Qui està Connectat | En total hi ha 13 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 13 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Ah no. Digues, ara. [James] | |
| | Autor | Missatge |
---|
Lilian Bell Auror
Nombre de missatges : 1481 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Gryffindor
| Assumpte: Ah no. Digues, ara. [James] Dl Jul 25, 2011 8:32 am | |
| No havia tret res de del llibre de la biblioteca, ni treuria res si no li demanava, ho sabia. El problema era que demanant-li tampoc era segur que em digués res. Quasi podia veure que s'allunyaria.
Igualment, m'evitava sempre que podia. Com podia parlar amb ell? Vaig mirar el cel i vaig tosir un parell de cops. Merda, veia que no estaba molt fina encara. Odiaba les malalties... Pero era la primera vegada que tossia des de l'ultima estada a St. Mungo. Bé, era millor...
I el vaig veure. A uns metres. Em vaig apropar i el vaig mirar seriosa.
-No te'n vagis. No fugis. M'has d'explicar que es això que no podem ser amics. Què coi et pasa? | |
| | | James Bohr Director de Hogwarts
Nombre de missatges : 898 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 31 Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!
Estatus Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Ah no. Digues, ara. [James] Dl Jul 25, 2011 9:24 am | |
| - Lily, vés-te'n. No t'he d'explicar res, a tu... - vaig aixecar-me, disposat a marxar -. No em busquis, de veritat. No vull parlar.
Vaig treure'm el reculatemps del coll. M'havia estat bastant útil aquells dies: em servia per fer les tasques de monitor (vigilar els passadissos a la nit) sense perdre hores de son.
- Té, te'l torno. No el vull, és teu. - vaig dir, amb recança.
Em feia mal, allò. Però era el millor... Tenia l'esperança que si ens discutíem i deixàvem del tot qualsevol mena d'amistat, el lligam es trencaria. Em sabia greu desprendre'm de quelcom tan valuós, però podria trobar un reculatemps en alguna botiga, no era problemàtic, allò. | |
| | | Lilian Bell Auror
| Assumpte: Re: Ah no. Digues, ara. [James] Dl Jul 25, 2011 9:31 am | |
| Vaig agafar el reculatemps. Me'l vaig possar al coll i vaig agafar al james per l'espatlla. Al meu cabell van començar a apareixer petites metxes vermelles.
-No! Estic farta! Vull saber que coi et passa! Estás enfadat per que et vaig deixar sense dir-te res? Supera-ho d'una vegada! I si no es això ja m'estàs dient per què coi vas caure l'altre dia quan només feia uns minuts que parlavem. Es culpa meva? Necessito saber-ho, James!-Li vaig cridar.- Ja val! No fugis més de mi!
| |
Nombre de missatges : 898 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 31 Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!
| Assumpte: Re: Ah no. Digues, ara. [James] Dl Jul 25, 2011 9:39 am | |
| Vaig acostar-me a ella, molest. Vaig acostar la meva cara a la seva, fins a sentir el seu alè a la meva cara. Vaig poder veure una guspira de por als seus ulls.
- No estic disposat a donar la vida per tu, Lily... - vaig murmurar-li a cau d'orella.
Vaig allunyar-me una mica i vaig fer un gest amb la vareta per recollir les plomes i el tinter que hi havia a terra. | |
| | | Lilian Bell Auror
| Assumpte: Re: Ah no. Digues, ara. [James] Dl Jul 25, 2011 9:48 am | |
| Es va acostar a mi. Vaig alçar una cella, amb els braços creuats. Duia un bon cabreig damunt. Els meus cabells quasi mai cambiaven a vermell, però allà eren, al seu procés de fer-ho.
Em va xiuxiuejar a l'orella i va començar a recollir les seves coses. No, no , no. Volia respostes. Respostes en concret.
Vaig tornar al seu costat. Pensava molestar-lo fins obtenir el que volia, no m'importava.
-Ho sento, no em val aquesta resposta. No l'entenc. Què passa? | |
| Assumpte: Re: Ah no. Digues, ara. [James] Dl Jul 25, 2011 10:02 am | |
| Vaig deixar anar un renec inintel·ligible abans de girar-me cap a ella, cansat.
- Vols que t'ho expliqui? D'acord, t'ho explicaré així resumit i si tens cap dubte vas a la Biblioteca...
Vaig deixar les coses al terra i em vaig posar còmode.
"Quan estàvem junts utilitzava la legilimència amb bastanta freqüència, fins al punt en què es va formar una mena de lligam entre la teva ment i la meva. El cas és que, quan vas marxar, el lligam aquest va quedar fet miques però no es va trencar del tot. En tornar, la meva ment va començar a fer els possibles per reparar aquest lligam, entrant de nou a la teva ment i adaptant-s'hi. Passa que és massa difícil, no hi ha manera ni muggle ni màgica de fer això: t'hi deixes massa energia, massa forces. Per això em vaig desmaiar l'altre dia... i per això no podem estar junts molta estona, perquè si en dos minuts vaig desmaiar-me... en una mica més d'estona puc perdre la consciència del tot, o deixar-m'hi la vida. Si et vaig engegar a dida va ser perquè creia que allunyant-te de mi es trencaria del tot el lligam, però no va funcionar. I, si hagués funcionat... potser també m'hi hauria quedat, perquè em temo que la meva ment depèn massa de la teva i que, sense tu, potser em torno boig, o em quedo en coma, o me'n vaig a criar malves directament."
Vaig tancar els ulls. Notava com la meva ment intentava, reiteradament, ficar-se dins la seva. I ho aconseguia, de fet, de vegades... Però aconseguia, malgrat tot, sortir-ne sense perdre-hi massa forces. No volia que es donés la situació de l'altra vegada.
- I, encara que t'aprecio, no estic disposat a donar la vida per tu... | |
| | | Lilian Bell Auror
| Assumpte: Re: Ah no. Digues, ara. [James] Dl Jul 25, 2011 8:32 pm | |
| -M'estás dient... que la teva ment depén de si estic més o menys a prop però tampoc molt llluny?
Vaig alçar una cella i vaig mirar-lo, amb por.
-No podem ser amics, però tampoc podem deixar de ser-ho del tot...- vaig dir, més o menys entenent.- I... bé, estic malalta... si no m'acabés de curar, que et pasaria? | |
| Assumpte: Re: Ah no. Digues, ara. [James] Dt Jul 26, 2011 1:05 am | |
| - No passarà, però... passaria el mateix que si trenqués el lligam.
Vaig aixecar-me.
- Me'n vaig, Lily... Començo a trobar-me malament.
Vaig fer un gest amb la vareta i tot va entrar dins la meva motxilla. Començava a estar cansat, a perdre forces, i no volia... bé, no volia perdre la consciència com l'altre dia.
| |
| | | Lilian Bell Auror
| Assumpte: Re: Ah no. Digues, ara. [James] Dt Jul 26, 2011 2:44 am | |
| Vaig quedar-me un segons mirant-lo i després vaig reaccionar. Vaig fer que no amb el cap.
-No, queda't. Me'n vaig jo.- vaig tossir.- Ja miraré de no creuar-me amb tu. Només em faltava que no només em pugui morir jo.
I me'n vaig anar cap al castell, amb el cap fent-m'hi mal de tant pensar i de tot el que m'havia adonat.
[Surto del tema] | |
| | | | Ah no. Digues, ara. [James] | |
|