Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Daniel Smith ~ Emily Blake HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 3 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 3 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Daniel Smith ~ Emily Blake HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Daniel Smith ~ Emily Blake EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Daniel Smith ~ Emily Blake EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Daniel Smith ~ Emily Blake EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Daniel Smith ~ Emily Blake EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Daniel Smith ~ Emily Blake EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Daniel Smith ~ Emily Blake

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
Daryl D. Dickson
Professorat
Professorat
Daryl D. Dickson


Nombre de missatges : 30
Fecha de inscripción : 16/02/2013

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: -

Daniel Smith ~ Emily Blake Empty
MissatgeAssumpte: Daniel Smith ~ Emily Blake   Daniel Smith ~ Emily Blake EmptyDs Abr 20, 2013 7:09 am

Arribo al camp de quidditch i veig que ja hi ha molta gent esperant per veure el primer duel del torneig. Emily Blake - Daniel Smith. Vaig sospirar. M'havia tocat a mi fer l'inici del duel. Vaig caminar pel camp, mirant les grades plenes d'alumnes, fins arribar al mig del camp, per esperar que vinguessin els dos alumnes del duel.

[Off: A la opció de llançar daus, hi ha uns daus que son "dauls de duel" Tot dos teniu 50 "punts de salut"- per dir-ho d'una manera per entendre-ho tots. Heu de llançar el dau i el contrari ha de restar als seus punts de salut el resultat dels daus del contrari. Per no perdre el compte, a cada post heu de possar davall en un "off" cuants punt de vida teniu. El dau va fins a 10, de manera que un atac de 5 fins a 1 seria un fall que ha cansat una mica al contrari, i del 5 al 10 seria un encert o un rascada. Qui comenci ho decidirà un dau que tiraré jo quan doni peu al duel. Sort!]
Tornar a dalt Ir abajo
Daniel Forester
Sisè curs
Daniel Forester


Nombre de missatges : 177
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Hufflepuff

Daniel Smith ~ Emily Blake Empty
MissatgeAssumpte: Re: Daniel Smith ~ Emily Blake   Daniel Smith ~ Emily Blake EmptyDs Abr 20, 2013 7:17 am

M'havia quedat flipant al veure com s'havien decidit les parelles pels duels. O sigui... La meva mare? És una conya, no? Clar que és veritat que ningú ho sap, però tot i així em continua sense fer gràcia.

Entro al camp de Quidditch, que han preparat pel torneig, just després del professor Daryl. És increible lo jove que està! I la professora Redwyne! Déu meu, si al futur estigués així no hauria suspés història en la vida. És una pena que al meu temps rondi els cinquanta. El món és injust.

Em miro a la meva mare, encongint-me d'espatlles i amb un somriure. -Que guanyi el millor?
Tornar a dalt Ir abajo
Emily Blake
Setè curs
Emily Blake


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Hufflepuff

Daniel Smith ~ Emily Blake Empty
MissatgeAssumpte: Re: Daniel Smith ~ Emily Blake   Daniel Smith ~ Emily Blake EmptyDs Abr 20, 2013 7:23 am

Al apuntar-me als duels no se m'havia passat pel cap que em pogués tocar contra el Dan. Vull dir, és el meu fill, lluitar contra ell no va contra natura o alguna cosa així?

Arribo al Camp de Quidditch i veig que el Dan ja està allí, igual que la gentada que s'ha reunit a veure el primer duel. Uf, quanta pressió... ^^"

Somric al Dan, quan em parla.

-Que guanyi el millor.- faig, mentre li allargo la mà.

Si és el meu fill se suposa que l'haig de deixar guanyar? No, oi? No intentarà guanyar-me a mi, veritat? A la seva pròpia mare! Més li val que no.
Tornar a dalt Ir abajo
Daryl D. Dickson
Professorat
Professorat
Daryl D. Dickson


Nombre de missatges : 30
Fecha de inscripción : 16/02/2013

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: -

Daniel Smith ~ Emily Blake Empty
MissatgeAssumpte: Re: Daniel Smith ~ Emily Blake   Daniel Smith ~ Emily Blake EmptyDs Abr 20, 2013 7:30 am

-Sonorus- faig, apuntant-me amb la vareta al coll.-Iniciem aquest torneig de la tercera categoria amb el Daniel Smith i l'Emily Blake! Molta sort, nois! Jo moderaré aquest primer duel, i per tant vigilaré que la cosa no es passi massa de la ratlla!

Vaig apartar-me per deixar-los sols perque es facin la reverencia inicial i s'allunyin, abans de començar.

[off: 123 Dan, 456 Em. Anim!]

Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin


Nombre de missatges : 451
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 64
Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Daniel Smith ~ Emily Blake Empty
MissatgeAssumpte: Re: Daniel Smith ~ Emily Blake   Daniel Smith ~ Emily Blake EmptyDs Abr 20, 2013 7:30 am

El miembro 'Daryl D. Dickson' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

'Dau' :
Daniel Smith ~ Emily Blake Dice2
Tornar a dalt Ir abajo
Daniel Forester
Sisè curs
Daniel Forester


Nombre de missatges : 177
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Hufflepuff

Daniel Smith ~ Emily Blake Empty
MissatgeAssumpte: Re: Daniel Smith ~ Emily Blake   Daniel Smith ~ Emily Blake EmptyDs Abr 20, 2013 8:14 am

D'acord. M'imagino que ja no hi ha manera de sortir d'aquí, així que, bé, doncs endavant, no?

Em miro a la mare i li faig un somriure abans de fer la salutació. En serio? De veritat hem de fer això? No puc evitar mirar a les grades. Mai m'ha molestat ser el centre d'atenció, però he d'ademtre que és una mica intimidant. Aixeco la vista i somric a la gent de les grades.

- Oppugno!- Dic, i un grup de desafortunats ocells que passen per sobre nostre es llancen contra la mare. Probablement hi ha un espai a l'infern reservat pels fills que ataquen a les seves pròpies mares.

Daniel Forester ha efectuado 1 lanzada(s) de uno Dau de duels :
6

OFF: 50 punts


Editat per darrera vegada per Daniel Forester el Dg Abr 21, 2013 8:59 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Daniel Smith ~ Emily Blake Empty
MissatgeAssumpte: Re: Daniel Smith ~ Emily Blake   Daniel Smith ~ Emily Blake EmptyDs Abr 20, 2013 8:49 am

Vaig donant botets per les escales de les grades, hui era el primer duel, i m'ha semblat curiós, perquè és el Dan contra la seua mare! La seua mare jove, és graciós, a mi m'agradaria fer un duel contra la meua mare i guanyar-li i després restregar-li-ho, aixi callaria ^^
Però jo a part d'haver vingut a recolçar el Dan, ho sent per l'Emily, però no havia parlat amb ella mai crec, i amb el Dan si, però tot i això jo havia vingut per una cosa guay, apostar ^^
Fer apostes de forma il·legal, ssh, i si perdia, sols faria com si jo no haguera fet res, però guanyaria, i si no jo no se res de reeees.
Vaig cap un xic que hi ha a la meua esquerra.

- Eh.- es gira

Escolte que la Wen se m'apropa per darrere.

- Quatre a dos a favor de l'Emily...

La gent apostava a que guanyaria l'Emily perquè la coneixien, bé, per ells el Dan era nou.
Tornar a dalt Ir abajo
Emily Blake
Setè curs
Emily Blake


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Hufflepuff

Daniel Smith ~ Emily Blake Empty
MissatgeAssumpte: Re: Daniel Smith ~ Emily Blake   Daniel Smith ~ Emily Blake EmptyDl Abr 22, 2013 7:02 am

Faig la salutació reglamentària abans del duel i, mentre encara estic pensant si és ètic o no atacar el meu propi fill (tot i que sigui molt més alt que jo), noto com un grup d'ocells es llancen contra meu. Merda, m'ha pillat desprevinguda.

-Daniel!-exclamo, indignada, mentre em tapo la cara amb els braços per evitar els ocells que ha conjurat per atacar-me. No em puc creure que m'estigui fent això a mi, a la seva propia mare.

Finalment, aconsegueixo treure'm els ocells de sobre amb un cop de vareta, però acabo amb unes quantes rascades als braços. Odio aquest encanteri, en serio.
Em miro el Dan, amb una cella aixecada, això s'acaba de convertir en un duel a mort (O en una reunió familiar, depen de com t'ho miris).

-Levicorpus!

[OFF: 44 punts]

Emily Blake ha efectuado 1 lanzada(s) de uno Dau de duels :
8
Tornar a dalt Ir abajo
Daniel Forester
Sisè curs
Daniel Forester


Nombre de missatges : 177
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Hufflepuff

Daniel Smith ~ Emily Blake Empty
MissatgeAssumpte: Re: Daniel Smith ~ Emily Blake   Daniel Smith ~ Emily Blake EmptyDl Abr 22, 2013 8:32 am

No puc evitar sentir-me una mica culpable quan la mare crida el meu nom quan els ocells l'ataquen, així que quan els aconsegueix fer fora la miro amb un mig somriure, com demanant perdó.

En menys d'un segon em trobo cap per avall, i me'n fan falta un parell més per adonar-me del que ha passat.

- Mama! - Em queixo, aprofitant que ningú en sent gràcies al soroll de la gentada de les grades.- Liberacorpus!- Dic, apuntant-me a mi mateix.

Caic al terra de cop i m'afanyo a aixecar-me, encara que m'he fet mal. Em miro a la mama, aixecant les celles. De veritat m'acaba de fer volar pels aires? Que sóc el seu fill!

- Incarcereous! - Faig, apuntant-la. Ara anem en serio. No puc evitar pensar que només ens falta el papa animant desde les grades per convertir-ho en una trobada familiar.

OFF: 42 punts
Daniel Forester ha efectuado 1 lanzada(s) de uno Dau de duels :
9

Tornar a dalt Ir abajo
Emily Blake
Setè curs
Emily Blake


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Hufflepuff

Daniel Smith ~ Emily Blake Empty
MissatgeAssumpte: Re: Daniel Smith ~ Emily Blake   Daniel Smith ~ Emily Blake EmptyDt Abr 23, 2013 3:51 am

El Dan es llibera de l’encanteri i cau al terra, la veritat és que em sento una mica cruel, potser s’ha fet mal.
Vaja. Acabo de fer mal al meu fill. Quina mena de mare sóc?

Tot i això, quan ell aixeca la vareta, l’aixeco jo també, però el meu Protego no arriba a temps, maleïts reflexos de merda u.u
Noto les cordes estrenyent-se al voltant dels meus braços i lluito per alliberar-me, mentre noto com em van rascant els braços.
Agh, com si no hagués tingut prou amb l’Oppugno.

Finalment, amb un truc de contorsionisme extrem, aconsegueixo apuntar a les cordes amb la vareta i tallar-les amb un Diffindo.

-Deprimo!- faig, apuntant sota els peus del Dan, intentant fer un forat sota seu.

[OFF: 35 punts]
Emily Blake ha efectuado 1 lanzada(s) de uno Dau de duels :
8
Tornar a dalt Ir abajo
Daniel Forester
Sisè curs
Daniel Forester


Nombre de missatges : 177
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Hufflepuff

Daniel Smith ~ Emily Blake Empty
MissatgeAssumpte: Re: Daniel Smith ~ Emily Blake   Daniel Smith ~ Emily Blake EmptyDt Abr 23, 2013 5:39 am

Jo. Em sap greu atacar a la mare així. Si sigués qualsevol altre persona, mira, però la mare...

-Ueps!- Crido, al notar com es tambaleja sota meu i, de sobte, no tinc cap mena de contacte amb el terra. I, és clar, me la foto. Em quedo un moment parat, mirant el forat que la mama ha fet al terra. Eh! Que és el camp de Quidditch! No li pots fer això al camp de Quidditch! És com... il·legal? Ehh... Immoral?

M'aixeco del terra i surto del forat. Encara no m'acabo de creure que la meva pròpia mare m'hagi fet volar pels aires i desprès hagi fet un forat al terra perquè jo hi caigui. En serio? Instint maternal zero, pel que veig.

-Confundus!

Daniel Forester ha efectuado 1 lanzada(s) de uno Dau de duels :
4

OFF: 34 punts
Tornar a dalt Ir abajo
Emily Blake
Setè curs
Emily Blake


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Hufflepuff

Daniel Smith ~ Emily Blake Empty
MissatgeAssumpte: Re: Daniel Smith ~ Emily Blake   Daniel Smith ~ Emily Blake EmptyDt Abr 23, 2013 6:29 am

Em sorprenc al veure al Dan caure pel forat. La veritat, esperava que saltés o ho esquivés, no sé, sembla sempre tan hiperactiu... Me'l miro, preocupada, però en surt ràpidament.

I, aquest cop, quan m'apunta amb la vareta ja estic preparada.

-Protego!- faig. I aquest cop paro el seu encanteri. No puc evitar fent un petit ball de la victòria. Tenint en compte els meus reflexos això és un gran avenç.

Aprofitant l'escut, m'apropo una mica més al Dan, i murmuro amb veu indignada, prou fluix perquè ningú em senti: -Sóc la teva mare!

Però, eh, això és la guerra. I, ja que estic allí, conjuro un Depulso amb un cop de vareta.

[OFF: 31 punts]

Emily Blake ha efectuado 1 lanzada(s) de uno Dau de duels :
1
Tornar a dalt Ir abajo
Daniel Forester
Sisè curs
Daniel Forester


Nombre de missatges : 177
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Hufflepuff

Daniel Smith ~ Emily Blake Empty
MissatgeAssumpte: Re: Daniel Smith ~ Emily Blake   Daniel Smith ~ Emily Blake EmptyDt Abr 23, 2013 6:43 am

- I jo sóc el teu fill!- Li contesto, al veure com s'apropa més a mi. No crec que ningú ens senti. A les grades segur que ningú veu ni que estem parlant, i el que queda més aprop és el professor Daryl que, bé, tampoc crec que es plantegi que sóc un tio que ve del futur. Així que tampoc importa.

Aquest cop sí que reacciono a temps i m'aparto cap a un cantó d'un salt, esquivant l'encanteri de la mama. No puc evitar fer un somriure de costat i picar-li l'ullet, només per fer-la enfadar. Al cap i a la fi això és el que fan els fills, no?

- Animo linqui!

Daniel Forester ha efectuado 1 lanzada(s) de uno Dau de duels :
3

OFF: 33 punts
Tornar a dalt Ir abajo
Emily Blake
Setè curs
Emily Blake


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Hufflepuff

Daniel Smith ~ Emily Blake Empty
MissatgeAssumpte: Re: Daniel Smith ~ Emily Blake   Daniel Smith ~ Emily Blake EmptyDj Abr 25, 2013 9:07 am

Quan em contesta que ell és el meu fill no puc evitar llançar una mirada al meu voltant, esperant que ningú ho hagi sentit. Però no crec que ningú ens senti, la gent de les grades està massa lluny i massa ocupats cridant, i el professor Dickson no sembla estar molt atent al que parlem, i, la veritat, segurament abans pensaria que ens estem amenaçant de mort que discutint el nostre grau de parentiu.

Aconsegueixo esquivar l'encanteri que em llança, pels pèls, saltant cap un costat. Un Animo Linqui! A mi...! Serà mal fill...!

-Això ha sigut lleig.-dic, apuntant-lo amb la vareta.-Desmaius!

[OFF: 28 punts]

Emily Blake ha efectuado 1 lanzada(s) de uno Dau de duels :
6
Tornar a dalt Ir abajo
Daniel Forester
Sisè curs
Daniel Forester


Nombre de missatges : 177
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Hufflepuff

Daniel Smith ~ Emily Blake Empty
MissatgeAssumpte: Re: Daniel Smith ~ Emily Blake   Daniel Smith ~ Emily Blake EmptyDj Abr 25, 2013 9:24 am

- En l'amor i en la guerra tot s'hi val, mama.- Comento, amb un somriure sorneguer.

El somriure, però, em desapareix rapidament de la cara quan no em dona temps a conjurar un Protego i el Desmaius de la mare m'encerta de ple. Per sort no es gaire fort i no em fa caure rodó, però, joder, tot gira al meu voltant.

- I... I això sí és bonic?- Contesto, buscant algun lloc on poder-me agafar. No me'n vull anar de cara al terra, seria bastant vergonyós. Encara mig marejat aconsegueixo aixecar la vareta i apunto a la mama, encara que no estic molt segur d'acertar perquè en veig dues.

- Tra... Tragababosas! - Si li dona, estic segur que em castiga de per vida. A ningú li fa gràcia vomitar llimacs, però, marejat com estic, és l'únic que se m'ocorre.
Daniel Forester ha efectuado 1 lanzada(s) de uno Dau de duels :
4

OFF: 27 punts

Tornar a dalt Ir abajo
Emily Blake
Setè curs
Emily Blake


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Hufflepuff

Daniel Smith ~ Emily Blake Empty
MissatgeAssumpte: Re: Daniel Smith ~ Emily Blake   Daniel Smith ~ Emily Blake EmptyDt Abr 30, 2013 6:03 am

L'encanteri l'encerta de ple, veig com trontolla mentre busca algun lloc on agafar-se. Ell ho ha dit, tot s'hi val.

Encara mig marejat, aixeca la vareta i m'apunta. No em preocupo gaire, perquè el pobre encara casi ni s'aguanta de peu.
Aleshores sento l'encanteri, que em passa per l'esquerre.

Ha fet un Tragababosas. A mi. Serà desgraciat O.O

-M'arriba a tocar i no surts de casa fins als 30 anys.- li dic, indignada. - Petrificus Totallus

Sí, és un encanteri de primer, i que? No em negareu que mola molt.

[OFF: 24 punts]

Emily Blake ha efectuado 1 lanzada(s) de uno Dau de duels :
7
Tornar a dalt Ir abajo
Daniel Forester
Sisè curs
Daniel Forester


Nombre de missatges : 177
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Hufflepuff

Daniel Smith ~ Emily Blake Empty
MissatgeAssumpte: Re: Daniel Smith ~ Emily Blake   Daniel Smith ~ Emily Blake EmptyDt Abr 30, 2013 8:23 am

No puc evitar somriure de costat quan la mama em diu que si li arriba a tocar no surto de casa fins als trenta.

- Aquí no tens poder com a mare, però, que quedi clar.

En poc menys d'un segon la mare ja m'està tirant un Petrificus Totallus. De veritat? No em deixarà ni recuperar-me? Una mica de compasió, bona dona. L'intento esquivar d'un salt però no vaig suficientment rapid, encara estic una mica marejat, i em dona a la cama.

Així que me la foto contra el terra. Altre cop. - Finite incantatem- Faig un encanteri no verbal que, per sort, sembla que funciona. M'aixeco de cop i em passo la mà pel front, adonant-me que m'he fet una ferida, perquè em queda la mà plena de sang. Tsk, el que em faltava.

- Depulso!

Daniel Forester ha efectuado 1 lanzada(s) de uno Dau de duels :
1

OFF: 20 punts
Tornar a dalt Ir abajo
Emily Blake
Setè curs
Emily Blake


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Hufflepuff

Daniel Smith ~ Emily Blake Empty
MissatgeAssumpte: Re: Daniel Smith ~ Emily Blake   Daniel Smith ~ Emily Blake EmptyDt Abr 30, 2013 8:39 am

-Però el futur si que el tinc.- dic, traient-li la llengua. Molt madur, Emily, si senyor.

Veig com el Petrificus li dóna a la cama i es cau de morros el terra. Ueps, hostión al canto.
S'aixeca i s'eixuga la sang de la cara. Li acabo d'obrir el front al meu fill. No sé si arrepentir-me o fer un ball de la victòria perquè puc veure que el Dan s'està començant a cansar, i cada cop falla mes.

M'envia un Depulso que esquivo pel pèls fent un salt cap a la dreta. Vale, ho admeto: jo també em començo a cansar.

-Confundus!

[OFF: 23 punts]

Emily Blake ha efectuado 1 lanzada(s) de uno Dau de duels :
6
Tornar a dalt Ir abajo
Daniel Forester
Sisè curs
Daniel Forester


Nombre de missatges : 177
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Hufflepuff

Daniel Smith ~ Emily Blake Empty
MissatgeAssumpte: Re: Daniel Smith ~ Emily Blake   Daniel Smith ~ Emily Blake EmptyDc Maig 01, 2013 5:37 am

Joder, sembla que no en dono ni una. Què és això? Espavila, Dan, cony!

Estic intentant parar la sang que em surt de la ferida del front quan veig que la mama em torna apuntar. Però que estic ferit, que no ho veu? Si em dessangro fins la mort i canvio el futur serà tot culpa seva, que quedi clar.

Intento esquivar-lo d'un salt però realment no estic amb les meves millor condicions. Així que res, em dona, per variar. Hòstia puta. De sobte, tot comença a donar voltes al meu voltant. On estic? Al camp de Quidditch, encara?

Noto com el terra sota meu es comença a moure violentament. O sóc jo? Sí, probablement sigui jo. Crec que... Em cauré. No, controla, controla. Així, de peu, xaxi guay.

- No... No vaig borratxo, mama, t'ho juro- és l'únic que se m'ocorre dir. Què? Quan em passa això d'anar marejat pel món és el que acostumo a contestar, és la costum!- Bo... Bombarda!

Daniel Forester ha efectuado 1 lanzada(s) de uno Dau de duels :
9

OFF: 14 punts
Tornar a dalt Ir abajo
Emily Blake
Setè curs
Emily Blake


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Hufflepuff

Daniel Smith ~ Emily Blake Empty
MissatgeAssumpte: Re: Daniel Smith ~ Emily Blake   Daniel Smith ~ Emily Blake EmptyDs Maig 25, 2013 7:28 am

Somric satisfeta quan el Confundus l'encerta. Que cruel que sóc, però bé, això és un duel, aquí no existeix família ni amics, no?

Per un moment sembla que estigui a punt de caure, i tanco els ulls esperant la hòstia, però a l'últim moment sembla que s'aguanta. Vaja, jo que esperava guanyar per un cop a la meva vida... u.u

Aleshores em diu que no va borratxo. Que...?

-Acostumat a repetir la frase, Dan?- pregunto, aixecant la vareta. Però els meus reflexos no són prou bons per parar l'encanteri que explota al meu costat.

Au. Merda. El braç em comença a sagnar i alguna cosa se m'ha clavat a l'espatlla després de l'explosió. Agh, no m'agrada la saaaang TT.TT

Tot i que començo a estar molt cansada aconsegueixo aixecar la vareta, mentre intento parar la sang del braç.

-Incarcereous!

[OFF: 14 punts]

Emily Blake ha efectuado 1 lanzada(s) de uno Dau de duels :
5
Tornar a dalt Ir abajo
 
Daniel Smith ~ Emily Blake
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Daniel Forester. Espera... Oblida això! Daniel Smith, això.
» Emily Blake
» Emily Blake
» Amy Smith
» Cathy Smith

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Camp de quidditch-
Canviar a: