Qui està Connectat | En total hi ha 13 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 13 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| GRUP DE MÚSICA PEL BALL | |
| | Autor | Missatge |
---|
Harry Jones Al més enllà
Nombre de missatges : 96 Fecha de inscripción : 20/05/2011 Edad : 36 Ubicació : Al meu flamant despatx (?)
| Assumpte: GRUP DE MÚSICA PEL BALL Dl Oct 10, 2011 4:04 am | |
| Vaig anar cap al taulell d'anuncis, i vaig penjar el full: MÚSICA PEL BALL
Alumnes de Hogwarts. Durant la primera setmana de desembre (Encara no hi ha un dia assegurat) es celebrarà un ball de màscares on podran assistir tots els alumnes. A tot ball es necessita música, així que es demana als alumnes de Hogwarts que cantin i/o toquin algun instrument i que vulguin participar al grup de música que s’apuntin.
Nota: Per tocar instruments no s'accepta posar un dit sobre un violí i dir: Toco el Violí!
Interessats, apuntar: Nom i cognom, curs, residència i instrument que toquen.
Atentament,
H. Jones
Apa, quan abans tinguessim un grup per al ball millor. Aquelles coses s'havien de preparar amb temps. - ELS MÚSICS:
Matthew Sheen Bianca Serantoni
Editat per darrera vegada per Harry Jones el Dl Oct 10, 2011 4:15 am, editat 1 cop en total | |
| | | Matthew Sheen Al més enllà
Nombre de missatges : 523 Fecha de inscripción : 22/09/2011 Edad : 29
| Assumpte: Re: GRUP DE MÚSICA PEL BALL Dl Oct 10, 2011 4:07 am | |
| Vaig veure el professor Jones penjar un cartell. Vaig anar-lo a llegir, interessat, en veure el títol: "Música pel ball". De seguida vaig deixar-hi la meva inscripció. Matthew Sheen Sisè Gryffindor Violoncel, guitarra acústica, guitarra elèctrica També em defenso amb el saxo I ara, a esperar notícies dels organitzadors.
Editat per darrera vegada per Matthew Sheen el Dl Oct 10, 2011 4:13 am, editat 2 cops en total | |
| | | Bianca Serantoni Pres d'Azkaban
Nombre de missatges : 295 Fecha de inscripción : 28/09/2011 Edad : 29
Estatus Estudis: MAG Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: GRUP DE MÚSICA PEL BALL Dl Oct 10, 2011 4:07 am | |
| Tan bon punt vaig veure el full, vaig afanyar-me a inscriure'm.
Bianca Serantoni, 6è, Gryffindor. Canto i toco quasibé tots els instruments que em posin davant
Apa, amb allò estaria una altra nit com si estigués a casa de nou. | |
| | | Wendy G. Moore Tercer curs
Nombre de missatges : 1175 Fecha de inscripción : 27/09/2010
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: GRUP DE MÚSICA PEL BALL Ds Nov 05, 2011 6:01 am | |
| - Ooooh sweet child o'mine! lalala! De cop vaig veure un full que em va cridar l'atenció. Parlava de música! Tocar! Vaig agafar el llapis que duia darrere l'orella i vaig apuntar: Wendy G. Moore!! Segon Gryffindor Canto i toco el piano. M'encanta tocar el piano! I me'n vaig anar cantant. | |
| | | Erin River Cinquè curs
Nombre de missatges : 1440 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 27 Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Espera, què? Què? QUÈ!!?? Dl Nov 07, 2011 7:03 am | |
| Em vaig mirar la taula amb atenció. Sempre era divertit mirar els anuncis. N'hi havia un munt... Recentment havien penjat notícies sobre la comunitat màgica, encara hi havia el del Summercamp per allà perdut... Em vaig fixar en un cartellet nou que havien penjat. Anunciava que es necessitaven músics pel ball de desembre. Que maco! Em vaig posar a mirar qui s'havia apuntat. Hi havia el nou, el Matt, i la noia nova que sabia que era una cantant famosa. I hi havia la Wen, també! no sabia que cantés. Estava segura que ho farien tots meravellosament. Però llavors... llavors els meus ulls van topar amb una quarta persona. Gairebé em caic a terra de l'ensurt. Allà, amb una lletra clarament copiada de la meva, hi havia... Erin L. River Quart, Gryffindor Canto i toco quasi tots els instruments que es puguin requerir La meva cara es va tornar completament blanca, el meu cos no responia. Vaig intentar en va tornar a col·locar la mandíbula en la seva posició normal. Sabia perfectament qui ho havia fet... Però no entenia COM havia pogut fer-ho. Les seves intencions eren bones, però... però... En un acte desesperat, vaig agafar una ploma i un pot de tinta i vaig intentar ratllar el nom i esborrar-lo com em fos possible, però, com em temia, el paper absorbia la tinta. No tenia escapatòria. Vaig fer un sospir. Allò no quedaria així. I el primer de tot, era anar a parlar amb l'Allie. | |
| | | | GRUP DE MÚSICA PEL BALL | |
|