Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
El cadaver de la Cass HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 5 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 5 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
El cadaver de la Cass HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
El cadaver de la Cass EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
El cadaver de la Cass EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
El cadaver de la Cass EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
El cadaver de la Cass EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
El cadaver de la Cass EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 El cadaver de la Cass

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Invitat
Invitat




El cadaver de la Cass Empty
MissatgeAssumpte: El cadaver de la Cass   El cadaver de la Cass EmptyDg Nov 07, 2010 9:38 am

Vaig decidir-me a seguir a la Cass, despres de que s'enfades amb mi, havia pasat una hora des de que aviem discutit i havia marxat cabrejada a comprar llaminadures.
Vaig arribar al poble i vaig començar a anar per carrerons.
-Nooooo!- No vaig poder dir res més davant d'aquella visió.
La Cass estava al terra, inmòbil.
Em vaig agenollar al seu costat, li vaig agafar el braç i li vaig buscar el pols, res de res estava morta.
Em vaig asentar al seu costat, ja no notava ni el fred, no podia para de pensar que tot això era culpa meva.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

El cadaver de la Cass Empty
MissatgeAssumpte: Re: El cadaver de la Cass   El cadaver de la Cass EmptyDg Nov 07, 2010 10:07 am

Estava passejant per Ducsdemel, quan vaig vore que algú cridava. Em vaig dirigir cap allí, i vaig vore al Bill, cridant i en terra…. la Cass.

- CASS!- vaig dir llançant-me a terra. Li vaig buscar el pols, sense exit, estava morta. No.... aleshores vaig vore el missatge. DE FARSANT NO EN TINC RES F.R.- No, pot ser no tens res de farsant, però si que ets un covard.- vaig dir cridant. I les llagrimes van començar a eixir.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




El cadaver de la Cass Empty
MissatgeAssumpte: Re: El cadaver de la Cass   El cadaver de la Cass EmptyDg Nov 07, 2010 10:14 am

La Sam em va intentar aixecar del costat de la Cass però no volia, volia quedar-me alla al seu costa.
-No! Jo em quedo aqui deixa'm- Li vaig cridar a la Sam i em vaig posar a plorar
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

El cadaver de la Cass Empty
MissatgeAssumpte: Re: El cadaver de la Cass   El cadaver de la Cass EmptyDg Nov 07, 2010 10:18 am

- No pots quedar-te aqui Bill.- vaig dir mentres tapava amb un llençol a Cass.- Hem d'anar a Hogwarts, em de dur-la a casa.- vaig dir intentant fer entrar en rao a Bill. No podria creure que la Cass fora morta.- Em d'anar.- vaig dir plorant, però amb la veu firme.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




El cadaver de la Cass Empty
MissatgeAssumpte: Re: El cadaver de la Cass   El cadaver de la Cass EmptyDg Nov 07, 2010 10:33 am

-NO! No podem marxar - Vaig entre els plors, no volia marxar del seu costat.
Em vaig aferrar mes fort a ella, com si aixo hagues de conseguir que tornes.
Vaig mirar la Sam però em donava igual el que digues, jo em pensava quedar al seu costat.
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler


Nombre de missatges : 565
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

El cadaver de la Cass Empty
MissatgeAssumpte: Re: El cadaver de la Cass   El cadaver de la Cass EmptyDg Nov 07, 2010 10:43 am

Anava cap a Ducsdemel a comprar una mica de xocolata quan vaig sentir uns crits de dues persones. Les veus m'eren familiars, així que vaig acostar-me a veure què passava. Un llençol blanc, s'hi podia endevinar que a sota hi havia un cos.
-Què... Què ha passat?- Vaig preguntar, sense poder evitar quequejar quan vaig veure a la Sam, plorant, i al Bill agafat al cos. El llençol va relliscar i vaig poder veure-li la cara. Era la Cass. Només la coneixia perquè era Ravenclaw i l'acostumava a veure per la Sala Comuna, però no vaig poder evitar que una llagrima em rellisqués galta avall.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

El cadaver de la Cass Empty
MissatgeAssumpte: Re: El cadaver de la Cass   El cadaver de la Cass EmptyDg Nov 07, 2010 10:49 am

Vaig vore arribar a Eileen. La vaig abraçar.

- Ajudam, hem de dur a Cass al castell.- vaig dir. Però ningú em feia cas. Em vaig apropar al Bill i li vaig pegar una bofetada.- Tranquil·litzat, val? Em de dur-la a casa, no puc fer-ho sola, també era amiga meua.- vaig dir mirant-la- Però no podem estar aci fora, i si torna?- em donava igual si tornava, perque si ho feia li faria front. Però començava a fer fred i podía tornar a nevar. Vaig apuntar al cos i aquest es va enlairar.- Aneu a vindre o vos he de dur a rastres?
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




El cadaver de la Cass Empty
MissatgeAssumpte: Re: El cadaver de la Cass   El cadaver de la Cass EmptyDg Nov 07, 2010 10:55 am

-Em quedo- Vaig dir mentres treia una pistola muggle que duia amagada des de feia temps.
-Anire a buscar a aquest fill de puta i m'encarregare d'ell.
Vaig posar una bala a la recamara i vaig començar a caminar.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

El cadaver de la Cass Empty
MissatgeAssumpte: Re: El cadaver de la Cass   El cadaver de la Cass EmptyDg Nov 07, 2010 11:00 am

Me el vaig mirar mentres me apuntava amb la pistola.

- Però a tu que et passa?- vaig dir amb cara d’alucinada- Et creus que el mataras amb la pistola? AMB UNA PISTOLA?- vaig dir, estava boig o que? Sense que es donara compte vaig traure la vareta.- No vuic deixar-te insconcient, però ho fare si no baixes l’arma.- vaig dir apuntant-lo amb la vareta.
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler


Nombre de missatges : 565
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

El cadaver de la Cass Empty
MissatgeAssumpte: Re: El cadaver de la Cass   El cadaver de la Cass EmptyDg Nov 07, 2010 11:06 am

-Accio, pistola- Vaig dir, i la pistola va apropar-se a la meva mà. En Bill estava massa commocionat per fer-hi res, així que vaig destruir-la amb un moviment de vareta- Siusplau, Bill, no facis tonteries. No en ho podem permetre en un moment com aquest- Vaig dir, intentan fer veu serena, però encara em tremolava la veu.- Em de tornar cap al castell- Vaig afegir, mirant a la Sam.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




El cadaver de la Cass Empty
MissatgeAssumpte: Re: El cadaver de la Cass   El cadaver de la Cass EmptyDg Nov 07, 2010 11:10 am

Vaig marxar amb elles mentres pensava la manera de posar-me en contacte amb un amic muggle meu que em pogues donar algun altre arma.
-Hem de acabar amb el cabro aquest.- Vaig dir-li a la Sam i l'Eileen
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

El cadaver de la Cass Empty
MissatgeAssumpte: Re: El cadaver de la Cass   El cadaver de la Cass EmptyDg Nov 07, 2010 11:15 am

Em vaig mirar el Bill.

-No façes cap estupidesa, esta clar.- vaig dir.- No, mentres estigues enfadat..- vaig dir torcant.me les llagrimes.
Varem tirar cap al castell, no em pareixia be dur a Cass ahi dalt, aixi que la vaig agafar i la vaig dur en braços, amb compte.

- Sera millor que anem..- vaig dir fent caminar al Bill i a Eileen.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




El cadaver de la Cass Empty
MissatgeAssumpte: Re: El cadaver de la Cass   El cadaver de la Cass EmptyDg Nov 07, 2010 11:17 am

-No, no fare cap estupidesa, tranquila- No, no en faria cap, per que allo no seria cap estupidesa.
Vaig agafar la Cass dels braços de la Sam.
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler


Nombre de missatges : 565
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

El cadaver de la Cass Empty
MissatgeAssumpte: Re: El cadaver de la Cass   El cadaver de la Cass EmptyDg Nov 07, 2010 11:20 am

Vaig veure com la Sam agafava el cos de la Cass i després en Bill li agafava per portar-lo ell.
-Ens venjarem, Bill- Vaig dir-li, fluixet- Algun dia ho farem. T'ho prometo.

Vam tornar els tres cap al castell, en silenci. El Bill portava la Cass en braços, i la Sam i jo anavem al seu costat. Em va caure una llágrima, però vaig secar-la de seguida. Havia de ser forta, per en Mark, per la Cass.

[Tema tancat]
Tornar a dalt Ir abajo
 
El cadaver de la Cass
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» El cadàver del Mark
» Xerrada [Cass]
» El James, la Cass i la Mort
» Serpotes de fàbrica. [Cass]
» Excursió al bosc [Cass]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Localitats Màgiques :: Hogsmeade :: Carrers-
Canviar a: