| Plorant una mort | |
|
+11Rapunzel Davies Georgia Gray Wendy G. Moore Samanta Williams Lex Lupin James Bohr Lilian Bell Danny Fletcher Maggie Prewet Agatha Black Aberforth Dumbledore 15 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Edgar Williams Cinquè curs
Nombre de missatges : 733 Fecha de inscripción : 03/10/2010
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Hufflepuff
| Assumpte: Re: Plorant una mort Dj Oct 14, 2010 6:47 am | |
| -Val, Erin- vaig dir mentres veia com es gitava. Al cap d’una estona es va dormir. Jo no tenia res que fer aixi que em vaig tombar en el sac, esperant a que arribara la son.
| |
|
| |
Eileen Tyler Setè curs
Nombre de missatges : 565 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 29 Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: Plorant una mort Dj Oct 14, 2010 7:00 am | |
| -Ho sento, puc jugar, jo també?- Vaig preguntar- M'havia quedat empanada, ho sento. Vaig agafar quatre cartes i me les vaig quedar mirant una estona. Al final, vaig passar una de les cartes: Un as de cors.- Bohr, carinyo, prepara't per perdre- vaig deixar anar, amb un somriure de costat a la cara. | |
|
| |
Agatha Black Al més enllà
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: Plorant una mort Dj Oct 14, 2010 8:27 am | |
| Vaig asseure'm a la rotllana a jugar a cartes.
- Repartiu-me a mi també.
Necessitava pnesar en alguna altra cosa durant una estona.
- Creieu... -vaig començar a dir- Crieu que... ehem... nosaltres tindríem alguna cosa a fer en contra d'aquest assassí?
"... Tripa i galta de tauró, arrel de tora en la foscor..." | |
|
| |
James Bohr Director de Hogwarts
Nombre de missatges : 898 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 31 Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!
Estatus Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Plorant una mort Dj Oct 14, 2010 9:23 am | |
| Vaig sentir com l'Agatha treia el tema del retorn del Senyor del Mal. No vaig evitar intentar llegir-li la ment, però semblava que allò de recitar poemes mentalment li anava de meravella.
- Si ens organitzem bé, tenim menys probabilitats de sortir-ne escaldats. Tenim les de perdre, sí, però això no vol dir que ens haguem de rendir. - vaig llançar la carta: un set de piques -. Jo no em penso rendir.
Vaig mirar el següent. | |
|
| |
Samanta Williams Auror
Nombre de missatges : 2493 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Plorant una mort Dv Oct 15, 2010 3:55 am | |
| - Jo lluitaria, encara que me anara la vida.- vaig dir mentres tirava carta: huit de cors- No me importaria morir per una bona causa si aixo fa que el món siga millor.- vaig dir mentres mirava el meu germà, pareix que tampoc podia dormir. Vaig donar-li una galleta a Hume i aquest va tornar a la habitació. | |
|
| |
Eileen Tyler Setè curs
Nombre de missatges : 565 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 29 Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.
| Assumpte: Re: Plorant una mort Dv Oct 15, 2010 5:26 am | |
| -Jo, si pogués, lluitaria. Tot i que encara no sabem res sobre ell, ningú n'havia sentit a parlar mai abans d'aquest atac- Vaig pensar en que el Dumby potser sí que hi estaria enterat, però no vaig poder treure cap cosa clara. - L'únic que sé es que jo faria tot el possible per venjar la mort del Mark. | |
|
| |
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: Plorant una mort Dv Oct 15, 2010 5:36 am | |
| Vaig mirar-me les cartes. Jo només sabia jugar el pòquer. Coses de família. Però no pensava dir-ho en veu alta. Les vaig seguir mirant, insegura...
"... Fetge de jueu blasfem fel de boc, flor d'heliantem esclafada en temps d'eclipsi, peu de turc i piu d'egipci... "
Vaig tirar un quatre de cors; no podia ser que fos una carta gaire important...
- Heu sentit a parlar de l'Exèrcit del Dumbledore? - vaig preguntar- Hi ha una pintada al setè pis...
| |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: Plorant una mort Dv Oct 15, 2010 6:09 am | |
| - L’exercit de Dumbledore!- vaig dir emocionada, clar que havia sentit parlar- I tant que he sentit parlar, son els meus idols, tot el que varen fer per fotre a aquella vella dona!- vaig dir riguent.- M’encanta, ojala....- aleshores em vaig donar compte de per on anava Agatha. | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
Nombre de missatges : 1043 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 27
| Assumpte: Re: Plorant una mort Dv Oct 15, 2010 7:12 am | |
| - L'exèrcit de'n Dumbledore? És clar, la Luna me n'ha parlat molt... Els vaig mirar, tirant un tres de cors. - La Luna Lovegood és la meva cosina segona, i em porto bastant amb ella... | |
|
| |
| Assumpte: Re: Plorant una mort Dv Oct 15, 2010 7:32 am | |
| - No només a aquella mala bruixa, també van fer una resistència increïble durant la Batalla de Hogwarts... La Sala de la Necessitat continua en bon estat, oi...?
"... i dit de nen malaguanyat en parir-lo en un forat una puta de mal pes, feu el brou viscós i espès! "
OFF: Aquest fragment és el millor del poema xd | |
|
| |
Nombre de missatges : 898 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 31 Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!
| Assumpte: Re: Plorant una mort Dv Oct 15, 2010 8:55 am | |
| OFF : Visca el joc dels disbarats, Allie. -.-' Com vols que la Luna sigui la teva cosina segona, si fa 50 anys de la batalla de Hogwarts?
ON:
- Agatha, sé en què penses... No em sembla mala idea, però no tenim res contra què lluitar.
Vaig desar les cartes. No tenia ganes de jugar, però sí que em semblava interessant la direcció que prenia la conversa.
- Sobre la Sala de la Necessitat... és completament funcional, sí, però la coneix tothom. No és tan segur com ho era per l'ED. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Plorant una mort Dv Oct 15, 2010 9:15 am | |
| - Ho seria si els altres no sabéssin què han de demanar per entrar-hi... i hi ha maneres de fer alguns llocs il·licalitzables... hi ha encanteris de protecció... Tota orde té un guardasecret, no?
"... I ara melsa de lleó i ja és feta la cocció. Sense pressa i sense espera, crema, foc; rebull, caldera. Es refreda amb sang de símia i s'acaba aquí l'alquímia."
Se m'havia acabat el poema. Ara n'hauria de començar un altre... sort que en sabia molts.
OFF: sort que en sé molts XD | |
|
| |
| Assumpte: Re: Plorant una mort Dv Oct 15, 2010 9:32 am | |
| "Agatha, no és un bon lloc ni un bon moment per parlar d'organitzar un ED... Ens podria sentir qualsevol! Per no dir que si comencem a fer-ho aquí... Se'ns veurà el llautó! A més, és perillós!"
La cara de l'Agatha va canviar a l'acte. Sabia que tenia raó.
- És una bogeria, Agatha, no tenim tant nivell... I molta gent no s'ho empassa, això del retorn del Rodlel. Es pensen que és un farsant...
Vaig mirar els altres. | |
|
| |
Eileen Tyler Setè curs
| Assumpte: Re: Plorant una mort Ds Oct 16, 2010 12:35 am | |
| -No és una bogeria!- Vaig saltar, deprés d'escoltar tot el que havien dit els altres- Molts d'aquí no tenim un gran domini de la Defensa contra les forces del mal, i crec que estaria molt bé que algú ens ensenyés, com van fer a l'ED. Sempre ens podria servir d'alguna cosa, el que aprenguém. Un cop, el Harry Potter es va salvar amb un Expulsiarmus. Què em dius d'això, James?- Li vaig preguntar- Qualsevol cosa pot salvar-nos la vida- Vaig acabar, intentant no sonar massa dramática, perquè mai m'havia agradat espantar a la gent. | |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: Plorant una mort Ds Oct 16, 2010 2:07 am | |
| - Jo no pense que el Rodel siga una farsant- vaig dir recordant una conversa que varen tindre els meus pares.- Al contrari crec que tinc una certa idea de qui es.- vaig dir mentres observava la foscor.- Jo no pense que siga una bogeria, al contrari, em pareix una molta bona idea A més la sala és totalment segura, i si encara funciona, jo vaig entrar l'altre dia.- vaig dir baixet. | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Plorant una mort Ds Oct 16, 2010 4:26 am | |
| Després d'assentar-me i de quedar-me parada en shock, m'havia ficat al sac disposada a dormir. Però la conversa d'uns quants alumnes no em deixava dormir, no perquè parlessin fort, sino pel que deien.
Em vaig acostar cap allà fent salts amb el sac i esquivant estudiants adormits, la majoria em sonava haver-los vist, però mai havia parlat amb cap.
-Si feu una altre ED jo m'hi apunto. -vaig dir espantant-ne a més d'un- Ho sento, és que us he sentit, i és una idea genial. =)
Em vaig acostar una mica més i em vaig assentar mentre somreia a tothom.
-No podem deixar que passi res més com lo d'avui. Ah, per cert, em dic Aline Jones. |
|
| |
Wendy G. Moore Tercer curs
Nombre de missatges : 1175 Fecha de inscripción : 27/09/2010
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Plorant una mort Ds Oct 16, 2010 11:26 am | |
| El director va posar els sacs. Vaig mirar a la nina i vaig fer un badall. sincerament, tenia moooolte son.
Vaig ficar-me dintre del sac, pero abans vaig tornar a sortir i vaig veure que unes cuantes persones parlaven seriosament. No savia que deien, pero em vaig apropar a l'Allie, que era una d'elles, i la vaig abraçar.
-Me'n vaig a dormir...- vaig fer.- Bona nit Allie... -Bona nit Allie- va fer la nina.
i vaig tornar al meu sac. Em vaig fica i vaig tancar els ulls.
[LA WENDY S'ADORM] | |
|
| |
| Assumpte: Re: Plorant una mort Dg Oct 17, 2010 12:17 am | |
| El James va aconseguir ficar un pensament al meu cap, segurament erquè se m'havia acabat el poema i ja no hi havia mur de contenció (XD). No em va agradar però em vaig adonar que tenia raó. Sobretot perquè estàvem cridant massa l'atenció.
- Hola, Aline... em sap greu, però em temo que el James té raó... és una mica disparatat, tot plegat. Ni tan sols sabem a qui ens enfrontem. Potser hauríem de tenir una mica d'informació, primer. I si volem que algú ens n'ensenyi, de màgia, hauríem de buscar algú que en sabés prou... nosaltres no estem preparats. Però hi aniré pensant... ja se m'acudirà alguna cosa. | |
|
| |
Eileen Tyler Setè curs
| Assumpte: Re: Plorant una mort Dg Oct 17, 2010 1:14 am | |
| El James i l'Agatha estaven tramant alguna cosa. No podia ser que, de un moment a l'altre, l'Agatha (Repeteixo: L'Agatha), canvies d'idea. Així que vaig decidir seguir-lis el joc, perquè tenien tota la pinta d'estar pensant en alguna cosa. Em vaig callar i, simplement, vaig assentir amb el cap quan l'Agatha va acabar de parlar. | |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: Plorant una mort Dg Oct 17, 2010 4:46 am | |
| Aleshores vaig vore com es va afegir una nova persona, i Agatha va dir que era millor pensar.ho.
- Be, ja vorem.- vaig dir mentres continuava mirant la foscor.- A qui li toca?- vaig dir senyalant les cartes. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Plorant una mort Dg Oct 17, 2010 8:40 am | |
| Bé, almenys tindrem temps per pensar-hi..., em deia.
- Jo no jugo, plego... Estic cansat. - vaig deixar les cartes definitivament, vaig somriure i em vaig moure fins al costat de la Lils, que estava mig adormida.
Vaig fer-li un petó al front i m'hi vaig posar còmode, abraçat, mentre seguia mirant com jugaven. | |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: Plorant una mort Dg Oct 17, 2010 10:09 pm | |
| - Val, dooncs a qui li toca?- vaig dir posant les cartes de James en un grapat.- O vosaltres tampoc voleu jugar?- vaig preguntar. Pot ser tenien son. A mi no me havia arribat i crec que no arribaria, no aquesta nit. | |
|
| |
Lilian Bell Auror
Nombre de missatges : 1481 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Gryffindor
| Assumpte: Re: Plorant una mort Dl Oct 18, 2010 1:14 am | |
| Vaig escoltar en silenci la conversació. Pot ser podia ser bona idea, pero tenien raó, allà no era un bon lloc per parlar-ho...
-Hola James...- vaig fer, mig adormida, quan es va posar al meu costat. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Plorant una mort Dl Oct 18, 2010 1:56 am | |
| - Hola... - vaig abraçar-la, posant-me còmode.
Estava esgotat i vaig decidir que era millor anar a dormir, però tampoc podia dormir; estava inquiet, però també estava cansat. Vaig estirar-me, amb el cap lleugerament aixecat, de panxa enlaire. Vaig abraçar la Lils i la vaig acostar a mi, mentre m'incorporava lleugerament per poder parlar amb els altres.
- Gent, és tard... Hauríem d'intentar dormir; és millor que induir-nos l'insomni jugant a cartes. Demà serà un altre dia. | |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: Plorant una mort Dl Oct 18, 2010 3:07 am | |
| - Jo no crec que puga dormir, no tinc son, però si els demes volen, jo ho entendre.- vaig dir mentres em sentava damunt d'un sac.- Be, que voleu fer? | |
|
| |
| Plorant una mort | |
|