Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 10 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 10 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]

+2
Rose Wood
Oliver Wood
6 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4  Següent
AutorMissatge
Julie Poynter
Cinquè curs
Julie Poynter

Nombre de missatges : 170

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]   Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] - Página 2 EmptyDs Gen 05, 2013 9:24 am

-Això no es fa, als colegues.- dic, en broma.

Ballo, amb la Rose i el Dan, rient, quan se m'ocorr una cosa.

-Oh! Oh! Daaaaan puja'm a les teves espatlles si us plaauuu!!!

Faig uns bots, amb els braços aixecats, rient.
Tornar a dalt Ir abajo
Daniel Forester
Sisè curs
Daniel Forester

Nombre de missatges : 177

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Hufflepuff

MissatgeAssumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]   Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] - Página 2 EmptyDs Gen 05, 2013 9:39 am

-A les espatlles?- Pregunto, sorprès. Veig que aixeca el braços mentre fa botets i somric mentre m'ajupo per ajudar-la a pujar. Qué gracioses que són ^^

-Què, com es veuen les coses per aquí dalt?- Pregunto, amb un somriure, aixecant el cap per mirar-me la Julie.

Tornar a dalt Ir abajo
Julie Poynter
Cinquè curs
Julie Poynter

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]   Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] - Página 2 EmptyDs Gen 05, 2013 11:28 am

Em pujo a les espatlles del Dan, somrient, i m'agafo amb compte dels seus cabells, despres deixo anar les mans.

-Ueeeee! Mola molt, Dan!

Molava molt ballar allà dalt! Movia els braços d'un costat a l'altre.

-Festa!
Tornar a dalt Ir abajo
Daniel Forester
Sisè curs
Daniel Forester

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]   Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] - Página 2 EmptyDs Gen 05, 2013 12:10 pm

Li agafo les cames amb compte per tal que no caigui i somric al veure-la moure els braços mentre em diu que allò mola molt.

- Ueeps.- Faig, donant una volta sobre mi mateix mentre em ric. Em coloco bé la Julie a les espatlles i agafant les seves cames amb una mà, amb l'altre agafo la de la Rose per aquest cop fer-la girar amb mi.

- Què, ho dono tot o no? ^^

Tornar a dalt Ir abajo
Rose Wood
Cinquè curs
Rose Wood

Nombre de missatges : 174

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]   Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] - Página 2 EmptyDs Gen 05, 2013 11:56 pm

La Juls es putja als muscles del Dan.

- Si tinguera la camera, vos faria una foto!

Dit i fet, una camera apareix damunt la taula del costat, clar, estem a la sala de la necessitat.

- A veure, un somriure!- després de la foto deixe la camera damunt la taula.- Creus que encara pots ballar amb la Juls ahi dalt?- li pregunte rient.

M'ho estic passant bé, havia oblidat tot el que havia passat uns dies anteriors amb la mare. Podria asegurar que ara mateixa tenia el cabell de color tirant a verd gespa.
Tornar a dalt Ir abajo
Daniel Forester
Sisè curs
Daniel Forester

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]   Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] - Página 2 EmptyDg Gen 06, 2013 12:17 am

Somric quan la Rose ens fa una foto a mi i la Julie amb una camara que acaba d'aparèixer.

-Eh, és clar que puc ballar! ^^- Contesto, quan la Rose em pregunta.- És més, si la Claire i l'Aaron s'apropen segur que també podria ballar amb ells. Hi ha Dan suficient per tothom.

Veig com a la Rose li comença a canviar el color del cabell cap a color verd. Somric perquè probablament signifiqui el mateix que el de l'Oliver, que li canvia a color verd quan està feliç.
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox

Nombre de missatges : 75

Estatus
Residència: Slytherin

MissatgeAssumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]   Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] - Página 2 EmptyDg Gen 06, 2013 2:12 am

- Sí, sí, perfectament - li dic, rient, quan acabo d'arrossegar-lo cap a la pista de ball i ens posem a ballar.

Veig com en Dan es posa a ballar amb la Julie i la Rose, i somric, sense poder evitar sentir el que pensa el Hufflepuff. Potser té raó i tot... Potser sí que m'agrada l'Ollie, i molt. Remeno el cap una mica, intentant no escoltar res del cap de ningú, i em concentro a ballar amb el noi, alegrement. Quan acaba la cançó li faig una abraçada, contenta, i me'l quedo mirant.

- Qui m'anava a dir a mi que l'Oliver Wood ballava tant bé...- i ric, sense poder evitar-ho. Perquè em sento genial en aquests moments.
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood

Nombre de missatges : 127

Estatus
Residència: Ravenclaw

MissatgeAssumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]   Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] - Página 2 EmptyDg Gen 06, 2013 3:18 am

L'abraço quan m'abraça, amb un somriure que s'enxampla quan em diu allò de que ballava bé.

-Mmmmm... Tinc cops amagats.- dic, fent-li l'ullet.

M'agrada, que aqui torno a ser l'Oliver Wood, no aquell Oliver May de qui no es podia saber molt el seu passat. Aqui, amb la meva gent, er jo de veritat. Abraçant la Kay, mirant com el Dan balla amb els altres. Desfaig l'abraçada i me la miro, somrient.

-Mmmm, el que passa es que les cançons lentes com aquesta... No se ballar-les molt.- Em rasco els cabells, una mica vermell.
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]   Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] - Página 2 EmptyDl Gen 07, 2013 1:10 pm

Tanco els ulls, abraçada a ell. Per què no puc evitar centrar la meva atenció en la seva bona olor, en com m'agrada la fermesa amb què els seus braços m'empresonen, el color canviant dels seus cabells...? Remeno una mica el cap quan ell desfà l'abraçada, i me'l miro amb un somriure.

- Tot és qüestió de pràctica, diuen... Oi?

Li agafo totes dues mans. No serà estrany, al cap i a la fi hem de ballar, i la gent quan balla va agafada, oi...? Li somric una mica, i dic:

- En realitat jo tampoc en sé gaire, però podem intentar-ho junts, a veure què passa - ric una mica.
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]   Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] - Página 2 EmptyDt Gen 08, 2013 4:09 am

Agafo les mans que em dona, sentint una escalforeta dins meu. Joder, n'estic ben colat d'ella, ho veig... Em veig. Somric, mirant-la, quan diu que potser entre els dos ho podem fer bé.

-Bé, potser sí...

Posso les mans a la seva cintura, suaument, i m'apropo una mica més a ella, per ballar la canço lenta. Espero no semblar molt imbécil ni fer res que a ella la molesti, i potser es per això que em moc poc a poc, una mica insegur, cap a h costat i cap a l'altre, mirant-li els ulls... Aquells ulls.
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]   Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] - Página 2 EmptyDt Gen 08, 2013 4:20 am

Em poso una mica vermella quan noto les seves mans a la meva cintura, agafant-me suaument quan comencem a ballar. Al principi em concentro en evitar mirar-lo als ulls, perquè sé que serà una situació carregada de vergonya per part dels dos.

- Però si balles molt bé, Ollie... - m'atreveixo a dir, encara que em surt amb un xiuxiueig.

Alço la mirada, clavant els meus ulls en els seus, i somric una mica, amb les galtes enceses, apropant-me encara més a ell per seguir el ball.
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]   Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] - Página 2 EmptyDt Gen 08, 2013 4:40 am

-Kay...

Li llevo un ble de cabells de la cara, i continuo ballant una mica més amb ell, ara evitant una mica el contacte visual. Els meus cabells estarienndissimulats per l'il.luminació, almenys una mica... Però li havia vist les galtes vermelles quan ens haviem mirat abans. La torno a mirar, amb un somriure lleu.

-Vols anar a un altre lloc?-Li xiuxiuejo, quasi sense adonarme'n.- És a dir, aa estan entretinguts tots... Voldries?
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]   Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] - Página 2 EmptyDt Gen 08, 2013 4:47 am

Sento com gairebé se m'atura el cor amb aquest xiuxiueig, i abaixo la mirada, notant com m'aparta el ble de cabells de la cara, amb les galtes i les orelles - i probablement tota jo - envermellida.

- Anar a un altre lloc... Sí... Fa... - m'escuro el coll, intentant parar de parlar tan entretalladament -. Fa calor aquí dins, vols que anem a prendre l'aire a... A algun lloc?

Faig un petit somriure, mirant-lo i parant de ballar, esperant a veure què diu.
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]   Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] - Página 2 EmptyDt Gen 08, 2013 4:54 am

Faig que si amb cap i em giro un segon, dubtant a dir-li al Dan que me n'anava dos segons i que vigili una mica, ja que el conec massa i potser s'apuntaria. Nah, mjllor desapareixer com si no hagués passat res.

-Va, anem.- Li dic, i sortim per la porta silenciosament, mentre la musica sona ben fort.

[Sortim del tema]
Tornar a dalt Ir abajo
Rose Wood
Cinquè curs
Rose Wood

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]   Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] - Página 2 EmptyDt Gen 08, 2013 5:21 am

Estic ballant amb el Dan quan aleshores veig com l'Ols i la Kaylee marxen per la porta, abans de marxar em fixe en el color del cabell de l'Ols, un groc ataronjat..sabia quin era el significat d'eixe color, l'havia vist algun cop a la mare quan estava el pare, i bé, jo també l'havia tingut, un cop sols. I que tots dos marxaren junts em confirmava el que estava pensant.

- Diria que l'organitzador de la festa ens ha abandonat.- li dic al Dan i a la Juls, que són els que més prop queden de mi. Arrufe el nas, almenys ens podria haver avisat.- Torne en un moment, vuic beure alguna cosa.

Vaig a la barra i mire el que hi ha de beguda...on estan els sucs de pinya? No hi ha...taronja, no, fresa...ecs...bah, passe de la part sense alcohol i em vaig a la part que si que en ten...uoh, martini! Si la mare em veiera ara, estic morta...però bé, la mare no està, i ja em va a renyir perquè s'ha trencat el reculatemps...el pare molt menys i l'Ols ha marxat....aixi que em prepare un martini i torne amb la Juls i el Dan.
Em menge l'oliva quan arribe al seu costat.

- Eh, doncs aço està bo.- els dic.
Tornar a dalt Ir abajo
Julie Poynter
Cinquè curs
Julie Poynter

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]   Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] - Página 2 EmptyDt Gen 08, 2013 7:22 am

-S'ha anat?

Em miro la sala i veig que si, efectivament, tant l'Ol i la Kay havien desaparegut del mapa. Veig a la Rose anar enfadada cap a les begudes. Em miro el Dan somrient.

-La Rose està enfadada, te el cabell mig vermell... Hem de divertir-la.

Em fa gràcia, això de l'Ol i la Kay, a veure si s'atreveixen a fer algun pas.
Tornar a dalt Ir abajo
Daniel Forester
Sisè curs
Daniel Forester

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]   Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] - Página 2 EmptyDt Gen 08, 2013 8:04 am

Busco a l'Oliver amb la mirada quan la Rose ens diu que ha marxat. Sí, no hi és i, pel que sembla, la Kay tampoc. Se m'escapa el riure per sota el nas: Sembla que per fi s'han decidit a fer alguna cosa! Veig com la Rose se'n va mig enfurrunyada cap a la barra.

- Sí, sembla que no li ha fet gaire gràcia- Contesto a la Julie.

Al cap de poc torna la Rose amb un martini a les mans.- Com a responsable t'hauria de dir algo, Rose, però... De responsable en tinc poc i l'Oliver no està, així que... ^^

- Però una cosa sí, no us emborratxeu que si no no tornaré viu a casa perquè l'Oliver m'assassinarà. - Afegeixo, amb un somriure.
Tornar a dalt Ir abajo
Rose Wood
Cinquè curs
Rose Wood

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]   Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] - Página 2 EmptyDt Gen 08, 2013 8:13 am

Li done un glopet al martini, eh, doncs no està tan malament.

- Tu no m'has vist i jo a tu tampoc, i si m'has vist jo no t'he fet cas.- li dic somrient.

Li done un altre glopet.

- Deurieu provar-ho, no està malament. Aixi que l'Ols t'assessinara, eh...eh?- li dic donant-li un cop al muscle.- Amb el que ell t'estima no et podria assessinar, que faria sense tu?- li dic.

Em mire la Juls i el Dan, sempre acabent animant-me, no se com ho aconsegueixen.
Tornar a dalt Ir abajo
Julie Poynter
Cinquè curs
Julie Poynter

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]   Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] - Página 2 EmptyDt Gen 08, 2013 9:01 am

-Jo no veig res de res, m'he quedat cega!

Somric, divertida.

-Però no et passis molt, que si no haurem de cercar a l'Oliver i...

Veig com beu i alço una cella.

-Està bo? En serio?
Tornar a dalt Ir abajo
Daniel Forester
Sisè curs
Daniel Forester

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]   Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] - Página 2 EmptyDt Gen 08, 2013 9:18 am

- Tens raó, l'Oliver m'adora. - Contesto a la Rose. - Que consti que jo ho intento, eh? Però l'Oliver sempre em troba excuses: Que si no li van els tios, que si jo ja tinc el Luke, bla, bla, bla.

- En fi, crec que encara no està preparat per anunciar la nostra relació al món, però temps al temps ^^

Em quedo mirant com la Rose i la Julie parlen sobre el martini, amb un somriure.

- A veure...- Dic, mentre li trec el got de les mans. Faig un glop i li torno.- Eh, doncs no està malament.
Tornar a dalt Ir abajo
Rose Wood
Cinquè curs
Rose Wood

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]   Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] - Página 2 EmptyDt Gen 08, 2013 9:31 am

- Si, si, ara et prepare un!- li dic rient.

Vaig a la barra i faig un per la Julie, torne agafe la meua i li done la seua.

- Ja veus Dan! Eh, que si acabareu junts, tens la meua acceptació! Tot i que el Luke també és mono.- dic rient. Done un altre glopet al martini.- Que tu també en vols un Dan?- li dic.- Que vols que la tieta Rose et prepare un?

Oblide que estem al futur, oblide que per ara no tenim com tornar i oblide el que em va passar amb la mare l'altre dia, ara sols vuic divertir-me, no era eixa la finalitat de la festa? Divertir-se. I l'Ols...bah. Mire la sala i veig a la Claire i a l'Aaron ballant en l'altra punta. Aleshores comença a sonar la canço...ooh!

- Eh..eh...Juls, tu em deus el ball!- li dic senyant-li la canço, bé, si.
Tornar a dalt Ir abajo
Julie Poynter
Cinquè curs
Julie Poynter

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]   Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] - Página 2 EmptyDt Gen 08, 2013 9:37 am

Agafo el martini que em dona i em menjo l'oliva, contenta. Mm, m'agrada.

-Oh!! Es la nostra cançó! My Sharona!!

Li agafo de la mà amb la que no tinc el martini.

-Anem a ballar-la!! Em de ballaaaaaaaaaar!

Bec més el martini, Yuuuuuuhuuuuuuu!
Tornar a dalt Ir abajo
Daniel Forester
Sisè curs
Daniel Forester

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]   Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] - Página 2 EmptyDt Gen 08, 2013 9:49 am

- Sí, és mono, el Luke, és mono...- Contesto, rient. Veig com les dues s'emocionen al escoltar la cançó i la Julie arrossega a la Rose per ballar amb ella.

Em quedo una estona mirant com ballen. Sembla que a la Julie li ha agradat el martini i va bebent. Ui, això pot acabar malament... ^^'

Però la veritat és que les dues semblen estar molt més contentes que els dies passats, així que per lo menys la festa sembla funcionar.
Tornar a dalt Ir abajo
Rose Wood
Cinquè curs
Rose Wood

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]   Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] - Página 2 EmptyDt Gen 08, 2013 9:55 am

- Molt mono Dan, però te'l deixe per tu, no et preocupeeees!- dic rient.

Agafe la mà de la Juls i començem a ballar, li done un altre glop al martini.

- Eh, Dan, eeh...si vols et pots unir, eh?- bec un poc més de martini i s'acaba. - Un momeeeent, que s'ha acabat!- vaig a la barra i em faig un altre, em menge l'oliva.- Ja esta, ja esta! Continueeem!

Agafe la mà de la Juls amb la mà que em queda lliure i li faig donar una volta.
Tornar a dalt Ir abajo
Julie Poynter
Cinquè curs
Julie Poynter

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]   Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] - Página 2 EmptyDt Gen 08, 2013 10:01 am

-Noooooooooo espeeeeeera que a mi també se m'haaaaaaa acabat el martiiiiiiniiii!

Vaig a fer-me un altre martini i torno cap a ells.

-Jaaaaaaaaa estaaaaaaaaa!

My my my my Sharona!

-M'encanta aquesta cançó!
Tornar a dalt Ir abajo

Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 4Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4  Següent