Qui està Connectat | En total hi ha 12 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 12 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
Daniel Forester Sisè curs
Nombre de missatges : 177 Fecha de inscripción : 24/12/2012
Estatus Estudis: GNOM Residència: Hufflepuff
| Assumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] Dt Gen 08, 2013 10:11 am | |
| Deixo de somriure quan veig queles dues tornen a la barra a per més beguda. Oh, oh, sembla que se'ls hi estä anant de les mans. No les hauria d'haver deixat, sembla que això acabarà malament.
L'Oliver em tirarà al llac i deixarà les meves restes pels vesprals...
- Què collons! No haver marxat, Oliver! - Faig, per mi mateix mentre agafo un got de la barra i m'apropo a la Rose i la Julie, que continuen ballant.
- Jo també vull ballaaaar! ^^ | |
| | | Rose Wood Cinquè curs
Nombre de missatges : 174 Fecha de inscripción : 17/12/2012
Estatus Estudis: GNOM Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] Dt Gen 08, 2013 10:17 am | |
| Alçe el got quan ve el Dan. Sabia que el Dan s'uniria, el Dan mola, no ens tallaria el rollo. Agafe de la mà el Dan.
- No....no puc fer-te donar una volta, ets massa alt.- li faig la volta a la Juls.- My Sharona!
Done un altre glop al martini, eh, doncs la festa esta molant.
- My my my my wooooo! My sharonaaa! | |
| | | Julie Poynter Cinquè curs
Nombre de missatges : 170 Fecha de inscripción : 17/12/2012
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] Dt Gen 08, 2013 10:20 am | |
| Bec més del martini i somric al Dan quan ve.
-Oh, Rose, pujat a cabaaaaaallet, així li podras donar una volta senceeeera!
M'acabo el martini i el deixo a un costat. Despres li faig un gest de que vingui.
-Puja!!! | |
| | | Daniel Forester Sisè curs
| Assumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] Dt Gen 08, 2013 10:34 am | |
| Faig un glop del meu got abans de començar a ballar. Mai he ballat bé, sempre he tingut un estil... Diguem que molt personal, però realment mai m'ha importat.
- No, no pots- Contesto, rient. Amb la seva mà agafada sóc jo qui li fa donar la volta.- Ueeeps ^^
Miro com la Julie s'ajup perr poder la Rose a les espatlles, em ric i m'acabo el martini per tenir les dues mans lliures.
-Va, però compte no us caigueu! ^^ | |
| Assumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] Dt Gen 08, 2013 10:43 am | |
| Li done el got al Dan i em puge al caballet de la Juls.
- Pese? No? Perfecteee!- em pose bé l'americana, i em mire el Dan.- Eeps! Ja soc aixi tan alta com tu!- em medisc.- Si, si, quasi tan alta, ara puc fer...-li agafe de la mà i li faig pegar la volta.- Açò! Guay!
Agafe el meu got de nou i done un glop.
- Un brindis....per...per els del futur!- dic alçant el got. | |
| Assumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] Dt Gen 08, 2013 11:07 am | |
| Agafo la mà a la Rose i dono la volta que em fa fer, mentre em ric. - Ets alta, però encara no tant com jo. Hass de crèixer més ^^
Quan la Rose proposa un brindis trec la vareta de la butxaca per fer que un altre got s'acosti a mi. L'aixeco i el faig xocar amb el de la Rose i desprès amb el de la Julie.
- Per nosaltres i per la festa que ens hem muntat! I pel 2035, que sigui un any fantàstic! | |
| Assumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] Dc Gen 09, 2013 2:25 am | |
| -I per poder tornar sans i estalvis al 2057!
Bec el got sencer del martini i em tambalejo una mica. Uuh, espera, no puc caure que duc la Rose al damunt.M'estabilitzo i torno a ballar, amb la Rose al damunt. Uff, el cap em fa voltes. S'acaba una cançó i comença la de bad reputation.
-Oh! Aquesta li agrada molt a la meva tieta Cass!! | |
| Assumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] Dc Gen 09, 2013 9:30 am | |
| - Salut!- i done un glop al martini.- Uoh, doncs crec que aquesta canço li pega molt a la teua tieta! Però...però...moolt!-li dic rient.
La Juls es tambaleja, però m'agafe a ella i no caic.
- Eeeeeei, que caaaus!- dic rient.- Però claaaar, com cauries sobre algo blanet...o pot ser soc jo la que cau sobre algo blanet...no, crec que series tu, si. Doncs no caigues!
Començe a riure, aix, fa calor, però no vuic llevar-me l'americana, nah, no fa tanta calor.
- my bad reputatiooooon! | |
| Assumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] Dc Gen 09, 2013 9:50 am | |
| Agafo a la Julie per les espatlles perquè no caigui. - Cuidado, que encara la liarem...- Dic, rient-me.
- La teva tieta Cass! La vaig conèixer l'altre dia! - Exclamo, abans de donar un altre glop.- Una nena més mona... Li vaig prometre que fariem una carrera de patins! | |
| Assumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] Dc Gen 09, 2013 10:18 am | |
| -Esquè tot esssss mou, Daaan!
Ric quan diu que la va coneixer l'altre dia.
-Jo també. I està igual. Bé, crec que ara parla més ràpid, al futur la obligaran a anar a classes de relaxació i només aconseguiran que parli més poc a poc, així que ssssssssssi li dius quan tornem ssssssssssssssssegur que s'anima a patinar!
Em miro la Rose.
-Algo blanet? Tu? Jo?- Vaig a beure, però m'adono de que me l'he acabat abans.- Daaaaaaaaaaaan vull més! | |
| Assumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] Dc Gen 09, 2013 10:24 am | |
| - Jo....jo...et prepare més!- agafe els muscles de la Juls- Arre! Arre caballo! Eeeeh, doncs jo a la teua tieta la vaig veure l'altre dia a la sala comuna, és genial!
Done un glop al martini quan la Juls es comença a balancejar.
- Vamos caballooo! hahahahahahaha, arreee!- arribem a la barra, m'ajupisc un poc, agafe el got de la Juls i li prepare el martini.- Tooooot teu!
Ja que estem omplic el meu got que ja queda poc, done un glop, em mire el got...em mire la botella....bah.
- Tin Juls un...un altre got!- agafe la botella.- Aquest per mi!- dic rient.
| |
| Assumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] Dj Gen 10, 2013 7:10 am | |
| Em ric quan les dues surten disparades cap a la barra, encara una damunt de l'altre. Se'ls hi està anant massa la pinça, però es que són taaaaant gracioses que em fa pena parar-les i tot.
L'Oliver em mataria, això sí. Per reduir la seva ànsia assassina decideixo treure-li la botella de la que la Rose ja s'havia apropiat.
-Eh, això per mi.- Dic, mentre li trec de les mans.- Es que si no m'arrisco a una mort lenta i dolorosa... I no volem que això passi, veritat? ^^ | |
| Assumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] Dj Gen 10, 2013 7:50 am | |
| -Hiiiiiii!-relinxo com un caball, mentre porto la Rose cap a la barra, rient. Li paso el got i l'ampolla i agafo el meu martini quan me'l dona.-Graaaashiesh Rose, Tu shi que etsh una bona amiga!
Ui, com em costava pensar una frase sencera! Bha, dono un glop al meu nou martini i em miro al Dan quan ve i li lleva l'ampolla de les mans.
-Uoooooooooooo Qui etsh tu i que hash fet amb l'autentic Dan? Hola Ol!!
I Llavors em posso a riure. Em fa gracia, no se que, pero em fa gracia. Bec més i em giro.
-Tornem a la piiiiiishta!- Però em desequilibro un altre pic, i en un intent de tornar a tenir l'estabilitat m'agafo al Dan. En qualsevol altre moment no hauria passat res, però duia a sobre la Rose, que amb el meu desequilibri també s'havia desequilibrat, i encara que erem mes petites que ell, pesavem el suficient com per fer-lo caure. I allà vam acabar, al terra, tots tres, i jo en partia el cul.-Ho sheeeeeeeeentooooo! Hahahahahahahaha.... Yoho yoho un gran pirata shoy...! | |
| Assumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] Dj Gen 10, 2013 8:23 am | |
| - A que si? Soc la millooooooooooo…que deia…ah, si soc la milloooooooooooooooooor amiga que teee….Eh , eh, eh, eh, eeeeeeeeh! Dan esa es mi botella!
Aleshores la Juls es tambaleja i com que estic jo damunt caiem totes dues a terra tirant el Dan.
- hahahahhahahahahahahhaha.- comence a riure sense parar.- hahahaahahahahahahahaha....Brindad compañeros yoho!- em mire la botella que te el Dan.- Dan...Dan...tu...tu...- m'aprope i li done un bes a la galta.- Tu moles molt.
Agafe la botella i li done un glop, després m'alçe i començe a donar voltes amb...bots...voltes, voltes per la sala.
- Ara és meuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, no et preocupes Dan...no deix....no....hahahhahahhahaha.
| |
| Assumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] Dj Gen 10, 2013 8:35 am | |
| A veure, jo us ho explico: Diguem que sempre he tingut una habilitat especial que consisteix en no veure els problemes o simplement ignorar-los. (Ser un inconscient o un temerari, li diuen els meus pares. Normalment desprès afegeixen “Vols fer el favor de pensar abans de fer les coses, Dan?”) Junt amb aquesta habilitat tinc un altre don innat del que estic molt orgullós: La capacitat de que, quan aquests problemes m’amenaçen, saber esquivar-los magistralment.
Però sembla que aquest cop no he sigut capaç i els problemas m’han caigut a sobre. Literalment. Dos problemes que no poden parar de riure, a més.
Vale, la que he liaaaat ^^''
Em miro les dues noies, que encara per terra, no poden parar de riure. Hauria hagut de pensar que, poc acostumades a beure, no resistirien massa bé l'alcohol. La Rose em mira a mi, es mira la botella i em dona un petó a la galta mentre em diu que molo molt.
"Eh, diuen que els borratxos sempre diuen la veritat ^^... D'acord, centra't!"
-Va, Rose, deixa la botella... - Intento, amb un fracàs estrepitós.- Què et sembla un suc de pinya? ^^
On estan els putos suc de pinya quan els necessites? | |
| Assumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] Dj Gen 10, 2013 9:15 am | |
| Segueixo rient durant una bona estona, sentint de fons el que diu el Dan. Encara al terra per la caiguda, veig que tinc martini encara al got a la mà. Quan vaig a beure, al estar estirada al terra em csu el martini a la cara.
-ASDFGH!
Em llevo el liquid de la cara i m'incorporo una mica i em miro a la Rose i al Dan. I un altre pic em moro de riure sense motiu.
-Hahahahahahahahahahahahahah | |
| Assumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] Dj Gen 10, 2013 9:46 am | |
| - No hi ha suuuuucs, per això he dit, anem a provar el martiniiii! No se perquè el pare em deia que no estava bo o deia que no estava bé?- veig la Juls intentant beure i començe a riure.- Que te'l tires damuuuuuunt!- li dic a la Juls.- Eeeh, tens el gooot buit, que desaaasstre!
Vaig cap a ella amb la botella a la mà, donant voltes.
- Però....però....si em dones alguna cosa, et deixe que ompligues el teu got amb meua botella.- li dic des de dalt.- Però algo a canvi, algo...hahaha...a canvi, sino, no.- li dic mentres negue amb el cap i li done un altre glop. | |
| Assumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] Dj Gen 10, 2013 9:54 am | |
| De veritat que em sap molt greu deixar de ser l'amic-que-és-casi-un-germà-gran-que-mola però s'estan descontrolant i com l'Oliver entri ara... No vull ni pensar el que em faria. Res bonic, segur.
-D'acord, anem a calmar-nos, eh?- Agafo a la Rose per les espatlles i la faig seure al terra. A la Julie ja no fa ni falta perquè continua allà.- D'acord, ara Rose si em pots tornar la botella em faries un gran favor, de veritat.
Mentre espero que la Rose em fagi cas trec la vareta per assecar la Julie, que sembla que s'ha llançat el got per la cara. Perfecte...
-Rose, siusplau, si ho fas... Et regalaré un poni!- Dic el primer que se m'ocorre. El primer cop que vaig anar a casa l'Oliver la Rose tenia deu anys i li agradaven els ponis, potser encara funciona...
El que em flipa més és la capacitat d'abstracció dels besson Williams. Ni s'immuten, tio, quin control. | |
| Assumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] Dj Gen 10, 2013 10:03 am | |
| -Uh, no, em roda el cap, no vull meeeeeesh....
Em rodava el cap de veritat. Ara ja no em feia tanta gracia tot. Em mirava l'escena agafant-me el cap. Aix, quin mareig...
-Uoooo Rose un poni! A la madrina Lily li donara un patatus...
Ric una mica i m'agafo de nou el cap. Aiiiiiiiix quin mareiiiiig!!!! | |
| Assumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] Dj Gen 10, 2013 10:09 am | |
| Em sente al terra com em diu el Dan.
- Però ja em regalares un poni.- li dic donant un glop, em queda poc, poc...- Un de color rosa, era aixi, molt mono, el tinc a l'habitació, és diu Danny.- li dic rient.- Perquè és pareix a tu.
Em mire la Juls.
- Juuuuuuuuls.- li done un cop al muscle.- Juuuuuuuuuuuuuuuuls.- un altre coop.- Eeeeeeeeeeeeeh, eeeeeeeeeeeeh, eeeeeeeeeeh!
Aix...em mire el Dan, m'acabe la botella i se l'allargue.
- A canvi vuic el meu poni de color blau, blau, si? Si? | |
| Assumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] Dj Gen 10, 2013 10:19 am | |
| No m'enrecordava que li havia regalat un poni, però sí, és veritat, l'any que havia entrat a Hogwarts n'hi havia regalat un pel seu aniversari.
-Danny, de veritat?- Dic, rient.- No hi havia cap altre nom? I sí, et regalaré un poni blau, però ara calma, d'acord?
Em miro a les dues noies, que per fi he aconseguit calmar. Sospiro, tranquil. Sembla que a la Julie li comença a fer mal el cap i no donarà més guerra i la Rose m'ha tornat la botella... Gràcies a Merlí.
-Veieu, s'està bé així, eh? ^^- La veritat és que les dues borratxes tenien molta gràcia, però demà tindran un mal de cap impressionant. I la bronca de l'Oliver no ajudaria, precisament. - I ara podem parlar o jugar al parxís o una activitat tranquila que no impliqui la meva mort a mans de l'Oliver.
| |
| Assumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] Dj Gen 10, 2013 10:49 am | |
| -Queeeeeeeeeè?
Em miro al Dan i despres a la Julie. Espera, a la Julie no, la Julie doc jo...Aix, quin mareig...
-Uala, ensh hem begut tita l'ampolla? Què craaaaaacksh!
Intento xocar els cinc amb la Rose, però fallo . Bha, dona el mateix. | |
| Assumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] Dj Gen 10, 2013 10:54 am | |
| - Espera...espera...-agafe la mà de la Juls i la xoque.- Ar...ara!
Em mire el Dan somrient.
- No, Danny és un nom que li pega molt...com que és rosa i me'l vares re...rega...regalar tu.- i comence a riure.
Posa una cara rara, vaig cap a ell gatejant.
- No t'enfadeeeeees.- dic donant-li un copet al muscle.- Porfaaa...-pose careta de pena.- No et poots enfadar amb mi...porfaaa...- li torne a donar al muscle.
Ara mateixa m'agradaria vore el color del meu cabell...ve...verd? | |
| Assumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] Dv Gen 11, 2013 3:59 am | |
| - Com que el rosa em pega? Ja estem, igual que l'Oliver, que em diu que sóc poc masculí... Clar, com també em molen els tios. Això són prejudicis, eh?- Dic, encara que no puc evitar que se m'escapi el riure. En realitat no em molesta, és més, el rosa m'agrada.
La Rose s'apropa a mi i em comença a donar copets, dient-me que no m'enfadi.
-No m'enfado, no m'enfado.- Comento, rient.- M'és impossible enfadar-me amb vosaltres, ja ho sabeu, això li deixo a l'Oliver ^^ | |
| Assumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] Dv Gen 11, 2013 5:20 am | |
| Em miro l'escena, uns segons i després abraço al Dan.
-Daaaaaaaaaaaan t'estimem moooooolt!!!!
Somric, contenta. Que li donguin a l'Oliver, ens estavem divertint, oi? I la Rose tindria un poni, qués més donava tot l'altre?
-Quin nom li posharàsh al poniiiiii?- li demano a la Rose. | |
| | | | Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] | |
|