Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Espera, espera.. QUE?!  HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 9 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 9 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Espera, espera.. QUE?!  HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Espera, espera.. QUE?!  EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Espera, espera.. QUE?!  EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Espera, espera.. QUE?!  EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Espera, espera.. QUE?!  EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Espera, espera.. QUE?!  EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Espera, espera.. QUE?!

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Espera, espera.. QUE?!  Empty
MissatgeAssumpte: Espera, espera.. QUE?!    Espera, espera.. QUE?!  EmptyDl Ago 08, 2011 9:08 pm

Despres de dir-li al Thomas Clearwater que estava bé per quinta vegada i que estava acostumada a les ferides i que no feia falta que me acompanyara, va marxar.

Vaig entrar i em vaig dirigir cap al mostrador.

- Disculpa.- vaig dir a la dona que estava ahi sentada. - Que em podria dir on esta la doctora Williams?- vaig pensar en posar la meua cara de bona nena, però amb la pinta que deuria de tindre no colaria.

- Per a que vol vosté saber on esta la doctora Williams?- va respondre.

- És ma mare i necesite dir-li una cosa, si no fora important no estaria aci no creu?- vaig respondre.

La dona se me va quedar mirant.

- Crec que esta per el tercer pis, tot i que pot ser esta al quint ja que és la seua hora de descans.

- Moltes gràcies.- vaig dir somrient.

Em vaig dirigir cap l'ascensor, em vaig arreglar un poc el cabell i la roba.
Quan estava a punt de pujar vaig reconeixer a algú que no imaginaria trobar-me ahi.

- Agatha?- vaig preguntar a la persona que tenia davant. Si no era ella se li pareixia molt per raere.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Espera, espera.. QUE?!  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Espera, espera.. QUE?!    Espera, espera.. QUE?!  EmptyDl Ago 08, 2011 10:38 pm

- Sam! - vaig exclamar quan vaig sentir la seva veu darrere meu-. Hola! Què hi fas aquí? T'ha passat res? O és que ven a veure la Lily i el James?

No se m'acudia cap explicació més, però aleshores em vaig adonar que m'hauria d'invetntar alguna excusa per la Lilian... i pel James també, ja que hi eren. No sabia si li havien explicat res del que els passava a la Sam...
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Espera, espera.. QUE?!  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Espera, espera.. QUE?!    Espera, espera.. QUE?!  EmptyDl Ago 08, 2011 10:41 pm

Em vaig quedar parada.

- Que...que!?- vaig dir oblidant-me completament de la meua cama.- Que dius que els ha passat a Lils i James? Estan a st Mungo? Els han atacat?- vaig preguntar.

No podia ser veritat, ells no podien estar aci.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Espera, espera.. QUE?!  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Espera, espera.. QUE?!    Espera, espera.. QUE?!  EmptyDl Ago 08, 2011 11:13 pm

-No, no, tranquil.la, no els han atacat -vaig dir de seguida perque vaig veure que s'havia posat molt nerviosa-. Veuras la Lily esta una mica feble, perque va estar molt malalta fa un temps i de vegades te una baixada de defenses... Be, es va desmaiar fa uns dies, pero esta estable, i es posara be.

Be, no era una mentida, simplement no li havia acabat d'explicar del tot. Era el maxim que podia fer.

-I el James... -ara a veure com explicava allo; ni jo mateixa no ho acabava d'entendre. Vaig decidir tirar pel dret-. Es va caure per les escales de Hogwarts. Es va marejar i... Be, suposo que es devia endur un cop al cap i... Esta en coma. Els sanadors no tenen del tot clar si es despertara, pero jo se que si, perque l'alternativa...

Vaig fer que no amb el cap, perque se m'havia fet un nus a la gola.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Espera, espera.. QUE?!  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Espera, espera.. QUE?!    Espera, espera.. QUE?!  EmptyDt Ago 09, 2011 2:25 am

Em vaig quedar callada, sense saber que dir. El James...la Lils..no podia ser real.

- Aleshores dius que Lils es posara bé si o si, no?- vaig preguntar encara preocupada.- I el James..segur que es desperta, és el James, no... es despertara.- no podia pensar en l'altra opció, era impossible, no pasaria.- Segur que els dos es desperten.- vaig dir més per a mi mateixa que per l'Agatha.- Segur que d'aci poc els tornem a tindre aci.- vaig donar-li una forta abraçada a l'Agatha.- Dis-me que milloraran..

Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Espera, espera.. QUE?!  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Espera, espera.. QUE?!    Espera, espera.. QUE?!  EmptyDt Ago 09, 2011 6:02 am

-Si, si, es clar que si - li vaig dir, veient-la preocupada de debo.

La veritat era que no ho sabia, pero que li havia de dir? Els sanadors ens havien assegurat que la Lily se'n sortiria d'aquesta, pero qui sabia si mes endavant n'hi tornaria a passar elguna. I el James... Be, del James no me n'havien assegurat res, pero jo posava la ma al foc per ell.

-La Lils esta sempre amb la seva germana, pero vinc... De tant en tant... a veure el James perque se que esta sol.

No li vaig dir que hi anava cada dia perque... Be, es igual, no sabia per que, segurament per no sonar desesperada i desamparada, pero tampoc no era res important.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Espera, espera.. QUE?!  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Espera, espera.. QUE?!    Espera, espera.. QUE?!  EmptyDt Ago 09, 2011 6:36 am

Em vaig quedar pensant.. ara que sabia que estaven alli no podia quedar-me a casa totes les vesprades.

- Que em podries dir on estan?- vaig dir.- Les habitacions.. m'agradaria passar alguna vesprada, encara que se que seria estrany parlar sola, ma mare sempre me diu que en el fons te escolten...- vaig dir.- Jo crec que ho fan, pot ser escolten les nostres veus, i per a ells és un simple somni..- vaig dir abaixant la veu.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Espera, espera.. QUE?!  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Espera, espera.. QUE?!    Espera, espera.. QUE?!  EmptyDc Ago 10, 2011 6:33 am

Vaig somriure.

- Jo sempre hi parlo. La majoria dels sanadors opinen que no ens senten, però escolta... per si de cas. Ha de ser molt avorrit estar-se aquí tot el dia sense fer res, de manera que vaig i li explico què he fet cada dia. Sé que no és el mateix, però vaja... la Lily és al primer pis, habitació105. I el James, al tercer, a la 311.

Vaig mirar el rellotge.

- Jo ara ja marxava, però estic segura que els agradarà saber que venies a veure'ls.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Espera, espera.. QUE?!  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Espera, espera.. QUE?!    Espera, espera.. QUE?!  EmptyDc Ago 10, 2011 9:25 pm

- Primer i tercer pis, 105 i 311, val.- vaig dir apuntant-ho mentalment.- Gràcies, els anire a visitar sempre que puga.- vaig dir.- Encara que crec que primer hauria d'anar a buscar a ma mare, no aguantare molt més amb aquesta cama.- va dir que marxava.- Bé, doncs ens vorem a Hogwarts, me perdut molt durant aquest estiu?



Tornar a dalt Ir abajo
 
Espera, espera.. QUE?!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Espera, espera... Tu! [Bruno]
» GRUP DE MÚSICA PEL BALL
» Oliver Wood. No, espera, May, May.
» Espera, que em posso cómoda... [Matt]
» Feliç primer aniversariii...! Ah, espera, que ja tenim fills? O.O

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Localitats Màgiques :: Ronda d'Alla-
Canviar a: