Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Oliver Wood. No, espera, May, May. HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 12 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 12 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Oliver Wood. No, espera, May, May. HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Oliver Wood. No, espera, May, May. EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Oliver Wood. No, espera, May, May. EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Oliver Wood. No, espera, May, May. EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Oliver Wood. No, espera, May, May. EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Oliver Wood. No, espera, May, May. EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Oliver Wood. No, espera, May, May.

AutorMissatge
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood

Nombre de missatges : 127

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Oliver Wood. No, espera, May, May. Empty
MissatgeAssumpte: Oliver Wood. No, espera, May, May.   Oliver Wood. No, espera, May, May. EmptyDl Des 24, 2012 8:00 am

Nom: Oliver Wood. Bé, això al futur. Aqui... Oliver May. No m'agrada el cognom, però el va elegir la meva germana...

Edat:16

Residència:Ravenclaw

Curs: Sisè

Familia: La Rose May/Wood, l'Erion Wood i la Lily Bell.

Aspecte físic: Soc bastant alt, tinc els cabells normalment obscurs o castanys foscos, ulls marrons i gran front. Soc prim, però tinc musculs, eh?! M'assemblo més al meu pare que a meva mare, però he rebut el do de la mare de ser metamorfomag... Així que si vull ho canvio tot.

Personalitat: No soc tan boig com la meva germana, soc més centrat (amb raó, soc el germà gran) Però de tant en tant m'apunto a montar-la. M'agrada llegir i estudiar, bé, més aprendre que estudiar. Em preocupo molt per els altres, en especial per els de la meva familia. Soc molt amable i simpàtic, potser també una mica bromista. No soc molt de dur-me malament a la gent, però si m'he de cabrejar em cabrejo. Ningú es fica amb cap dels meus amics.

Breu historia: Que dir! He tingut una infancia ben normal, amb els meus pares i la meva germana, encara que a la meva germana de tant en tant l'he de vigilar, perquè fa de les seves i li foten bronca. I em sap greu, encara que no ho reconegui. Collons, tu no escoltes a casa...

Però la veritat es que per les que podria montar monta poques... Però grans. Fa un dia vaig llegir a una llibreta seva el pla que pensava fer. Sí, ja ho se, no hauria de llegir les coses de ma germana... Però es que se n'anava al passat! No podia quedar de rosetes! Així que vaig cercar una manera d'anar a aturar-la. No sabia exactament quin dia aniria, però amb uns calculs vaig poder adivinar la setmana en que aniria. Vaig arrossegar al meu amic amb mi, que no se si em va entendre bé, però va venir... El Danny Forester. Bé, ara he de cercar a la meva germana emportar-me-la de nou al futur. A ella i a les seves amigues. Quins collons...

Mmm com a Oliver May només dic el que hago dit la meva germana Very Happy

Habilitats especials: Metamorfomag.
Tornar a dalt Ir abajo

Oliver Wood. No, espera, May, May.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1