Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Música... música...  HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 3 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 3 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am
Música... música...  HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Música... música...  EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Música... música...  EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Música... música...  EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Música... música...  EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Música... música...  EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Música... música...

2 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Nombre de missatges : 1175

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Música... música...  Empty
MissatgeAssumpte: Música... música...    Música... música...  EmptyDs Maig 19, 2012 6:40 am

Vaig caminant pels passadissos, pensativa...

-It's gettin late
I'm making my way over to my favorite place
I gotta get my body moving
shake the stress away
I wasn't looking for nobody when you looked my way
Possible candidate... yeah

Em quedo tan sorpresa que paro de cop. Ho he fet, ho he tornat a fer. He començat a cantar sense guitarra ni res, mentre caminava. No ho havia fet, des de la baralla. Vaig sentir un soroll al meu costat, i vaig veure la sala. La sala guay, com li solia dir abans. Em quedo mirant la porta, sense dir res, i entro, perque al meu voltant no hi ha ningú, i si ha aparegut ha estat per que jo necessito la sala, encara que no se per què.

El piano que veig al entrar em fa somriure. Es aquell piano que vaig veure el primer dia que vaig entrar a la sala. Sense pensar-m'ho dos pics camino cap allà i m'assec a la butaca. Tanco els ulls, uns segons. Vull música, vull escoltar, vull cantar, vull sentir-me tant viva com em sentia abans de que passés tot, catant, tocant, disfrutant.

Trobo, a la meva memòria, una cançó que em va cantar la meva mare fa un temps. En realitat era d'una cantant d'abans, però que un noi l'havia modificat. Sigui com sigui, la cançó m'agradava. Sonava bé, amb el piano, i es justament la que havia començat a cantar abans. Deixo anar un sospir abans, i començo a moure les mans per el teclat.

-It's gettin late
I'm making my way over to my favorite place
I gotta get my body moving
shake the stress away
I wasn't looking for nobody when you looked my way
Possible candidate... yeah

Who knew,
That you'd be up here looking like you do
You're making staying over here impossible
Baby I must say your aura is incredible
If you don't have to go, don't

Do you know what you started
I just came here to party
But now we're rockin on the dancefloor
Acting naughty
Your hands around my waist
Just let the music play
We're hand in hand
Chest to chest
And now we're face to face

I wanna take you away
lets escape into the music
Dj let it play
I just can't refuse it
Like the way you do this
Keep on rockin to it
Please don't stop the
Please don't stop the music

I wanna take you away
Dj let it play
Like the way you do this
Keep on rockin to it
Please don't stop the
Please don't stop the

Baby are you ready cause it's getting close
Don't you feel the passion ready to explode
What goes on between us no one has to know
This is a private show...oh

Do you know what you started
I just came here to party
But now we're rockin on the dancefloor
Acting naughty
Your hands around my waist
Just let the music play
We're hand in hand
Chest to chest
And now we're face to face

I wanna take you away
Dj let it play
I just can't refuse it
Like the way you do this
Keep on rockin to it
Please don't stop the

I wanna take you away
Dj let it play
Like the way you do this
Keep on rockin to it
Please don't stop the
Please don't stop the

Miro el teclat mentre poc a poc la meldia es va esfumant fins sentir de nou el silenci. Somric, no puc evitar somriure.

Cançó:
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs

Nombre de missatges : 1301

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Música... música...    Música... música...  EmptyDs Maig 19, 2012 7:02 am

Estava tot silencios, bah, sempre estava silencios, pero els havia de trobar, havien d'estar en alguna banda...duia el atrapador en una ma en posicio d'atac...per que? Perque era Ghostbusters! M'havia posat el meu vestit de Ghostbusters *-* Era igual que el de la pel.licula *-* Que molava tant, perque molava molt i havia d'anar a buscar els fantasmes malvats per atrapar-los en l'atrapador! Perque jo tenia un atrapador guay! L'havia fabricat amb una cosa que havia trobat per casa i un tros d'aspiradora que hi havia a la cuina, no se si funcionava pero despres de desmontar-la si que no aspirava. La mare va dir nose que, pero bah.

- If there's something strange in your neighborhood
Who ya gonna call?
GHOSTBUSTEEEEEEERS!
I ain't afraid a no ghost!
GHOSTBUSTEEEEEERS!

No fugiuuuu de mi! Vos atrapare!! Hahahahahahahahaha GHOSTBUSTEEERS!

Vaig donar un bot a l'esquerra, ah, sols era un alumne, se me va quedar mirant, clar no m'havia reconegut per les ulleres i perque duia cues. Vaig continuar caminant quan vaig passar per la sala guay, i hi havia algu tocant.....oooooooh! Coneixia la veu! La Weeen!

Vaig obrir la porta i vaig entrar corrent, em vaig pujar les ulleres.

- Tornees a cantaaaaaaar i tocar el pianoooo!- done un botet, torna a cantaaaar ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Música... música...    Música... música...  EmptyDs Maig 19, 2012 7:14 am

Em giro per mirar a la Cass, quan la vaig sentir, i no vaig poder evitar deixar anar un riure en veure com anava vestida.

-De què vas vestida?- li demano. Miro el teclat i li somric.- Sí, torno a cantar... un altre pic... i aquest pic intentaré que duri, d'acord?

Em miro la Cass. Fa bastants dies que vaig jo sola per tot arreu, llegeixo caço acromàntules o intento tocar la guitarra sense exit... I a ella la havia deixat de banda. Em sento de cop culpable i li faig un gest perque s'apropi més.

-Que feies?- li demano, encuriosida.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Música... música...    Música... música...  EmptyDs Maig 19, 2012 7:19 am

- Com que de que vaig vestida? Ooh, Ghostbusteeers! Bill Murray! Has de coneixer els Ghostbusters! Estava buscant fantasmes malvats que atrapar per posar-los a l'atrapador!

M'aprope a ella donant botets.

- Durara? Si? A mi m'agrada quant cantaves sobretot per les nits, abans de dormir *-* Era geniaaal! Ho tornaras a fer? Ho tornaras a fer?- dic donant botets.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Música... música...    Música... música...  EmptyDs Maig 19, 2012 7:32 am

-Doncs no, no ho he vist. Es guay? M'ho ensenyaràs? Buscaves al Nick-de-poc-sense-cap? O al Baró? A mi el Baró no m'agrada, però saps? Des que els slytherin es varen anar, al Baró no se'l veu molt...

Ric quan em diu allò de cantar per les nits. Miro a la meva amiga i no li somric. Es sorprenent el canvi que fa, de les nits a ara. Crida, en somnis, em desperta, em fa tremolar, al llit. A vegades m'aixeco i l'abraço, encara que ella no ho sap, tot això. Quan es desperta, ho oblida tot... Potser si canto per les nits deixa de cridar...

-Cantaré. El que tu vulguis, a més a més. Et sembla bé?
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Música... música...    Música... música...  EmptyDs Maig 19, 2012 7:44 am

- No l'has vist!? O.O Doncs un dia la vejam! Has de vore-la! Es super-mega-genial!- dic rient. Em penge l'atrapador al muscle i em sente al seu costat.- Nose, buscava fantasmes malvats com els de la pel.licula, o extraterrestres que atrapar amb l'atrapador.

Em mire la Wen somrient, diu que tornara a cantar, m'encanta que cante.

- A mi les cançons em dona igual, cantes el que cantes a mi m'agrada.- aleshores em recorde.- L'altre dia vaig trobar una navalla, d'aquelles de mariposa, al final de baul, supose que era del pare, perque sino no se com ha arribat ahi, i he apres a fer una cosa guay ^^ I tu que feies a part de cantar i tocar el piano? ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Música... música...    Música... música...  EmptyDs Maig 19, 2012 9:19 am

-Guay! Ja tinc ganes de veure-la!

Penso en el que em diu de la navalla i m'esforço per no possar cara d'horror. Una navalla, la Cass, aprés a fer alguna cosa per ella "guay"... Encara amb el somriure als llavis, demano:

-Quina cosa?

Paso les meves mans per el teclad, tocant una melodia que em sonava molt i no recordava de que, però que estava al meu cap...
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Música... música...    Música... música...  EmptyDs Maig 19, 2012 9:31 am

- Te l'ensenye ^^

Pose la ma en el cinturo pero sols esta el punyalet...hhm...ah! Butxaca! En companyia dels petards ^^ Em pose be l'atrapador.

- Mira que xula!- dic ensenyant-li la navalla.- Al principi em vaig tallar aprenenent-lo.- dic ensenyant-li un tall que tenia al braç- Pero s'estan curant, no són importants. Em vaig possar dictam d'aquell i es va curar de seguida.. T'ho ensenye.- agafe la navalla guay i ho faig. [Off: se suposa que esta fent el que fa al gif xD]- A que mola?- dic fent-ho.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Música... música...    Música... música...  EmptyDs Maig 19, 2012 9:48 am

Què es va tallar? Què?

Vaig empal·lidir de cop en veure el que feia, i en veure la seva cara feliç, vaig fer un esforç per somriure.

-Queda molt visual.- No sabia que dir...- Però és una mica perillós, oi? Et pots fer ferides greus...

Vaig començar a tocar les primeres notes de Per Elisa de Beethoven.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Música... música...    Música... música...  EmptyDs Maig 19, 2012 10:00 am

- A que mola? Perillos? Hhmm...al principi costa, pero nah.- dic mentres ho faig un cop més i guarde la navalla.- Ooh! Beethoven ^^ Eixa me la va tocar un cop el tete Ed, el tete Ed també sap tocar el piano, i un dia que el vaig pillar em va tocar aquesta canço.

Com que estic de peu done botets, no m'agrada estar-me queta.

- Ghostbusters! Jo vuic caçar algun fantasma per posar-lo a l'atrapador....em pots tocar la de Beethoven? ^^ Per faaa...^^
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Música... música...    Música... música...  EmptyDs Maig 19, 2012 8:53 pm

-Anirem a caçar fantasmes després, d'acord?

Miro sorpresa la Cass quan reconeix l'obra de Beethoven. Somric i torno a possa les mans al teclat.

-Es diu Per Elisa, saps? La va dedicar a una noia que es deia Elisa. Es molt bonica...

Després de dir-ho, començo a tocar de nou l'obra. No penso en el Matt, no em venen imatges del Matt, potser només em passa amb la guitarra...
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Música... música...    Música... música...  EmptyDg Maig 20, 2012 4:42 am

- Guay ^^ -despres vindria amb mi, mola!

Aleshores la Wen comença a tocar i tanque els ulls, escoltant la música, ho fa geniaaal, i aleshores em recorde que un cop vaig vore a la mare ballant aquesta canço amb el pare, i encara amb el ulls tancats, recordant el passos, començe a fer-los, encara que mola més amb una parella, pero bah.

- M'encanta Wen *-*
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Música... música...    Música... música...  EmptyDg Maig 20, 2012 7:20 am

Miro de reüll a la Cass ballant mentre toco el piano. I m'adono, m'adono de com la música ens afecta a les persones. Com unes simples notes et poden canviar l'estat d'ànim. Sense música, el món tindria un altre motiu per el qual tornar-se boig.

Quan vaig acabar, vaig somriure-li, contenta de veure-la contenta a ella.

-Sabies que Beethoven es va quedar sord? En un concert després de dirigir una orquesta, no va sentir els aplaudiments de la gent i es va deprimir molt. El varen tenir que girar perque veiés com la gent l'aplaudia.

Vaig mirar el teclat i somric.

-Vols escoltar més de Beetthoven?
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Música... música...    Música... música...  EmptyDg Maig 20, 2012 7:30 am

I aleshores s’ha acaba.

- Que bonic, la música dic. Pobre Beethoven, ho deuria de passar molt malament...

Aleshores em diu si vuic escoltar més, això no és pregunta! Per suposat que vuic escoltar-ne toca genial i la música és preciosa *-*

- Si! Per favor ^^- done botets mentres somric, la Wen somriu, torna a somriure ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Música... música...    Música... música...  EmptyDg Maig 20, 2012 7:54 am

-Bé... tenia la seva propia manera d'intentar escoltar el que composava. Saps? Possava la seva orella així, damunt del piano...- Em posso com un dia em va explicar la meva professora- I notava les vibracions...

Miro el teclat abans de tornar a possar les mans a sobre penso en aquella cançó, trista, però molt bonica... la sonata de Moonlight.

Sospiro, mentre recordo una frase que em deia la meva professora, i que ara l'enteia perfectament. O potser sempre l'havia entés, però ara me n'adonava del que significava del tot. "La música és l'art més directe. Entra per l'oïda i va directa cap al cor"
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Música... música...    Música... música...  EmptyDg Maig 20, 2012 9:00 am

- Pero tot i aixi pobre senyor Beethoven.

- La sonata de Moonlight. Val ^^

Aleshores quan comença a tocar-la em dona la sensacio que em sona, pero no se de que.

- Aquesta canço em sona...-tanque els ulls, m'agrada perque al escoltar la musica em venen imagens de palaus i balls d'aquells guays amb vestits d'aquells tan pomposos...pero al mateix temps és trista, i em venen records tristos, pero igualment m'agrada- Hhhmm...m'agrada...
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Música... música...    Música... música...  EmptyDg Maig 20, 2012 9:08 am

Quan acabo, deixo anar un sospir. Miro la Cass i alço les espatlles.

-Potser te la va tocar algú en algún moment.

Miro el teclat uns segons i torno a mirar la Cass.

-Que vols que fem? Et toco alguna altra cosa? O anem a caçar fantasmes?
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Música... música...    Música... música...  EmptyDg Maig 20, 2012 9:15 am

- Pot ser...pero nose. Es a dir, el tete Ed crec que és l'unic al que he escoltat tocant el piano. Crec.

Hhhmm...que fer...

- A mi em dona igual, les dues coses m'agraden, perque les dues coses són guays.

Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Música... música...    Música... música...  EmptyDg Maig 20, 2012 9:28 am

Baixo de la butaca i li somric.

-Va, anem a caçar fantasmes.- Sé que a ella li fa il·lusió.- Com es fa? M'he de vestir jo també com tu?- li demano, mirantla, rient.

Penso en els fantames que hi han. A part del Baró, els altres son simpàtics. Bé, la Gemma Gemec molesta amb els seus plors, i la dama grisa mai parlava... però sempre quedaven el frare de Hufflepuff i el Nick-de-poc-sense-cap.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Música... música...    Música... música...  EmptyDg Maig 20, 2012 9:42 am

- Guay ^^ Podem anar a buscar al fantasma aquell de les serps, el Con...no, Baró sagnant. Podem anar a buscar el Baró Sagnant ^^

Tinc un altre vestit, pero no un altre atrapador, pero si....

- Si tu vols jo tinc un altre mono.- li senyale el guay que duc.- Te'l puc deixar si vols posar-te'l, jo no t'obligue, pero no tinc un altre atrapador, pero et puc deixar el meu. Caçarem fantasmes guays ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Música... música...    Música... música...  EmptyDg Maig 20, 2012 9:50 am

-Apa, dona-me'l- li dic, rient. Què més dona? Avui em divertiré amb la Cass. Pasi el que pasi, avui ningú m'espatllarà el dia. Nothing's gonna change my world...

Faig que no amb el cap.

-Al Baró no, em fa por. I està ben amagat des que les serps varen fugir cames ajudeume.

Torno a riure.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Música... música...    Música... música...  EmptyDg Maig 20, 2012 10:02 am

- Doncs dona'm un minut, vaig a per ell.

Deixe la vareta i l'atrapador en terra i isc corrent cap a l'habitacio, a voreee, bagul de vestits...reserva...reserva...aqui!
L'agafe, tanque el bagul de nou i torne corrent amb la Wen.

- Aquest ^^- se'l passe.- Doncs algun altre fantasma, ghostbusters!
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Música... música...    Música... música...  EmptyDg Maig 20, 2012 8:32 pm

Espero a que torni i quan torna faig un petit bot i agafo la roba que em dona. Me la poso al damunt de la roba que ja portava i em miro al mirall que fa dos segons a aparegut a la sala.

-Eeeeeh! Mola!

Miro a la Cass i somric.

-La Gemma Gemec segur que està al lavabo...
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Música... música...    Música... música...  EmptyDg Maig 20, 2012 10:53 pm

- Guay ^^

Fantasmes...fantasmes...

- També podriem buscar algun altre fantasma, d'aquells menys coneguts ^^ Segur que hi han fantasmes per ahi amagats! En plan exploradooooors! Exploraaaaaaaaar! Si? Si? ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Música... música...    Música... música...  EmptyDg Maig 20, 2012 11:01 pm

-Per què no?- li demano, rient.- però espera.

Vaig fins a una capsa que hi ha a un racó i agafo els pergamins que vaig fer una vegada en primer. Es un plànol, una mica mal fet, però que serveix, de tot Hogwarts. El vaig fer la desena vegada que em vaig perdre, i des de llavors no em perdo molt.

-Amb això podem anar més ràpid.- dic, somrient.- Per on podem començar a explorar?

Explorar. Ja em sonava raro la paraula i tot...
Tornar a dalt Ir abajo

Música... música...
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent