Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]

Ir abajo 
+2
Rose Wood
Oliver Wood
6 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4  Següent
AutorMissatge
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood


Nombre de missatges : 127
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] Empty
MissatgeAssumpte: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]   Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] EmptyDc Gen 02, 2013 10:55 am

Em vaig quedar mirant la sala uns segons i vaig fer uns gests amb la varetai la decoració va alegrar-la una mica. Hi havien sofas, una taula amb menjar i coses per picar, musica posada... I la sala només rebria a la ent de la meva epoca.

Esperava que amb la festa tots aquells que estaven deprimits pel fracàs dels reculatemps i que no podiem tornar s'animessin. I la Julie, que de moment ho tenia ben negre per salvar a la seva mare. El Dan potser m'ajudaria a animar-ho tot una mica... Els hi havia deixat ben clar a tots que era practicament obligatori, anar a la festa. Estaven massa estressats tots.

La Kaylee m'havia assegurat que vendria. Això m'animava... Vaig mirar el rellotge i vaig somriure. Cinc minuts faltaven, i començaria a arribar la gent. Vaig anar a on eren les begudes i vaig organitzar-les una mica. Almenys per diferencisr quines tenien alcohol i assegurar-me de qe els petits Williams no en prenguessin.


Editat per darrera vegada per Oliver Wood el Dj Gen 03, 2013 8:57 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Rose Wood
Cinquè curs
Rose Wood


Nombre de missatges : 174
Fecha de inscripción : 17/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Gryffindor

Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]   Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] EmptyDc Gen 02, 2013 11:24 am

Havia agafat algo de roba "elegant" de la lavanderia, de la muntanya de roba neta, uns vaquers, una samarreta de manega llarga, aixi de color blau i una americana, no se de qui eren, però em quedava prou bé, aixi que podiem dir que ara era meu.
Jo en veritat no volia vindre, però l'Ols m'havia obligat, que seria divertit, pff.

- Jo no se perquè vols que vinga.- li dic a l'entrar.- T'ha quedat tot molt bonic, per cert.- li dic, somriu, somriu. Però per molt que somrisca el meu cabell fa el que vol.- M'agrada com vols fer sentir bé a la gent Ols, gràcies.-li done un bes a la galta.- I estic aci perquè vuic que tu també et divertisques, aixi que ja saps, o et diverteixes o me'n vaig.
Tornar a dalt Ir abajo
Daniel Forester
Sisè curs
Daniel Forester


Nombre de missatges : 177
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Hufflepuff

Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]   Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] EmptyDc Gen 02, 2013 11:43 am

Em miro tota la Sala al entrar.- No està gens malament, Oliver. - Faig, sorprès, mentre dono una volta sobre mi mateix.- Sembla que t'estàs començant a divertir una mica, eh?

- Per fi sembla que et començo a fer una mica de bé. Jo li dic bona influència, la meva mare diria que t'estic pervertint, però no en te ni idea ^^

M'apropo a l'Oliver que esta aprop de la barra, junt amb la Rose, i li passo el braç per les espatlles.- Ei, Rose! - Saludo, amb un somriure, mentre em miro les begudes.- Sí! Diguem que porten alcohol, siusplau! Estic fins als ous del puto suc de pinya dels Jiglypuffs, t'ho dic molt en serio. Són tan avorrits com al futur.
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood


Nombre de missatges : 127
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]   Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] EmptyDc Gen 02, 2013 11:52 am

-Va, Rose, ens ho hemnde passar bé, d'acord? Vinsra la Juls, aixibque si no etvdiverteixes ja li diré i et farà divertir-te encara que no vulguis!

Escolto al Dan entrar i rodo els ulls.

-Ei Dan! Alguna cosa bona havia de treure de tu, no? Aquestes si pirten alcohol.- dic, ensenyant lesbdr la dreta.- aquestes no. De res, tio.

Somric. Bé, fer feliç al Dan no era gens complicat, però ell solia contagiar felicitat, i això és el que volia.

-Jo em diverteixo molt, Rose, no et preocupis per mi.- Li faig l'ullet.
Tornar a dalt Ir abajo
Daniel Forester
Sisè curs
Daniel Forester


Nombre de missatges : 177
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Hufflepuff

Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]   Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] EmptyDc Gen 02, 2013 12:16 pm

- Sí, sií! T'adoro, tio.- Declaro, solemnement.- Deixa'm que et fagi un petó, en serio.- Dic, posant-li les mans al coll i intentant apropar-lo a mi mentre ell es resisteix.

- No se per què et negues, és una simple mostra d'amor i amistat...- dic, fent veure que m'enfado. - Rose, començo a pensar que el teu germà no m'estima gens...

Repasso tant les botelles de la dreta com les de l'esquerre amb un somriure feliç i agafo tots els sucs de pinya per fer-los desaparèixer del món. És una beguda del diable.
Tornar a dalt Ir abajo
Julie Poynter
Cinquè curs
Julie Poynter


Nombre de missatges : 170
Fecha de inscripción : 17/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]   Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] EmptyDc Gen 02, 2013 12:55 pm

Algú havia tocat la meva carta. Estava segura, algú havia entrat a l'habitació i l'havia llegida. Sabia que la Rose no era, així que podia ser qualsevol que no fos del futur, i això... Seria terrible.

Bé, somriure a la cara, entro a la sala de la necessitat i l'escena em mata quan ceig a l'Oliver apartant al Dan mentre aqest li intenta fer un petó, això comença amb bon peu.

- Que jo també t'estimo, tio, però les distancies com estan, eh?

Vaig cap on son i em llanço a la Rose.

-Rooooooooose! Bonica decoració Oliver! se t'enganxen coses del Dan, eh?- li pico.

-Molt be, ja vos heu ficat tots amb mi, contents?

-Rose anem a ballar!! You give love a bad name!
Tornar a dalt Ir abajo
Rose Wood
Cinquè curs
Rose Wood


Nombre de missatges : 174
Fecha de inscripción : 17/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Gryffindor

Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]   Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] EmptyDc Gen 02, 2013 10:16 pm

- Jo encara no me posat amb tu, encara. I no et preocupes Dan, al final ho acosenguiras!- li dic rient.

Aleshores veig apareixer la Juls, al principi pareix que algo la preocupe, però de seguida somriu i se me tira damunt, no pregunte, almenys no ara.

- Vinga anem!- dic agafant-li la mà.- Has vist? He tornat a trobar roba guay a la lavanderia, deuries de vindre algun dia amb mi, això és com anar de compres però gratis!

Anem cap a la zona de ball.

Tornar a dalt Ir abajo
Claire A. Williams
Quart curs
Claire A. Williams


Nombre de missatges : 7
Fecha de inscripción : 26/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]   Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] EmptyDv Gen 04, 2013 12:03 am

Entro a la festa agafada de la mà de l'Aaron, somrient. Per fi una mica d'ànims, la cosa estava molt trista!

Somric en entrar i veure la gent. Li he robat un vestit maco a la mama i l'he encongit una miqueta per a què em vagi. És de color blauet, molt senzill; m'agrada com em queda. M'apunto mentalment de demanar-li si encara el té quan tornem al futur.

- Hola a tothooom! Feliç any nou! - Exclamo, en arribar, i arrossego a l'Aaron fins al bar - dos sense alcohol, siusplau ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox


Nombre de missatges : 75
Fecha de inscripción : 18/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]   Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] EmptyDv Gen 04, 2013 12:42 am

Una festa. Em ve de gust, és clar que em ve de gust, però tampoc sé molt bé com encaixaré, o si encaixaré. Em frego les mans, nerviosa. Com a mínim sé que l'Ollie i en Dan seràn allà, amb ells dos encara aconsegueixo estar còmoda.

Quan entro a la sala veig un panorama que em fa somriure. Sembla que per fi hi ha una mica d'alegria entre nosaltres. Miro el lloc amb un somriure. L'Ollie s'ho ha currat. Sembla que no m'ha vist ningú, o això vull pensar, així que em limito a apartar-me de tots una mica, anant a un racó, mirant con la Julie i la Rose ballen al centre de la sala i l'Ollie i en Dan parlen al costat de la barra.
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood


Nombre de missatges : 127
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]   Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] EmptyDv Gen 04, 2013 1:07 am

-Ja, el que tu diguis, Dan...

Llavors veig als germans William entrant. Vaig cap a ells dos segons.

-Eh, Claire, Aaron.- dic, anant cap a ells.- Les begudes estan separades segons les que tenen alcohol o no, vosaltres ni provar l'alcohol, d'acord? Demaneu abans de prendre

Els hi dono dos sucs i em giro per veure la sala. Llavors la veig a un racó, mirant com ballen la Rose i la Julie. M'apropo a ella, somrient. Està molt guapa.

-Kay, has vingut!
Tornar a dalt Ir abajo
Daniel Forester
Sisè curs
Daniel Forester


Nombre de missatges : 177
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Hufflepuff

Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]   Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] EmptyDv Gen 04, 2013 2:14 am

Veig com l'Oliver s'apropa als bessons Williams i els hi diu quines són les begudes que ells poden beure. Desprès s'apropa a la Kaylee, a la que no havia vist ni entrar. Somric, mentre agafo un got.

- Eh, Oliver! Que els colegues van abans que les ties! - Crido, amb un somriure. M'encanta molestar-lo, encara que se perfectament que jo faria el mateix. Per una tia o un tio, la veritat.

Ara que ho penso, ja ho vaig fer un cop. Amb el Luke de Gryffindor, a més. Ah, aquella va ser una bona festa ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox


Nombre de missatges : 75
Fecha de inscripción : 18/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]   Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] EmptyDv Gen 04, 2013 6:20 am

Quan veig l'Ollie apropar-se somric una mica, i em separo de la paret, quedant davant seu.

- Et vaig dir que vindria - responc, encongint-me d'espatlles amb un gest distret.

Quan sento el crit del Dan no puc fer més que posar-me a riure, divertida, fent-li una ganyota en broma.

- Has aconseguit fer una festa brutal, Oliver... És genial tot això, felicitats - dic, sincera.
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood


Nombre de missatges : 127
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]   Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] EmptyDv Gen 04, 2013 6:39 am

Posso els ulls en blanc en sentir al Dan, i faig com que no l'he sentit. A vegades amb el Dan es el millor que pots fer...

-Gràcies...- Me'ls miro. La majoria semblen emocionats ja només amb la idea de "festa" La Rose somriu, mentre la Julie i ella ballen. Somric. Això era el que volia.- Sembla que funciona.

La miro a ella ara, amb un somriure.

-Vols prendre alguna cosa?
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox


Nombre de missatges : 75
Fecha de inscripción : 18/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]   Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] EmptyDv Gen 04, 2013 7:09 am

Per un moment noto com per fi algú ha aconseguit que hi hagi un bon ambient. Que hi hagi diversió, alegria, que per fi sembla que pugui haver-hi una nit tranquil·la.

- Ja ho crec, que funciona... - miro cap a la barra i agafo l'Ollie del braç, alegrement -Sí, em ve de gust. Què prenem? T'ha tocat escollir - dic, decidida a passar una bona festa.
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood


Nombre de missatges : 127
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]   Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] EmptyDv Gen 04, 2013 7:19 am

-Bé, no sé quins gustos tendras...

Somric de nou quan s'agafa al meu braç, i anem cap a la barra.

-Jo prendré gintonic. És una beguda muggle, porta alcohol. - Alço les espatlles.- A mi m'agrada. Vols tu també?

Miro les altres begudes.

-Si no vols amb alcohol hi han batuts de biscuits i així...
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox


Nombre de missatges : 75
Fecha de inscripción : 18/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]   Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] EmptyDv Gen 04, 2013 9:12 am

Faig que sí amb el cap, mirant-me les begudes, encara que sé que la meva mare em tallaria el cap si em veiés beure alcohol. A ella mai li ha agradat la idea de joves beguts. No sé per què.

- Prendré el mateix que tu.

Ho dic amb determinació, i amb un somriure als llavis, mentre segueixo mirant al meu voltant, amb bon humor. Me'l miro i dic, posant-me lleument vermella, però sincerament:

- Ets genial, a cap de nosaltres se'ns hauria acudit fer una cosa així.
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood


Nombre de missatges : 127
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]   Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] EmptyDv Gen 04, 2013 9:29 am

Somric, i faig dos gintonics. Després li dono un a la kay i bec del meu, mentre em parla. Em posso una mica vermell quan diu que a ningú se li hauria acudit. Que era genial.

-Ostres, Kay... Gràcies...

Merda, els cabells... Bec una mica més del gintonic. Me la miro, uns segons. Soc terrible... Vinga arrisca't... Va, Oliver!

-Estàs molt guapa, saps?
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox


Nombre de missatges : 75
Fecha de inscripción : 18/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]   Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] EmptyDv Gen 04, 2013 10:05 am

Agafo el gintonic quan me'l serveix, amb un somriure, després d'haver estat obsevant com els feia. Veig que es posa una mica vermell amb el meu comentari, però no li dono importància.

- No es mereixen. Ho he dit amb tota la sinceritat del món.

Ara, tanmateix, la que es posa vermella sóc jo. Em mossego el llavi, abaixant la mirada, amb el cor bategant-me massa ràpid pel meu gust.

- M-moltes gràcies, Oliver... Tu... Tu també vas molt bé.
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood


Nombre de missatges : 127
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]   Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] EmptyDv Gen 04, 2013 10:19 am

Dono un altre glop, una mica vermell. Faig un cop de vareta per canviar l'il.luminació, fent-la canvianr tota l'estona. Almenys d'aquesta manera el color del cabell no es veia tant.

-Gràcies, Kay...

Miro l'escena, somrient.

-Anem a ballar?

"Bé, Oliver, bé..."
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox


Nombre de missatges : 75
Fecha de inscripción : 18/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]   Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] EmptyDv Gen 04, 2013 11:29 am

Observo com canvia les llums amb curiositat, per després mirar-lo de nou quan em proposa ballar. Un gran somriure ocupa el meu rostre mentre faig un últim glop al gintonic i deixo la copa sobre la taula.

- És clar que sí!

L'agafo de les mans, rient, i me l'enduc al centre de la sala, a prop d'on són la Julie i la Rose, alegrement.
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood


Nombre de missatges : 127
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]   Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] EmptyDv Gen 04, 2013 11:43 am

D'acord, accepto que no pensava que li anés a fer tanta il.lusió. Tan bon punt vaig deixar la copa em vaug veure arrossegat a la pista de ball. Ella reia, així que a mi ja m'estava bé. Pel que es veu, li agradava ballar.

Ballavem alla, amb la musica a tot volum. Jo solia mirar-la, i quan els nostres ulls es creuauen somreia. Era incapaç de no fer-ho. M'agradava. I molt.

-Vas bé, de moment, no?

Ella era de les que méa tristes estaven. Jo volia assegurar-me de que s'ho passava bé.
Tornar a dalt Ir abajo
Rose Wood
Cinquè curs
Rose Wood


Nombre de missatges : 174
Fecha de inscripción : 17/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Gryffindor

Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]   Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] EmptyDs Gen 05, 2013 8:39 am

Veig com l'Ols trau a ballar a la Kaylee, em mire el seu cabell i somric, em gire i veig el Dan, que s'ha quedat soles.

- Eh Dan!- el cride.- Vine, anem a posar celos a l'Ols que t'abandonat.- li dic rient, se que mai podria passar res entre ells, sobre tot per part de l'Ollie, però m'agrada bromejar sobre això- Balla amb nosaltres!- li dic allargant la mà.
Tornar a dalt Ir abajo
Daniel Forester
Sisè curs
Daniel Forester


Nombre de missatges : 177
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Hufflepuff

Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]   Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] EmptyDs Gen 05, 2013 8:49 am

Em quedo a la barra, mirant com l'Oliver i la Kaylee surten a ballar. Somric. Què monos... I què idiotes, per Merlí, si es veu d'una hora lluny que estan colats l'un per l'altre! No, sé, digueu-vos-ho, lieu-vos, qualsevol cosa! Encara els hi hauré d'explicar jo, tsk.

- Ja veus, m'ha abandonat cruelment. Ni s'ha dignat a contestar-me.- Dic, mentre se m'escapa un somriure.- Així que voleu ballar amb mi... No sabeu el que heu fet, que sàpigueu que ho dono tot quan ballo, eh? ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Rose Wood
Cinquè curs
Rose Wood


Nombre de missatges : 174
Fecha de inscripción : 17/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Gryffindor

Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]   Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] EmptyDs Gen 05, 2013 8:57 am

Li agafe de la mà, i agafe amb l'altra mà la de la Juls i els faig pegar la volta

- Doncs anem a donar-ho tot tots!- li dic rient. Li faig senyals perquè s'aprope.- Anem a fer que l'Ols ens tinga enveja, s'arrepentirà d'haver-te deixat.- li dic a l'oit rient.

Veig el cabell de l'Ols, uns mescla entre roig i verd...i em mire la Kaylee, oh...oh...espera...espera...O.O

- Eh Claire, Aaron! Veniu a ballar!

Em mire la sala.

- Julie que has vist l'Alice? Li he dit abans que havia de vindre però no ha aparegut encara.
Tornar a dalt Ir abajo
Daniel Forester
Sisè curs
Daniel Forester


Nombre de missatges : 177
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Hufflepuff

Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]   Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!] EmptyDs Gen 05, 2013 9:07 am

Ric quan la Rose ens fa donar una volta a mi i la Julie perquè la veritat és que queda una mica raro, sent jo molt més alt que elles dues, així que desprès sóc jo qui els hi fa donar una volta.

-I tant que s'arrepentirà d'haver-me deixat. Però la veritat és que no em puc queixar perquè ara mateix tinc dues noies precioses ballant amb mi- Faig, amb un somriure.- Què més puc demanar?
Tornar a dalt Ir abajo
 
Feliç 2035!!! [La gent del futur!!!]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 4Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4  Següent
 Temas similares
-
» Feliç any nou! (?)
» Aniversaaaaaaaaaaari feliç! [Esquirolet]
» Vuic tornar a ser feliç ^^
» Feliç primer aniversariii...! Ah, espera, que ja tenim fills? O.O
» Classes de vol per gent vertiginiosa

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Sala de la Necessitat-
Canviar a: