Qui està Connectat | En total hi ha 20 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 20 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am |
|
| Classes de vol per gent vertiginiosa | |
| | Autor | Missatge |
---|
Invitat Invitat
| Assumpte: Classes de vol per gent vertiginiosa Dc Gen 12, 2011 7:27 am | |
| Barem arrivar al camp, ja no em podia fer enrera. Si volia entrar a l'equip havia de superar el meu vertic i apendre a volar. Em vaig girar cap a l'Emily. -Estic preparada. |
| | | Emily Blake Setè curs
Nombre de missatges : 523 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 28
Estatus Estudis: GNOM Residència: Hufflepuff
| Assumpte: Re: Classes de vol per gent vertiginiosa Dc Gen 12, 2011 7:38 am | |
| Vaig arribar al camp, que era buit, acompanyada de la Celo. Vaig tragar saliva, havia d'ensenyar a volar a una noia que tenia vertigen. Difícil. (Però necessitava un jugador a l'equip i hauria fet el que fos per aconseguir-lo)
-Puc intentar que t'aguantis sobre l'escombra, el vertigen no el sé curar... Així que faré el que podré, d'acord? A veure, per començar...- vaig dir, intentant pensar com començar a ensenyar-li a volar. Començaríem per lo bàsic.- Intenta fer pujar l'escombra dient: Amunt!
Vaig fer-ho jo, per ensenyar-li com es feia, i em vaig girar cap a la Celo, ja amb l'escombra a la mà. | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Classes de vol per gent vertiginiosa Dc Gen 12, 2011 9:02 am | |
| -Amunt!-vaig dir. L'escombra va pujar i em va donar un cop al cap, em vaig queixar- em te rabia...però no deixeré que em manis, sents?- li vaig dir a l'escombra- així que fes el fabor de pujar si no vols que pilli unes estisores de podar i et talli la teva cua!-la vaig amenaçar. A l'acte l'escombra va pujar. -Es així com es fa?-li vaig preguntar a l'Emily |
| Assumpte: Re: Classes de vol per gent vertiginiosa Dj Gen 13, 2011 2:40 am | |
| -Eh.... sí, mes o menys.- vaig murmurar. Havia amenaçat a l'escombra o només m'ho havia semblat a mi?- Bé, ara puja i enlaira't un metre. Un metre, eh? No te'n vagis més amunt. Per enlairar-te puja sobre l'escombra i dona un cop de peu al terra.
Me la vaig mirar, esperant que no fes ninguna cosa estranya. (I menys que tallés l'escombra, que era de l'escola) | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Classes de vol per gent vertiginiosa Dj Gen 13, 2011 3:27 am | |
| Vaig pujar a l'escombra tot murmurant-li que es portes bé, viag picar a terra. Es va enlairar un metre i quan anava a mes vaig trure unes estisores de la butxaca l'escombra va parar en seci i suaument va vaixar. -Crec Emily, que li estic pillant el truc. |
| Assumpte: Re: Classes de vol per gent vertiginiosa Dv Gen 14, 2011 8:02 am | |
| -Molt bé!- vaig exclamar sorpresa, quan es va enlairar sense cap incident destacable. Va ser llavors quan va treure les tisores de podar- Però ni als partits ni als entrenaments pots portar les tisores de podar... És, com ho diria... Perillós.
| |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Classes de vol per gent vertiginiosa Ds Gen 22, 2011 11:56 am | |
| -No?-vaig exclamar sorpresa mente me les tornava a guardar- i com l'emenaçaré? |
| Assumpte: Re: Classes de vol per gent vertiginiosa Ds Gen 22, 2011 10:54 pm | |
| -Dona, no cal que l'amenacis, si respectes l'escombra ella et respectarà a tu, això es tot.- vaig dir-li, encongint-me d'espatlles- I ara, deixa les estisores de podar, i concentra't en volar, a poc a poc, no vulguis començar massa ràpid. | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Classes de vol per gent vertiginiosa Dl Gen 24, 2011 1:48 am | |
| -Vale-després vaig mirar l'escombra-i et respecto. Em vaig pujar a l'escombra. -A volar? |
| | | | Classes de vol per gent vertiginiosa | |
|