Qui està Connectat | En total hi ha 32 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 32 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Serpotes de fàbrica. [Cass] | |
| | Autor | Missatge |
---|
Perseus Luckgarden Tercer curs
Nombre de missatges : 154 Fecha de inscripción : 09/10/2011
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Slytherin
| Assumpte: Serpotes de fàbrica. [Cass] Dc Mar 21, 2012 7:40 am | |
| Anava caminant pel passadís, sense saber molt bé què fer. Ja havia acabat els deures i tampoc em venia massa de gust quedar-me a la biblioteca. Encara feia fred per sortir a fora i no portava abric, així que havia descartat els jardins.
M'avorria molt. Ja quasi no quedaven Slytherins al castell i era una merda.
Anava distret i gairebé no vaig veure a la Cassandra, la plasta de Gryffindor, fins que hi vaig ser el costat.
| |
| | | Cassandra K. Konstantaras Tercer curs
Nombre de missatges : 1301 Fecha de inscripción : 03/10/2011
Estatus Estudis: Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Serpotes de fàbrica. [Cass] Dc Mar 21, 2012 7:47 am | |
| Aixi que la culpa era meua.
- Yay!- vaig donar-li una patada a un gerro que hi havia en una estantería, es va trencar, guay. – I jo que sols volia ajudar-la! I damunt ho pagava amb mi! I damunt apunta a la Mort!- era flipant.- Nosaltres no teniem la culpa!
Aleshores vaig recordar-me d’una canço guay, una que cantava Bam-Bam, com es deia...aah, si.
A girl can do what she wants to do and thats What Im gonna do
I espera…després venia algo com.
An I dont give a damn bout my reputation Never said I wanted to improve my station An Im only doin good When Im havin fun An I dont have to please no one An I dont give a damn bout my bad reputation
- Yay!- vaig trencar un vidre amb la vareta.- A la merda! An I dont give a damn bout my reputation!
Ooooh! Ja recordava l’estrofa que més m’agradava!
An I dont really care If ya think Im strange I aint gonna change
Vaig continuar trencant coses del passadis brut aquell, que més donava, si ningú me diria res. I aleshores vaig vore que algu venia al meu costat, era el Percy, bah, vaig continuar trencant coses.
- Yay!
| |
| | | Perseus Luckgarden Tercer curs
| Assumpte: Re: Serpotes de fàbrica. [Cass] Dc Mar 21, 2012 7:55 am | |
| Vaig esquivar els vidres de no sé què que la Gryffindor havia tirat del prestatge i que s'havia esmicolat contra el terra. Vaig fer un pas enrere, al veure-la cantant mentre trencava coses.
-Es pot saber què fas?- Vaig preguntar, aixecant una cella mentre em mirava els vidres i els trossos de gerro que adornaven el terra.
Vaig treure la vareta amb resignació, disposat a arreglar tot el que havia trencat. Reparoera un encanteri molt guay, arreglava tot el que es trencava. Fins que tornava a trencar-se.
-Reparo- Vaig dir. I els trossos de ceràmica que estaven al terra van ajuntar-se per formar altre cop el gerro que la Cassandra havia trencat. | |
| Assumpte: Re: Serpotes de fàbrica. [Cass] Dc Mar 21, 2012 8:02 am | |
| - Trenque coses, per què? Mai has vist trencar coses?
Aleshores vaig vore que ho arreglava.
- I tu per què ho arregles? Ho trenque perquè estic enfadada, i trencar coses és guay i relaxa, la mare va dir que era preferible que trencara coses que no trencara persones. I a Karate me varen dir que quan estava enfadada podía donar patades a les parets...bé, si més no jo vaig escoltar això, però ara que ho pense és estrany, no?- vaig somriure i vaig trencar un altre gerro.
Vaig tararejar la canço.
- I tu que fas? No tens cap serp de fàbrica per parlar?
| |
| Assumpte: Re: Serpotes de fàbrica. [Cass] Dc Mar 21, 2012 8:17 am | |
| em va contestar que trencava coses. Cada dia em semblava que aquella noia estava més malament.
-Les coses es poden arreglar, però és millor si no les vas trencant.
Vaig quedar-me parat, amb els braços creuats i picant amb un peu al terra amb impaciència. Va ser llavors quan em va dir si no hi havia més serps (De fàbrica?) amb qui pogués parlar.
-Doncs no, no n'hi han- Vaig dir, fastiguejat. Havia donat just en el tema que més em molestava, que no tingués ningú amb qui parlar.
-I tu, per què trenques coses?
Estava tant avorrit que fins i tot em posava a parlar amb la boja de Gryffindor. Genial.
| |
| Assumpte: Re: Serpotes de fàbrica. [Cass] Dc Mar 21, 2012 9:50 am | |
| - Per el motiu que es poden arreglar és més segur trencar-les, saps? Les puc trencar i si no fora per la magia s'arreglarien, perque necesiten la magia, pero també les podem trencar i no arreglar. No sempre es pot arreglar, hi han coses que és millor que estiguen trencades.
Vaig mirar-lo somrient i vaig donar-li una patada a un marc, trencant-lo tambe.
- Segur que et mors de ganes d'arreglar-lo. Pero pots resistir. Sols pensa que no esta ahi. A més ningu ve mai a aquest passadis, ho he comprovat.- va dir que no tenia ningu amb qui parlar.- Tu ets una serp de fabrica? O ets diferent?
Aleshores em va preguntar perque trencava coses.
- Oh...no crec que interese, deixem-ho que estic enfadada i trencar coses és...és guay, si. | |
| Assumpte: Re: Serpotes de fàbrica. [Cass] Dg Mar 25, 2012 7:34 am | |
| - Que es puguin arreglar no és motiu per trencar-les, però, bah, és igual. A més, puc aguantar sense arreglar-les. - Vaig dir, amb superioritat.
Vaig quedar-me una estona en silenci, esperant, però no va dir res, així que vaig seguir parlant - I per què estàs enfadada? | |
| Assumpte: Re: Serpotes de fàbrica. [Cass] Dg Mar 25, 2012 7:49 am | |
| Vaig sentar-me en un dels banquets guays, vaig posar-me a acariciar la Mort mentres movia les cames.
- Es que he discutit amb la Wen...-no sabia si podia contar-lo, perque no tenia dret, o si, nose.
No havia contestat a la pregunta, tornaria a preguntar.
- Perseus...tu ets una serp de fabrica? Ets com ells? O ets diferent?- vaig dir mirant-lo.- Ets malvat??
| |
| Assumpte: Re: Serpotes de fàbrica. [Cass] Dj Abr 05, 2012 10:42 pm | |
| - De fàbrica?- Vaig preguntar, sorprès- És clar que no sóc de fàbrica! -Esperaba que no comtinués amb aquest tema, perquè jo pasava d'explicar-li d'on venien els nens i aquestes coses, d'això que se n'encarreguessin els seus pares.
-I no sóc malvat...- Vaig dir, aquest cop amb més desconfiança. -Només tinc dotze anys- Vaig excusar-me. | |
| Assumpte: Re: Serpotes de fàbrica. [Cass] Dj Abr 05, 2012 11:37 pm | |
| No era de fabrica, ja era un pas.
- Aleshores si no ets malvat, si no ets com ells...-vaig mirar-lo.- Per que et caiem tant malament? I dius sang-de-fang a la Wen? No ens coneixes, i si ho fas per prejudicis, doncs, aleshores ets com ells, no? Jo tambe tinc la teua edat, pero no jutge la gent sense coneixer-la. Nose, ens podries coneixer abans de jutjar-nos, oi? Pot ser podriem acabant sent amics i tot ^^ Encara que se que no vols que et vejem amb mi, aixi que...Pero no ho comprenc.
Peq que la gent era tan complicada? No es podia jutjar sense coneixer, i si diu que ell no era malvat...i no era de fabrica com ells...perque li queiem mal?
- Per que et caiem malament? | |
| Assumpte: Re: Serpotes de fàbrica. [Cass] Dg Abr 08, 2012 6:30 am | |
| Vaig mirar cap a una altre banda, inquiet. Per què no entenien el que a mi m'havien explicat tota la vida?
-Perquè els Slytherin i els Gryffindor mai s'han portat bé, no ho sabies?- Vaig preguntar, aixecant els ulls al cel- I sobre els sang-de-fang... Estan per sota nostre. No és racisme, és una qüestió biològica aplastant. - Vaig fer, repetint les paraules que havia sentit dir al meu pare.
-A més, les cases són un reflexe de com som, no? Doncs ja està.
(OFF: Em sento super cruel escrivint aquests posts xDD) | |
| Assumpte: Re: Serpotes de fàbrica. [Cass] Dg Abr 08, 2012 8:39 am | |
| - Pero no s'han portat bé per aixo, mai ningu ha donat l'oportunitat a un Gryffindor i a un Slytherin portar-se bé, es a dir, la major part de gent s'auto-odia pel simple fet de ser de la casa que son, a mi, Bam-Bam va dir-me que anar amb compte amb les serps, i vosaltres es com si...sols es juntareu amb slytherins, hi ha pocs dels vostres que es junten amb altres cases, perque doneu tanta importancia a les cases?- es que no ho entenia, a Grecia no era igual, les cases, es podien dur malament, pero la gent no.- Una qüestio biologica aplastant?- val aixo ja no ho havia pillat.- Els...sang-de-fang com vosaltes els anomeneu no son aixi! No els podeu anomenar aixi, que passa que tambe li doneu molta importancia a l'origen de la sang? I qui vos diu que la vostra sang no esta mesclada? Perque ara fora pura abans deuria de no ser-ho.
Me'l vaig mirar, es que les coses eren rares, no...Nose, pero no podien dir sang-de-fang a gent com la Wen. Vaig acariciar la Mort mentres movia les cames.
| |
| Assumpte: Re: Serpotes de fàbrica. [Cass] Dl Abr 09, 2012 8:59 am | |
| -No hi ha que donar-li moltes voltes. Slytherin i Gryffindor no es porten bé. Ja està.- Vaig dir, cansat. - A més, tu creus que si ara li anés a un Gryffindor i li preguntés si vol ser el meu amic em diria que sí? Siusplau- Vaig posar els ulls en blanc.
-Sobre els sang-de-fang... És fàcil: Com més parents mags, més màgia tens tu. - Va, no era tan difícil d'entendre, no? Tenia molta lògica. - I no és el mateix enterar-se que ets un mag amb onze anys que una família màgica amb tradició i història, eh que no? | |
| Assumpte: Re: Serpotes de fàbrica. [Cass] Dl Abr 09, 2012 9:22 pm | |
| - Però no ho són pel simple fet de que són slytherin i gryffindor, no doneu mai l'oportunitat. Si dos persones són amigues abans de vindre aqui, i després una va a Gryffindor i l'altra a Slytherin, que passa? Es separen?- eren complicats, per què ho feien tan complicat?- Doncs jo soc Gryffindor i si ho preguntares et diria que si.- vaig dir somrient, per què no? Tampoc era tan complicat! Jo no me fixava en l'escut. Vale, Bam-Bam havia dit que no me fiara, però bah.- Però no voldries perquè et caic malament...- doncs vale, però si ho preguntava jo diria que si.
La Mort, va donar un salt al terra i es va tombar davant els seus peus, ha!
- No te perquè. Per els nascuts de muggles és molt més complicat, perquè no saben que són mags, els passen coses rares i la gent es riu d'ells perquè poden botar des d'un tercer pis i levitar...o explotar algo amb la ment...- això m'havia passat a mi un cop, fou moooolt divertit, botar des del balcó i no fer-me res- ...i ells ho han d'amagar perquè si no la gent pensa que són bojos. Però aleshores quan tenen 11 anys, reben la carta i veuen que això que els passava no era res estrany, que tenen magia, que poden fer coses guays, i que hi ha més gent com ells. I clar venen a l'escola molt il·lusionats per apendre, però aleshores veniu vosaltres i els comenceu a insultar pel simple fet de que són fills de muggles! Ells tenen magia, nosaltres tenim magia, som iguals.- per què no ho volien vore! Si era aixi de fàcil! Tots som iguals!- Creixen en mons diferents, però tots dos tenen els mateixos drets.
Ale, i no podia dir que no era cert, perquè ho era! No hi havia diferència excepte pel fet de que havien crescut en diferents families. Em vaig mirar el Percy somrient.
- Per què ho feu? Per què són diferents? Per ells, nosaltres també som diferents, i no per això ens insulten.
| |
| Assumpte: Re: Serpotes de fàbrica. [Cass] Ds Abr 14, 2012 7:05 am | |
| -Tu no comptes! Tu ets... rara. Qualsevol altre em diria que no, i ho saps. - Vaig creuar els braços, emprenyat i vaig apartar-me del gat, que va donar un salt i es va tombar als meus peus.
No m'agradaven els gats.
-Veus? Doncs per això és per què haurien d'anar a una escola a part o alguna cosa així, perquè no tenen ni idea del què són. En canvi, nosaltres- Vaig dir, referint-me als sang pura. - Ho sabem des de sempre i tenim famílies amb tradició i història que és una cosa que s'hauria de tenir en compte.
-Potser tenen màgia, però segur que és algun tipus de problema. Són raros, no te sentit que en tinguin. - Vaig donar una passa al costat, per apartar-me encara més del gat.
| |
| Assumpte: Re: Serpotes de fàbrica. [Cass] Ds Abr 14, 2012 7:16 am | |
| Vaig començar a riure quan va dir-me que era rara....hahahahahahahaahhahahah...rara...hahahaha
- No soc rara, el que pasa que vosaltres sou tots iguals.- la Mort es va apartar del Percy i va tornar al banc.- Tranquil·la Mort, algun dia havia de passar no pots caure bé a tots.
Vaig continuar movent les cames.
- Però no! Ells no ho sabien però tenen poder i per aquest motiu són com nosaltres, si no t'agrada, doncs no vingues a l'escola, ells tenen tot el dret a estar aqui. No són raros. Ells també tenen familia amb tradició i història, són persones, no setes, no apareixen de repent.
Per què li costava tant entendre-ho?! | |
| Assumpte: Re: Serpotes de fàbrica. [Cass] Ds Abr 14, 2012 7:25 am | |
| Aquella noia m'exasperava, per què reia, ara? I per què em comparava les persones amb bolets? Estava clar que no entenia res de res.
-Es clar que no aurten com bolets. Per suposat que tenen pare i mare i família. Però és una família muggle, és a dir, no te cap mena de tradició i història en el món dels mags. -Vaig bufar.
-Es que no ho entens?- Vaig acabar preguntant, ja una mica cansat d'aquella conversa. En serio, aquella nena no connectava neurones o què? | |
| Assumpte: Re: Serpotes de fàbrica. [Cass] Ds Abr 14, 2012 7:29 am | |
| - Si, que ho entenc, i podria dir que inclos millor que tu.- vale, es cansava de la conversa, doncs res.- Però deixem-ho aixi.
Vaig alçar-me del banc donant un bot.
- Canviem de tema, fem alguna cosa guay? Has anat algun cop al bosc?
| |
| Assumpte: Re: Serpotes de fàbrica. [Cass] Ds Abr 14, 2012 7:37 am | |
| Anava a replicar quan va dir que ho deixessim estar. Vaig aguantar-me les ganes de dir-li que era jo qui ho entenia millor que ella. Tsk, estava clar.
No volia anar amb ella, perquè, bé, era rara, però m'avorria i no volia anar sol, perquè encara m'avorria més...
-Vale...- Vaig acceptar, una mica enfadat amb mi mateix.- Sí que hi he estat, als bosc. És guay.
| |
| Assumpte: Re: Serpotes de fàbrica. [Cass] Ds Abr 14, 2012 8:40 am | |
| - Guay, doncs anem ^^- vaig tirar a caminar cap al jardi, cap al bosc.- Jo es que sols he entrat un cop, buscava una planta per herbologia, crec o pocions, i un cop, per els limits va ser on vaig trobar la Mort.
Anava donant botets mentres caminava.
- I tu has estat? Es tan perillos com diuen? Hi han bestioles i coses rares? | |
| Assumpte: Re: Serpotes de fàbrica. [Cass] Dv Abr 20, 2012 2:13 am | |
| -Sí que hi he estat, però només és perillós si vas molt lluny. Hi han acromàntules, diuen. - Vaig dir, amb un somriure. No les havia vist mai, però m'havien dit que eren enormes.
-Hi han moltes coses. Un cop crec que vaig veure un unicorn. - Havia vist un reflex platejat desaparèixer camí enllà acompanyat de soroll de cascs - Guay, eh?
(Off: Tanquem tema?) | |
| Assumpte: Re: Serpotes de fàbrica. [Cass] Dv Abr 20, 2012 5:32 am | |
| off: val…però obrim al bosc?]
- Ooooh! Acromantuleeeees!- que guaaay, jo vuic vore acromantules!
Varem eixir per la porta i el bosc ens esperava al final...ooooh! anavem d’excursió al bosc ^^
- Unicorns? Ooooh! Pot ser veiem algún ^^
| |
| Assumpte: Re: Serpotes de fàbrica. [Cass] Dv Abr 20, 2012 5:48 am | |
| -Sí, potser sí, però no es deixen veure gaire. - Vaig dir, mentre travessava el llindar de les portes del castell per anar cap al bosc.
-Però no ens pot veure cap profe. - Vaig dir, baixant la veu- Perquè en teoria està prohibit. Però, bah, hi va tothom.
[Tema tancat] | |
| | | | Serpotes de fàbrica. [Cass] | |
|