Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Feliç primer aniversariii...! Ah, espera, que ja tenim fills? O.O HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Feliç primer aniversariii...! Ah, espera, que ja tenim fills? O.O HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Feliç primer aniversariii...! Ah, espera, que ja tenim fills? O.O EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Feliç primer aniversariii...! Ah, espera, que ja tenim fills? O.O EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Feliç primer aniversariii...! Ah, espera, que ja tenim fills? O.O EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Feliç primer aniversariii...! Ah, espera, que ja tenim fills? O.O EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Feliç primer aniversariii...! Ah, espera, que ja tenim fills? O.O EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Feliç primer aniversariii...! Ah, espera, que ja tenim fills? O.O

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 26
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Feliç primer aniversariii...! Ah, espera, que ja tenim fills? O.O Empty
MissatgeAssumpte: Feliç primer aniversariii...! Ah, espera, que ja tenim fills? O.O   Feliç primer aniversariii...! Ah, espera, que ja tenim fills? O.O EmptyDj Des 27, 2012 11:20 am

- Ed... No veig res...

"Erin, pordios, sigues una mica menys romàntica, crec que el senyor de la tercera fila no s'ha rigut prou de tu" e.e'

Puc notar la seva mirada riallera fins i tot per darrere de la bena que em tapa els ulls. Continuo caminant, guiada per la seva mà.

- Em callo... Ja m'avisaràs, doncs. - dic, rient.

Tot això té una explicació... avui és 25 de desembre. Fa un anyet just que estic amb l'Ed! I estaria molt feliç, si no fos perquè no em vol dir on em porta... ja fa una hora que volto pel castell amb els ulls tapats (tot i que estic segura que cinquanta minuts d'aquesta hora han sigut més per cachondeo que per una altra cosa), i m'estic sentint ridícula. I les riallades i els uuuuuhs dels amics que ens anàvem trobant en venir no ajuden, tampoc. u.u' a veure si acabem ja...

- Anda, impacient - sento la seva veu que em parla - ja t'ho pots treure...

I em desfà el nus de la bena.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Feliç primer aniversariii...! Ah, espera, que ja tenim fills? O.O Empty
MissatgeAssumpte: Re: Feliç primer aniversariii...! Ah, espera, que ja tenim fills? O.O   Feliç primer aniversariii...! Ah, espera, que ja tenim fills? O.O EmptyDj Des 27, 2012 11:29 am

- Esquirolet, la meua intenció era marejar-te pel castell perquè no sapigueres on te dut fins que obrigues els ulls, bé i vore les cares que posaves, que també era divertit.

Li lleve la bena.

- Sorpresa!- li dic somrient.

Li havia preparat un picnic a la part més bonica de tot el pont, si, vosaltres pensareu per què no al jardi? Esta tot cobert de neu i el pont tenia una part en concret, totalment verda, com un tros de prat dins del mateix pont, a tots dos ens havia agradat prou aquella part, i molts cops ens haviem estat alli tombats, aixi que havia decidit dur-la alli.

- Bah, ara pots dir que tens un nuvi molt cutre, però he dut els bombons que t'agraden, això és més romantic, no?- li pregunte rient.- Eh i he posat una manta, perquè no hages de sentar-te damunt la gespa i t'embrutes, si es que jo pense en tot. Feliç un any esquirolet.- li done un bes curt.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 26
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Feliç primer aniversariii...! Ah, espera, que ja tenim fills? O.O Empty
MissatgeAssumpte: Re: Feliç primer aniversariii...! Ah, espera, que ja tenim fills? O.O   Feliç primer aniversariii...! Ah, espera, que ja tenim fills? O.O EmptyDj Des 27, 2012 11:45 am

I llavors em treu la bena, i veig el que em té preparat.

- Cutre? M'encanta, Ed. De veritat - dic, mentre li faig una abraçada - Si no arribes a portar els bombons marxava, per això... - bromejo.

L'agafo de la mà, i el porto fins on hi han les estovalles i la cistelleta.

- Que maco... - dic, mentre m'assec, allisant-me el vestit d'hivern blau que porto - Bé, jo també t'he fet un regal. te'l dóno ara o després?
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Feliç primer aniversariii...! Ah, espera, que ja tenim fills? O.O Empty
MissatgeAssumpte: Re: Feliç primer aniversariii...! Ah, espera, que ja tenim fills? O.O   Feliç primer aniversariii...! Ah, espera, que ja tenim fills? O.O EmptyDv Des 28, 2012 1:41 am

- Doncs menys mal que els he dut, i m'ho estava pensant, però al final has tingut sort.- li dic rient.

Me la mire somrient, però mira que és guapa, qui ho diria, un any ja...el temps passa ràpid. Un any al seu costat.

- Qui diria que m'aguantaries tant de temps, eh?- li dic.- Aixi que tu també tens alguna cosa? Et dic que no feia falta, però no faras cas, aixi que...doncs jo el voldria ara...-li dic posant careta de pena.- Me'l donaras araa?
Tornar a dalt Ir abajo
Claire A. Williams
Quart curs
Claire A. Williams


Nombre de missatges : 7
Fecha de inscripción : 26/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Feliç primer aniversariii...! Ah, espera, que ja tenim fills? O.O Empty
MissatgeAssumpte: Re: Feliç primer aniversariii...! Ah, espera, que ja tenim fills? O.O   Feliç primer aniversariii...! Ah, espera, que ja tenim fills? O.O EmptyDv Des 28, 2012 10:43 am

Camino amb l'Aaron en direcció al pont, per poder anar al castell. Sembla que ens estarem per aquí una mica més temps de l'estrictament necessari... Guay Very Happy

- Doncs ens haurem d'acostumar als nostres nous cognoms - li dic, contenta - Connelly... m'agrada.

- A mi m'agradaria veure als papes... em fa gràcia.

- Ja, a mi també! Passa que ens diuen que els hem d'evitar... Tu creus que si els espiem des de lluny se n'adonaran?

- Probablement no - fa ell, somrient - no se n'enteren quan els espiem a casa...

Somric, en veure com l'Aaron somriu. És tan tímid... vull que s'adapti bé a tot això que està passant. Per sort, tot sembla anar bé.

Seguim caminant, sumits en els nostres pensaments... o almenys jo hi vaig. I hi vaig tant, que sense voler, ensopego amb una pedra i caic rodolant per tota la baixada que fan els jardins. Ja semblo la mama... u.u'

Per fi, aconsegueixo aturar-me.

- Aaeei, estic bé! - li crido, en veure com corre cap a mi - No saps com ha molaat ^^

És aleshores quan caic en que estic sobre unes estovalles. Què...?

- Estàs bé, bonica?

"Aquesta veu em sona..."

No m'atreveixo a mirar cap amunt.

Tornar a dalt Ir abajo
Aaron E. Williams
Quart curs
Aaron E. Williams


Nombre de missatges : 4
Fecha de inscripción : 26/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Feliç primer aniversariii...! Ah, espera, que ja tenim fills? O.O Empty
MissatgeAssumpte: Re: Feliç primer aniversariii...! Ah, espera, que ja tenim fills? O.O   Feliç primer aniversariii...! Ah, espera, que ja tenim fills? O.O EmptyDv Des 28, 2012 10:55 am

I aleshores la Claire cau... just davant dels pares.

"Mooooolt bé, plan B"

- Claire! Claire! Claire, estàs bé? - li pregunto, corrent cap a ella, tot i que m'ha dit que està bé - Claire Connelly, ja estàs començant a parar atenció al teu voltant...

Em miro als pares, reprimint un somriure. Sembla que els hem espatllat una cita... Peeero bé. Haig de fer veure que no els conec.

- Perdoneu... La meva germana s'ha caigut. Ens diem Claire i Aaron Connelly, molt de gust. Som de quart ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Feliç primer aniversariii...! Ah, espera, que ja tenim fills? O.O Empty
MissatgeAssumpte: Re: Feliç primer aniversariii...! Ah, espera, que ja tenim fills? O.O   Feliç primer aniversariii...! Ah, espera, que ja tenim fills? O.O EmptyDt Gen 01, 2013 4:26 am

Aleshores veig com algú cau damunt nostre i em mire la nena i el nen que ve corrent, em mire el nen, i mire l'Erin...Després em mire la nena, em sona molt, però no se de que.

- Eh...encantats.- els dic somrient.- Ella és l'Erin River i jo soc l'Edgar Williams.

Ajude a la nena alçar-se, no pareix que tinga més de 13 anys.

- Estas bé?- li pregunte.- T'has fet mal a algun lloc?
Tornar a dalt Ir abajo
Claire A. Williams
Quart curs
Claire A. Williams


Nombre de missatges : 7
Fecha de inscripción : 26/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Feliç primer aniversariii...! Ah, espera, que ja tenim fills? O.O Empty
MissatgeAssumpte: Re: Feliç primer aniversariii...! Ah, espera, que ja tenim fills? O.O   Feliç primer aniversariii...! Ah, espera, que ja tenim fills? O.O EmptyDv Gen 04, 2013 12:20 am

- Sisissi estic bé pa... Vull dir Edgar - dic, rient per haver estat a punt de dir-li papa, i ho arreglo - Em recordes molt al meu pare, parlant així.

Somric. Els acabem d'espatllar la cita de mala manera. Puuuuues ja que estem, anem a molestar una mica més...

- I què estàveu fent, si ho podem saber? - dic, amb un somriure angelical - Fa una mica de fred per dinar a fora, no creieu...?

*w*
Tornar a dalt Ir abajo
 
Feliç primer aniversariii...! Ah, espera, que ja tenim fills? O.O
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Espera, espera... Tu! [Bruno]
» Feliç any nou! (?)
» Aniversaaaaaaaaaaari feliç! [Esquirolet]
» Vuic tornar a ser feliç ^^
» Espera, espera.. QUE?!

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Pont-
Canviar a: