Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Espera, que em posso cómoda... [Matt] HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 8 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 8 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Espera, que em posso cómoda... [Matt] HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Espera, que em posso cómoda... [Matt] EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Espera, que em posso cómoda... [Matt] EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Espera, que em posso cómoda... [Matt] EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Espera, que em posso cómoda... [Matt] EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Espera, que em posso cómoda... [Matt] EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Espera, que em posso cómoda... [Matt]

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden


Nombre de missatges : 202
Fecha de inscripción : 30/06/2011

Espera, que em posso cómoda... [Matt] Empty
MissatgeAssumpte: Espera, que em posso cómoda... [Matt]   Espera, que em posso cómoda... [Matt] EmptyDg Oct 30, 2011 10:21 am

Vaig arribar a la torre d'astronomia en pocs segons. Vaig mirar el paisatge i vaig somriure. D'acord, França era França, però les vistes d'allà eren magnífiques.

-Simplement, magnífiques.

Vaig somriure mentre gaudia del paissatge.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

Espera, que em posso cómoda... [Matt] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Espera, que em posso cómoda... [Matt]   Espera, que em posso cómoda... [Matt] EmptyDg Oct 30, 2011 10:24 am

Havia estat buscant la Nyx per tot Hogwarts. Evidentment, sempre que busquis alguna cosa serà en l'últim lloc on miris... la torre d'astronomia era prou alta com per fer-me evitar pujar, però finalment vaig decidir-me i vaig arribar fins a dalt.
I, efectivament, allà estava.

- Es pot...? - vaig murmurar, en veu baixa.

Des que m'havia "discutit" amb ella que havien canviat moltes coses. No em sentia còmode, sentia que havia de tancar allò. Disculpar-me, en definitiva... encara que em desagradés.
Tornar a dalt Ir abajo
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden


Nombre de missatges : 202
Fecha de inscripción : 30/06/2011

Espera, que em posso cómoda... [Matt] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Espera, que em posso cómoda... [Matt]   Espera, que em posso cómoda... [Matt] EmptyDg Oct 30, 2011 10:32 am

Vaig reposar el pes del meu cos a la cama esquerra i vaig seguir mirant el paisatge, amb un somriure als llavis. Qui em diria a mi que després de tot tornaria amb el Pierre...

I vaig escoltar una veu darrere meu.

-Què vols?- vaig dir, sense mirar-lo, borde.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

Espera, que em posso cómoda... [Matt] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Espera, que em posso cómoda... [Matt]   Espera, que em posso cómoda... [Matt] EmptyDg Oct 30, 2011 10:35 am

Vaig fer un parell de passes, fins a ella, i vaig recolzar-me a la barana al seu costat, mirant el paisatge.

- Disculpar-me. Demanar perdó... - vaig girar el cap, mirant-la a ella -. Em permetràs fer-ho, o prefereixes que marxi i et deixi amb els teus pensaments?

Vaig mirar cap avall, des de dalt de la torre. "Com per caure", vaig pensar.
Tornar a dalt Ir abajo
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden


Nombre de missatges : 202
Fecha de inscripción : 30/06/2011

Espera, que em posso cómoda... [Matt] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Espera, que em posso cómoda... [Matt]   Espera, que em posso cómoda... [Matt] EmptyDg Oct 30, 2011 10:44 am

Vaig fer un mig somriure. Uala, això era per grabar-ho.

-Parla.- vaig dir, i el vaig mirar.- Disculpes per...?

Somreia per què em trobava d'allò més bé. L'altre dia li havia dit tot el que pensava del que feia, i ara em venia a demanar perdó, després de que jo li enviés a la merda un parell de cops. Estava bé...

Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

Espera, que em posso cómoda... [Matt] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Espera, que em posso cómoda... [Matt]   Espera, que em posso cómoda... [Matt] EmptyDg Oct 30, 2011 10:49 am

- Doncs... doncs perquè em vaig comportar com un imbècil.

Vaig deixar anar un sospir. Em costava, allò de disculpar-me.

- Vaig comportar-me com un imbècil, com un nen petit... No tenia dret a enfadar-me perquè arribessis tard, o perquè no vinguessis; no tinc cap dret a controlar la vida de ningú, encara que de vegades em pensi que sí.

Vaig riure, sarcàsticament, fent mofa de mi mateix.

- No tenia dret a enfadar-me perquè haguessis estat amb algú altre, perquè estimis algú altre... Vaig tractar-te com si fossis una propietat, un objecte, com vas dir tu; i no hi tenia cap dret.

Vaig girar-me cap a ella.

- M'agrades, Nyx. I molt, val a dir... S'ho val, de fet. - vaig somriure, com vaig poder, intentant dissimular la mala estona que estava passant -. En aquell moment vaig passar de l'eufòria més absoluta, de pensar que potser estaria amb una noia com tu, a la ira, de pensar que no hi estaria i que no era just. No puc donar cap més justificació, no sóc aquí per posar excuses.
Tornar a dalt Ir abajo
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden


Nombre de missatges : 202
Fecha de inscripción : 30/06/2011

Espera, que em posso cómoda... [Matt] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Espera, que em posso cómoda... [Matt]   Espera, que em posso cómoda... [Matt] EmptyDc Nov 02, 2011 4:44 am

-Al menys te n'has adonat.

Vaig somriure, contenta.

-Accepto les teves disculpes.- Vaig dir.- I espero de que ara miris millor com tractes les noies, perquè estic segura de que no he estat l'única que has tractat com un objecte.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

Espera, que em posso cómoda... [Matt] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Espera, que em posso cómoda... [Matt]   Espera, que em posso cómoda... [Matt] EmptyDc Nov 02, 2011 5:45 am

- Euh... No, no has estat l'única - vaig dir, mig rient, mig avergonyit -. Però m'estic redimint...

Vaig girar-me, mirant el paisatge.

- Estic sortint amb una noia..., la Claire Anderson, de Ravenclaw. - vaig riure, ara sí, més tranquil -. Bé... la vaig conèixer el primer dia, ens vam enrotllar... vaig fugir després de ficar-me al llit amb ella, i dues o tres setmanes després (i gràcies al teu discurs) vaig sentir-me massa culpable i la vaig anar a buscar.
Tornar a dalt Ir abajo
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden


Nombre de missatges : 202
Fecha de inscripción : 30/06/2011

Espera, que em posso cómoda... [Matt] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Espera, que em posso cómoda... [Matt]   Espera, que em posso cómoda... [Matt] EmptyDc Nov 02, 2011 6:50 am

-Uououo El capitán pescanova amb nòvia.- vaig somriure.- Me n'alegro molt.- vaig dir, sincerament.

Vaig mirar el paisatge.

-És que jo sempre tinc raó- vaig somriure, orgullosa.- I si en vols més de discursets sempre em pots buscar. Em deus una, eh?
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

Espera, que em posso cómoda... [Matt] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Espera, que em posso cómoda... [Matt]   Espera, que em posso cómoda... [Matt] EmptyDc Nov 02, 2011 6:52 am

Vaig assentir amb el cap, sense dir res. Sí, li'n devia una.

- I qui és l'afortunat en el teu cas? - vaig dir, curiós.
Tornar a dalt Ir abajo
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden


Nombre de missatges : 202
Fecha de inscripción : 30/06/2011

Espera, que em posso cómoda... [Matt] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Espera, que em posso cómoda... [Matt]   Espera, que em posso cómoda... [Matt] EmptyDc Nov 02, 2011 6:54 am

Vaig somriure.

-Bé, el coneixia d'abans. Es diu Pierre, Pierre Narbonne... no se si el coneixes... Era el meu company bateador a l'equip de Quidditch a Beauxbatons.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

Espera, que em posso cómoda... [Matt] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Espera, que em posso cómoda... [Matt]   Espera, que em posso cómoda... [Matt] EmptyDc Nov 02, 2011 6:58 am

- Vaaja... També és casualitat que hagués d'aparèixer un conegut - vaig dir, fent broma.

Em vaig adonar per primera vegada de com em costava reprimir aquell instint primari de seducció, de flirteig. Em passaven pel cap milers de comentaris i altres coses que podia dir-li a una noia per acabar enduent-me-la, i molts cops m'atrapava a mi mateix amb la boca oberta i a punt per dir-les. "Controla't, Matt... La Nyx té nòvio i tu tens nòvia, ella està enamorada d'en Narbonne i a tu la Claire t'encanta. No ho espatllis", em deia.
Tornar a dalt Ir abajo
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden


Nombre de missatges : 202
Fecha de inscripción : 30/06/2011

Espera, que em posso cómoda... [Matt] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Espera, que em posso cómoda... [Matt]   Espera, que em posso cómoda... [Matt] EmptyDc Nov 02, 2011 7:18 am

-Ja! No m'ho esperava per res que vingués a Hogwarts... Varem sortir fa un any i així... però ho vam haver de deixar. I ara...

Vaig somriure, contenta.

-I ara tornem a estar junts.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

Espera, que em posso cómoda... [Matt] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Espera, que em posso cómoda... [Matt]   Espera, que em posso cómoda... [Matt] EmptyDc Nov 02, 2011 7:30 am

Vaig somriure, content. Se la veia feliç.

- Se't veu feliç...

Vaig mirar-la, sense amagar aquell somriure.

- D'això... Nyx, sé que en el seu moment vaig ficar la pota fins al fons... però m'agradaria que fóssim amics.
Tornar a dalt Ir abajo
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden


Nombre de missatges : 202
Fecha de inscripción : 30/06/2011

Espera, que em posso cómoda... [Matt] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Espera, que em posso cómoda... [Matt]   Espera, que em posso cómoda... [Matt] EmptyDc Nov 02, 2011 7:47 am

Amics. Vaig mirar-lo. Estaria bé que fos amiga d'un Gry? No se jo si a la Gis li faria gràcia. I a la Ur? mmmm Bé, de totes maneres quan s'adonessin d'allò dels muggles...

-Estaria bé. Amics doncs. Espero que siguis igual de feliç tu amb la Claire.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

Espera, que em posso cómoda... [Matt] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Espera, que em posso cómoda... [Matt]   Espera, que em posso cómoda... [Matt] EmptyDc Nov 02, 2011 9:52 am

- I que siguem amics em dóna dret a tocar el violoncel per tu...? - vaig dir, intentant recuperar aquell al·licient.

En realitat ho donava bastant per perdut, allò. Hauria de buscar noves maneres, com comentar-ho a en Gabriel per tocar junts algun dia, o estar pendent de la Bianca (a qui no veia des de feia dies) per si necessitava algun músic.
Tornar a dalt Ir abajo
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden


Nombre de missatges : 202
Fecha de inscripción : 30/06/2011

Espera, que em posso cómoda... [Matt] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Espera, que em posso cómoda... [Matt]   Espera, que em posso cómoda... [Matt] EmptyDc Nov 02, 2011 10:40 am

Els meus ulls varen brillar uns segons.

-De veritat? Encara vols tocar el violoncel per mi?

Vaig somriure.

-Seria genial...
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

Espera, que em posso cómoda... [Matt] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Espera, que em posso cómoda... [Matt]   Espera, que em posso cómoda... [Matt] EmptyDj Nov 03, 2011 6:01 am

- Dóna-ho per fet... - vaig dir, somrient.

Vaig fer mitja volta i vaig començar a anar cap a les escales.

- Eh, Nyx... Gràcies per tot - vaig dir, content, i abans que pogués respondre ja havia marxat.

[Surto del tema]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Espera, que em posso cómoda... [Matt]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Espera, espera... Tu! [Bruno]
» Espera, espera.. QUE?!
» GRUP DE MÚSICA PEL BALL
» Oliver Wood. No, espera, May, May.
» Feliç primer aniversariii...! Ah, espera, que ja tenim fills? O.O

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Torre d'Astronomia-
Canviar a: