.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Partit amistós a mort - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partit amistós a mort   Partit amistós a mort - Página 2 EmptyDl Set 20, 2010 4:52 am

- UN MOMENT! - vaig cridar - Si ens presentem a la infermeria així, Madame Pomfrey sabrà que hem estat jugant a Quidditch amb aquest temps i sense supervisió i ens la carregarem! Hem de canviar-nos de roba.

Dit i fet, amb un moviment de vareta la Maggie, l'Eileen, la Lily i jo ja no duíem l'equipatge de Quidditch. Vam canviar també a l'Agatha, però la Sam estava massa ferida i ja no podíem perdre més temps.

- Va, ja està! ANEM!!!!!!!


[Tema tancat!]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Partit amistós a mort
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» Resolució del partit: GRY vs. SLY
» Com jugar un partit de Quidditch
» Resolució del partit: HUFFLE vs. RAVEN
» Partit de Quidditch Bruno-....? [Gisèlle]
» Partit de Quidditch com a metode de relaxació...

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Camp de quidditch-
Canviar a: