Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Classes de vol per gent vertiginiosa HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 20 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 20 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am
Classes de vol per gent vertiginiosa HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Classes de vol per gent vertiginiosa EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Classes de vol per gent vertiginiosa EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Classes de vol per gent vertiginiosa EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Classes de vol per gent vertiginiosa EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Classes de vol per gent vertiginiosa EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Classes de vol per gent vertiginiosa

AutorMissatge
Invitat
Invitat

Classes de vol per gent vertiginiosa Empty
MissatgeAssumpte: Classes de vol per gent vertiginiosa   Classes de vol per gent vertiginiosa EmptyDc Gen 12, 2011 7:27 am

Barem arrivar al camp, ja no em podia fer enrera. Si volia entrar a l'equip havia de superar el meu vertic i apendre a volar. Em vaig girar cap a l'Emily.
-Estic preparada.
Tornar a dalt Ir abajo
Emily Blake
Setè curs
Emily Blake

Nombre de missatges : 523

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Hufflepuff

MissatgeAssumpte: Re: Classes de vol per gent vertiginiosa   Classes de vol per gent vertiginiosa EmptyDc Gen 12, 2011 7:38 am

Vaig arribar al camp, que era buit, acompanyada de la Celo. Vaig tragar saliva, havia d'ensenyar a volar a una noia que tenia vertigen. Difícil. (Però necessitava un jugador a l'equip i hauria fet el que fos per aconseguir-lo)

-Puc intentar que t'aguantis sobre l'escombra, el vertigen no el sé curar... Així que faré el que podré, d'acord? A veure, per començar...- vaig dir, intentant pensar com començar a ensenyar-li a volar. Començaríem per lo bàsic.- Intenta fer pujar l'escombra dient: Amunt!

Vaig fer-ho jo, per ensenyar-li com es feia, i em vaig girar cap a la Celo, ja amb l'escombra a la mà.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Classes de vol per gent vertiginiosa   Classes de vol per gent vertiginiosa EmptyDc Gen 12, 2011 9:02 am

-Amunt!-vaig dir. L'escombra va pujar i em va donar un cop al cap, em vaig queixar- em te rabia...però no deixeré que em manis, sents?- li vaig dir a l'escombra- així que fes el fabor de pujar si no vols que pilli unes estisores de podar i et talli la teva cua!-la vaig amenaçar.
A l'acte l'escombra va pujar.
-Es així com es fa?-li vaig preguntar a l'Emily
Tornar a dalt Ir abajo
Emily Blake
Setè curs
Emily Blake

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Classes de vol per gent vertiginiosa   Classes de vol per gent vertiginiosa EmptyDj Gen 13, 2011 2:40 am

-Eh.... sí, mes o menys.- vaig murmurar. Havia amenaçat a l'escombra o només m'ho havia semblat a mi?- Bé, ara puja i enlaira't un metre. Un metre, eh? No te'n vagis més amunt. Per enlairar-te puja sobre l'escombra i dona un cop de peu al terra.

Me la vaig mirar, esperant que no fes ninguna cosa estranya. (I menys que tallés l'escombra, que era de l'escola)
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Classes de vol per gent vertiginiosa   Classes de vol per gent vertiginiosa EmptyDj Gen 13, 2011 3:27 am

Vaig pujar a l'escombra tot murmurant-li que es portes bé, viag picar a terra. Es va enlairar un metre i quan anava a mes vaig trure unes estisores de la butxaca l'escombra va parar en seci i suaument va vaixar.
-Crec Emily, que li estic pillant el truc.
Tornar a dalt Ir abajo
Emily Blake
Setè curs
Emily Blake

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Classes de vol per gent vertiginiosa   Classes de vol per gent vertiginiosa EmptyDv Gen 14, 2011 8:02 am

-Molt bé!- vaig exclamar sorpresa, quan es va enlairar sense cap incident destacable. Va ser llavors quan va treure les tisores de podar- Però ni als partits ni als entrenaments pots portar les tisores de podar... És, com ho diria... Perillós.

Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Classes de vol per gent vertiginiosa   Classes de vol per gent vertiginiosa EmptyDs Gen 22, 2011 11:56 am

-No?-vaig exclamar sorpresa mente me les tornava a guardar- i com l'emenaçaré?
Tornar a dalt Ir abajo
Emily Blake
Setè curs
Emily Blake

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Classes de vol per gent vertiginiosa   Classes de vol per gent vertiginiosa EmptyDs Gen 22, 2011 10:54 pm

-Dona, no cal que l'amenacis, si respectes l'escombra ella et respectarà a tu, això es tot.- vaig dir-li, encongint-me d'espatlles- I ara, deixa les estisores de podar, i concentra't en volar, a poc a poc, no vulguis començar massa ràpid.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Classes de vol per gent vertiginiosa   Classes de vol per gent vertiginiosa EmptyDl Gen 24, 2011 1:48 am

-Vale-després vaig mirar l'escombra-i et respecto.
Em vaig pujar a l'escombra.
-A volar?
Tornar a dalt Ir abajo

Classes de vol per gent vertiginiosa
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1