Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Excursió al bosc [Cass] HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 6 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 6 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Excursió al bosc [Cass] HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Excursió al bosc [Cass] EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Excursió al bosc [Cass] EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Excursió al bosc [Cass] EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Excursió al bosc [Cass] EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Excursió al bosc [Cass] EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Excursió al bosc [Cass]

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Perseus Luckgarden
Tercer curs
Perseus Luckgarden


Nombre de missatges : 154
Fecha de inscripción : 09/10/2011

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

Excursió al bosc [Cass] Empty
MissatgeAssumpte: Excursió al bosc [Cass]   Excursió al bosc [Cass] EmptyDv Abr 20, 2012 6:14 am

Abans d'entrar al bosc vaig mirar enrere, vigilant que no hi hagués cap professor pels jardins. Al veure que no hi havia ningú vaig somriure i vam entrar.

Al principi no semblava res de l'altre món, s'assemblava als Jardins, però a mesura que anaves entrant apareixien més i més abres. I cada cop molava més.

- No havies entrat mai, abans?- Vaig preguntar- Eh que mola?
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Excursió al bosc [Cass] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Excursió al bosc [Cass]   Excursió al bosc [Cass] EmptyDv Abr 20, 2012 6:16 am

- Tan endins no ^^- estava emocionada, estava al bosc prohibit, prohibit, la paraula prohibit ja molava de per si.- Molt ^^

Varem començar a caminar cap endins i aleshores vaig sentir un soroll.

- Oooh! Has sentit Percy? Pot ser és un unicorn! O un centaure, anem a mirar? Perfaaa ^^- vaig estirar-li de la maniga.- Anem? Anem?
Tornar a dalt Ir abajo
Perseus Luckgarden
Tercer curs
Perseus Luckgarden


Nombre de missatges : 154
Fecha de inscripción : 09/10/2011

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

Excursió al bosc [Cass] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Excursió al bosc [Cass]   Excursió al bosc [Cass] EmptyDv Abr 20, 2012 6:21 am

Vaig girar-me, al sentir el soroll. La veritat és que mai havia entrat tan endins, jo tampoc. Però suposava que ja trobariem la sortida, no? I, bé, suposava que allò no series acromàntules, veritat?

Bé, les acromàntules estan més endins, veritat? Veritat?

-Val, anem.- Vaig dir, respirant fons i agafant la vareta, per si acas.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Excursió al bosc [Cass] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Excursió al bosc [Cass]   Excursió al bosc [Cass] EmptyDv Abr 20, 2012 6:25 am

-Yay! ^^

Varem començar a caminar cap al soroll.

- Has entrat algun cop tan dins? El que no entenc, si esta prohibit, però tot el món entra els professors no fan res?- era estrany, si se suposava que era prohibit però entraven tots...- És un secret a veus ^^

Vaig donar un petit botet, era guay el bosc. Aleshores es va tornar a sentir el soroll.

- Oooh!
Tornar a dalt Ir abajo
Perseus Luckgarden
Tercer curs
Perseus Luckgarden


Nombre de missatges : 154
Fecha de inscripción : 09/10/2011

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

Excursió al bosc [Cass] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Excursió al bosc [Cass]   Excursió al bosc [Cass] EmptyDg Abr 22, 2012 12:38 am

-No, no havia entrat mai tan endins. - Vaig dir, intentant restar-li importancia, com si no fos res de l'altre món. - Tothom entra, el que has de fer és que els professors no s'enterin. Si no ho saben, no et poden castigar.

El soroll es va tornar a repetir, vaig donar un salt al sentir-lo. - D'això... Saps què és? - Vaig preguntar, com si res, mentre seguia caminant.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Excursió al bosc [Cass] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Excursió al bosc [Cass]   Excursió al bosc [Cass] EmptyDg Abr 22, 2012 2:59 am

- Oh, doncs guay.

Aleshores es va tornar a sentir el soroll.

- Un centaure? O una acromantula? Els centaures són simpatics? I les acromantules? He sentit que les acromantules són antipatiques.

Aleshores es va sentir un soroll, i després un altre! I de repent, un darrere nostre...ooh.

- Ens girem? O tirem a correr directament? Correr mola- el bosc era guay, a mi me molaria girar-me, pero i si era un esser enfadat? Vaig agafar la ma del Percy per si corriem no perdres.- A mi me dona igual...- i el soroll es va tornar a sentir darrere
Tornar a dalt Ir abajo
Perseus Luckgarden
Tercer curs
Perseus Luckgarden


Nombre de missatges : 154
Fecha de inscripción : 09/10/2011

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

Excursió al bosc [Cass] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Excursió al bosc [Cass]   Excursió al bosc [Cass] EmptyDg Abr 22, 2012 3:42 am

-Home, simpàtics, els que es diu simpàtics... No els hi agrada que la gent entri al seu bosc...- Vaig dir, una mica preocupat.- I les acromàntules sí, són antipàtiques...- Vaig afegir, empassant saliva.

Quan el soroll es va sentir darrere nostre la Cass em va agafar de la mà. Anava a preguntar-li que què se suposava que estava fent i a exigir-li que em deixés a anar quan el soroll es va tornar a repetir. Vaig empassar saliva.

-Val. Corre, corre!- Vaig cridar, mentre començava a correr sense voler mirar enrere.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Excursió al bosc [Cass] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Excursió al bosc [Cass]   Excursió al bosc [Cass] EmptyDg Abr 22, 2012 3:53 am

Aleshores va dir que correriem i va començar a correr i jo tambe ^^
Pero el soroll també corria, ala.

- Aço és molt guay, pero on anem?

Oh, espera, aixo que hi havia a l'esquerra, pareixia un cotxe! Que feia un cotxe al bosc guay?
Vaig tirar cap al cotxe arrastrant amb mi al Percy.

- Percy, Percy ens amaguem aqui?- vaig obrir la porta estava vell...molaria molt que funcionara!
Tornar a dalt Ir abajo
Perseus Luckgarden
Tercer curs
Perseus Luckgarden


Nombre de missatges : 154
Fecha de inscripción : 09/10/2011

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

Excursió al bosc [Cass] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Excursió al bosc [Cass]   Excursió al bosc [Cass] EmptyDg Abr 22, 2012 4:01 am

Corria esquivant arbres fins que la Cass em va estirar del braç i es va desviar cap a un costat, on hi havia un cotxe que semblava portar la pila d'anys pel bosc. No vaig dubtar en entrar dintre. Vaig sentar-me a un seient, vaig respirar un parell de vegades i vaig mirar a la noia, que estava a l'altre seient.

-Val, què és això?- Vaig dir, assenyalant el cotxe en general. Sabia per què servia un cotxe i tal, però que en feia un dintre el bosc? - I què hi fa al bosc?
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Excursió al bosc [Cass] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Excursió al bosc [Cass]   Excursió al bosc [Cass] EmptyDg Abr 22, 2012 4:10 am

Vaig mirar el cotxe, molava, tot i ser antic molava.

- Un cotxe guay i algo trencat.- vaig vore que hi havia alguna cosa fora, segur que era el soroll.- Aixo és una acromantula?- vaig dir senyalant fora.

Vaig veure que encara tenia el volant, vaig botar al seient de davant, oh! I tenia les claus posades!

- A que molaria molt que funcionara? Pot ser era d'algun professor o d'algun alumne! I es va estropear i el va deixar aqui...o es va escapar, pot ser és magic. - somric, molaria tindre un cotxe magic.-T'imagines anar a Hogwarts amb cotxe?

Tornar a dalt Ir abajo
Perseus Luckgarden
Tercer curs
Perseus Luckgarden


Nombre de missatges : 154
Fecha de inscripción : 09/10/2011

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

Excursió al bosc [Cass] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Excursió al bosc [Cass]   Excursió al bosc [Cass] EmptyDg Abr 22, 2012 4:28 am

Vaig mirar la finestra i vaig poder veure algo que es movia. No em volia quedar a descobrir si de veritat era una acromàntula, la veritat.

-No sé el que és, però intenta engegar el cotxe.- Vaig dir, sense fer-li gaire cas i intentant pensar amb tranquilitat. A fora es seguien sentint sorolls. - Sí, sí, molaria, però mira si s'engega.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Excursió al bosc [Cass] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Excursió al bosc [Cass]   Excursió al bosc [Cass] EmptyDg Abr 22, 2012 4:44 am

Aleshores vaig notar que alguna cosa s'estampava contra el cotxe i que aquest es movia pero no queia.

- Uooo!- vaig. Mirar cap a fora i vaig veure que hi havien coses.- Vale, provare a vore si funciona.- no havia conduit mai, pero no seria tan complicat, bé, un cop la motocicleta del pare, i el vaixell del pare i el pare del Nicolu, pero no contava..- A vore...-vaig girar la clau, pero res.- Va senyor cotxe, se que tu pots, no se quant de temps dus aqui dintre, i estas rovellat, pero si funciones fare el que puga perque estigues brillant de nou, et netejare, arreglare i pintare, guay? Va, vinga senyor cotxe, que tu pots ^^- vaig tornar a girar la clau i aquest cop es va sentir un soroll, com un runrun.- Oooh! Gracies senyor cotxe guay ^^

Vale, ara a conduir ^^

- Funciona Percy, funciona! Cap on tire? ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Perseus Luckgarden
Tercer curs
Perseus Luckgarden


Nombre de missatges : 154
Fecha de inscripción : 09/10/2011

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

Excursió al bosc [Cass] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Excursió al bosc [Cass]   Excursió al bosc [Cass] EmptyDg Abr 22, 2012 5:06 am

-No sé, cap a on vulguis, però tira!- Vaig dir, una mica histèric. Veia les coses, no sabia què eren, a fora. I el cotxe, gràcies a Merlí, s'havia engegat, així que l'únic que volia era sortir d'allà el més ràpid possible.

I no volia, per res del món, haver d'enfrontar-me a les coses que hi havien fora.

-Tu accelera. Cap a on vulguis, però accelera!
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Excursió al bosc [Cass] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Excursió al bosc [Cass]   Excursió al bosc [Cass] EmptyDg Abr 22, 2012 7:34 am

- Tranquil Percy, a mi no et passara res ^^- dic somrient.

Aleshores aprete l'accelerador i el cotxe tira a funcionar, que guay.

- Jo de tu em posaria el cinturo.- dic posant-me'l.- No he conduit mai un cotxe, un vaixell i una motocicleta, pero no un cotxe, no es tan diferent, oi?- i aleshores el cotxe a avançar, pero amb lentitud.- Gracies senyor cotxe ^^

Aleshores alguna cosa es posa damunt del cotxe i gire cap a l'esquerra perque caiga.

- Guaaaaay! Estic conduint!- i començe a conduir esquivant arbres i tirant les acromantules, perque he vist qué son acromantules ja que eren peludes i amb moltes pates.- A que mola Percy? Yujuuuuu!
Tornar a dalt Ir abajo
Perseus Luckgarden
Tercer curs
Perseus Luckgarden


Nombre de missatges : 154
Fecha de inscripción : 09/10/2011

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

Excursió al bosc [Cass] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Excursió al bosc [Cass]   Excursió al bosc [Cass] EmptyDg Abr 22, 2012 9:56 am

No sé si em va espantar més el "Amb mi no et passarà res" o el "Jo de tu em posaria el cinturó." A pesar d'això, li vaig fer cas i em vaig afanyar a posar-me el cinturó.

-Vigila!- Vaig dir, quan va girar de sobte a l'esquerre per fer caure una acromàntula que s'havia posat sobre el cotxe. Val, sí, les havia vist, eren acromàntules. Preferiria no haver-les vist.

-Accelera, accelera!- Vaig cridar, mentre veia les acromàntules pel retrovisar. -Ah, però vigila amb els arbres! Sóc massa jove per morir...- Vaig murmurar per mi mateix, mentre m'agafava amb força al seient.

Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Excursió al bosc [Cass] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Excursió al bosc [Cass]   Excursió al bosc [Cass] EmptyDg Abr 22, 2012 10:18 am

- No et preocupes, jo controle. A que estas divertint-te molt aquesta vesprada? A mi m'encanta! M'agrada ser amiga teua ^^

Vaig continuar accelerant, quant vaig vore una pota peluda entrant per una finestra.

- Aaaah! Ix bitxo!- vaig girar el volant cap l'esquerra, pero vaig vore que hi havia un arbre.- Oooh...ooh...Merda, merda.- vaig donar-li la volta al volant, pero es va quedar de peu i vaig passar per mig dels arbres, esclafant l'acromantula, despres va tornar a caure.- UAU, flipa! O.O Ha molat mooolt!

Vaig girar-me cap al Percy que seguia en el seient de darrere.

- Aqui davant mola més.- somric, m'encanta conduir el cotxe, pero les acromantules encara segueixen.- No hi havia un encanteri? Per tirar les acromantules, no et sona?
Tornar a dalt Ir abajo
Perseus Luckgarden
Tercer curs
Perseus Luckgarden


Nombre de missatges : 154
Fecha de inscripción : 09/10/2011

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

Excursió al bosc [Cass] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Excursió al bosc [Cass]   Excursió al bosc [Cass] EmptyDg Abr 22, 2012 10:54 am

-Divertida?- Pregunto, amb els artells blancs d'agafar-me al seient amb massa força- Home, doncs no...

I just desprès de dir això, la pota d'una acromàntula entra per la finestra. - Ah, joder! - Crido, apartant-me el més possible de la finestra. - Gira, gira!- Al cap de dos segons de dir aquestes paraules m'arrepenteixo, perquè el cotxe gira i passa en vertical entre dos arbres.

-Estàs boja, estàs boja...- Dic, mirant l'acromàntula esclafada. - Un encanteri? Doncs, a veure...- Agafo la vareta, intentant recordar, i trec el cap per la finestra- Doncs... Arania exumai!- Una de les acromàntules cau. - Val, funciona, però tu accelera més!

Jo aquí la palmo.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Excursió al bosc [Cass] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Excursió al bosc [Cass]   Excursió al bosc [Cass] EmptyDg Abr 22, 2012 11:03 am

- Oh, si és genial! Jo vuic repetir ^^ Boja? Nah, si mola molt, esclafar aranyes, conduir cotxes!

Aleshores trau el cap i tomba una aranya.

- Bona Percy! Tranquil, que et promet que amb mi no et passara res, et traure sa i estalvi del bosc ^^

Veig que ve una aranya per la dreta gire el volant i l'esclafe, uau, com mola!

- Saps? Em sap mal per les aranyes, pero han començat elles, oi? Percy...segur que no vols vindre aqui davant és més segur, hi ha coixi d'eixe.
Tornar a dalt Ir abajo
Perseus Luckgarden
Tercer curs
Perseus Luckgarden


Nombre de missatges : 154
Fecha de inscripción : 09/10/2011

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

Excursió al bosc [Cass] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Excursió al bosc [Cass]   Excursió al bosc [Cass] EmptyDg Abr 22, 2012 11:21 am

-Repetir, no gràcies.- Dic, saltant al seient de davant. Per lo menys al davant hi hauria air-bag, no? Això espero. - Clar que mola, és el més divertit del món. - Dic, aixecant els ulls al cel.

Torno a treure el cap per la finestra, vigilant les aranyes, que semblen que ja no avançen més. - Crec que ja no avançen, devem estar a prop dels límits del bosc, llavors.

Em sento bé al seient i suspiro. Sembla que, gràcies a Merlí, ja no hi han més aranyes.

-Vaja, ja està. - Dic. Definitivament, ha sigut la experiència més estranya de tota la meva vida.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Excursió al bosc [Cass] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Excursió al bosc [Cass]   Excursió al bosc [Cass] EmptyDg Abr 22, 2012 9:09 pm

- Oh, doncs a mi m'agradat molt.- perque mola molt, conduir un cotxe dins d'un bosc esquivant arbres i aranyes, mola!- Gracies per dur-me d'excursio al bosc ^^

Frene en sec i m'asome per la finestra, no pareix que hi hagen aranyes, deuen haver-se cansat de perseguir-nos, torne a arrancar el cotxe i conduisc més lentament, no es tan complicat i aixo que tots diuen que si és molt dificil, que si és molt perillos, bah.

- Aleshores la part on estavem era teritori de les aranyes, i els unicorns? Jo vuic vore unicorns, tu saps on hi han unicorns?- somric, els unicorns són preciosos, pero jo mai he vist un en directe.
Tornar a dalt Ir abajo
Perseus Luckgarden
Tercer curs
Perseus Luckgarden


Nombre de missatges : 154
Fecha de inscripción : 09/10/2011

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

Excursió al bosc [Cass] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Excursió al bosc [Cass]   Excursió al bosc [Cass] EmptyDg Maig 13, 2012 10:34 am

Respiro, alleujat, de no veure les aranyes. Bé, així molt millor. Amb una mica de sort no les tornaria a veure mai més. I amb una mica més de sort no tornaria a pujar en un cotxe en la meva vida. I menys amb la Cassandra.

-No- Dic, distret, mirant per la finestra.- No sé on hi han unicorns, potser si li preguntes al professor Fletcher ho sap...

Intento reconèixer on estem del bosc, però no puc. Tot és igual. Arbres i més arbres. -Saps on som, per cert? Espero que no estiguem tornant on les acromàntules...
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Excursió al bosc [Cass] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Excursió al bosc [Cass]   Excursió al bosc [Cass] EmptyDg Maig 13, 2012 10:23 pm

- Doncs ho esbrinare ^^

Frene en sec i em quede mirant el bosc.

- Doncs no, és el primer cop que entre tant endins. No, el territori de les acromantules es sap que és seu perque cada cop hi han més teranyines, pero aqui no hi ha cap, per tant no. Pot ser és la part dels centaures, que més hi ha al bosc?

Em quede mirant el cotxe, el pintaria i arreglaria, seria meu, si estava al bosc era perque no era de ningú. Guay, tenia un cotxe ^^

- Gracies Run-Run per traure'ns de la part de les aranyes.- aquesta fa un soroll, com si m'entenguera!- Oh, has vist Percy? Ens enten!
Tornar a dalt Ir abajo
 
Excursió al bosc [Cass]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Excursió al Bosc Prohibit [Equip d'Slytherin]
» Visita als animals del bosc!
» Cita al clar del bosc
» bosc... prohibit?
» Incursió al Bosc

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Bosc Prohibit-
Canviar a: