Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
El James, la Cass i la Mort HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 7 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 7 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
El James, la Cass i la Mort HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
El James, la Cass i la Mort EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
El James, la Cass i la Mort EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
El James, la Cass i la Mort EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
El James, la Cass i la Mort EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
El James, la Cass i la Mort EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 El James, la Cass i la Mort

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr


Nombre de missatges : 898
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 31
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

El James, la Cass i la Mort Empty
MissatgeAssumpte: El James, la Cass i la Mort   El James, la Cass i la Mort EmptyDs Mar 31, 2012 3:50 am

Vaig travessar els jardins, tranquil·lament, fins que vaig veure la Cassandra corrent per allà amb el seu gat. Vaig alçar una cella i vaig dibuixar un somriure, abans d'anar fins a ella.

- Hola, Cass! - vaig somriure-li, simpàtic.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

El James, la Cass i la Mort Empty
MissatgeAssumpte: Re: El James, la Cass i la Mort   El James, la Cass i la Mort EmptyDs Mar 31, 2012 3:55 am

Anava a fer una cursa amb la Mort, a vore qui arribava abans fins l'arbre de fulles taronjes.

- I no val fer trampes!- vaig dir-li.- No me poses eixa cara, a la de tres...1..2..eeeh! He dit a la de tres!

Però ja havia començat a correr, aixi que vaig començar a correr raere d'ella, per ser una gata corria moooolt!

- Mooort! Fas trampeeeeeeeeeeeees!

Aleshores vaig sentir que algú me cridava, vaig girar-me i vaig vore que era el James, l'amic de Bam-Bam que me va renyir però que després ens va salvar.

- Holaaaaaaaaaaa!- vaig dir donant botets.- Moooort! La cursa ja ha acabat.- i la gata va tornar.- Ella és la Mort, Mort ell és el James ^^
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr


Nombre de missatges : 898
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 31
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

El James, la Cass i la Mort Empty
MissatgeAssumpte: Re: El James, la Cass i la Mort   El James, la Cass i la Mort EmptyDs Mar 31, 2012 4:03 am

Vaig alçar una cella, sorprès pel nom de la gata, però no vaig dir res.

- Com estàs, Cass? - vaig somriure-li -. Ja estàs millor que l'altre dia?

Vaig amanyagar el cap de l'animaló, que arribava i passava per sota les meves cames en aquell moment.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

El James, la Cass i la Mort Empty
MissatgeAssumpte: Re: El James, la Cass i la Mort   El James, la Cass i la Mort EmptyDs Mar 31, 2012 4:21 am

- Jo? Jo estic bé ^^

La Mort es va deixar acariciar, ultimament es comportava...estava moolt protectora amb mi, coses de gats supose.

- L'altre dia? Quan? Jo estic bé ^^- quin dia deia?
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr


Nombre de missatges : 898
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 31
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

El James, la Cass i la Mort Empty
MissatgeAssumpte: Re: El James, la Cass i la Mort   El James, la Cass i la Mort EmptyDg Abr 01, 2012 6:30 am

Vaig somriure, en veure que estava bé. El seu cervell semblava fer un esforç monumental per amagar en un racó tots els records de la batalla.

- I la Wendy? També està bé, ella? - vaig asseure'm a terra, convidant la nena a fer el mateix.

Me la vaig quedar mirant, tranquil. Semblava estar bé, però alguna cosa a la seva ment fallava. Quan intentava llegir-li la ment... hi havia una part amagada, protegida, ben tancada, que vaig suposar que amagava els records que no podia trobar enlloc, records tristos i de dolor. Vaig preguntar-me, internament, si allò era bo; potser ho era, però era perillós si algun dia s'obria la capsa de Pandora.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

El James, la Cass i la Mort Empty
MissatgeAssumpte: Re: El James, la Cass i la Mort   El James, la Cass i la Mort EmptyDg Abr 01, 2012 6:44 am

Vaig deixar-me caure a la gespa al seu costat.

- La Wen? Eh...si, supose que si, nose és la Wen ^^ Tot i que hi ha vegades que li dic de fer Kaboum i no vol...és estrany. Tot i que fa una setmana, el Mr. Mouse es va morir i varem discutir, però ara ho varem arreglar.

Oooh! Xaf! Vaig posar la mà en la butxaca i vaig traure a Xaf.

- Ah, estas bé!- i es va pujar al meu cap.- Tu ets professor, oi? Jo no he anat a cap classe teua encara! Mola?
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr


Nombre de missatges : 898
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 31
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

El James, la Cass i la Mort Empty
MissatgeAssumpte: Re: El James, la Cass i la Mort   El James, la Cass i la Mort EmptyDg Abr 01, 2012 7:53 am

Vaig somriure, una mica més amargament en sentir el que explicava.

- Cuida-la molt, si no vol fer kaboum és perquè està preocupada per alguna cosa... - vaig ometre allò per què estava preocupada -. Sí, que sóc professor! Fins l'any passat, jo era alumne com tu, però... Segur que t'agradarà venir a les meves classes, ja ho veuràs.

Vaig quedar-me quiet, pensant, durant uns instants.

- Tot i que... t'agradaria aprendre a defensar-te i a lluitar bé, oi? Vull dir... més del que aprendries en una classe normal...
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

El James, la Cass i la Mort Empty
MissatgeAssumpte: Re: El James, la Cass i la Mort   El James, la Cass i la Mort EmptyDg Abr 01, 2012 8:54 am

- Jo la cuide, ella pensa que ella me cuida més a mi, pero jo cuide d'ella encara que ella no ho sapiga. Tu ets un any més major que Bam-Bam? I ja ets professor? Uau! Que guaaay!

Vaig acariciar la Mort, que si m'agradaria apendre a defensar-me? Oooh! Guaay!

- Jo se Karate ^^ Dius de magia? La magia mola moooolt! Jo sols se el que varen ensenyar-me a Grecia i algo que me va dir Bam-Bam! Jo vuic apendre allo que feieu per allunyar els llençols negres! Jo vuic apendre a defensar-me! Tu ho ensenyaras? ^^

Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr


Nombre de missatges : 898
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 31
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

El James, la Cass i la Mort Empty
MissatgeAssumpte: Re: El James, la Cass i la Mort   El James, la Cass i la Mort EmptyDg Abr 01, 2012 9:40 am

Vaig riure per sota el nas, una mica sorprès, en sentir parlar dels llençols negres.

- Euh... Demèntors... Patronus... - vaig remenar el cap -. Sí i no, Cass. A classe no us ensenyaré això, però fora de classe, a tu i a alguns més, si voleu, us ensenyaré tot el que us faci falta.

Vaig somriure-li, mentre pensava en l'EM. Pel que sabia, la majoria dels integrants antics estaven compromesos; però tenir gent nova, de cara al futur, ens aniria bé. Em temia que s'acostava una guerra, una guerra llarga i temible contra un adversari cada vegada més poderós.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

El James, la Cass i la Mort Empty
MissatgeAssumpte: Re: El James, la Cass i la Mort   El James, la Cass i la Mort EmptyDg Abr 01, 2012 9:49 am

- Els dementors, vaig llegir en un llibre amb la Wen coses sobre ells. A la biblioteca, pero llençols negres els pega més. Perque tenen forma de llençols i són negres- tenia lógica. El nom els pegava més- No m'agraden. Fora de classe? En plan secret...com...-vaig tapar-me la boca.

No podia dir aixo! Era secret, havia promes a la reunio aquella guay que guardaria el secret. No podia dir-ho, merda i si me preguntava? Eugh...

- A mi m'agradaria...patronus? Jo vuic fer patronus. Jo vuic apendre ^^
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr


Nombre de missatges : 898
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 31
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

El James, la Cass i la Mort Empty
MissatgeAssumpte: Re: El James, la Cass i la Mort   El James, la Cass i la Mort EmptyDg Abr 01, 2012 10:03 am

Vaig riure en veure com es tapava la boca.

- Ehm... Cass, jo vaig fundar això en què penses ara mateix. De fet, la idea és que tornarem a fer reunions, però serà diferent. Ara el que farem serà... aprendre, en comptes d'actuar. No podem actuar sense saber coses.

Vaig quedar-me-la mirant, amb un somriure tort.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

El James, la Cass i la Mort Empty
MissatgeAssumpte: Re: El James, la Cass i la Mort   El James, la Cass i la Mort EmptyDl Abr 02, 2012 1:53 am

Segur que parlavem del mateix? Eehh..Pot ser no parlavem del mateix...

- I com saps que estem parlant del mateix?- tot i que el James era dels bons, i si els de la sala-guay erem dels bons, doncs pot ser si que era dels nostres bons.- Tu ets dels nostres bons, oi? Oh! Aleshores tu ho vares fundar? Que guay!- deia que apendriem coses, jo volia saber més.- Jo vuic continuar anant ^^ I no actuarem? Pero no farem res a les serps? Les serps són malvades, l'altre dia una serp va donar-me una espenta i es va riure, i jo no havia fet res.- i era cert, un cop que no faig res i es posen amb mi. Encara que jo mai els feia res ^^

Vaig agafar gespa i vaig començar a fer nussos, es trencava de vegades, pero bah.

- Jo vuic apendre coses guaays!
Tornar a dalt Ir abajo
 
El James, la Cass i la Mort
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Sembla que mai portem bones notícies... [Cass, James]
» El cadaver de la Cass
» Xerrada [Cass]
» Serpotes de fàbrica. [Cass]
» Excursió al bosc [Cass]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Jardins-
Canviar a: