Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Daniel Forester. Espera... Oblida això! Daniel Smith, això. HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 6 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 6 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am
Daniel Forester. Espera... Oblida això! Daniel Smith, això. HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Daniel Forester. Espera... Oblida això! Daniel Smith, això. EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Daniel Forester. Espera... Oblida això! Daniel Smith, això. EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Daniel Forester. Espera... Oblida això! Daniel Smith, això. EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Daniel Forester. Espera... Oblida això! Daniel Smith, això. EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Daniel Forester. Espera... Oblida això! Daniel Smith, això. EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Daniel Forester. Espera... Oblida això! Daniel Smith, això.

AutorMissatge
Daniel Forester
Sisè curs
Daniel Forester

Nombre de missatges : 177

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Hufflepuff

Daniel Forester. Espera... Oblida això! Daniel Smith, això. Empty
MissatgeAssumpte: Daniel Forester. Espera... Oblida això! Daniel Smith, això.   Daniel Forester. Espera... Oblida això! Daniel Smith, això. EmptyDl Des 24, 2012 6:26 am

Nom: Daniel Forester Smith.

Edat: 16

* Residència: Jiglypuff Hufflepuff ^^

* Curs: 6è

* Ofici: Estudiant, et sembla poc? ^^

Família (especificar només si són altres usuaris del fòrum): Dean Forester, Emily Blake Ningú, ningú...

Aspecte físic: Ha sortit tant alt com el seu pare i, igual que ell, sempre ha semblat molt més gran del que era. Te els seus mateixos ulls clars, però la forma de la cara l'ha tret de la seva mare. Curiosament te el cabell entre castany i pèl-roig.

Personalitat: El barret em va dir que era un noi molt maco i per això havia d'estar a JiglyHufflepuff. Veuràs, jo volia anar a Gryffindor, res de Ravenclaw o Hufflepuff com els meus pares, a Gryffindor que és on mola, però el barret devia estar fins els ous de que la gent volgués anar a Gryffindor (Perquè, accepte'm-ho, Hogwarts n'està ple. Els hi deu faltar espai i tot a la Sala Comuna.) i em va enviar a Hufflepuff.

Com a compensació, em va dir que era un noi molt maco i molt amigable i suposo que deu tenir raó ^^

Breu història: Els meus pares són uns cursis: Ell es va enamorar a primera vista encara que ella l'odiava, ell va deixar Hogwarts amb tot el dolor del seu cor, però un any desprès es van trobar i bla, bla, bla. En fi, que es van casar i vaig aparèixer jo. Realment crec que vaig ser un error: O sigui, la mama tenia vint-i-tres anys i el papa vint-i-quatre, no em cola l'excusa de que s'estimàven molt ¬¬

Bé, en fi, vaig crèixer en una casa de mags molt normal amb uns pares molt cursis i als onze anys vaig anar a Hogwarts, no és que sigui res espectacular.

Llavors un dia va vindre l'Oliver. Us he parlat de l'Oliver? L'Oliver Wood és el meu millor amic, també és un noi molt maco ^^ Bé, que va vindre i em va dir si volia viure l'aventura de la meva vida... Vale, potser no ho va dir així, potser va dir no sé què d'anar a buscar la seva germana i les seves amigues que estàven al passat i bla, bla, bla. En fi, que vaig dir que sí i aquí estic. És una mica estrany perquè és l'any que la meva mare i el meu pare es retroben i espero no veure'ls massa... Juntets. O liant-se a Hogsmeade o... Oh, no, Déu meu, treu-te aquesta imatge del cap!

Espera, no, no, això no!

Mmm... El meu pares és muggle i la meva mare és bruixa, això. Sí, i, emm, encara que els dos siguin anglesos sempre han viscut a... A Itàlia! A Roma! Oh, la bella Roma! Però jo vaig decidir canviar-me d'escola perquè tenia ganes de conèixer món i aquí estic.

Habilitats especials: He dit ja que sóc molt maco? ^^

Mascota: Tinc un gos adorable, bueno, suposo que hauria de dir tindré perquè està al futur, no? Bah, dóna igual, es diu Edric ^^

Altres: Et sembla poc vindre del futur? buuuh
Tornar a dalt Ir abajo

Daniel Forester. Espera... Oblida això! Daniel Smith, això.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1