Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Hi ha gent que es creu massa important per pensar... HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 12 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 12 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Hi ha gent que es creu massa important per pensar... HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Hi ha gent que es creu massa important per pensar... EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Hi ha gent que es creu massa important per pensar... EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Hi ha gent que es creu massa important per pensar... EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Hi ha gent que es creu massa important per pensar... EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Hi ha gent que es creu massa important per pensar... EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Hi ha gent que es creu massa important per pensar...

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Hi ha gent que es creu massa important per pensar... Empty
MissatgeAssumpte: Hi ha gent que es creu massa important per pensar...   Hi ha gent que es creu massa important per pensar... EmptyDj Des 09, 2010 6:49 am

Estava al Gran Saló menjant casquets de melassa amb batut de bescuit (una combinaciño estranya que havia descabert aquell estiu) quan un patronus increïblement brillant va entrar per la porta de la sala. Era una anaconda platejada, que em va semblar fins i tot bonica fins que va obrir la boca. Del patronus en va sortir la veu de la Possesseur, dient:

- Amb mi no es fica ningú, i menys una Gryffindor de tercer. Si la podeu despertar, digueu-li que no es torni a acostar a mi. Trobareu el cos inconscient de la Werner a l'hivernacle tres.

Em vaig aixecar d'una revolada, i un crit es va escapar de la meva boca.

- QUÈ?!?!?!

Què li podia haver fet la Sally a la Possesseur, i, el més important, què li havia fet la Possesseur a la Sally? Vaig mirar al meu voltant, consternada, resant per que algú ho hagués sentit a part de mi... I m'acompanyés a escorxar viva a la serpota que havia gosat fer-li el que fos a la Sally.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet


Nombre de missatges : 812
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 29

Hi ha gent que es creu massa important per pensar... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hi ha gent que es creu massa important per pensar...   Hi ha gent que es creu massa important per pensar... EmptyDj Des 09, 2010 8:01 am

Estava menjant tranquilament tot llegint un llibre quan un patronus va entrar i, posant-se al mig de la sala va començar a parlar dient que hi havia una alumne inconcient a l'hivernacle i no se pas què més.

Vaig aixecar el cap, mirant al meu voltant. Sempre hi havia d'haver duels i baralles en aquella escola?

Vaig veure que l'Allie s'aixecava, i vaig acostar-me cap a ella, i per el darrere i en veu bastant baixa li vaig dir:

-Puta Possesseur, sempre posant-se amb els que no poden amb ella.. Espero que no li hagi fet gaire res, a la pobre Sally. -Clar estava però, de que la Sally havia d'haver-li fet alguna cosa, a la Possesseur, perquè ella li hagués fet alguna cosa... -Hauriem d'anar a mirar què li passa, abans que sigui massa tard, prefereixo no enfiar-me gaire de tot això..
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Hi ha gent que es creu massa important per pensar... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hi ha gent que es creu massa important per pensar...   Hi ha gent que es creu massa important per pensar... EmptyDs Des 11, 2010 5:47 am

Vaig entrar al GS tararejant una canço, aleshores vaig vore un patronus i aquest deia un missatge. La Sally.

Em vaig girar amb la intenció de buscar a la Possesseure quan vaig sentir que algú em cridava.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Hi ha gent que es creu massa important per pensar... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hi ha gent que es creu massa important per pensar...   Hi ha gent que es creu massa important per pensar... EmptyDt Des 21, 2010 5:52 am

Vaig deixar el got del que estava bebent i vaig llançar el tovalló a la taula amb ràbia.

- Ni menjar tranquil·la pot una... -vaig remugar-. A veure què ha fet la puta aquesta, ara...

Em vaig aixecar i em vaig dirigir cap a la porta amb els punys tancats de ràbia.

- Veniu, noies? -vaig dir a les tres que eren per allà.
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Hi ha gent que es creu massa important per pensar... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hi ha gent que es creu massa important per pensar...   Hi ha gent que es creu massa important per pensar... EmptyDt Des 21, 2010 6:17 am

- Cal que ho preguntis, Agatha? - vaig fer, enrabiada amb la Possesseur.

Em vaig dirigir cap a la porta, on estava l'Agatha. En aquell moment, però, la Sally em va venir al cap. Havia centrat tant els meus pensaments en la serp que me n'havia oblidat, i vaig exclamar:

- Però algú hauria d'anar a veure què li ha passat a la Sally, no?

"I jo no seré..." vaig afegir, per dins.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Hi ha gent que es creu massa important per pensar... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hi ha gent que es creu massa important per pensar...   Hi ha gent que es creu massa important per pensar... EmptyDt Des 21, 2010 6:31 am

- Evidentment, primer anem a veure com està la Sally. Després busquemla puta aquella amb el mapa, serà un moment.
Tornar a dalt Ir abajo
 
Hi ha gent que es creu massa important per pensar...
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Creu-me quan et dic que sé com et sents...[Edgar]
» El Pensador va pensar... En desaparèixer per sempre.
» El moviment relaxant de l'aigua és bó per a pensar [Esquirolet]
» Classes de vol per gent vertiginiosa
» Desconfiant una mica massa...

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Gran Saló-
Canviar a: